НачалоФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Landgraf1994
|
52 409 преглеждания 390 отговора |
|
1 2 3...20
преди 1 година

Това е много странно, като се има предвид, че използвам акаунта от доста време, той е щателно проверен и т.н.

Нищо, не съм използвал акаунта много след тегленията, така че не съм сигурен какво може да се е объркало.

Никога досега не съм чувал за 6-месечно разследване. Няма никакъв смисъл.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те току-що изпратиха имейл, че това е недоразумение и че акаунтът ми отново е отключен. Наистина работи както преди.

Автоматичен превод:
Velobet Casino
преди 1 година

Моят имейл адрес: m.gwiazdowski7@gmail.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те току-що изпратиха имейл, че това е недоразумение и че акаунтът ми отново е отключен. Наистина работи както преди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Радвам се да чуя, че акаунтът ви е възстановен! Това е някак изненадваща причина зад това. Какво мислиш? От друга страна, всички правим грешки от време на време. Е, надявам се, че няма да има повече проблеми за вас. 🤞✨

Автоматичен превод:
Azael
преди 1 година

Скъпи Азаел,


Във вашия акаунт е открито подозрително залагане и сега се разследва.

Ще се свържем с вас, след като процесът на разследване приключи. Можем да ви уверим, че ще бъде бързо и няма да отнеме 6 месеца.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на Велобет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като изразих загриженост относно моите депозити, показващи дескриптор * на действителната компания Webops Ltd (компания, за която никога не съм чувал, камо ли да съм купил нещо от), аз предизвиках Velobet Casino и след много обмен на имейли те се съгласиха да ми възстановят всичките ми депозити, възлизащи на над £580 - всички пари са получени!

* Дескрипторите имат за цел да помогнат на картодържателя да идентифицира закупените продукти или услуги.

Ако картодържателят не разбира лесно дескриптора за фактуриране и не разпознава транзакцията, може да бъде инициирано възстановяване на плащане.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Как да разбираме това? Открили ли сте някои депозити, които никога не сте правили и след това са ви възстановени?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Не ми е разрешено да добавя дескриптора за фактуриране поради рекламната ви политика, но когато получих банковото си извлечение, открих плащания към компании, за които никога не бях чувал, да не говорим, че съм купил от тях, но съвпадаше с депозити, които бях направил в казина. Започнах да разглеждам това и научих всичко за дескрипторите/неправилното кодиране и какво представляват.

Разгледах и други казина, наскоро използвах безразсъдно и открих, че казината, които не са GAMSTOP, ще наемат процесори за обработка на плащания на трети страни, които грешно кодират плащания към и от оператора, представяйки на банката или доставчика на картата, че плащането е за нещо различно от хазарт .

Тръгнал съм да си върна парите и да разоблича тези, които смятат за добре да действат безскрупулно. Именно поради такива дейности не мога и не трябва да се доверявам на подобни казина.

Имах едно пълно възстановяване на сумата и получих известие, че имам възстановяване, идващо директно от търговска компания, показана в дескриптора на банковата ми сметка.

Върви в правилната посока. Всички оператори на казина и игри трябва да бъдат социално отговорни!

Искам да бъда част от промяна на парадигмата, която насърчава честния и честен хазарт!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Измина седмица и акаунтът все още е ограничен. Няма възможност за игра и теглене на средства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не ми е разрешено да добавя дескриптора за фактуриране поради рекламната ви политика, но когато получих банковото си извлечение, открих плащания към компании, за които никога не бях чувал, да не говорим, че съм купил от тях, но съвпадаше с депозити, които бях направил в казина. Започнах да разглеждам това и научих всичко за дескрипторите/неправилното кодиране и какво представляват.

Разгледах и други казина, наскоро използвах безразсъдно и открих, че казината, които не са GAMSTOP, ще наемат процесори за обработка на плащания на трети страни, които грешно кодират плащания към и от оператора, представяйки на банката или доставчика на картата, че плащането е за нещо различно от хазарт .

Тръгнал съм да си върна парите и да разоблича тези, които смятат за добре да действат безскрупулно. Именно поради такива дейности не мога и не трябва да се доверявам на подобни казина.

Имах едно пълно възстановяване на сумата и получих известие, че имам възстановяване, идващо директно от търговска компания, показана в дескриптора на банковата ми сметка.

Върви в правилната посока. Всички оператори на казина и игри трябва да бъдат социално отговорни!

Искам да бъда част от промяна на парадигмата, която насърчава честния и честен хазарт!

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, така че по това описание е добре, че си върнахте парите, защото не мисля, че всеки би имал такъв късмет или толкова нетърпелив за тези неща като вас.

Добре че си толкова последователен и си го забелязал. Колко време отне възстановяването на сумата?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Измина седмица и акаунтът все още е ограничен. Няма възможност за игра и теглене на средства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, забелязах, че представителят на казиното ти писа, че акаунтът ти е в процес на разследване. Знаеш ли защо? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Конкретен отговор не получих. Играя повече от 20 години в много компании и едва за втори път ми се случва такъв случай. Никога не съм нарушавал или злоупотребявал с правилата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Сумата ми беше възстановена в рамките на дни след размяната на имейли. Не мисля, че имам късмет, мисля, че съм оправдан!

Казината извън GAMSTOP ще наемат процесори за обработка на плащания на трети страни, които кодират погрешно плащанията към и от оператора, представяйки на банката или доставчика на картата, че плащането е за нещо различно от хазарт. Това на практика е пране на пари и финансовите институции работят много усилено, за да идентифицират транзакции от този характер и да забранят иницииращата компания.

Ако моите депозити са неправилно кодирани, тогава казиното трябва да се счита за ненадеждно и аз чувствам, че имам право на парите си обратно в интерес на справедливостта.

Очаквам третото възстановяване, идващо директно от търговски бизнес, от който никога не съм купувал нищо!

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Радвам се да видя, че Velobet възстанови вашите незаконно обработени депозити. Ясно е, че нямаше да направят това, ако не бяха направили нещо незаконно.

Проблемът е, че Casino Guru не вижда тази незаконна практика като проблем и ще отсъди в полза на казиното във всеки един иск от такова естество.

„Тъй като депозитът беше успешно кредитиран във вашата казино сметка и вие успяхте да играете в казиното без никакви проблеми, не можем да направим нищо, за да ви помогнем."

Горното е отговорът на вашата жалба по идентичен сценарий.

Освен това тази идентична жалба срещу Freshbet получи този доста удивителен отговор от Вероника (специалист по жалби за Casino Guru)

"Всъщност начинът, по който вашият депозит е отразен в банковото ви извлечение, може да се разглежда като положителен аспект. Практиката на много онлайн казина е да използват неутрални имена за транзакции. Това помага да се гарантира, че вашата финансова институция не идентифицира транзакцията като дейност, свързана с казино. Тя защитава вашите интереси и поверителност."

Така че в общи линии тя ви казва, че казината, които незаконно грешат транзакции с кодирани карти, могат да се разглеждат като положителен аспект и те го правят, за да защитят вашите интереси и поверителност."

Никога не съм чел толкова много глупости през целия си живот.

За протокола те незаконно грешно кодират картови транзакции, за да скрият факта, че работят незаконно. Те крият факта, че са нелицензирано казино и почти сигурно измама. Всяко легитимно казино не би трябвало да управлява незаконна платежна система.

Те правят това, за да се защитят!!

Изглежда, че Casino Guru намират това за много трудно за разбиране или повече от вероятно те знаят точно какво правят тези казина, но продължават да си затварят очите.


Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Радвам се, че прочетохте отговора на Вероника - бях шокиран - нейният отговор е част от прегледа ми на CG в Trustpilot (за какво си струват!), независимо че се появява при търсене в Google! Просто чакам да излезе на живо!

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Имах наистина добър разговор с екипа за измами на моята банка днес и те са много подкрепящи и полезни.

Банката спря картата ми, така че възстановяването на средства вече не е възможно чрез първоначалния метод на плащане - две казина/търговски компании (Velobet е едно от тях) разумно върнаха депозитите ми!

Ако мога да помогна само на един уязвим човек, като разкрия казина, които не са GAMSTOP и не отговарят на изискванията за борба с прането на пари, времето ми щеше да си струва!

ВАЖНО (източник ThePOGG.com)

Всеки лицензиран хазартен оператор в Обединеното кралство е задължен от регулатора да участва в програмата GAMSTOP. Вече няма изключения от това правило.

Единствените казина, които приемат играчи от Обединеното кралство, които не са част от програмата GAMSTOP, са казината, които не са лицензирани и приемат играчи от Обединеното кралство незаконно!

Не е законно нито едно казино, което не притежава лиценз на UKGC, да приема играчи от Обединеното кралство. Всяко казино, което не е на GAMSTOP, не притежава лиценз на UKGC. Бизнесът обаче е този, който извършва незаконно престъпление, а не играчът.

file

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Здравейте, мисля, че би било честно да добавите няколко подробности към изявленията си. В този момент вие сте напълно прав.

И все пак смятам, че е важно да правим разлика между нещата, които можем да адресираме или подкрепим, и нещата, които не можем.

Ние не сме нито адвокати, нито банкови институции. Като неофициален посредник, ние можем да предоставим съвети, но не можем да се обърнем към вашата банка или друг орган от ваше име. Също така не можем да се обърнем към никого за промяна на начина, по който казиното използва своите транзакции; вие, играчите, можете, от друга страна. По този начин, в рамките на нашия ограничен подход, ние се интересуваме дали ситуацията е разрешена и парите се връщат, когато видим, че това е справедлив резултат.

Искам това да бъде ясно заявено.

Освен това, това, което наистина намирам за интересно, е, че изглежда, че сте продължили да играете и сте изразили опасения относно имената на компании на трети страни в банковото си извлечение, след като сте загубили средствата си.

Защо не по-рано? Чудя се.

Съгласен съм, че някои казина по някакъв начин променят или крият своите кодове, което прави невъзможно банките да блокират такива депозити. Това е особено опасно за уязвимите играчи, търсещи защита, когато страстта им към хазарта ги завладее.

Позволете ми да кажа, че всички играчи от вашата страна трябва да играят само в правилно лицензирани казина, както мъдро ни казахте. И все пак се чудя защо направи изключение.

По един или друг начин, ние ви обяснихме къде са нашите граници:

Тъй като доброволно сте депозирали средства в казино без лиценз на UKGC, търсенето на загубени средства поради прехвърлянето на описания на банковите извлечения на трети страни попада извън нашата компетентност . Препоръчвам да се свържете с UKGC или вашата банка, за да разрешите този въпрос независимо.

Просто се надявам, че се стремите да подкрепяте играчите, а не просто да ни сочите с пръст по някаква причина, която, честно казано, не разбирам в пълен мащаб, изглежда.

За да избегнете подобна ситуация, моля, спрете да депозирате в казина извън UKGC. Имайте предвид собствените си думи. 🙏





Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, не вярвайте на лошите отзиви и преживявания, които хората имат, успешно депозирах, изтеглих хиляди и всичките ми документи бяха проверени.


Единственият проблем, който имах, беше леко забавяне при проверката на документите, тъй като бях изпратил шофьорската си книжка и вместо това им трябваше паспортът ми.


Не мога да уважавам достатъчно това казино, направо го разби за мен, ще се върна!

Автоматичен превод:
Blaisep
преди 1 година

„Моля, не вярвайте на лошите отзиви и преживявания, които хората имат,"

Аз, например, приемам изключение от твоето широкообхватно изказване и особено приемам изключение да бъда наречен лъжец!

Радвам се, че вашият опит е положителен, но нека не омаловажаваме ДЕЙСТВИТЕЛНИЯ опит на другите!


Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 1 година

Виждам, че се стремите да направите твърдението си доста ясно. Добре, но не мисля, че играчи с различен опит трябва да бъдат наричани лъжци. Работи и в двете посоки.

Никой не е казал, че си излъгал и никой не е казал, че твоят опит означава по-малко от този на някой друг. Може ли да се отпуснете малко, моля?

Мисля, че би било подходящо.

Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
1 2 3...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини