Съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация, но това вече беше обяснено в жалбата ви от Petronela и ще го публикувам отново тук, така че да няма никакво недоразумение.
Връзка с платформата и етична отговорност
Не мога да потвърдя пряка връзка между Robocat и Vegasino, въпреки че техните уебсайтове може да изглеждат подобни. Няма ясно потвърждение, че споделят база данни с играчи или друга директна оперативна връзка. Дори ако има известно припокриване на служителите, разпоредбите на Anjouan Gaming изискват самоизключването да се извършва индивидуално за всяко казино. Играчите трябва да поискат самоизключване на всяка платформа поотделно, независимо от възприетата връзка между казината.
Процес на самоизключване
Тъй като сте отворили своя акаунт във Vegasino, след като сте поискали самоизключване от Robocat, би било невъзможно Robocat да ви самоизключи от Vegasino по това време, тъй като не съществува запис за вашия акаунт във Vegasino.
Нарушение на отговорната игра
Въпреки че разбирам притесненията ви относно практиките за отговорна игра, разпоредбите на Anjouan Gaming се различават значително от тези на по-строгите юрисдикции като UKGC или MGA. Съгласно лиценза на Anjouan, самоизключването не се прилага автоматично между платформите, което отразява правната рамка на тази юрисдикция. Това ограничение не е умишлено нарушение на принципите за отговорна игра от страна на казиното, а по-скоро въпрос на юрисдикционни разпоредби.
Искане за възстановяване
Вашето искане за възстановяване на сумата от €3800 се основава на аргумента, че нарушаването на принципите за самоизключване е довело до вашите депозити във Vegasino. Въпреки това, тъй като самоизключването не се прилага за всички платформи под лиценза Anjouan и вашият акаунт във Vegasino е създаден след вашето самоизключване в Robocat, казиното не може да бъде държано отговорно за неизпълнение на междуплатформено изключване.
Ролята на казино гуру
Искам да ви уверя, че Casino Guru приема етичната отговорност и отговорния хазарт много сериозно. Въпреки това, нашата роля е да оценяваме жалбите въз основа на фактите и регулаторната рамка, управляваща всяко казино. В този случай не можем да държим казиното отговорно за самоизключване между различни платформи, когато това не се изисква от техния лиценз.
Правила на EGBA, UKGC, MGA
Въпреки че предоставените от вас примери подчертават по-строги практики за самоизключване съгласно EGBA, UKGC и MGA, тези разпоредби не се прилагат за казина, лицензирани съгласно Anjouan Gaming.
I'm sorry you found yourself in this situation, but it was already explained in your complaint by Petronela, and I will post it again here, so there is no misunderstanding at all.
Platform Connection and Ethical Responsibility
I cannot confirm any direct connection between Robocat and Vegasino, even though their websites may appear similar. There is no clear confirmation that they share a player database or any other direct operational link. Even if there is some overlap in employees, Anjouan Gaming’s regulations require self-exclusion to be handled individually for each casino. Players must request self-exclusion at each platform separately, regardless of any perceived connection between casinos.
Self-Exclusion Process
Since you opened your account with Vegasino after requesting self-exclusion from Robocat, it would have been impossible for Robocat to self-exclude you from Vegasino at that time, as no record of your Vegasino account existed.
Responsible Gaming Violation
While I understand your concerns regarding responsible gaming practices, the regulations of Anjouan Gaming differ significantly from those of stricter jurisdictions such as the UKGC or MGA. Under Anjouan’s licensing, self-exclusion is not applied across platforms automatically, which reflects the legal framework of that jurisdiction. This limitation is not an intentional violation of responsible gaming principles by the casino, but rather an issue of jurisdictional regulations.
Request for Refund
Your request for a refund of €3,800 is based on the argument that the violation of self-exclusion principles led to your deposits at Vegasino. However, since self-exclusion is not enforced across platforms under the Anjouan license, and your Vegasino account was created after your self-exclusion at Robocat, the casino cannot be held liable for failing to implement a cross-platform exclusion.
Casino Guru’s Role
I want to assure you that Casino Guru takes ethical responsibility and responsible gambling very seriously. However, our role is to assess complaints based on the facts and the regulatory framework governing each casino. In this case, we cannot hold the casino accountable for cross-platform self-exclusion when this is not required by their license.
EGBA, UKGC, MGA Regulations
While the examples you provided highlight stricter self-exclusion practices under the EGBA, UKGC, and MGA, these regulations do not apply to casinos licensed under Anjouan Gaming.
Автоматичен превод: