ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 1 година от Landgraf1994
|
47184 преглеждания 390 отговора |
|
1...12 13 14...20
преди 6 месеца

Разбира се, но ако играем в тези казина, това е защото вярваме в отговорната игра, която те имат задължението да имат, когато я рекламират, и ние проверяваме индекса за безопасност на места като казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление, не всички казина приемат сериозно отговорния хазарт. Мразя да го казвам, но е истина и съм го срещал повече от веднъж. Бих казал, че това би било едно от първите неща, които бих проверил в казино и следователно дали имат някакви отговорни инструменти. Не можете да предотвратите всичко и дори в добро казино можете да имате проблем и обратното, дори в лошо казино можете да имате добро изживяване.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Успяхте ли да получите данните от банката на Обединеното кралство за това къде PayOp е изпратил парите ви?

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 6 месеца

Да сега какво

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Поради тази причина, Джаро, ако те не приемат сериозно отговорния хазарт, какъвто е случаят с velobet.com, те със сигурност не приемат нищо сериозно и се провалят във всичко, следователно тяхната оценка никога, никога не може да бъде добра и не е просто случай на играч.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Свържете се с тях и им кажете, че са обработили незаконно плащания от вашата банкова сметка. Те са изпратени до нелицензирано/нерегулирано онлайн казино, което извършва престъпление в Обединеното кралство, като извършва сделки с Обединеното кралство. Ако проверите банките, които притежават T£C, вероятно ще се каже, че те не приемат сметки, които са свързани с хазарт. Също така ще пише, че те ще трябва да могат законно да търгуват със страната, с която са правили бизнес? Които явно не са. Късмет

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поради тази причина, Джаро, ако те не приемат сериозно отговорния хазарт, какъвто е случаят с velobet.com, те със сигурност не приемат нищо сериозно и се провалят във всичко, следователно тяхната оценка никога, никога не може да бъде добра и не е просто случай на играч.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, ако казината не уважават толкова важни неща, тогава не мисля, че имат добро бъдеще. Но винаги трябва да го гледате от двете страни, защото често има играчи, които твърдят например, че са се самоизключили и в крайна сметка откриваме, че за тях самоизключването е било, че са написали в чата, че не са не харесвам сайта. Ето защо нашият екип се опитва да разреши всичко справедливо и справедливо. Знам, че понякога това не е най-приятното нещо за играчите, особено когато решението е срещу тях, но ако казината наистина не приемат такива неща на сериозно, тогава не сме готини с това.

Ето защо бих препоръчал да не играете в такива казина, за да могат играчите да избегнат подобни проблеми. 👍

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Абсолютно прав си, Джаро, но аз поисках самоизключване поради пристрастяване към хазарта в чат казината и те никога не ми позволиха да отворя друга сметка, като данните ми са информирани за всичко останало за това са законни казина, които наистина се грижат за отговорния хазарт и техните не-velobet.com играчи.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 6 месеца

В такъв случай се радвам, че сте попаднали на такива казина. Но съжалявам за проблема ви и се надявам, че ще овладеете всичко и няма да играете в казината. За мен това е загуба на пари, които бих похарчил за нещо друго.

Както и да е, току-що забелязах, че Матей отговори на оплакването ви , така че можете да го разгледате и да му пишете обратно.

Пази се !

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Джаро, би ли поговорил с Михал, моля! Той иска от мен доказателство, че първият ми акаунт е потвърден на velobet - това не е нещо, което velobet предоставя - и все пак това казино е чиста измама и казино гуру се опитват да го прикрият и стоварват тежестта на доказването върху мен, когато аз предоставих информация, за да покажа какво са направили! Защита на репутацията на това казино

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Освен това всяко съобщение, което гуруто ми изпрати, им дава 7 дни време за отговор, този цирк никога не свършва - моралът на историята не се притеснявайте да повдигате оплаквания - те ще ги затворят като неоснователни или ще им отнеме 3 години, за да стигнат до заключение

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Правилно. Ето защо трябва да получите обратно парите директно от банката, в която са отишли. Няма да получите парите обратно от Velobet, със или без възприеманата помощ от оплакванията на Casino Guru.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 6 месеца

Как да се свържа с тяхната банка в чужда държава??

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Кодът на сортиране, който payop е изпратил парите, не е ли банка, регистрирана във Великобритания?

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

вашите транзакции в лири ли са?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Джаро, би ли поговорил с Михал, моля! Той иска от мен доказателство, че първият ми акаунт е потвърден на velobet - това не е нещо, което velobet предоставя - и все пак това казино е чиста измама и казино гуру се опитват да го прикрият и стоварват тежестта на доказването върху мен, когато аз предоставих информация, за да покажа какво са направили! Защита на репутацията на това казино

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

7-дневният период винаги е за всеки участник и това е така, защото екипът ни има около 20 разрешаващи и когато постъпят няколко хиляди жалби, не е възможно да се справим с всяка веднага.

Друго допълнение от моя страна би било да се въздържам от ненужни коментари за това как заемаме страната на казиното, защото не е за първи път и тогава няма да предлагаме никакви оплаквания на играчите.

Аз съм администратор на форума, така че не мога да вляза в процеса, който Михал контролира и не мога да му казвам какво да прави, защото той знае най-добре. Разбира се, разбирам разочарованието ви, но той също се нуждае от доказателства, за да защити това, което казвате. Иначе просто не става. Той каза всякакъв вид доказателство, че акаунтът ви е потвърден, което означава, че не е задължително да е имейл, а всичко, което показва това. Ти нямаш ли такова нещо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

като например? Казиното не предлага нищо? Не мога да изтръгна нещо от нищото, което да подхожда на казино, което лъже

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Казиното ще предостави на Михал всичко необходимо, за да вземе решение по този случай. Въпреки това, докато имат доказателство, вероятно ще бъде трудно да се помогне. Просто, ако сте пристрастен към хазарта и отворите нова сметка и кажете, че ви е било разрешено да го направите, въпреки че първата ви сметка е била самоизключена и потвърдена, вероятно е логично да са необходими каквито и да е доказателства за това. Как тогава е възможно да се прецени дали казвате истината. По този начин всеки може да дойде и да каже, че има акаунт, който се е самоизключил и е успял да отвори друг със същите данни, така че ми върнете всичките ми пари. Трябва да се основава на нещо, мисля, че трябва да разберете това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Кога ще си отвориш очите направиха го на толкова много играчи. И все пак не виждате проблем и вината е на играчите?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ясно съм, че имам доверие на Матей и съм му предоставил всички доказателства за това, което е направил velobet.com, но ако истината не може да бъде изнесена, подготвих дело срещу казиното, безпрецедентно в този тип сектор, моя адвокати и има няколко, които се присъединиха и чакат решението тук да приключи и да им бъде дадена зелена светлина, за да го изпълнят, освен това искането ще премине от началото до края, преминавайки през всички процеси и решения, взети от хора и организации, които са се намесили, защото това може да струва животи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Кога ще си отвориш очите направиха го на толкова много играчи. И все пак не виждате проблем и вината е на играчите?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако играчите видят, че това се случва често, винаги бих го записвал в такива казина, когато преминават през процеса на проверка, ако все още имат проблем с него. Тогава казиното нямаше да има какво да каже. Но трябва да хванем нещо, когато имаме работа с казино в подобни ситуации. Ако те са единствените, които предоставят нещо и няма какво да ни покажете, как можем да помогнем?

Автоматичен превод:
1...12 13 14...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини