НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 11)

55 925 преглеждания 390 отговора |
преди 1 година
|
1...10 11 12...20
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Чакам двете тегления от 10 и 11 март

какъв е вашият имейл адрес, за да подадете оплакване? Когато го правя тук на сайта, не мога да го завърша, винаги се появява Captcha грешка.


Опитвал съм на моя IPhone, а също и на моя компютър и винаги без успех.


Автоматичен превод:
MiguelAmaro
преди 9 месеца

Е, този проблем възниква твърде много пъти през последните няколко дни, имам предвид с captcha.

Опитваме се да разрешим този проблем, но не е толкова лесно, колкото изглежда.

По този въпрос бихме могли да използваме малко помощ и ще ни трябва някакъв формуляр за информация, за да можем да се опитаме да го поправим.

Можете ли да ми предоставите:

  1. Можете ли да направите екранна снимка, когато captcha се появи с точното време и също да ни кажете часовата зона (най-добре би било в UTC)
  2. Също така би било полезно да направите екранна снимка с цял екран, където виждаме и домейна, който използвате.
  3. В кой акаунт сте влезли.
  4. IP адресът също би бил чудесен, ако успеете да го намерите.

Въз основа на тези фактори може би можем да проследим потенциален проблем, въпреки че е по-сложен. Не обещавам 100% успех, но поне можем да се опитаме да разберем какъв може да е проблемът.

Също така, използвахте ли VPN?

Знам, че има много въпроси, но предполагам, че без това няма да продължим.

Освен това може би мога да ви посъветвам за основни неща като изтриване на бисквитки, смяна на браузъри, но тази информация би било наистина добре да имате.

Благодаря ви за съдействието. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Всичко това, за да подадете жалба? Мога ли да изпратя жалбата си писмено по имейл?

Автоматичен превод:
MiguelAmaro
преди 9 месеца

здравей

Предполагам, че това е сложно, но за да предотвратим повторението на този проблем, наистина се нуждаем и от вашата помощ.

Моля, изпратете ни актуализацията по имейл

Също така, моля, докладвайте оплакването си по имейл на адрес и „captcha грешка" в темата на имейла.

Нашите колеги ще ви помогнат оттам. Съжалявам за всички тези неудобства.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Но на какъв имейл искате да отговоря?

Автоматичен превод:
MiguelAmaro
преди 9 месеца

Моля, изпратете ни актуализацията по имейл на :

направете екранна снимка на целия екран, където виждаме и домейна, който използвате, когато се появи captcha.

Добавете точен час и ни кажете часовата зона (най-добре е UTC)

IP адрес също би бил чудесен, ако успеете да го намерите.


Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
deborah91
преди 8 месеца

здрасти

платиха ли ти

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 8 месеца

още чакам...

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вече отговорих на имейла с информация за моя случай

Автоматичен превод:
MiguelAmaro
преди 8 месеца

това е страхотно Виждам, че жалбата работи.

Но това, от което ние като екип на общността (което не е свързано с жалбата) наистина се нуждаем, е следното:

екранна снимка на целия екран, когато се появи инцидентът — където виждаме и домейна, който използвате, когато се появи captcha. (не екранна снимка на жалбата, подадена от ваше име)

например:

file

Добавете точното време на инцидента (най-добре би било в UTC)

IP адрес

Мислите ли, че бихте могли да опитате още веднъж? 🙏

Автоматичен превод:
xristosultimate
преди 8 месеца

Колко време отне получаването на парите?

Автоматичен превод:
MiguelAmaro
преди 8 месеца

Мигел, аз съм в същата ситуация като теб, от 22-ри имам 3 заявки за 500 евро и досега не са ми платили.

Автоматичен превод:
joziaspires1304
преди 8 месеца

Хей, ти дори не получи едно теглене от трите? Нито в миналото? От казиното казаха ли ви защо сте чакали толкова дълго?

Очевидно във вашата ситуация бих се опитал да използвам нашата помощ и да подам жалба.

мислили ли сте за това

Ако е така, щракнете тук, за да продължите . 👈

Нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, чакам тегленията от почти месец. Писах на Pr, не дава решение, нищо, и на всичкото отгоре не знам какво се е случило, тегленията бяха отменени и чакам и истината е, че вече не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И разбира се, сега трябва да започна отначало.

Автоматичен превод:
yolandamorenodonoso
преди 7 месеца

Здравей,

Честно казано, не бих очаквал отделът за връзки с обществеността да реши проблема със забавеното плащане. Може би просто е бил грешен превод; понякога се случва.

Според мен подобно забавяне си заслужава официална жалба. Моля, запознати ли сте с тази безплатна функция?

Инструкциите са тук 👈 и се надявам да дадете шанс на колегите ми да разследват ситуацията. Процесът има за цел да помогне на играчите да изтеглят парите си от казината, ако това е възможно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не знам защо Casino Guru ги оценява толкова високо, след като всички имат проблеми с изплащането.

Също така, с всички останали казина на NovaForge.


Автоматичен превод:
Matex0
преди 7 месеца

Какво имате предвид под проблеми с изплащанията? Че имат забавяния и други подобни? Разгледах оплакванията, които сте посочили, и казиното има едно нерешено, което, от друга страна, изобщо не бих казал, че е лошо нещо.

Имаш ли и ти проблеми с абстиненцията?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Защо всички оценки за казината тук са само добри, когато 100% отзивите са лоши? Казино гурутата са толкова лоши, колкото всяко друго казино, но както Trust Pilot, не позволяват истински отрицателни отзиви, само фалшиви 5-звездни отзиви, измет.

Автоматичен превод:
Anonymized857
преди 7 месеца

В Trustpilot плащат за положителни отзиви... добри са по сила... ако напишете положителни отзиви за някои казина, те ви дават безплатни бонуси (напр. Bullsbet)

Автоматичен превод:
1...10 11 12...20
Отидете на страницаот 20 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини