преди 4 месеца
Никакъв проблем. Благодаря ви за информацията; това е страхотно.
И така, колко време чакахте парите си накрая?
No problem at all. Thank you for the information; that is great.
So, how long did you wait for your money at the end?
0
Никакъв проблем. Благодаря ви за информацията; това е страхотно.
И така, колко време чакахте парите си накрая?
No problem at all. Thank you for the information; that is great.
So, how long did you wait for your money at the end?
Здравейте, парите ли чакате или само верификацията да приключи? Колко време продължава целият процес?
Има ли вече одобрени документи или не знаете? 🤔
Hi, are you waiting for the money or just for the verification to be completed? How long has the whole process been going on?
Have any documents been approved yet or do you not know? 🤔
Без право на това, Verde Casino задържа парите ми и ме обвинява в пристрастеност към хазарта? Поисках само парите, които бях спечелил, а също и безплатни завъртания, които не работят с дни и бях депозирал €35 за тях
Все още настоявам за изплащането. Verde Casino може да блокира акаунта ми.
Нямам нужда от казино, което държи парите и ме представя като пристрастен към хазарта. Ще продължа да настоявам за изплащането
Verde Casino не отговаря на имейлите ми и хронологията на чатовете е празна (изтрита е) и вече не е достъпна
With no right to do so, Verde Casino keeps my money and accuses me of gambling addiction? I only asked for the money I had won and also for free spins that haven't worked for days and I had deposited €35 for them
I still insist on the payout. Verde Casino can keep my account blocked.
I don't need a casino that keeps the money and portrays me as a gambling addict. I will continue to insist on the payout
Verde Casino does not respond to my emails and the chat history is empty (has been deleted) and is no longer accessible
mir weicher Berechtigung behält verde Casino mein Geld und wirft mir Spielsucht vor ? ich habe nur um mein erspieltes Geld gebeten und auch um Freispiele die seit Tagen nicht funktioniert haben und ich dafür 35€ eingezahlt hatte
ich besteht nach wie vor auf die Auszahlung. mein Konto kann Verde Casino gesperrt lassen.
ein Casino das Geld einbehält und mich als Spielsüchtig dar stellt, brauch ich nicht. ich werde weiterhin darauf besteht auf die Auszahlung
Verde Casino reagieren nicht auf meine Emalis und der Chat Verlauf ist leer ( wurde gelöscht ) und ist nicht mehr aufrufbar
Надяваме се, че скоро вашият специалист по разглеждане на жалби ще ви информира какво може да се направи по-нататък по отношение на вашата жалба .
Моля, имайте търпение, въпреки че разбирам, че не е лесно.
Hopefully soon your complaint resolver will inform you what can be done next regarding your complaint.
Please be patient, even though I can understand that it is not easy.
Много съм ядосан
всичките ми пари бяха нулирани!
след това ме блокираха
И най-лошото от всичко, обвинението, че съм пристрастен към хазарта, само защото настоявах за парите си.
Verde Casino винаги е приемало моите депозити, но ако искате парите, които сте спечелили, ще бъдете блокирани
без думи 😞
I am very angry
all my money was reset to zero!
then I was blocked
And worst of all, the accusation that I was addicted to gambling just because I insisted on my money.
Verde Casino has always accepted my deposits, but if you want the money you have won, you will be blocked
without words 😞
Ich bin sehr verärgert
mein ganzes Geld wurde auf null gesetzt !
dann wurde ich blockiert
und am schlimmsten der Vorwurf ich wäre Spielsüchtig nur weil ich auf mein Geld bestanden habe.
meine Einzahlungen hat Verde Casino immer schön akzeptiert, aber wehe man möchte das Geld was man erspielt : gewinnt, wird man blockiert
ohne Worte 😞
Просто ми пишете в чата
„Останалата част от бонус парите (1015,41 евро) изчезват."
когато се опитах да вляза отново в чата, всичко беше изтрито
Just write to me in the chat
"The rest of the bonus money (1,015.41 euros) disappears."
when I tried to access the chat again everything was deleted
Man schreibt mir einfach im Chat
„Der Rest des Bonusgeldes (1,015.41 Euro) verschwindet."
als ich den Chat noch mal aufrufen wollte war alles gelöscht
И когато спечелих допълнителни пари от други безплатни завъртания, за които бях депозирал €35, които не бяха работили с дни, бях блокиран без предупреждение и парите също ги няма
And when I won additional money from other free spins for which I had deposited €35, which had not worked for days, I was blocked without warning and the money is also gone
Und als ich noch bei weiteren Freispielen für die Ich 35€ eingezahlt hatte die tagelang nicht funktioniert haben , auch noch zusätzlich Geld erspielt habe , wurde ich ohne Vorwarnung blockiert und das Geld ist auch noch weg
Моля, опитайте се да бъдете търпеливи, въпреки че е трудно, и нашият екип за оплаквания ще продължи да разследва целия въпрос скоро.
Със сигурност се надяваме на най-добър резултат, разбира се.
Please try to be patient, even though it is hard, and our complaint team will continue to investigate the whole matter soon.
We surely hope for the best result, of course.
Изключително съм раздразнен! Спечелих парите, не ги загубих, а те ми ги отказват!
Какви методи се използват за нулиране на спечелените пари?
така че можете да се обогатите с парите на други хора 🙁
а да ме представяш като хазартно зависим е бездънна наглост!!!
Няма да позволя това да се случи!!
това е клевета!
I am extremely annoyed! I won the money, not lost it, and they are denying it to me!
What methods are used to reset the money won to zero?
so you can enrich yourself with other people's money 🙁
and portraying me as a gambling addict is a bottomless impudence!!!
I won't let that happen!!
this is defamation!
Ich bin. Maßlos verärgert! Das Geld habe ich gewonnen und nicht verloren dass man es mir verweigert!
was sind es für Methoden das gewonnenes Geld auf null gesetzt wird ?!
so kann man sich mit fremden Geldern bereichern 🙁
und mich als Spielsüchtig darzustellen ist eine bodenlose Frechheit!!!
das lasse ich nicht so durchgehen!!
das ist Rufschädigung!
здравей
Разбирам твоя справедлив гняв. Моля, запазете това за темата за оплакване. работата е там, че не е много ясно какво се е случило, така че няма какво да се добави в този момент.
Но не се притеснявайте, жалбата ви в крайна сметка ще достигне до фазата, в която представителят на казиното ще бъде помолен за подробности. Опитайте се да не се разочаровате, моля.
Hello!
I understand your fair rage. Just please save that for the complaint thread. the thing is, it is not very clear what has happened, so there is little to add at this moment.
But don't worry, your complaint will eventually reach the phase where the casino representative will be asked for details. Try not to get frustrated, please.
Имах много лош опит с Verde Casino. Парите ми бяха анулирани и взети. Имах активен бонус и играх, докато изпълних условията за бонуса. Имах сума от 1010 евро, която след това ми взеха, след като изпълних условията и ми кредитираха само 38 евро. Не искаха да ми дадат парите. Казаха, че това е бонус измама и че 38 евро са моята награда.
I had a very bad experience with Verde Casino. My money was cancelled and taken away. I had an active bonus and I played until I met the bonus conditions. I had a sum of 1010 euros, which was then taken away after I met the conditions and they only credited me with 38 euros. They didn't want to give me my money. They said it was a bonus scam and that the 38 euros was my reward.
Ich habe ein sehr schlechtes Erfahrung mit Verde Casino. Mein Geld ist storniert und weg genommen . Ich hatte ein Boni aktiv und Ich habe gespielt bis Ich habe Bonus Bedingungen erfühlt. Ich hatte eine summe von 1010 Euros was ist dann nach Erfüllung den Bonus weg genommen und sie haben mir nur 38 Euros gutgeschrieben. Sie wollten mir nicht mein Geld geben. Sie sagen das ist ein betrug von Boni und das 38 Euros ist mein Belohnung da .
здравей
Наистина е тъжно. Може би можем да измислим нещо...
Можете ли, например, да опишете всички съответни бонусни условия, както и гледната точка на казиното, моля? Смятам, че трябваше да кажат нещо за анулирането на печалбите, освен че това е измама от ваша страна. Кои точно правила си нарушил? Наясно ли сте с това, моля?
Hello.
It is truly sad. Maybe we can come up with something...
Could you, for instance, describe all the relevant bonus conditions and also the casino's point of view, please? I reckon they had to say something about voiding the winnings aside from that being a scam for your side. What exact rules have you broken? Are you aware of that, please?
КЪДЕ VERDE CASINO ДАВА ПРАВО ДА МЕ НАРИЧАТ ПРИСТРАСТЕН КЪМ ХАЗАРТА??!!
ТОВА Е КЛЕВЕТА!!!!
И ПАЗИ МИ ПАРИТЕ!!!
НЯМА ДА ВЗЕМА ТОВА
ТАМ!!
Бих искал да ми бъде изплатен по сметката
WHERE DOES VERDE CASINO GIVE THE RIGHT TO CALL ME A GAMBLING ADDICTIVE??!!
THIS IS DEFAMATION!!!!
AND KEEP MY MONEY!!!
I WILL NOT TAKE THAT
THERE!!
I would like to have it paid out to my account
WOHER NIMMT SICH VERDE CASINO DAS RECHT, MICH SPIELSÜCHTIG ZU NENNEN??!!
DASS IST RUFSCHÄDIGUNG!!!!
UND MEIN GELD EINZUBECHALTEN!!!
DASS NEHME ICH NICHT
HIN!!
Ich möchte es auf meinem Konto ausgezahlt haben
Не съм сигурен какво имат да кажат, но вярвам, че казиното ще изясни и ще обясни всичко в жалбата.
Но ще трябва да изчакаме пълния резултат.
I'm not sure what they have to say, but I believe the casino will clarify and explain everything in the complaint.
But we will have to wait for the full result.
И при мен беше така! Бонусът достигна, оставащите пари бяха зададени на нула, Verde Casino ме обвини в пристрастяване към хазарта (обида и клевета), след което отново спечелих пари и след това бях блокиран без предупреждение
It was the same with me! Bonus reached, remaining money was set to zero, Verde Casino accused me of gambling addiction (an insult and defamation) then I won money again and then was blocked without warning
genauso war es bei mir auch ! Bonus erreicht , restliches Geld wurde auf null gesetzt , mir wirft Verde Casino Spielsucht vor ( eine Beleidigung und Rufschädigung) dann habe ich erneut Geld erspielt und dann ohne Vorwarnung blockiert
Повече от раздразнен съм!
така или иначе нищо няма да излезе
парите, които спечелих, ги няма!!!
I am more than annoyed!
nothing will come of it anyway
the money I earned is gone!!!
Ich bin mehr als verärgert!
es wird eh nichts dabei rauskommen
mein erspieltes Geld ist weg !!!
Видях, че парите са нулирани, но това не означава, че не можем да ви помогнем. Нашият екип от експерти ще вземе предвид всичко, което е важно и ще видим какво ще предостави казиното.
Надявам се това да се реши справедливо.
I saw that the money has been reset to zero, but that doesn't mean we can't help you. Our team of experts will take into account everything that is important and we will see what the casino will provide.
I hope this will be resolved fairly.
Добър ден
Пак няма да го приема!
1. представянето ми като пристрастен към хазарта е клевета
2. бонусът е достигнат и имам право на излишък от 1015€, а не само на 75€
3. Вие ме блокирахте без предупреждение или причина
4. Чаках последните безплатни завъртания с дни, защото имаше грешки в системата им.
Тогава спечелих пари преди забраната и те също ги взеха!!!
Няма да приема цялото това нещо
Няма да се откажа от парите, които съм спечелил
това беше повече от 1000 €. И бих искал това да ми бъде изплатено
Казино Verde е добре дошло, за да ме забрани.
Все още искам парите ми да бъдат възстановени по разплащателната ми сметка
Благодаря ви за подкрепата
Good day
I still won't accept it!
1. portraying me as a gambling addict is defamation
2. the bonus was reached and I am entitled to the surplus of 1015€ and not just 75€
3. You blocked me without warning or reason
4. I waited for the last free spins for days because there were errors in their system.
Then I won money before the ban and they took it too!!!
I will not accept this whole thing
I will not give up the money I have earned
that was more than 1000€. And I would like to have that paid out
Verde Casino is welcome to keep me banned.
I still want my money refunded to my checking account
Thank you for your support
Guten Tag
Ich nehme es weiterhin nicht hin !
1. mich als Spielsüchtig darzustellen ist Rufschädigung
2. der Bonus war erreicht und der Überschuss von 1015€ steht mir zu und nicht nur 75€
3. Sie haben mich ohne Vorwarnung oder Begründung gesperrt
4. ich habe auf die letzen Freispiele tagelang gewartet weil es in ihrem System Fehler gab.
Dann habe ich vor der Sperrung Geld erspielt und das haben sie auch einkassiert !!!
Ich werde das Ganze nicht hinnehmen
ich verzichte nicht auf mein erspieltes Geld
das sind mehr als 1000€ gewesen. Und die möchte ich ausgezahlt haben
Verde Casino kann mich gerne gesperrt lassen.
mich möchte nach wie vor mein Geld auf meinem Girokonto erstattet haben
Vielen Dank für euere Unterstützung
Разбирам защо сте разстроен и затова казах, че нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да разреши това справедливо. Това е най-важното.
Така че ще изчакаме следващото решение.
I understand why you're upset and that's why I said that our team will try to do everything to resolve this fairly. That's the most important thing.
So we'll wait for the next resolution.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.