преди 1 месец
Какъв е кодът на сортиране, към който са обработени вашите пари?
What is the sort code where your money was processed to?
0
Какъв е кодът на сортиране, към който са обработени вашите пари?
What is the sort code where your money was processed to?
Единственият индекс на сигурност, който има velobet.com е 0. Всеки го знае и всеки иска да се маскира както иска и това е единствената истина.
The only security index that velobet.com has is 0. Everyone knows it and everyone wants to mask themselves however they want and that is the only truth.
El único índice de seguridad que tiene velobet.com es 0 lo sabe y lo sabrá todo el mundo se quiera enmascarar como se quiera y esa es la única verdad.
Отказаха ми проверка, защото проверих с издадена от правителството шофьорска книжка в Обединеното кралство. Това е буквално единствената форма на идентификация, която притежавам, и това е единственото казино, което ми отказва печалбите ми, защото не приемат законна шофьорска книжка с моя снимка и всички данни за самоличността ми, дори със селфи, на което го държа, седят на £1000 и не могат да ги извадят, казината са измама приятелю
I got denied verification because i verified with a government issued UK drivers license. This is literally the only form of id i own and this is the only casino to deny me of my winnings because they dont accept a legitimate drivers license with my photo and all my identity details on it, even with a selfie of me holding it, sitting on £1000 and cant get it out, casinos a scam mate
Регистрирах се в velobet, наслаждавах се на играта, депозирах около £400 и ми хареса, успях да ударя някои големи бонуси и завърших с £1000 в моята сметка, опитах се да тегля и получих проверка преди теглене. Добре, нищо необичайно, ще им дам лична карта със снимка (шофьорска книжка) отпред и отзад и снимка, на която я държа, адрес и доказателство за банкова карта.
Доказателство за адрес и банкова карта са приети, шофьорска книжка е отказана, не притежавам друга форма на документ за самоличност и сега съм заседнал с £1000 в сметката без причина. Никога не съм имал този проблем с друг сайт, шофьорската книжка в Обединеното кралство е легитимна форма на самоличност, издадена от правителството, и сега си мисля, че съм измамен за печалбите си.
Някакъв съвет?
Благодаря
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Боя се, че това първо трябва да се докаже. Вашето оплакване може да играе важна роля, но трябва да изчакаме резултата от него. Промяната на който и да е индекс на безопасност на нула въз основа на открита жалба би била ирационална.
Не се притеснявайте, играчите, които искат да инспектират казиното, преди да се регистрират там, имат добри шансове да го направят.
Вашата жалба и тази тема са публични. Опитайте се да се успокоите, моля, и оставете жалбата да продължи.
This needs to be proven first, I'm afraid. Your complaint may play a significant role, but we have to wait for its outcome. Changing any Safety Index to zero based on an open complaint would be irrational.
Don't worry, the players who want to inspect the casino before registering there have a fair chance to do so.
Your complaint and this thread are public. Try to calm down, please, and let the complaint proceed.
Регистрирах се в velobet, наслаждавах се на играта, депозирах около £400 и ми хареса, успях да ударя някои големи бонуси и завърших с £1000 в моята сметка, опитах се да тегля и получих проверка преди теглене. Добре, нищо необичайно, ще им дам лична карта със снимка (шофьорска книжка) отпред и отзад и снимка, на която я държа, адрес и доказателство за банкова карта.
Доказателство за адрес и банкова карта са приети, шофьорска книжка е отказана, не притежавам друга форма на документ за самоличност и сега съм заседнал с £1000 в сметката без причина. Никога не съм имал този проблем с друг сайт, шофьорската книжка в Обединеното кралство е легитимна форма на самоличност, издадена от правителството, и сега си мисля, че съм измамен за печалбите си.
Някакъв съвет?
Благодаря
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Здравейте,
Както може да се види в тази тема, вие не сте единственият, който има проблеми с това казино. Бих искал да дам конкретен отговор, но вместо това искам да ви попитам: Някой от казиното обяснил ли е защо вашата лична карта е била отказана? Искам да кажа, че трябва да могат да обяснят напълно.
Ние, от друга страна, едва ли се досещаме.
Уведомете ни какво ви е казано.
Hello,
As can be seen in this thread, you are not the only one having issues with this casino. I would love to provide a concrete answer, but instead, I want to ask you: Has anyone from the casino explained why your ID was denied? I mean, they should be able to explain in full.
We, on the other hand, can barely guess.
Let us know what you've been told.
Аз съм много спокоен и се доверявам на Матей, но нещата с казиното винаги са един и същ отговор и те не изясняват и не отговарят на нищо, защото след като са били информирани, че има играчи с пристрастяване към хазарта, те им позволяват да продължат да депозират и залагат и да играят с живота си следователно индексът Сигурност трябва да бъде значително намален, защото се случва на много играчи и няма значение, че животът на един човек струва толкова, колкото този на много, казиното също ще бъде отговорно, казвам аз.
I am very calm and I trust Matej but the casino thing is always the same answer and they do not clarify or answer anything, because having been informed that there are players with gambling addiction they allow them to continue depositing and betting and playing with their lives therefore the index Security must be greatly reduced because it happens to many players and it doesn't matter that one person's life is worth as much as that of many, the casino will also be responsible, I say.
Estoy muy calmado y confío en Matej pero lo del casino es siempre la misma respuesta y no esclarecen ni responden nada ,porque habiendo sido informados que hay jugadores con adicción al juego les permiten seguir depositando y apostando y jugando con sus vidas por lo tanto el índice de seguridad debe reducirse muchísimo porque le pasa a muchos jugadores y da igual la vida de uno vale tanto como la de muchos,su responsabilidad tendrá el casino también digo yo.
Няма защо да се притеснявате, но както спомена Радка, индексът на безопасност ще се промени при приключване на случая, разбира се в зависимост от това как се развие.
Имате възможност да видите, както направих аз, че Матей каза, че ние сме на ваша страна в този случай и следователно той трябва да погледне какво му е изпратило казиното отново по Skype.
Надявам се, че тази сага ще бъде разрешена възможно най-скоро и, което е важно, справедливо.
Ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие, така че запазете самообладание.
You don't have to worry, but as Radka mentioned, the safety index will change when the case is closed, of course based on how it turns out.
You have the opportunity to see, as I did, that Matej said that we are on your side in this case and therefore he has to look at what the casino sent him on Skype again.
I hope that this saga will be resolved as soon as possible and, importantly, fairly.
We will have to wait for further developments, so keep your composure.
Предстои ми да подам жалба!
Не мога да се проверя! Искат доказателство за кредитна карта. Това е абсолютно добре. Но моята е онлайн банка и нямам "истинска" карта! Екранна снимка от моя мобилен телефон не се приема!
Обяснявал съм проблема няколко пъти в чата на живо. Помолиха ме да напиша имейл, но никой не отговори!
I'm about to file a complaint!
I can't verify myself! They want proof of a credit card. That's absolutely fine. But mine is an online bank and I don't have a "real" card! A screenshot from my cell phone isn't accepted!
I have explained the problem several times in the live chat. I was asked to write an email, but no one responded!
Ich bin kurz davor eine Beschwerde einzureichen!
Ich kann mich nicht verifizieren! Sie wollen den Nachweis einer Kreditkarte. Ist auch absolut in Ordnung. Bei mir handelt es sich jedoch um eine Onlinebank und ich besitze keine "echte" Karte! Ein screenshot vom Handy wird jedoch nicht akzeptiert!
Ich habe das Problem nun mehrmals im Livechat erläutert. Ich soll eine Email schreiben auf diese wird jedoch nicht reagiert!
Здравейте, съжалявам, когато възникнат ситуации като тази, защото винаги ще се радвам, ако играчите могат да намерят разумен начин да говорят с казиното. Значи нямате физическа карта, нали? Опитахте ли да ги попитате дали нещо може да послужи като алтернатива на онлайн банкирането, където могат да проверят нещо подобно?
Що се отнася до жалбата, видях, че е в статус на преглед, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ако случайно успеете да проверите или разберете нещо ново, със сигурност ще се радвам да ме уведомите.
Стискам палци за добър резултат. 🤞
Hi, I'm sorry when situations like this arise, because I would always be happy if players could find a reasonable way to talk with the casino. So you don't have a physical card, do you? Did you try to ask them if something could serve as an alternative from online banking, where they could verify something like that ?
Regarding the complaint, I saw that it is in review status, so our team will try to help you.
If by any chance you manage to verify or find out something new, I'd certainly be glad if you could let me know.
I'll keep my fingers crossed for a good outcome. 🤞
Мисля, че когато едно казино поеме вината си и индексът на сигурност не е намален, без дори властите да разберат, защото не е променен и никой не отговаря на нищо, е трудно да се запази самообладание.
I think that when a casino assumes its guilt and the security index is not lowered without even the authorities understanding because it is not modified and no one answers anything, it is difficult to maintain composure.
Creo que cuando asume su culpabilidad un casino y no se baja el índice de seguridad sin entender ni las autoridades porque, no se modifica y nadie contesta a nada es difícil mantener la compostura.
Технически жалбата ви все още не е приключена, така че резултатът все още се очаква. Мисля, че Матей се заинтересува доста от вашия случай и присъства на няколко доста взискателни международни събития. Нека му дадем подходящото време. След като жалбата бъде приключена, ще има подходящ отговор и приключване за вас.
(Съжалявам, че е на английски)
Technically, your complaint has not been closed yet, so the outcome still awaits. I think that Matěj took quite an interest in your case, and he has been attending a few quite demanding international events. Let's give it the proper time. Once the complaint is closed, there will be a proper response and closure for you.
(I'm sorry it's in English)
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.