сутрин Джаро,
Използвах всички същите лични данни, само различен имейл адрес, но име / dob/ метод на плащане / адрес са същите.
едва когато изхарчих всичките си пари и ги предупредих за тази вторична сметка, те я закриха.
morning Jaro,
I used all the same personal details just a different email address but name / dob/ payment method / address all the same.
it was only when I spent all my money and I alerted them to this secondary account they closed it.
Виждам, че би било полезно, ако имаше система в казината, която да открива такива неща още в началото на регистрацията, така че един човек да не може да влезе отново в казиното толкова лесно. Но това вероятно е музиката на бъдещето.
Както и да е, любопитен съм да видя как ще се получи и какво ще се реши накрая.
Ако имате актуализация, уведомете ме.
I see, it would be useful if there was a system in casinos that would detect such things right at the start of registration so that one person could not get into the casino again so easily. But that's probably music of the future.
Anyway, I'm curious to see how it turns out and what will be solved in the end.
If you have an update let me know.
Добре, попитах защо казиното трябва да ви пише или да се свърже с вас, когато сте депозирали пари там? Самоизключихте ли се по някакъв начин или не? Не мисля, че е стандартна практика, ако не сте били.
Също така се чудех дали имат някакви отговорни инструменти, които да ви помогнат да ограничите играта си.
Well I asked why should the casino write to you or reach out to you when you have deposited money there ? Were you somehow self-excluded or not ? I don't think it's standard practice if you haven't been.
I was also wondering if they have any responsible tools to help you limit your playing.
Те имат задължението да се грижат, както всички сайтове за хазарт. Трябва да има прекъсване на играта и т.н. трябва да има задействане, когато играчите депозират определена сума пари
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
velobet се опитват да кажат, че в първия ми акаунт не е въведен dob, със сигурност това противоречи на всички правила, тъй като те трябва да потвърдят, че сте достатъчно възрастен, за да залагате 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Не, Джаро, това не е музиката на бъдещето. В Испания и в много други страни, ако поискате да закриете сметката си поради пристрастеност към хазарта, те няма да ви позволят да отворите друга. Всичко, което трябва да направите, е да въведете вашето име и собствено име, те няма да ви позволят да получите достъп до това. Те са законни казина, останалото е разрешено само от казина със съмнителни цели.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Честно винсенте, шокиран съм, че трябва да бъдат включени в черния списък тук, тъй като нямат безопасност на играчите
Honestly vincente I’m shocked they should be black listed on here as they have no player safety
Хей. Чували ли сте вече нещо от velobet?
Hey. Have you heard anything from velobet yet,?
Те имат задължението да се грижат, както всички сайтове за хазарт. Трябва да има прекъсване на играта и т.н. трябва да има задействане, когато играчите депозират определена сума пари
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
О, какъв трябва да е лимитът, при който казиното ще ви предупреди? Мисля, че може да има много такива предупреждения. И още не съм чул да е задължение.
Както и да е, ще видим къде отива жалбата ви и дали може да бъде разрешена. Ще ми е любопитно.
Oh, so what should be the limit at which the casino would alert you ? I think there could be a lot of such warnings. And I haven't heard that it should be a duty yet.
Anyway, we'll see where your complaint goes and if it can be resolved. I'll be curious.
Те се опитват да кажат, че първият ми акаунт не е бил потвърден, което е лъжа и никога не е въведен dob.... Въпреки че трябва да сте на 18, за да залагате 🤣🤣 те няма да признаят грешката и казино гуруто вероятно ще застане на тяхна страна и ще затвори жалбата ми - два месеца бавни отговори са пропилени
They are trying to say my first account wasn’t verified which is a lie and there was never a dob entered…. Even though you need to be 18 to gamble 🤣🤣 they won’t admit fault and casino guru will probably side with them and close my complaint- two months of slow replies wasted
velobet се опитват да кажат, че в първия ми акаунт не е въведен dob, със сигурност това противоречи на всички правила, тъй като те трябва да потвърдят, че сте достатъчно възрастен, за да залагате 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Видях го в жалбата ви. Чудех се дали ще проверите в това казино дали има имейл, че сте го направили успешно. Има ли такова нещо? Може би бихте могли да го имате и това ще бъде основно доказателство за вас. Но това е само моя мисъл, която ми мина през ума.
Както и да е, ще видим как ще е и какво ще разбере Майкъл. Надявам се всичко да се реши справедливо.
I've seen it in your complaint. I was wondering if you check with this casino to see if there is any email that you did it successfully. Is there such a thing? Maybe you could have it and that would basically be proof for you. But that's just my thought that crossed my mind.
Anyway, we'll see how it goes and what Michael finds out. I hope it will all be resolved fairly.
Не разбирам защо им отнема толкова време, за да стигнат до някакво заключение. Стискайте палци скоро да ви решат
I don't understand why they take so long to get to any conclusion. Fingers crossed they sort it out for you soon
Те не изпращат имейли за потвърждение, те отбелязват, че е потвърдено във вашия акаунт и в момента не е нещо, което бих направил екранна снимка, те не смятат, че някой би изпитал нужда в този момент
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Не, Джаро, това не е музиката на бъдещето. В Испания и в много други страни, ако поискате да закриете сметката си поради пристрастеност към хазарта, те няма да ви позволят да отворите друга. Всичко, което трябва да направите, е да въведете вашето име и собствено име, те няма да ви позволят да получите достъп до това. Те са законни казина, останалото е разрешено само от казина със съмнителни цели.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Това е нещо хубаво, но повечето казина нямат такава система и със сигурност би било чудесно, ако някой, който вече се е самоизключил или е споменал пристрастеност към хазарта, не може да се регистрира отново и веднага щом въведе личната си информация, системата просто би преценила, че не е възможно.
Така че, ако така работи във вашата страна, бих се придържал към казината, където съм сигурен, че ще бъде наложено.
This is a good thing, but most casinos don't have such a system and it would certainly be great if someone who had already self-excluded or mentioned gambling addiciton couldn't re-register and as soon as they entered their personal information the system would simply evaluate that it was not possible.
So if that's how it works in your country I would stick to the casinos where I'm sure it will be enforced.
Бих се съгласил, Джаро, но за съжаление в моята страна съм регистриран в Gamstop и не мога да залагам, така че като „пристрастен към хазарта" тръгваш да търсиш сайтове и начини да го заобиколиш и попадаш на този вид измамни казина, които не би трябвало да съществуват. Трябва да има световен стандарт, особено ако им е разрешено да приемат играчи от Обединеното кралство.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
Разбира се, но ако играем в тези казина, това е защото вярваме в отговорната игра, която те имат задължението да имат, когато я рекламират, и ние проверяваме индекса за безопасност на места като казиното.
Of course, but if we play in those casinos it is because we believe in the responsible gaming that they have the obligation to have when they advertise it and we check the safety index in places like the casino.
Claro ,pero si jugamos en esos casinos es porque creemos en el juego responsable que tienen la obligación de tener cuando hacen publicidad de ello y nos metemos a consultar si índice de seguridad en sitios como casino.
Имахте ли късмет да си върнете парите от казиното?
Have you had any luck in getting your money back from the casino ?
Те не изпращат имейли за потвърждение, те отбелязват, че е потвърдено във вашия акаунт и в момента не е нещо, което бих направил екранна снимка, те не смятат, че някой би изпитал нужда в този момент
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Да, със сигурност разбирам, че по това време не бихте помислили, че ще възникне този проблем. Така че ще видим докъде ще стигне Михал и със сигурност не е нужно да сме в договорка с казиното, така че няма нужда да казваме такива неща. Какъвто и да е резултатът, винаги ясно се обяснява какво стои зад решението на екипа по жалбите. Не бихме го направили за играчите, ако трябваше да застанем на страната на казината.
Yes, I certainly understand that at that time you would not have thought that this problem would arise. So we'll see where Michal gets to, and we certainly don't need to be in cahoots with the casino, so there's no need to say such things. Whatever the outcome, it is always clearly explained what is behind the decision of the complaint team. We wouldn't do it for the players if we needed to side with casinos.
Бих се съгласил, Джаро, но за съжаление в моята страна съм регистриран в Gamstop и не мога да залагам, така че като „пристрастен към хазарта" тръгваш да търсиш сайтове и начини да го заобиколиш и попадаш на този вид измамни казина, които не би трябвало да съществуват. Трябва да има световен стандарт, особено ако им е разрешено да приемат играчи от Обединеното кралство.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
И точно това е проблемът, че там, където не върви така, играчите се опитват да го заобиколят. Би било добре да има някакъв стандарт, но всяка страна подхожда различно към хазарта и мисля, че това е основният препъникамък защо не е така. В някои страни хазартът е строго охраняван, а в други не, така че би било трудно да се намери консенсус. 🤔🤷♂️
And that's exactly the problem, that where it doesn't work like that, the players try to get around it. It would be good to have some sort of standard but every country approaches gambling differently and I think that's the main stumbling block why it's not like that. In some countries gambling is strictly guarded and in others it is not, so it would be hard to find a consensus. 🤔🤷♂️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.