НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Romi
|
14 864 преглеждания 210 отговора |
|
1...3 4 5...11
Jaro

Новини от казиното, които получих, и имейл, че тегленето е завършено сега, трябва да изчакам да пристигне в банката, това ще отнеме до 3 работни дни

Автоматичен превод:
Michele1672

Добро утро Микеле, новини от казиното, моето теглене приключи, получих имейла до 3 работни дни преди да го получа в сметката. Получихте ли и този имейл?

Автоматичен превод:
vincenzopiccini

Здравейте, честно казано не си спомням...но след 3 дни получих кредита на картата си!! Надявам се да получите всичко възможно най-скоро!!!

Автоматичен превод:
Michele1672

Получих този имейл:

Имаме удоволствието да ви информираме, че вашата заявка за теглене на 500 EUR е обработена успешно. Моля, обърнете внимание, че може да отнеме до 3 работни дни, докато средствата се покажат в избрания от вас метод на плащане.


Благодарим ви, че избрахте да играете с нас във Vegasino. Надяваме се да се видим скоро за още нови игрови изживявания.


Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти.

Автоматичен превод:
Michele1672

Чакам да получа другите 2 кредита по моята сметка от €500, единият вече е получен в петък. Да се ​​надяваме 🙏

Автоматичен превод:
vincenzopiccini

Страхотни новини, така че вярвам, че ако получите едно теглене, ще има още. Когато това се случи и имате всички пари, не забравяйте да ме уведомите.

Честита Нова година.🙂

Автоматичен превод:

Чакам теглене от 7 декември 2024 г. и винаги ми дават едни и същи извинения от поддръжката.

Автоматичен превод:
diositolcl

Голяма ли е сумата?

Автоматичен превод:

Чакам теглене от 7 декември 2024 г. и винаги ми дават едни и същи извинения от поддръжката.

Автоматичен превод:

Здравей, какво извинение ти предлага казиното? Играхте ли тук с някакъв бонус? Трябваше ли да проверявате?

Видях, че вече имате оплакване, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че ще видите парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro

какво извинение ви дава казиното?

Получавам неща като: Искахме да ви уведомим, че тегленията отнемат повече време от обикновено. Моля, бъдете сигурни, че нашият финансов отдел работи активно за ускоряване на процеса и ние правим всичко възможно, за да завършим вашата транзакция възможно най-бързо. Оценяваме вашето разбиране и ще ви държим в течение за напредъка.

или

Бих искал да ви уверя, че няма за какво да се притеснявате и вашето теглене е безопасно. Молим ви за търпение, докато тегленето ви се обработва и се извиняваме за причиненото неудобство.

или

Разбираме вашето разочарование и се извиняваме за неудобството, причинено от забавянето на тегленията. Моля, имайте предвид, че ние приемаме вашите отзиви сериозно и работим активно за разрешаване на проблема. Нашият екип се ангажира да разреши този въпрос възможно най-скоро, за да осигури гладко изживяване за всички наши клиенти.

Много оправдания и никакво решение.

Играхте ли тук с някакви бонуси?

Играх само с моя депозит, без да имам активен бонус.

Трябваше ли да проверите това?

Не бях помолен да се верифицирам и пише, че не е необходимо.

Автоматичен превод:

file Днес изпратих още един имейл до поддръжката и те ми отговориха както винаги! Това вече е майтап! Вече подадох оплакване тук в Casino Guru и чакам одобрение. Вече месец чакам плащането си!

Edited
Автоматичен превод:
diositolcl

Благодаря ви за отговора. Жалко, че не отворихте жалбите си малко по-рано, но все пак е по-добре късно, отколкото никога. Нашият екип определено ще се опита да помогне, но има доста оплаквания, така че понякога е просто трудно да получите отговор навреме.

Според това, което описахте, това са класическите съобщения, които казиното изпраща и следователно причините, поради които нямате парите. Няма много за казване, но чакането един месец е достатъчно. Знам, че е по-трудно за казината през декември с всички празници и хора, но тегленията не трябва да отнемат толкова дълго.

Както и да е, ние ще се опитаме да ви помогнем възможно най-скоро, но ще трябва да имате търпение.

Надявам се това скоро да се реши.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, добър вечер, изтеглих 150 евро, но веднага щом видях всички тези отрицателни отзиви, доста се притеснявам, че няма да видя тези пари отново.

Автоматичен превод:

Моля, помогнете ми, направих две тегления за общо €170 и се страхувам, че никога няма да пристигнат, преди да ги получа, трябва ли да изпратя документи? Тъй като нито регистрацията, нито сайта се отнасят за тях.

Автоматичен превод:

Някой може ли да ми обясни как се рекламира, пробвах, но не ми дава

Автоматичен превод:

Здравейте, добър вечер, изтеглих 150 евро, но веднага щом видях всички тези отрицателни отзиви, доста се притеснявам, че няма да видя тези пари отново.

Автоматичен превод:

Хей, сега ли направи своето теглене? Ако е така, беше ли ти първият? Може би все още не е нужно да се тревожите за това. Имате ли връзка с казиното?

Автоматичен превод:

Моля, помогнете ми, направих две тегления за общо €170 и се страхувам, че никога няма да пристигнат, преди да ги получа, трябва ли да изпратя документи? Тъй като нито регистрацията, нито сайта се отнасят за тях.

Автоматичен превод:

Здравейте, това ще зависи от казиното дали ще се нуждаят от документи от вас или не. Както и да е, и вашето първо теглене ли е? Колко време чакаш парите? Даваме на казината 14 дни да изплатят на играч, така че вероятно е твърде рано да подадете жалба, предполагам, въпреки че от друга страна не ви спирам да отворите такава.

Дотогава обаче нашият екип няма да се свърже с казиното, а ще събере необходимата информация от вас, за да направи това.

Що се отнася до оплакването, какъв е конкретният ви проблем? Пише ли някаква грешка или какъв е проблемът?

Автоматичен превод:
Jaro

Направих тегленето снощи. Очевидно ще изчакам 14 дни, както писахте, но като видях всички тези негативни отзиви, изпаднах в паника. Да се ​​надяваме, казва ми, че тегленето е още в първа фаза

Автоматичен превод:
Atz10

За да бъда честен, трябва да кажа, че направих 4 тегления за общо 680 евро. Отне им добри 3 дни и тегленето винаги остава във фаза 1, но те платиха всичко. Затова ви съветвам да изчакате 3/4 дни и ще получите кредита

Автоматичен превод:
Michele1672

Добре, благодаря ви много, направихте ли тегленията с Mastercard?

Автоматичен превод:
1...3 4 5...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини