НачалоФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Landgraf1994
|
52 524 преглеждания 390 отговора |
|
1...4 5 6...20
преди 1 година

Velobet е страхотен сайт. Направих заявката си за теглене някъде през нощта и когато се събудих на следващата сутрин, парите бяха в биткойн сметката ми. осветление бързо изплащане!!!!

Автоматичен превод:
hitt89
преди 1 година

Радвам се, че харесвате това казино. Имате ли нещо друго, което бихте искали да подчертаете, например любима игра или доставчик? Като алтернатива, имате ли нещо, което бихте искали да видите казиното да се подобри? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Играх само в спортния тотализатор.


Автоматичен превод:
hitt89
преди 1 година

Разбира се, така че спортът вероятно е по-скоро вашата чаша чай, отколкото казиното. В такъв случай се надявам да продължите да се справяте добре и да печелите възможно най-много. Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

@Radka - мерси за обяснението и сега разбирам защо влагаш това, което е в техните условия.

Ще бъде ли полезно да добавите нещо към раздела „ Не приема играчи от Обединеното кралство" регистрацията може да не е блокирана, така че рискувате да не можете да изтеглите печалби (например)?

Моят чат на живо с Velobet Casino:

аз

Аз съм от Обединеното кралство и успях да се регистрирам при вас, но доколкото разбрах, вие не допускате играчи от Обединеното кралство. Какво правите, за да предотвратите това и ако играя и спечеля, ще мога ли да изтегля печалби?

Чат на живо

След пълна проверка ще можете да направите теглене. Трябва също така да потвърдите своята самоличност, адрес и имейл.

аз

Значи приемате играчи от Обединеното кралство?

Чат на живо

Ние приемаме Играчи само от тези държави и географски региони, където онлайн хазартът е разрешен от закона. Единствената отговорност на играча е да се информира за съществуващите закони и разпоредби за хазарта на дадената юрисдикция, преди да прави залагания на уебсайта

аз

Не отговаряте правилно на въпроса ми - казвате, че не позволява играчи от Обединеното кралство, но го правите - как работи това, моля?

Чат на живо

На играчи от Обединеното кралство също е разрешено да играят на нашия уебсайт.

аз

Не смятате ли, че тогава трябва да премахнете Обединеното кралство от списъка с ограничени държави, за да няма объркване?

Чат на живо

Моля, изчакайте, ще проверя информацията, за да ви дам подробна информация


Те спират да отговарят и изведнъж се появява това, но чатът е прекратен!


Чат

Бихте ли уточнили коя точка имате предвид в нашите правила и условия?

Моля, имайте предвид, че чатът ще бъде затворен автоматично поради неактивност.

Ако нямате повече въпроси, ще затворя чата с вас и ще ви пожелая приятен ден и успех!

Автоматичен превод:
преди 1 година

https://casino.guru/profile/323214/rolling

Вижте публикацията ми по-горе, публикувах това тук и го споделих с доставчика на главния лиценз на Кюрасао, написах им имейл по-рано!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако искате да подадете жалба до (CEG), трябва да кликнете върху печата на лиценза на уебсайта Velobet.com, в противен случай те няма да разгледат жалбата ви!

file

Превъртете надолу страницата, след сертификата за лиценз, до това:

file

Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Благодаря за помощта, мисля, че някои играчи ще намерят тази информация за полезна.

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 12 месеца

Здравейте, мога ли да попитам какъв процес предприехте, за да си върнете това, тъй като мисля, че същото се случи и с мен и сега съм загрижен. Аз също писах жалба до velobet и не чух нищо за 3 седмици

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 11 месеца

Здравейте, можете ли да опишете какво се случи в казиното, моля? Питам да се опитам да разбера ситуацията и може би ще е възможно да ви помогна.

Колкото до жалбата срещу това казино, къде я подадохте? На власт?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здрасти. По принцип подадох жалбата на support@velobet.com както е препоръчано в чата на живо. Това очевидно е изпратено до мениджър по съответствието. След това преследвах и преследвах около 2 седмици, сякаш никой не знаеше за оплакването ми, така че в крайна сметка те откриха оплакването ми. До този момент съответствието се върна и все още не знаех какво е оплакването ми. Така че трябваше да изпратя всичко отново. Не искам да ги одумвам по никакъв начин, тъй като всичко останало беше страхотно. Но тази единствена жалба е за много пари и бих се надявал след 4 седмици да бъде решен и сумата да бъде възстановена.

Автоматичен превод:
Blaisep
преди 11 месеца

Здрасти. За съжаление жалбата ми не е за това. Имаше проблем с там сайт с вътрешна грешка. Получих имейл от info@velobet.com . надявам се това скоро да се разреши. Все още имам вяра в тях.

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 11 месеца

Можете ли да ми кажете как работи тук и как можете да помогнете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като изразих загриженост относно моите депозити, показващи дескриптор * на действителната компания Webops Ltd (компания, за която никога не съм чувал, камо ли да съм купил нещо от), аз предизвиках Velobet Casino и след много обмен на имейли те се съгласиха да ми възстановят всичките ми депозити, възлизащи на над £580 - всички пари са получени!

* Дескрипторите имат за цел да помогнат на картодържателя да идентифицира закупените продукти или услуги.

Ако картодържателят не разбира лесно дескриптора за фактуриране и не разпознава транзакцията, може да бъде инициирано възстановяване на плащане.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте!

Мисля, че може да намерите тази новодобавена публикация за доста интересна:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code#post-86134

Бъдете здрави!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

100% го харесвам

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здрасти. По принцип подадох жалбата на support@velobet.com както е препоръчано в чата на живо. Това очевидно е изпратено до мениджър по съответствието. След това преследвах и преследвах около 2 седмици, сякаш никой не знаеше за оплакването ми, така че в крайна сметка те откриха оплакването ми. До този момент съответствието се върна и все още не знаех какво е оплакването ми. Така че трябваше да изпратя всичко отново. Не искам да ги одумвам по никакъв начин, тъй като всичко останало беше страхотно. Но тази единствена жалба е за много пари и бих се надявал след 4 седмици да бъде решен и сумата да бъде възстановена.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Какво ще кажете да подадете истинска жалба сега? Искам да кажа, прегледайте това ръководство и ако сте вътре, използвайте тази връзка, за да започнете шоуто: https://casino.guru/complaints/createaaa

За разлика от казиното (трябваше да кажа това), ние сме щастливи да помогнем дори тук във форума, така че не се колебайте да задавате въпроси, ако имате такива.

Мисля, че трябва да се оплачете веднага!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто исках да се доверя на velo bet, за да разрешат това в крайна сметка, тъй като вярвам в тях. Ще изчакам няколко часа, за да видя дали ще получа отговор, тъй като съм много разочарован от последния отговор, който получих.

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 11 месеца

Разбира се, без натиск. Просто исках да знаеш, че има други начини, които може да опиташ.

За сега ти пожелавам успех!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Ако повдигна проблема си тук, какво ще стане по-нататък, моля

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 11 месеца

Всичко е написано в ръководството, помниш ли?

Просто казано, тези стъпки ще следват:

Стъпка 1 : Играчът попълва формуляр за оплакване и го изпраща.

Стъпка 2 : Анализираме жалбата и отговорите на играча във формуляра и разглеждаме казиното и неговите T&C.

Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното.

Стъпка 5 : Ако е необходимо, каним казиното да се присъедини към разговора и да предостави своята страна на историята.

Стъпка 6 : Въз основа на резултата ние затваряме и класифицираме жалбата, което ще повлияе на това как ще бъде засегнат Индексът за безопасност на казиното.


След като подадете жалбата, тя се преглежда от първия ни член на екипа за реагиране и веднага щом това приключи, жалбата ви се публикува. Скоро след това ще бъдете обявени да представите допълнителна информация, свързани имейли, например.

Нещо друго? 😉


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Радка

Може ли съвет. Както си казах, бих дал шанс на velobet да разреши оплакването ми. Това наближи 4-тата седмица и всъщност получих отговор днес. Изглежда не можаха да видят проблем в сайта, въпреки че направих екранна снимка на проблема. Тази сума i. Борбата за е £3000. Днес като жест на добра воля ми предложиха £1000. Колкото и да е хубаво, все още не е пълната ми сума. Наистина не, те са сгрешили и не знам какво да предприема сега. Можете ли да ме посъветвате какви действия да предприема. Отговорих им като много добре, че предложиха 1000, но смятам, че знаят, че цялата сума трябва да бъде върната.


Автоматичен превод:
1...4 5 6...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини