НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 10)

55 839 преглеждания 390 отговора |
преди 1 година
|
1...9 10 11...20
Добавете пост
xristosultimate
преди 9 месеца

Направихте ли вече проверката в това казино или изобщо не е необходима?

Освен това, моля, кой метод на плащане сте използвали за теглене?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Те не искат от мен проверка.

С банков превод

Автоматичен превод:
xristosultimate
преди 9 месеца

Инцидентът приключи, дадоха ми тегленето както обикновено, много ви благодаря

Автоматичен превод:
xristosultimate
преди 9 месеца

Това е страхотно; радвам се за теб

Как бихте оценили това казино след вашия опит?

Можете дори да напишете своя потребителски отзив тук, ако се интересувате.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Казиното е ужасно, очевидно е измама. Донесох ви доказателство, че много платформи са свързани с една компания, NovaForge, а вие решихте да ме игнорирате, подсвирквайки си безразлично. Вашето отношение показва, че не искате да видите истината, което повдига много въпроси.

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 9 месеца

Здравейте, вчера спечелих около 3000 евро и поисках теглене на 500... защото, както знаем повече, не е възможно.. сигурни ли сме, че плащат? Наистина се надявам... Господи, но можем ли да останем в съмнение?

факта, че са ти платили малко ме успокоява, но има много, които не са... и защо?

Автоматичен превод:
deborah91
преди 9 месеца

Здравей Дебора, моите суми бяха по-ниски 150/100 и още 250, накараха ме да чакам 3 дни според правилата и условията, но ..те ми платиха!! Дано и на теб ти платят!!

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 9 месеца

да се надяваме... Виждам, че всички хора се оплакват...

Автоматичен превод:
deborah91
преди 9 месеца

стискам палци

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 9 месеца

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
deborah91
преди 9 месеца

добре 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казиното е ужасно, очевидно е измама. Донесох ви доказателство, че много платформи са свързани с една компания, NovaForge, а вие решихте да ме игнорирате, подсвирквайки си безразлично. Вашето отношение показва, че не искате да видите истината, което повдига много въпроси.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация, но това вече беше обяснено в жалбата ви от Petronela и ще го публикувам отново тук, така че да няма никакво недоразумение.

Връзка с платформата и етична отговорност

Не мога да потвърдя пряка връзка между Robocat и Vegasino, въпреки че техните уебсайтове може да изглеждат подобни. Няма ясно потвърждение, че споделят база данни с играчи или друга директна оперативна връзка. Дори ако има известно припокриване на служителите, разпоредбите на Anjouan Gaming изискват самоизключването да се извършва индивидуално за всяко казино. Играчите трябва да поискат самоизключване на всяка платформа поотделно, независимо от възприетата връзка между казината.

Процес на самоизключване

Тъй като сте отворили своя акаунт във Vegasino, след като сте поискали самоизключване от Robocat, би било невъзможно Robocat да ви самоизключи от Vegasino по това време, тъй като не съществува запис за вашия акаунт във Vegasino.

Нарушение на отговорната игра

Въпреки че разбирам притесненията ви относно практиките за отговорна игра, разпоредбите на Anjouan Gaming се различават значително от тези на по-строгите юрисдикции като UKGC или MGA. Съгласно лиценза на Anjouan, самоизключването не се прилага автоматично между платформите, което отразява правната рамка на тази юрисдикция. Това ограничение не е умишлено нарушение на принципите за отговорна игра от страна на казиното, а по-скоро въпрос на юрисдикционни разпоредби.

Искане за възстановяване

Вашето искане за възстановяване на сумата от €3800 се основава на аргумента, че нарушаването на принципите за самоизключване е довело до вашите депозити във Vegasino. Въпреки това, тъй като самоизключването не се прилага за всички платформи под лиценза Anjouan и вашият акаунт във Vegasino е създаден след вашето самоизключване в Robocat, казиното не може да бъде държано отговорно за неизпълнение на междуплатформено изключване.

Ролята на казино гуру

Искам да ви уверя, че Casino Guru приема етичната отговорност и отговорния хазарт много сериозно. Въпреки това, нашата роля е да оценяваме жалбите въз основа на фактите и регулаторната рамка, управляваща всяко казино. В този случай не можем да държим казиното отговорно за самоизключване между различни платформи, когато това не се изисква от техния лиценз.

Правила на EGBA, UKGC, MGA

Въпреки че предоставените от вас примери подчертават по-строги практики за самоизключване съгласно EGBA, UKGC и MGA, тези разпоредби не се прилагат за казина, лицензирани съгласно Anjouan Gaming.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Поисках първото теглене на 13 март

в 2.45 сутринта. от 500 евро. засега можем да кажем, че минаха 3 дни без събота и неделя... ще изчакам до края на седмицата да видя дали ще се промени нещо. Състоянието на теглене винаги остава в точка 2... чака се проверка от финансовия отдел... о, надявам се

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

искате ли да знаете най-новото? ако се опитам да продължа да играя, акаунтът ми ще бъде блокиран! без причина

Автоматичен превод:
vincenzopiccini
преди 9 месеца

добре ли се получи накрая?


Автоматичен превод:
deborah91
преди 9 месеца

Ако всичко върви добре, трябва да пристигнат до 2/3 дни. Вече съм правил тегления и горе-долу те винаги отнемат 5/6/7 дни

Автоматичен превод:
deborah91
преди 9 месеца

Да, статусът винаги остава в точка 2. Според мен кредитът ще пристигне след 1/2 дни

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Поисках първото теглене на 13 март

в 2.45 сутринта. от 500 евро. засега можем да кажем, че минаха 3 дни без събота и неделя... ще изчакам до края на седмицата да видя дали ще се промени нещо. Състоянието на теглене винаги остава в точка 2... чака се проверка от финансовия отдел... о, надявам се

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

И информираха ли ви дали акаунтът ви трябва да бъде потвърден, моля?

Тъй като сте написали, че нямате достъп до него сега, изглежда така.

Уведомете ни, моля, за това как върви и дали имате връзка с казиното.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

добър ден


Регистриран съм в онлайн казино Vegasino и вече направих депозити, в момента имам 3 заявки за теглене и 2 от тях вече са надхвърлили 3-те работни дни, които сайтът твърди, че спазва.

Винаги, когато се свържа с чата на живо, отговорите винаги са едни и същи, „бъдете търпеливи" „разбираме разочарованието ви" „извиняваме се" никога няма ясни и обективни отговори, забелязах, че има няколко отрицателни коментара относно този букмейкър, така че се съмнявам относно тази хазартна къща.

Също така е важно да запомните, че те ми платиха два пъти преди и спазваха дните, този път няма ясни отговори и заявките за теглене се изпълняват бавно.

Автоматичен превод:
MiguelAmaro
преди 9 месеца

Хей, ако казиното ти е плащало в миналото, не бих се притеснявал твърде много. Въпреки че очевидно имат политика за изплащане в рамките на три дни, ще бъда търпелив, защото може да има забавяния по различни причини. Даваме на казината 14 дни, така че ако нищо не се промени, можете да подадете жалба при нас.

Колко време обаче чакате двете тегления? 🙂

Автоматичен превод:
1...9 10 11...20
Отидете на страницаот 20 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини