Здравейте, мисля, че би било честно да добавите няколко подробности към изявленията си. В този момент вие сте напълно прав.
И все пак смятам, че е важно да правим разлика между нещата, които можем да адресираме или подкрепим, и нещата, които не можем.
Ние не сме нито адвокати, нито банкови институции. Като неофициален посредник, ние можем да предоставим съвети, но не можем да се обърнем към вашата банка или друг орган от ваше име. Също така не можем да се обърнем към никого за промяна на начина, по който казиното използва своите транзакции; вие, играчите, можете, от друга страна. По този начин, в рамките на нашия ограничен подход, ние се интересуваме дали ситуацията е разрешена и парите се връщат, когато видим, че това е справедлив резултат.
Искам това да бъде ясно заявено.
Освен това, това, което наистина намирам за интересно, е, че изглежда, че сте продължили да играете и сте изразили опасения относно имената на компании на трети страни в банковото си извлечение, след като сте загубили средствата си.
Защо не по-рано? Чудя се.
Съгласен съм, че някои казина по някакъв начин променят или крият своите кодове, което прави невъзможно банките да блокират такива депозити. Това е особено опасно за уязвимите играчи, търсещи защита, когато страстта им към хазарта ги завладее.
Позволете ми да кажа, че всички играчи от вашата страна трябва да играят само в правилно лицензирани казина, както мъдро ни казахте. И все пак се чудя защо направи изключение.
По един или друг начин, ние ви обяснихме къде са нашите граници:
Тъй като доброволно сте депозирали средства в казино без лиценз на UKGC, търсенето на загубени средства поради прехвърлянето на описания на банковите извлечения на трети страни попада извън нашата компетентност . Препоръчвам да се свържете с UKGC или вашата банка, за да разрешите този въпрос независимо.
Просто се надявам, че се стремите да подкрепяте играчите, а не просто да ни сочите с пръст по някаква причина, която, честно казано, не разбирам в пълен мащаб, изглежда.
За да избегнете подобна ситуация, моля, спрете да депозирате в казина извън UKGC. Имайте предвид собствените си думи. 🙏
Hello, I think it would be fair to add a few details to your statements. At this point, you are quite correct.
Yet I feel it is important to distinguish between things we can address or support and things we can't.
We are neither lawyers nor banking institutions. As an unofficial mediator, we can provide advice, but we can't address your bank or any authority on your behalf. We also can't turn to anyone to change the way the casino utilizes its transactions; you, players, can, on the other hand. Thus, within our limited approach, we care whether the situation is solved and money returns when we see that as a fair result.
I want this to be stated clearly.
Additionally, what I really find interesting is that it appears that you proceeded with playing and raised concerns about third-party company names on your bank statement after losing your funds.
Why not sooner? I wonder.
I agree that some casinos are somehow changing or hiding their codes, making it impossible for banks to block such deposits. This is especially dangerous for vulnerable players seeking protection when their passion for gambling overtakes them.
Allow me to say that all players from your country should only play in properly licensed casinos, as you wisely told us. Yet, I wonder why you made the exception.
One way or another, we explained to you where our limits are:
Since you willingly deposited funds into a casino without a UKGC license, seeking lost funds due to the bank statement descriptions being assigned to third parties falls outside our purview. I recommend reaching out to the UKGC or your bank to address this matter independently.
I just hope you aim to support players, not just point fingers at us for some reason that I honestly do not understand in full scale, it seems.
To avoid such a situation, please stop depositing at non-UKGC casinos. Keep your own words in mind. 🙏
Автоматичен превод: