Е, този проблем възниква твърде много пъти през последните няколко дни, имам предвид с captcha.
Опитваме се да разрешим този проблем, но не е толкова лесно, колкото изглежда.
По този въпрос бихме могли да използваме малко помощ и ще ни трябва някакъв формуляр за информация, за да можем да се опитаме да го поправим.
Можете ли да ми предоставите:
- Можете ли да направите екранна снимка, когато captcha се появи с точното време и също да ни кажете часовата зона (най-добре би било в UTC)
- Също така би било полезно да направите екранна снимка с цял екран, където виждаме и домейна, който използвате.
- В кой акаунт сте влезли.
- IP адресът също би бил чудесен, ако успеете да го намерите.
Въз основа на тези фактори може би можем да проследим потенциален проблем, въпреки че е по-сложен. Не обещавам 100% успех, но поне можем да се опитаме да разберем какъв може да е проблемът.
Също така, използвахте ли VPN?
Знам, че има много въпроси, но предполагам, че без това няма да продължим.
Освен това може би мога да ви посъветвам за основни неща като изтриване на бисквитки, смяна на браузъри, но тази информация би било наистина добре да имате.
Благодаря ви за съдействието. 🙂
Well, this problem arises quite too much times in the last few days, I mean with captcha.
We try to solve this issue but it is not so easy as it looks.
In this matter we could use a little help and we will need some information form so we can try to fix it.
Can you please provide me:
- Can you take a screenshot when captcha appears with exact time and also tell us the time zone (the best it would be in UTC)
- Also it would be helpful to make a screenshot with whole screen where we see also the domain you use.
- Which account you are logged in.
- Ip address would be great too if you are able to find it.
Based on these factors we maybe can track potential problem even though it is more complex. I do not promise 100% success but at least we can try to find out what can be the problem.
Also, did you use VPN?
I know it is lot of questions but I suppose, without that we won't move further.
Additionally, I can maybe advise you with basic things like- deleting cookies, changing browsers but these info would be really good to have.
Thank you for your assistance. 🙂
Автоматичен превод: