НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 месеца от Romi
|
2 353 преглеждания 68 отговора |
|
1...3 4
Jaro
преди 1 седмица

Новини от казиното, които получих, и имейл, че тегленето е завършено сега, трябва да изчакам да пристигне в банката, това ще отнеме до 3 работни дни

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 1 седмица

Добро утро Микеле, новини от казиното, моето теглене приключи, получих имейла до 3 работни дни преди да го получа в сметката. Получихте ли и този имейл?

Автоматичен превод:
vincenzopiccini
преди 1 седмица

Здравейте, честно казано не си спомням...но след 3 дни получих кредита на картата си!! Надявам се да получите всичко възможно най-скоро!!!

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 1 седмица

Получих този имейл:

Имаме удоволствието да ви информираме, че вашата заявка за теглене на 500 EUR е обработена успешно. Моля, обърнете внимание, че може да отнеме до 3 работни дни, докато средствата се покажат в избрания от вас метод на плащане.


Благодарим ви, че избрахте да играете с нас във Vegasino. Надяваме се да се видим скоро за още нови игрови изживявания.


Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти.

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 5 дни

Чакам да получа другите 2 кредита по моята сметка от €500, единият вече е получен в петък. Да се ​​надяваме 🙏

Автоматичен превод:
vincenzopiccini
преди 5 дни

Страхотни новини, така че вярвам, че ако получите едно теглене, ще има още. Когато това се случи и имате всички пари, не забравяйте да ме уведомите.

Честита Нова година.🙂

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Чакам теглене от 7 декември 2024 г. и винаги ми дават едни и същи извинения от поддръжката.

Автоматичен превод:
diositolcl
преди 2 дни

Голяма ли е сумата?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Чакам теглене от 7 декември 2024 г. и винаги ми дават едни и същи извинения от поддръжката.

Автоматичен превод:
преди 17 часове

Здравей, какво извинение ти предлага казиното? Играхте ли тук с някакъв бонус? Трябваше ли да проверявате?

Видях, че вече имате оплакване, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че ще видите парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 14 часове

какво извинение ви дава казиното?

Получавам неща като: Искахме да ви уведомим, че тегленията отнемат повече време от обикновено. Моля, бъдете сигурни, че нашият финансов отдел работи активно за ускоряване на процеса и ние правим всичко възможно, за да завършим вашата транзакция възможно най-бързо. Оценяваме вашето разбиране и ще ви държим в течение за напредъка.

или

Бих искал да ви уверя, че няма за какво да се притеснявате и вашето теглене е безопасно. Молим ви за търпение, докато тегленето ви се обработва и се извиняваме за причиненото неудобство.

или

Разбираме вашето разочарование и се извиняваме за неудобството, причинено от забавянето на тегленията. Моля, имайте предвид, че ние приемаме вашите отзиви сериозно и работим активно за разрешаване на проблема. Нашият екип се ангажира да разреши този въпрос възможно най-скоро, за да осигури гладко изживяване за всички наши клиенти.

Много оправдания и никакво решение.

Играхте ли тук с някакви бонуси?

Играх само с моя депозит, без да имам активен бонус.

Трябваше ли да проверите това?

Не бях помолен да се верифицирам и пише, че не е необходимо.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини