ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 11 месеца от Landgraf1994
|
17862 преглеждания 274 отговора |
|
1...10 11 12...14
Добавете пост
vicente2013
преди 1 месец

Те направиха точно същото с мен! Това ме съсипа! Трябва да има канали за докладване на това поведение на правителството в страната! Трябва да има промяна в този тип игрална индустрия.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е проблеми с казино velobet?


Те ми позволиха да депозирам £2670 за по-малко от 24 часа без никакво прекъсване на играта или връзка с мен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много хора не заслужават оценката за безопасност, която имат.

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 1 месец

Да velobet, имам открита жалба към казино гуру, но се съмнявам, че биха помогнали да бъдем справедливи. Опитвам се да възстановя депозити, но плащах чрез payop на много.

Автоматичен превод:
vicente2013
преди 1 месец

Съгласен видях жалбата ви, също имам отворена жалба, върнаха ли ви сумата за vincente?? Ужасно е нали

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Благодаря, не са ми отговорили

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че казината mystake, velobet, cosmobet и donbet трябва да бъдат включени в черния списък на казино гуру, те използват фалшиви дескриптори, за да приемат плащания, което е пране на пари... Как ги оценява гуруто на казиното, не знам. Освен това те позволяват множество акаунти, след като казах, че имам сериозен проблем с хазарта и блокирах първия, те ми позволиха да отворя отново нов със същите данни и го потвърдих отново.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Това, че сте платили чрез payop, не означава, че не можете да получите парите си обратно

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е проблеми с казино velobet?


Те ми позволиха да депозирам £2670 за по-малко от 24 часа без никакво прекъсване на играта или връзка с мен

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, какъв би бил проблемът тук? Не искам да бъда груб, но може би просто пропускам смисъла. Не смятам, че казиното трябва да казва, когато се случи нещо подобно, да депозирате в казиното. Що се отнася до някакви отговорни опции, има ли някакви, където можете да ги ограничите? Или се опитахте да проверите, преди да депозирате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Извинявай, на мен ли говориш?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да velobet, имам открита жалба към казино гуру, но се съмнявам, че биха помогнали да бъдем справедливи. Опитвам се да възстановя депозити, но плащах чрез payop на много.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях, че казиното отговори, че е предоставило на Михал необходимата информация, така че ми е любопитно как ще свърши. Но все още няма да изпреварвам, защото не знам.

Що се отнася до метода на плащане, играе ли важна роля в това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че казината mystake, velobet, cosmobet и donbet трябва да бъдат включени в черния списък на казино гуру, те използват фалшиви дескриптори, за да приемат плащания, което е пране на пари... Как ги оценява гуруто на казиното, не знам. Освен това те позволяват множество акаунти, след като казах, че имам сериозен проблем с хазарта и блокирах първия, те ми позволиха да отворя отново нов със същите данни и го потвърдих отново.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

А, разбирам какъв е проблемът ви и като пристрастен към хазарта успяхте да отворите друга сметка, което е доста неприятна ситуация.

Отговорът на това как преглеждаме казина може да бъде намерен тук – как преглеждаме онлайн казина .

Използвахте ли обаче същата лична информация в друг акаунт? Казиното разбра ли, че сте отворили друга сметка или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

сутрин Джаро,


Използвах всички същите лични данни, само различен имейл адрес, но име / dob/ метод на плащане / адрес са същите.


едва когато изхарчих всичките си пари и ги предупредих за тази вторична сметка, те я закриха.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 1 месец

Как бих си получил парите обратно тогава, тъй като payop затвори жалбата ми и не искам да знам, казиното е същото? И ако се обадих в банката, какво изобщо бих казал?

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Ако проверите банковото си извлечение, трябва да можете да видите код за сортиране и номер на сметка, където payop е обработил парите ви. Ако не можете да го видите от извлечението си, попитайте директно банката си за подробности.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 1 месец

Да и какво да правя с тази информация??

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Това ще бъде банка от Обединеното кралство, така че се свържете директно с тях и им обяснете, че са приели плащания от хазартна компания, което в 99% от случаите ще бъде в противоречие с техните собствени T&C. След като получите кода за сортиране на мястото, където са отишли парите ви, можете да извършите онлайн търсене с код за сортиране и той ще ви каже името и данните за контакт на банката

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 1 месец

Да, но това не ми помага да си върна парите, защото са отишли на „velobet", така че защо ще връщат средства?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Парите няма да са отишли във Velobet, тъй като те са само параван. Първо вземете сортирането и номера на сметката. Ако искате да обсъдим насаме, изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Извинявай, на мен ли говориш?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, отговорих ви, защото исках да разбера малко по-добре какво се случва. Ако това не е проблем.

Автоматичен превод:
1...10 11 12...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини