ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Landgraf1994
|
43583 преглеждания 388 отговора |
|
1...5 6 7...20
Добавете пост
Brianpaul_7
преди 10 месеца

Здрасти.

Какво ще кажете за това: опитайте да поискате вашата игрова история, свързана с играта, добавете своя печатен екран и след това го изпратете на доставчика на играта, който е създал играта, с обяснение плюс искане за запитване. Въпросът е вашите регистрационни файлове да бъдат проверени от самия доставчик на игри.

Искам да кажа, че ако сте 100% сигурни, че има нещо необичайно в играта, само доставчикът на играта може да потвърди това.

Фактът, че казиното е готово да ви компенсира, наистина подкрепя вашата гледна точка.

Друга стъпка е подаването на горепосочената жалба чрез нашия Център за разрешаване на проблеми. Може би запитването на този доставчик на игри също ще бъде разгледано.

Мисля, че и двата начина си струва да се опитат. Все пак бих предпочел жалбата тук ( използвайте тази връзка, за да започнете ), защото по време на целия процес ще имате свой собствен отговорник по жалбите на ваша страна, който да ви помага и да ви води.

Обзалагам се, че звучи по-удобно. 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей, ти беше звезда. Тъй като това беше на спорт, мога ли да направя същото. Проблемът, който възникна, беше, че когато поставих £3000, той продължаваше да казва външен проблем. Тогава това се показа като залог, който не е направен, просто изчезна, след което сайтът падна и изпрати екранна снимка с проблема. Така че, когато сайтът се върна след около 15 минути, аз се опитах да направя подобен залог и изведнъж беше необходимо и за двете. Опитвам се да разреша това вече 4 седмици. Служителите в чата на живо продължават да казват, че съм приоритет и това ще бъде поправено, но не изглежда. Всъщност започва да ми влияе с всички имейли, които продължавам да правя всеки ден, за да се опитам да преследвам това. file

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 10 месеца

Опитаха се да ми кажат, че не виждат проблеми от там, но това определено ме притеснява. Това не е първият път, когато се случва, но с вида на парите, замесени този път, това е причината, поради която го обърнах на внимание този път. Днес ще им изпратя отново съобщение. Ще им дам срок до края на днешния ден да отговорят и да върнат останалите пари. Тогава ще повдигна това пред вас. Имам стотици регистрационни файлове за чат, позволено ли ми е да ги поставя публично, проблемът е, че има много хаха.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Така че, за да дам бърза актуализация. По принцип се възползвах от съмнението на velobet, за да помогна за своевременното разрешаване на това оплакване. Вече навлязохме в 5-та седмица, откакто повдигнах това. Всеки път, когато се свържа с мениджъра по съответствието, който трябва да се занимава с това, не получавам отговор. Всеки ден ми казват агенти за чат на живо, че това е приоритет и те ще ускорят процеса и това никога не се случва. имам контакт info@velobet.com тъй като почувствах, че говоря с тях, те раздвижиха топката, но отново ми казаха да изпратя имейл support@velobet.com . Направих това няколко пъти през последните няколко дни и не чух нищо. Мениджърът за съответствие дори не съм сигурен, че съществува сега. Наистина не знам към кого да се обърна. Чувствам, че ако подам официално оплакването си пред вас, пак ще ви накарам да се борите да се докопате до този мениджър. Върнаха ми £1000, но все още дължа още £2000. Моля, някой може ли да ме посъветва.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, ти беше звезда. Тъй като това беше на спорт, мога ли да направя същото. Проблемът, който възникна, беше, че когато поставих £3000, той продължаваше да казва външен проблем. Тогава това се показа като залог, който не е направен, просто изчезна, след което сайтът падна и изпрати екранна снимка с проблема. Така че, когато сайтът се върна след около 15 минути, аз се опитах да направя подобен залог и изведнъж беше необходимо и за двете. Опитвам се да разреша това вече 4 седмици. Служителите в чата на живо продължават да казват, че съм приоритет и това ще бъде поправено, но не изглежда. Всъщност започва да ми влияе с всички имейли, които продължавам да правя всеки ден, за да се опитам да преследвам това. file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Леле мале,...

Наистина се надявах да има начин да намеря подкрепа в ръцете на доставчика на играта, нито за секунда не съм си помислял за нещо подобно 🤦‍♀️


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка


Честита Нова Година


Както можете да видите, наистина се боря да накарам velobet да разреши това. Честно казано самата платформа е добра, но тези проблеми бяха кошмар. Мениджърът по съответствието, който се занимава с жалбата, отнема седмици, за да отговори. Последният имейл току-що предложиха добра воля от £1000. Знаете ли за начин, по който мога да се свържа директно с мениджъра, вместо чрез чат

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Така че, за да дам бърза актуализация. По принцип се възползвах от съмнението на velobet, за да помогна за своевременното разрешаване на това оплакване. Вече навлязохме в 5-та седмица, откакто повдигнах това. Всеки път, когато се свържа с мениджъра по съответствието, който трябва да се занимава с това, не получавам отговор. Всеки ден ми казват агенти за чат на живо, че това е приоритет и те ще ускорят процеса и това никога не се случва. имам контакт info@velobet.com тъй като почувствах, че говоря с тях, те раздвижиха топката, но отново ми казаха да изпратя имейл support@velobet.com . Направих това няколко пъти през последните няколко дни и не чух нищо. Мениджърът за съответствие дори не съм сигурен, че съществува сега. Наистина не знам към кого да се обърна. Чувствам, че ако подам официално оплакването си пред вас, пак ще ви накарам да се борите да се докопате до този мениджър. Върнаха ми £1000, но все още дължа още £2000. Моля, някой може ли да ме посъветва.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега става дори "по-добре"!

Добре, какво ще кажете да се свържете с неговия доставчик на лиценз? Казиното притежава лиценз CEG Curacao. Не е най-добрият избор за играчите, но може да надмине (малко ниските) очаквания.

За да се запознаете с тази компания за лицензиране, бих казал, че е най-добре да преминете през това ръководство .

Знам, че вече казах, че обикновено не се намесваме в проблеми, свързани със спортни залагания, но знаете ли, най-лошото, което можете да получите, е отхвърляне на жалба. Така че все още не бих отхвърлил тази стъпка, предполагам.

Кой знае...

Последното асо, което имам в джоба си (наистина последното!) е да опитам други поддържащи уебсайтове, като например:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Като се има предвид, че аз самият никога не съм го правил, моля се поне един да е полезен 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка


Честита Нова Година


Както можете да видите, наистина се боря да накарам velobet да разреши това. Честно казано самата платформа е добра, но тези проблеми бяха кошмар. Мениджърът по съответствието, който се занимава с жалбата, отнема седмици, за да отговори. Последният имейл току-що предложиха добра воля от £1000. Знаете ли за начин, по който мога да се свържа директно с мениджъра, вместо чрез чат

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-честитата Нова година и на теб!

Честно казано, нямам преки контакти. Само последните ми съвети 🙁 - съжалявам.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Много благодаря. Ще пиша на лицензионната компания през следващите няколко дни. За щастие запазих всеки чат и екранни снимки. Толкова разочарован, че се стигна дотук. Моля се за отговор от тях днес, само за да ми върнат сумата.

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 10 месеца

Мисля, че ще бъде добра стъпка и фактът, че имате екранни снимки, може да е полезен и ще видим докъде ще стигнете, когато им пишете. Съгласен съм с вас, че е разочароващо, че се стигна дотук.

Въпреки това, когато получите отговор, не забравяйте да ни информирате за това, което лицензиращият орган ви е написал обратно. Надявам се да си получиш парите.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 10 месеца

3 месеца чакам парите. Писаха ми, че ще решат проблема до шест месеца. Говорих с потребител на определен форум и той писа, че е имал подобна ситуация и са му платили. За това обаче той чака цяла половин година.


Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Боже мой. Това е много дълго време, за да получите парите си. Защо трябва да отнеме половин година, каза казиното?

Не се ли сетихте даподадете жалба при нас и нашият екип да се опита да ви помогне? Бих казал, че в този случай няма какво да чакате, защото това е доста дълъг период от време.

Мислите ли, че ще опитате?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, момчета

Исках да публикувам бърза актуализация. Прекарах ужасно в кореспонденцията от velobet. Ако подадете жалба, това ще бъде разгледано от мениджър по съответствието. Времевите рамки за отговор изглежда са около 6 седмици. Когато получите този отговор и отговор, изглежда, че чакате още 6 седмици. Имах няколко проблема със спортните залагания в казиното и също така се повдигат въпроси защо се казва, че британските играчи са ограничени и все още им позволява да играят.

Успях да потърся правен съвет и наистина добър представител, който е много запознат с тези казина, би искал да поеме моя случай. Това наистина идва с цена, но сега съм готов да го направя. Дадох на казиното много шансове да изясня въпроса си и да чуя пълна тишина, след като ми казаха, че съм приоритет.

Дадох на казиното срок до петък да ми докладва, преди да предприема съдебни действия.

Щастлив съм да споделя подробности за законния представител, тъй като изглежда, че това е съд, трябва да внимавам какво казвам.

Ще държа всичко публикувано и актуално.

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 10 месеца

Хей и благодаря за актуализацията. Мисля, че 6 седмици са доста дълго време, за да получите отговор, а да чакате същото време, за да стигнете до нещо подходящо, според мен е много време.

Както и да е, радвам се, че успя да се свържеш с някой, който може да ти помогне и ще видим как ще се развие всичко в крайна сметка.

Не забравяйте да ни държите в течение. Мисля, че и играчите ще проявят интерес, така че ви желая успех и нека всичко е честно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Вчера получих отговор. Все пак имейлите ми не бяха имейлите, които очаквах. Мениджърът по съответствие не направи нищо, за да разреши това. Сега трябва да внимавам какво казвам поради правни причини. Но от моите разговори с правния екип виждам, че velobet има известни проблеми. Това вероятно ще бъде последното ми съобщение по въпроса, тъй като не искам да застрашавам случая. Бих искал да кажа, че сега ще се обърна към съда и в процес на това. Очаквам окончателен отговор от съответствието. Също така ме посъветваха да се обърна към доставчика на лиценза. Както казах, не мисля, че мога да актуализирам повече, но искам да ви благодаря.

Автоматичен превод:
Brianpaul_7
преди 10 месеца

Така че, ако сте решили да тръгнете по този път и предприемате стъпки за това, аз уважавам решението ви. Ако се свържете с лицензиращия орган или когато процесът ви приключи, не се колебайте да ни уведомите след това как се е развило всичко.

Надявам се всичко да се реши справедливо.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, никога не депозирайте в тази къща за залагания, депозирах 400 евро с бърз превод и не съм ги виждал, те са ми запазили парите.

Автоматичен превод:
Anonymized545
преди 9 месеца

Уважаеми Vicente2013,

Ние разбираме, че всяка транзакция има значение и дълбоко ценим вашата загриженост. След като прегледахме вашия акаунт, имаме удоволствието да потвърдим, че всички ваши транзакции и тегления са обработени успешно.


За да отговорим на всички притеснения, които може да имате по отношение на конкретна транзакция, можете ли да ни предоставите допълнителни подробности? След като получим тази информация, нашият специализиран екип незабавно ще проучи въпроса и ще ви предостави съответната помощ.

С Най-Добри Пожелания,

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Верификацията на акаунта ми беше оставена да чака няколко дни във velobet. Не получих отговор на кореспонденцията си по имейл. Аз съм във Великобритания. Много искам да го проверя, за да мога да се чувствам комфортно да правя повече залози, просто искам да чуя някой от velobet, за да бъда честен, защото се тревожа за значителния си депозит.

Автоматичен превод:
jakemartell2
преди 9 месеца

Здравей.

Тъй като имаме активен представител на казино в тази тема, преместих публикацията ви тук, надявайки се на директен отговор.

Да пробваме ли? Бих казал, че си заслужава.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини