ФорумКазинаVelobet Casino - обща дискусия

Velobet Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от Landgraf1994
|
47237 преглеждания 390 отговора |
|
1...10 11 12...20
Anonymized669
преди 6 месеца

Те направиха точно същото с мен! Това ме съсипа! Трябва да има канали за докладване на това поведение на правителството в страната! Трябва да има промяна в този тип игрална индустрия.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой имал ли е проблеми с казино velobet?


Те ми позволиха да депозирам £2670 за по-малко от 24 часа без никакво прекъсване на играта или връзка с мен

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Много хора не заслужават оценката за безопасност, която имат.

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 6 месеца

Да velobet, имам открита жалба към казино гуру, но се съмнявам, че биха помогнали да бъдем справедливи. Опитвам се да възстановя депозити, но плащах чрез payop на много.

Автоматичен превод:
Anonymized669
преди 6 месеца

Съгласен видях жалбата ви, също имам отворена жалба, върнаха ли ви сумата за vincente?? Ужасно е нали

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Благодаря, не са ми отговорили

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че казината mystake, velobet, cosmobet и donbet трябва да бъдат включени в черния списък на казино гуру, те използват фалшиви дескриптори, за да приемат плащания, което е пране на пари... Как ги оценява гуруто на казиното, не знам. Освен това те позволяват множество акаунти, след като казах, че имам сериозен проблем с хазарта и блокирах първия, те ми позволиха да отворя отново нов със същите данни и го потвърдих отново.

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Това, че сте платили чрез payop, не означава, че не можете да получите парите си обратно

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой имал ли е проблеми с казино velobet?


Те ми позволиха да депозирам £2670 за по-малко от 24 часа без никакво прекъсване на играта или връзка с мен

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хм, какъв би бил проблемът тук? Не искам да бъда груб, но може би просто пропускам смисъла. Не смятам, че казиното трябва да казва, когато се случи нещо подобно, да депозирате в казиното. Що се отнася до някакви отговорни опции, има ли някакви, където можете да ги ограничите? Или се опитахте да проверите, преди да депозирате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Извинявай, на мен ли говориш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да velobet, имам открита жалба към казино гуру, но се съмнявам, че биха помогнали да бъдем справедливи. Опитвам се да възстановя депозити, но плащах чрез payop на много.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Видях, че казиното отговори, че е предоставило на Михал необходимата информация, така че ми е любопитно как ще свърши. Но все още няма да изпреварвам, защото не знам.

Що се отнася до метода на плащане, играе ли важна роля в това?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че казината mystake, velobet, cosmobet и donbet трябва да бъдат включени в черния списък на казино гуру, те използват фалшиви дескриптори, за да приемат плащания, което е пране на пари... Как ги оценява гуруто на казиното, не знам. Освен това те позволяват множество акаунти, след като казах, че имам сериозен проблем с хазарта и блокирах първия, те ми позволиха да отворя отново нов със същите данни и го потвърдих отново.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

А, разбирам какъв е проблемът ви и като пристрастен към хазарта успяхте да отворите друга сметка, което е доста неприятна ситуация.

Отговорът на това как преглеждаме казина може да бъде намерен тук – как преглеждаме онлайн казина .

Използвахте ли обаче същата лична информация в друг акаунт? Казиното разбра ли, че сте отворили друга сметка или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

сутрин Джаро,


Използвах всички същите лични данни, само различен имейл адрес, но име / dob/ метод на плащане / адрес са същите.


едва когато изхарчих всичките си пари и ги предупредих за тази вторична сметка, те я закриха.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 6 месеца

Как бих си получил парите обратно тогава, тъй като payop затвори жалбата ми и не искам да знам, казиното е същото? И ако се обадих в банката, какво изобщо бих казал?

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Ако проверите банковото си извлечение, трябва да можете да видите код за сортиране и номер на сметка, където payop е обработил парите ви. Ако не можете да го видите от извлечението си, попитайте директно банката си за подробности.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 6 месеца

Да и какво да правя с тази информация??

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Това ще бъде банка от Обединеното кралство, така че се свържете директно с тях и им обяснете, че са приели плащания от хазартна компания, което в 99% от случаите ще бъде в противоречие с техните собствени T&C. След като получите кода за сортиране на мястото, където са отишли парите ви, можете да извършите онлайн търсене с код за сортиране и той ще ви каже името и данните за контакт на банката

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 6 месеца

Да, но това не ми помага да си върна парите, защото са отишли на „velobet", така че защо ще връщат средства?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Парите няма да са отишли във Velobet, тъй като те са само параван. Първо вземете сортирането и номера на сметката. Ако искате да обсъдим насаме, изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Извинявай, на мен ли говориш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, отговорих ви, защото исках да разбера малко по-добре какво се случва. Ако това не е проблем.

Автоматичен превод:
1...10 11 12...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини