ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от Landgraf1994
|
47249 преглеждания 390 отговора |
|
1...11 12 13...20
Jaro
преди 6 месеца

Какво всъщност казваш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

сутрин Джаро,


Използвах всички същите лични данни, само различен имейл адрес, но име / dob/ метод на плащане / адрес са същите.


едва когато изхарчих всичките си пари и ги предупредих за тази вторична сметка, те я закриха.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че би било полезно, ако имаше система в казината, която да открива такива неща още в началото на регистрацията, така че един човек да не може да влезе отново в казиното толкова лесно. Но това вероятно е музиката на бъдещето.

Както и да е, любопитен съм да видя как ще се получи и какво ще се реши накрая.

Ако имате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво всъщност казваш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, попитах защо казиното трябва да ви пише или да се свърже с вас, когато сте депозирали пари там? Самоизключихте ли се по някакъв начин или не? Не мисля, че е стандартна практика, ако не сте били.

Също така се чудех дали имат някакви отговорни инструменти, които да ви помогнат да ограничите играта си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Те имат задължението да се грижат, както всички сайтове за хазарт. Трябва да има прекъсване на играта и т.н. трябва да има задействане, когато играчите депозират определена сума пари

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

velobet се опитват да кажат, че в първия ми акаунт не е въведен dob, със сигурност това противоречи на всички правила, тъй като те трябва да потвърдят, че сте достатъчно възрастен, за да залагате 🤣

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, Джаро, това не е музиката на бъдещето. В Испания и в много други страни, ако поискате да закриете сметката си поради пристрастеност към хазарта, те няма да ви позволят да отворите друга. Всичко, което трябва да направите, е да въведете вашето име и собствено име, те няма да ви позволят да получите достъп до това. Те са законни казина, останалото е разрешено само от казина със съмнителни цели.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 6 месеца

Честно винсенте, шокиран съм, че трябва да бъдат включени в черния списък тук, тъй като нямат безопасност на играчите

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Аз съм с вас.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Хей. Чували ли сте вече нещо от velobet?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те имат задължението да се грижат, както всички сайтове за хазарт. Трябва да има прекъсване на играта и т.н. трябва да има задействане, когато играчите депозират определена сума пари

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, какъв трябва да е лимитът, при който казиното ще ви предупреди? Мисля, че може да има много такива предупреждения. И още не съм чул да е задължение.

Както и да е, ще видим къде отива жалбата ви и дали може да бъде разрешена. Ще ми е любопитно.

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 6 месеца

Те се опитват да кажат, че първият ми акаунт не е бил потвърден, което е лъжа и никога не е въведен dob.... Въпреки че трябва да сте на 18, за да залагате 🤣🤣 те няма да признаят грешката и казино гуруто вероятно ще застане на тяхна страна и ще затвори жалбата ми - два месеца бавни отговори са пропилени

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

velobet се опитват да кажат, че в първия ми акаунт не е въведен dob, със сигурност това противоречи на всички правила, тъй като те трябва да потвърдят, че сте достатъчно възрастен, за да залагате 🤣

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Видях го в жалбата ви. Чудех се дали ще проверите в това казино дали има имейл, че сте го направили успешно. Има ли такова нещо? Може би бихте могли да го имате и това ще бъде основно доказателство за вас. Но това е само моя мисъл, която ми мина през ума.

Както и да е, ще видим как ще е и какво ще разбере Майкъл. Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Не разбирам защо им отнема толкова време, за да стигнат до някакво заключение. Стискайте палци скоро да ви решат

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Те не изпращат имейли за потвърждение, те отбелязват, че е потвърдено във вашия акаунт и в момента не е нещо, което бих направил екранна снимка, те не смятат, че някой би изпитал нужда в този момент

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, Джаро, това не е музиката на бъдещето. В Испания и в много други страни, ако поискате да закриете сметката си поради пристрастеност към хазарта, те няма да ви позволят да отворите друга. Всичко, което трябва да направите, е да въведете вашето име и собствено име, те няма да ви позволят да получите достъп до това. Те са законни казина, останалото е разрешено само от казина със съмнителни цели.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е нещо хубаво, но повечето казина нямат такава система и със сигурност би било чудесно, ако някой, който вече се е самоизключил или е споменал пристрастеност към хазарта, не може да се регистрира отново и веднага щом въведе личната си информация, системата просто би преценила, че не е възможно.

Така че, ако така работи във вашата страна, бих се придържал към казината, където съм сигурен, че ще бъде наложено.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Бих се съгласил, Джаро, но за съжаление в моята страна съм регистриран в Gamstop и не мога да залагам, така че като „пристрастен към хазарта" тръгваш да търсиш сайтове и начини да го заобиколиш и попадаш на този вид измамни казина, които не би трябвало да съществуват. Трябва да има световен стандарт, особено ако им е разрешено да приемат играчи от Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Разбира се, но ако играем в тези казина, това е защото вярваме в отговорната игра, която те имат задължението да имат, когато я рекламират, и ние проверяваме индекса за безопасност на места като казиното.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 6 месеца

Имахте ли късмет да си върнете парите от казиното?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те не изпращат имейли за потвърждение, те отбелязват, че е потвърдено във вашия акаунт и в момента не е нещо, което бих направил екранна снимка, те не смятат, че някой би изпитал нужда в този момент

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, със сигурност разбирам, че по това време не бихте помислили, че ще възникне този проблем. Така че ще видим докъде ще стигне Михал и със сигурност не е нужно да сме в договорка с казиното, така че няма нужда да казваме такива неща. Какъвто и да е резултатът, винаги ясно се обяснява какво стои зад решението на екипа по жалбите. Не бихме го направили за играчите, ако трябваше да застанем на страната на казината.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих се съгласил, Джаро, но за съжаление в моята страна съм регистриран в Gamstop и не мога да залагам, така че като „пристрастен към хазарта" тръгваш да търсиш сайтове и начини да го заобиколиш и попадаш на този вид измамни казина, които не би трябвало да съществуват. Трябва да има световен стандарт, особено ако им е разрешено да приемат играчи от Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И точно това е проблемът, че там, където не върви така, играчите се опитват да го заобиколят. Би било добре да има някакъв стандарт, но всяка страна подхожда различно към хазарта и мисля, че това е основният препъникамък защо не е така. В някои страни хазартът е строго охраняван, а в други не, така че би било трудно да се намери консенсус. 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
1...11 12 13...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини