преди 6 месеца
Какъв е кодът на сортиране, към който са обработени вашите пари?
What is the sort code where your money was processed to?
0
Какъв е кодът на сортиране, към който са обработени вашите пари?
What is the sort code where your money was processed to?
Единственият индекс на сигурност, който има velobet.com е 0. Всеки го знае и всеки иска да се маскира както иска и това е единствената истина.
The only security index that velobet.com has is 0. Everyone knows it and everyone wants to mask themselves however they want and that is the only truth.
El único índice de seguridad que tiene velobet.com es 0 lo sabe y lo sabrá todo el mundo se quiera enmascarar como se quiera y esa es la única verdad.
Отказаха ми проверка, защото проверих с издадена от правителството шофьорска книжка в Обединеното кралство. Това е буквално единствената форма на идентификация, която притежавам, и това е единственото казино, което ми отказва печалбите ми, защото не приемат законна шофьорска книжка с моя снимка и всички данни за самоличността ми, дори със селфи, на което го държа, седят на £1000 и не могат да ги извадят, казината са измама приятелю
I got denied verification because i verified with a government issued UK drivers license. This is literally the only form of id i own and this is the only casino to deny me of my winnings because they dont accept a legitimate drivers license with my photo and all my identity details on it, even with a selfie of me holding it, sitting on £1000 and cant get it out, casinos a scam mate
Регистрирах се в velobet, наслаждавах се на играта, депозирах около £400 и ми хареса, успях да ударя някои големи бонуси и завърших с £1000 в моята сметка, опитах се да тегля и получих проверка преди теглене. Добре, нищо необичайно, ще им дам лична карта със снимка (шофьорска книжка) отпред и отзад и снимка, на която я държа, адрес и доказателство за банкова карта.
Доказателство за адрес и банкова карта са приети, шофьорска книжка е отказана, не притежавам друга форма на документ за самоличност и сега съм заседнал с £1000 в сметката без причина. Никога не съм имал този проблем с друг сайт, шофьорската книжка в Обединеното кралство е легитимна форма на самоличност, издадена от правителството, и сега си мисля, че съм измамен за печалбите си.
Някакъв съвет?
Благодаря
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Боя се, че това първо трябва да се докаже. Вашето оплакване може да играе важна роля, но трябва да изчакаме резултата от него. Промяната на който и да е индекс на безопасност на нула въз основа на открита жалба би била ирационална.
Не се притеснявайте, играчите, които искат да инспектират казиното, преди да се регистрират там, имат добри шансове да го направят.
Вашата жалба и тази тема са публични. Опитайте се да се успокоите, моля, и оставете жалбата да продължи.
This needs to be proven first, I'm afraid. Your complaint may play a significant role, but we have to wait for its outcome. Changing any Safety Index to zero based on an open complaint would be irrational.
Don't worry, the players who want to inspect the casino before registering there have a fair chance to do so.
Your complaint and this thread are public. Try to calm down, please, and let the complaint proceed.
Регистрирах се в velobet, наслаждавах се на играта, депозирах около £400 и ми хареса, успях да ударя някои големи бонуси и завърших с £1000 в моята сметка, опитах се да тегля и получих проверка преди теглене. Добре, нищо необичайно, ще им дам лична карта със снимка (шофьорска книжка) отпред и отзад и снимка, на която я държа, адрес и доказателство за банкова карта.
Доказателство за адрес и банкова карта са приети, шофьорска книжка е отказана, не притежавам друга форма на документ за самоличност и сега съм заседнал с £1000 в сметката без причина. Никога не съм имал този проблем с друг сайт, шофьорската книжка в Обединеното кралство е легитимна форма на самоличност, издадена от правителството, и сега си мисля, че съм измамен за печалбите си.
Някакъв съвет?
Благодаря
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Здравейте,
Както може да се види в тази тема, вие не сте единственият, който има проблеми с това казино. Бих искал да дам конкретен отговор, но вместо това искам да ви попитам: Някой от казиното обяснил ли е защо вашата лична карта е била отказана? Искам да кажа, че трябва да могат да обяснят напълно.
Ние, от друга страна, едва ли се досещаме.
Уведомете ни какво ви е казано.
Hello,
As can be seen in this thread, you are not the only one having issues with this casino. I would love to provide a concrete answer, but instead, I want to ask you: Has anyone from the casino explained why your ID was denied? I mean, they should be able to explain in full.
We, on the other hand, can barely guess.
Let us know what you've been told.
Аз съм много спокоен и се доверявам на Матей, но нещата с казиното винаги са един и същ отговор и те не изясняват и не отговарят на нищо, защото след като са били информирани, че има играчи с пристрастяване към хазарта, те им позволяват да продължат да депозират и залагат и да играят с живота си следователно индексът Сигурност трябва да бъде значително намален, защото се случва на много играчи и няма значение, че животът на един човек струва толкова, колкото този на много, казиното също ще бъде отговорно, казвам аз.
I am very calm and I trust Matej but the casino thing is always the same answer and they do not clarify or answer anything, because having been informed that there are players with gambling addiction they allow them to continue depositing and betting and playing with their lives therefore the index Security must be greatly reduced because it happens to many players and it doesn't matter that one person's life is worth as much as that of many, the casino will also be responsible, I say.
Estoy muy calmado y confío en Matej pero lo del casino es siempre la misma respuesta y no esclarecen ni responden nada ,porque habiendo sido informados que hay jugadores con adicción al juego les permiten seguir depositando y apostando y jugando con sus vidas por lo tanto el índice de seguridad debe reducirse muchísimo porque le pasa a muchos jugadores y da igual la vida de uno vale tanto como la de muchos,su responsabilidad tendrá el casino también digo yo.
Няма защо да се притеснявате, но както спомена Радка, индексът на безопасност ще се промени при приключване на случая, разбира се в зависимост от това как се развие.
Имате възможност да видите, както направих аз, че Матей каза, че ние сме на ваша страна в този случай и следователно той трябва да погледне какво му е изпратило казиното отново по Skype.
Надявам се, че тази сага ще бъде разрешена възможно най-скоро и, което е важно, справедливо.
Ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие, така че запазете самообладание.
You don't have to worry, but as Radka mentioned, the safety index will change when the case is closed, of course based on how it turns out.
You have the opportunity to see, as I did, that Matej said that we are on your side in this case and therefore he has to look at what the casino sent him on Skype again.
I hope that this saga will be resolved as soon as possible and, importantly, fairly.
We will have to wait for further developments, so keep your composure.
Предстои ми да подам жалба!
Не мога да се проверя! Искат доказателство за кредитна карта. Това е абсолютно добре. Но моята е онлайн банка и нямам "истинска" карта! Екранна снимка от моя мобилен телефон не се приема!
Обяснявал съм проблема няколко пъти в чата на живо. Помолиха ме да напиша имейл, но никой не отговори!
I'm about to file a complaint!
I can't verify myself! They want proof of a credit card. That's absolutely fine. But mine is an online bank and I don't have a "real" card! A screenshot from my cell phone isn't accepted!
I have explained the problem several times in the live chat. I was asked to write an email, but no one responded!
Ich bin kurz davor eine Beschwerde einzureichen!
Ich kann mich nicht verifizieren! Sie wollen den Nachweis einer Kreditkarte. Ist auch absolut in Ordnung. Bei mir handelt es sich jedoch um eine Onlinebank und ich besitze keine "echte" Karte! Ein screenshot vom Handy wird jedoch nicht akzeptiert!
Ich habe das Problem nun mehrmals im Livechat erläutert. Ich soll eine Email schreiben auf diese wird jedoch nicht reagiert!
Здравейте, съжалявам, когато възникнат ситуации като тази, защото винаги ще се радвам, ако играчите могат да намерят разумен начин да говорят с казиното. Значи нямате физическа карта, нали? Опитахте ли да ги попитате дали нещо може да послужи като алтернатива на онлайн банкирането, където могат да проверят нещо подобно?
Що се отнася до жалбата, видях, че е в статус на преглед, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако случайно успеете да проверите или разберете нещо ново, със сигурност ще се радвам да ме уведомите.
Стискам палци за добър резултат. 🤞
Hi, I'm sorry when situations like this arise, because I would always be happy if players could find a reasonable way to talk with the casino. So you don't have a physical card, do you? Did you try to ask them if something could serve as an alternative from online banking, where they could verify something like that ?
Regarding the complaint, I saw that it is in review status, so our team will try to help you.
If by any chance you manage to verify or find out something new, I'd certainly be glad if you could let me know.
I'll keep my fingers crossed for a good outcome. 🤞
Мисля, че когато едно казино поеме вината си и индексът на сигурност не е намален, без дори властите да разберат, защото не е променен и никой не отговаря на нищо, е трудно да се запази самообладание.
I think that when a casino assumes its guilt and the security index is not lowered without even the authorities understanding because it is not modified and no one answers anything, it is difficult to maintain composure.
Creo que cuando asume su culpabilidad un casino y no se baja el índice de seguridad sin entender ni las autoridades porque, no se modifica y nadie contesta a nada es difícil mantener la compostura.
Технически жалбата ви все още не е приключена, така че резултатът все още се очаква. Мисля, че Матей се заинтересува доста от вашия случай и присъства на няколко доста взискателни международни събития. Нека му дадем подходящото време. След като жалбата бъде приключена, ще има подходящ отговор и приключване за вас.
(Съжалявам, че е на английски)
Technically, your complaint has not been closed yet, so the outcome still awaits. I think that Matěj took quite an interest in your case, and he has been attending a few quite demanding international events. Let's give it the proper time. Once the complaint is closed, there will be a proper response and closure for you.
(I'm sorry it's in English)
Абсолютно несъгласен с това, което направихте с мен
Първо - жалбата не е разрешена въз основа на споразумение от основната ми жертва, следователно за мен това не е приключило.
Второ-Казиното velobet лъже, не съм получил никакво възстановяване, приема се за даденост.
Трето – Чрез правни и медицински съвети те ме съветват да не влизам повече в уебсайта velobet.com, което възнамерява казиното.
четвърто- след разпознаване на грешката казиното и сериозно, тъй като те се възползват от уязвими играчи, разпознаха факта като много сериозен или може да е бил незначителен индексът на сигурност не се движи дали е 20 или 100 играча МНОГО СЕРИОЗНО нещо много странно.
Пето-не мога да изразя в рецензия истинския си опит в това казино, защото не ми го публикувате, проблеми със сигурността в акаунта, тегления, депозити, личния ми опит, повтарям и т.н.
Имам чувството, че пропускам нещо.
Ще се видим завинаги.
Totally disagree with what you have done with me
First- the complaint is not resolved based on any agreement by my main victim therefore for me this is not over.
Second-The velobet casino lies, I have not received any refund, it is taken for granted.
Third-Through legal and medical advice, they advise me not to enter the velobet.com website again, which is what the casino intends.
fourth- after recognizing the error the casino and serious since they take advantage of vulnerable players recognized the fact as very serious or it could have been a minor the security index does not move whether it is 20 or 100 players VERY SERIOUS something very strange.
Fifth-I cannot express in a review my true experience in this casino because you do not publish it to me, security problems in account, withdrawals, deposits, my personal experience I repeat, etc.
I feel like I'm overlooking something.
See you forever.
Totalmente en desacuerdo con lo q habéis echo conmigo
Primero- la queja no está resuelta con base a ningún acuerdo por mi parte principal víctima por lo tanto para mí esto no ha terminado.
Segundo-El casino velobet miente yo no he recibido ningún reembolso se da por echo.
Tercero-Por asesoramiento jurídico y medico me asesoran que no vuelva a entrar en la web de velobet.com cosa que pretende el casino.
cuarto- tras reconocer el error el casino y grave ya que se aprovechan de jugadores vulnerables reconocido echo muy grave o podía haber sido un menor no se mueve el índice de seguridad sea uno 20 o 100 jugadores MUY GRAVE algo muy extraño.
Quinto-No puedo expresar en una reseña mi verdadera experiencia en este casino porque no me la publicáis,seguridad problemas en cuenta,retiradas,depósitos mi experiencia personal repito etc.
Me da la sensación que paso algo por alto.
Hasta siempre.
Е, вашият случай се проточи доста дълго време и Матей обясни всичко добре. Той също така каза, че можете да потърсите правна помощ, така че ако го направите, предполагам, че всички ще бъдем любопитни да видим дали ще успеете.
Що се отнася до вашия потребителски преглед, не мисля, че има някаква показателна стойност и също така е важно да запомните, че можете да дадете 1 потребителски преглед на казино от един акаунт.
Не знам какво повече да кажа за всичко това, защото по-голямата част от него вече беше обяснено и въпреки че съжалявам за начина, по който всичко се разви, вероятно няма какво повече да се направи. 😥
Well, your case has been dragging on for quite a long time and Matej explained everything well. He also said that you can seek legal help, so if you go for it, I guess we'd all be curious to see if you'd succeed.
As for your user review, I don't think it's of any telling value and it's also important to remember that you can give 1 user review per casino from one account.
I don't know what more to say about all of this, because most of it has already been explained and although I'm sorry about the way it all turned out, there's probably nothing more to be done. 😥
Здравей Висенте.
В жалбата споменах, че имате право да поискате възстановяване на 10 евро от втората си сметка. Тези пари, които не могат да се използват за залагане, са налични във вашата сметка само за теглене. Казиното е предприело необходимите стъпки за справяне с проблема, посочен във вашата жалба, което е наложило преглед на техните процедури и коригиране на грешката. Следователно няма оправдание за налагане на каквито и да било санкции за индекс на безопасност.
Ако желаете да предприемете правни действия срещу казиното, като твърдите, че те са отговорни за вашите проблеми, вие сте свободни да го направите. Важно е да се отбележи, както казах по-рано, че казиното може да ви възстанови само загубите ви през периода, в който сте ги информирали за пристрастеността си към хазарта, в съответствие със стандартните практики във всички юрисдикции.
Сега нека разгледаме въпроса от друга гледна точка. Ако сте собственик на казино и някой открие грешка във вашата система за отговорен хазарт, което води до загуба на €10, ще трябва ли да му платите милиони обезщетение просто защото е загубил малко пари? Сигурен съм, че не. Вашата отговорност е чисто финансова, така че ще възстановите загубите на играча и ще се извините. В противен случай всеки друг играч ще се опита да намери експлойт в казината и ще ги съди за значителни суми.
Hello Vicente.
In the complaint, I mentioned that you have the right to claim a €10 refund from your second account. This money, which cannot be used for betting, is available in your account for withdrawal only. The casino has taken the necessary steps to address the issue pointed out in your complaint, prompting a review of their procedures and rectification of the mistake. Consequently, there is no justification for imposing any safety index penalties.
Should you wish to take legal action against the casino, alleging that they are accountable for your issues, you are free to do so. It is important to note, as I have previously stated, that the casino can only reimburse you for your losses during the period in which you informed them of your gambling addiction, in accordance with standard practices in all jurisdictions.
Now, let's consider the issue from a different perspective. If you owned a casino and someone discovered a mistake in your responsible gambling system resulting in them losing €10, would you have to pay them millions in compensation simply because they lost some money? I am sure not. Your liability is purely financial, so you would reimburse the player for their losses and issue an apology. Otherwise, every other player would attempt to find an exploit in casinos and sue them for significant sums.
Препращам и потвърждавам предишния си имейл точка по точка от първата дума до последната
Благодаря ти.
I refer and confirm my previous email point by point from the first word to the last
Thank you.
Me remito y confirmo mi anterior correo punto por punto de la primera palabra a la última
Gracias.
Разбира се, благодаря ти, Матей, че помогна да разобличим тези негодници, които се възползват от уязвими хора, без да предполагат нищо, и ми помага много да съдя
но нямам друг избор, освен да съдя всичко, тъй като не съм получил никакво възстановяване, всичко е лъжа и, разбира се, няма да вляза отново във вашия уебсайт. Ако искате да го направя, свържете се с моя адвокат и обяснете стъпките, които трябва да следвате, благодаря.
Obviously, thank you Matej for helping to unmask these scoundrels who take advantage of vulnerable people without assuming anything and it helps me a lot to sue
but I have no choice but to sue everything since I have not received any refund, everything is a lie and of course I am not going to enter your website again. If you want me to do so, contact my lawyer and explain the steps to follow thanks.
Evidentemente gracias Matej por ayudar a desenmascarar a estos sinvergüenzas que se aprovechan de la gente vulnerable sin asumir nada y me sirve de muchísimo para demandar
pero no me queda más remedio que demandar todo ya que yo no he recibido ningún reembolso todo es mentira y por supuesto no pienso entrar de nuevo en su web si quieren q lo haga q se pongan en contacto con mi abogado y le expliquen los pasos a seguir gracias.
Не заблуждавайте никой друг, жалбата не е разрешена от днес 09.07.2024, никой не ми е възстановил нищо, явно съм пропуснал много неща.
Забележка към моряците.
Don't deceive anyone else, the complaint is not resolved as of today 07-09-2024, no one has reimbursed me anything, obviously I missed many things.
Notice to sailors.
Que no engañen a nadie mas la queja no está resuelta a día de hoy 09-07-2024 a mí nadie me ha reembolsado nada evidentemente se me escapaban muchas cosas.
Aviso a navegantes.
Здравейте. Веднага ще уведомя Матей и той ще се свърже с вас.
Hello. I will inform Matej right away, and he will get in touch with you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.