НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия (страница 11)

 от Romi
|
13 151 преглеждания 206 отговора |
|
1...10 11
Jaro

Чакам двете тегления от 10 и 11 март

какъв е вашият имейл адрес, за да подадете оплакване? Когато го правя тук на сайта, не мога да го завърша, винаги се появява Captcha грешка.


Опитвал съм на моя IPhone, а също и на моя компютър и винаги без успех.


Автоматичен превод:
MiguelAmaro

Е, този проблем възниква твърде много пъти през последните няколко дни, имам предвид с captcha.

Опитваме се да разрешим този проблем, но не е толкова лесно, колкото изглежда.

По този въпрос бихме могли да използваме малко помощ и ще ни трябва някакъв формуляр за информация, за да можем да се опитаме да го поправим.

Можете ли да ми предоставите:

  1. Можете ли да направите екранна снимка, когато captcha се появи с точното време и също да ни кажете часовата зона (най-добре би било в UTC)
  2. Също така би било полезно да направите екранна снимка с цял екран, където виждаме и домейна, който използвате.
  3. В кой акаунт сте влезли.
  4. IP адресът също би бил чудесен, ако успеете да го намерите.

Въз основа на тези фактори може би можем да проследим потенциален проблем, въпреки че е по-сложен. Не обещавам 100% успех, но поне можем да се опитаме да разберем какъв може да е проблемът.

Също така, използвахте ли VPN?

Знам, че има много въпроси, но предполагам, че без това няма да продължим.

Освен това може би мога да ви посъветвам за основни неща като изтриване на бисквитки, смяна на браузъри, но тази информация би било наистина добре да имате.

Благодаря ви за съдействието. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Всичко това, за да подадете жалба? Мога ли да изпратя жалбата си писмено по имейл?

Автоматичен превод:
MiguelAmaro

здравей

Предполагам, че това е сложно, но за да предотвратим повторението на този проблем, наистина се нуждаем и от вашата помощ.

Моля, изпратете ни актуализацията по имейл

Също така, моля, докладвайте оплакването си по имейл на адрес и „captcha грешка" в темата на имейла.

Нашите колеги ще ви помогнат оттам. Съжалявам за всички тези неудобства.


Автоматичен превод:
Radka

Но на какъв имейл искате да отговоря?

Автоматичен превод:
MiguelAmaro

Моля, изпратете ни актуализацията по имейл на :

направете екранна снимка на целия екран, където виждаме и домейна, който използвате, когато се появи captcha.

Добавете точен час и ни кажете часовата зона (най-добре е UTC)

IP адрес също би бил чудесен, ако успеете да го намерите.


Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
deborah91

здрасти

платиха ли ти

Автоматичен превод:
Michele1672

още чакам...

Автоматичен превод:
Radka

Вече отговорих на имейла с информация за моя случай

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини