НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Romi
|
13 475 преглеждания 207 отговора |
|
1...6 7 8...11
Arturtk94

4 дни все още са поносими, върнах се да играя на bullsbet, тегленията ми се кредитират в рамките на най-много 12 часа понякога, ако играя през деня дори след два / три часа. Друго положително нещо е, че след извършване на тегленето парите изчезват без възможност за отмяна на тегленето. Поне нямате възможност да отмените тегленето и сте сигурни, че тази сума ще ви бъде кредитирана.

Автоматичен превод:
Michele1672

Но успяхте ли да ги изтеглите на vegasino? И след колко време?

Автоматичен превод:
Arturtk94

Да, общо 4 тегления на стойност около 800 евро, на 4-тия ден винаги получавах кредита. Не знам каква е вашата сума, но четох в този форум, че за по-големи суми от 1000 и нагоре те карат да чакаш доста време. И така, трябва ли да се оттеглите? С бонус ли спечелихте или без?

Автоматичен превод:
Michele1672

Аееееее спечелих общо 3324 евро без бонус имам теглене от 500 едно от 200 и едно от 300 така че иначе трябва да обърна тегленето от 500 и да отида на по-ниски суми

Автоматичен превод:
Michele1672

Също така, защото прочетох, че повече от 500 на ден няма да ви позволят да теглите

Автоматичен превод:
Michele1672

file Аз съм в лоша форма

Автоматичен превод:
Arturtk94

Хайде стискайте палци... И аз бях много скептична, но честно казано винаги са ми плащали всичко. Кажи ми дали ти плащат!

Автоматичен превод:
Michele1672

Ама случайно да са ти искали документи? Също така, защото като прочетох малко по-горе, че са собственици, да, playzilla натиска и т.н., те никога не са ми ги искали и винаги са ми плащали всичко

Автоматичен превод:
Arturtk94

Никога не съм искал документи

Автоматичен превод:
Michele1672

Е, тогава ще стискам палци и ще ви информирам.

Автоматичен превод:
Arturtk94

Пропуснах тази публикация...поздравления за страхотната ви победа!!

Автоматичен превод:
Romi

Скъпа Роми,

Бих искал да ви информирам за важно развитие, което възникна по отношение на моя случай. След подаден от мен оплакване софтуерният доставчик Pragmatic Play премахна своите игри от платформата Vegasino и всички други платформи на NovaForge Ltd.

Това е още едно ясно доказателство за връзката на всички управлявани от NovaForge платформи и потвърждава, че те работят като една мрежа. Въпреки това, все още чакам отговор от вашия екип, за да проучим изцяло жалбата ми, както и официалната ви позиция относно предоставените от мен доказателства.

Моля, препратете проблема до отдела за данни, тъй като бездействието в случай с толкова сериозни доказателства може да повлияе негативно на доверието в Casino Guru.

Очаквам следващите ви действия.


Автоматичен превод:
poufis81

Игрите Pragmatic Play все още присъстват във Vegasino.

Автоматичен превод:
Michele1672

В Гърция ги няма

Автоматичен превод:
poufis81

В Италия да

Автоматичен превод:

Скъпа Роми,

Бих искал да ви информирам за важно развитие, което възникна по отношение на моя случай. След подаден от мен оплакване софтуерният доставчик Pragmatic Play премахна своите игри от платформата Vegasino и всички други платформи на NovaForge Ltd.

Това е още едно ясно доказателство за връзката на всички управлявани от NovaForge платформи и потвърждава, че те работят като една мрежа. Въпреки това, все още чакам отговор от вашия екип, за да проучим изцяло жалбата ми, както и официалната ви позиция относно предоставените от мен доказателства.

Моля, препратете проблема до отдела за данни, тъй като бездействието в случай с толкова сериозни доказателства може да повлияе негативно на доверието в Casino Guru.

Очаквам следващите ви действия.


Автоматичен превод:

Благодаря ви за тази информация. Вярвам, че това всъщност не е никакво доказателство, а само че PP предлага своите игри на различни платформи, знаете.🤷‍♀️

Мога ли да попитам какво имате предвид под пълно разследване на жалбата ви? Може би сте поискали да го отворите отново?


Автоматичен превод:
Romi

Скъпа Роми,

Благодаря ви за отговора.

Бих искал да изясня няколко точки:

Не съм ви молил да подновявате жалбата ми, защото за съжаление не ми беше предоставена тази възможност. Имам предвид разследването на екипа на Casino Guru Data, тъй като вече им изпратих имейла на Playtech, който потвърждава, че платформата Vegasino работи със своя софтуер незаконно.

Оттеглянето на игрите Pragmatic Play от платформата Vegasino и всички платформи NovaForge не е просто съвпадение. Фактът, че доставчиците изтеглиха игрите си едновременно и автоматично доказва връзката на всички платформи, управлявани от NovaForge.

Основният ми проблем е с моето самоизключване. Тъй като платформите се управляват под една и съща компания и общ лиценз, моето самоизключване трябва да се прилага за всички платформи на NovaForge. Всяка друга тактика е явно нарушение на принципите на отговорния хазарт и работи в ущърб на играчите.

Вярвам, че предоставените от мен доказателства са ясни и убедителни и очаквам вашият екип да ги оцени справедливо. Моля, уведомете ме за следващите си стъпки.


Автоматичен превод:

s used Изпратих имейл до поддръжката на Vegacasino, но никой не ми отговори. Колко време им отне?

Автоматичен превод:

Скъпа Роми,

Благодаря ви за отговора.

Бих искал да изясня няколко точки:

Не съм ви молил да подновявате жалбата ми, защото за съжаление не ми беше предоставена тази възможност. Имам предвид разследването на екипа на Casino Guru Data, тъй като вече им изпратих имейла на Playtech, който потвърждава, че платформата Vegasino работи със своя софтуер незаконно.

Оттеглянето на игрите Pragmatic Play от платформата Vegasino и всички платформи NovaForge не е просто съвпадение. Фактът, че доставчиците изтеглиха игрите си едновременно и автоматично доказва връзката на всички платформи, управлявани от NovaForge.

Основният ми проблем е с моето самоизключване. Тъй като платформите се управляват под една и съща компания и общ лиценз, моето самоизключване трябва да се прилага за всички платформи на NovaForge. Всяка друга тактика е явно нарушение на принципите на отговорния хазарт и работи в ущърб на играчите.

Вярвам, че предоставените от мен доказателства са ясни и убедителни и очаквам вашият екип да ги оцени справедливо. Моля, уведомете ме за следващите си стъпки.


Автоматичен превод:

Благодаря много за обяснението.

Моля, имайте предвид, че вече е извън нашите ръце като администратори на форума и ако има нужда от нещо друго от вас, нашият екип за данни със сигурност ще се свърже с вас по имейл.

Автоматичен превод:

s used Изпратих имейл до поддръжката на Vegacasino, но никой не ми отговори. Колко време им отне?

Автоматичен превод:

Извинете, но сега задавате ли този въпрос на конкретен потребител? Моля, използвайте бутона "отговори", за да могат да бъдат уведомени. В противен случай не е ясно на кого искате да отговаряте.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини