НачалоФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Romi
|
1 430 преглеждания 50 отговора |
|
1 23
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegasino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Опитвам се да верифицирам сметка в казино Vegasino от около три дни. Имам депозит за теглене и нищо, няма начин след като качих всички документи, които ми искат, продължават да ме молят да изпращам транзакциите по картата отново и отново, това ми изглежда като шега... Изпратих хиляди имейли и никой не е решил нищо за мен...

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 1 месец

Здравейте, какъв е конкретният проблем с това, което изпращате на казиното? Продължават ли да го отхвърлят въз основа на нещо или дори още не са го видели? Вероятно би било най-добре да разберете защо продължават да питат едно и също нещо, ако сте им го изпратили няколко пъти. Ние даваме на казината 14 дни да проверят играч и ако не го направят, непременно пишете и ние ще се опитаме да помогнем.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Джаро, проблемът изглежда е, че документите, които ми искат, са движения от банковата ми карта в PDF, но моята банка не ми изпраща тези неща в PDF, а само във формат, който мога да видя сам, защото съм в Испания и тук имаме защита на данните и не трябва и не можем да споделяме този тип лична информация с никого. Въпреки това го преобразувах в PDF с конвертор, но казиното не го иска по този начин. Така че не знам как мога да ги накарам да видят причина, ще оценя вашата помощ. благодаря

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 1 месец

Опитахте ли да се свържете с казиното по този проблем? Какъв беше техният отговор на това?

Може би се опитайте да попитате и във вашата банка и ако видите, че не води до никъде, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да помогне да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Роми, Свързвал съм се с казиното много пъти и съм обяснявал случая... Винаги предлагат уклончиви отговори и неща като това, че правилата за проверка са такива и че много съжаляват... Е, няма решения. Сега се опитвам с банката да видя дали имам повече късмет с тях и те ми предоставят проклетите документи... Ще ви държа в течение и много ви благодаря за съвета.

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 1 месец

здравей

В светлината на предизвикателните обстоятелства обмислях да попитам и самата банка. Единственото нещо, което ви спира да продължите напред според мен е вашата банкова история. правилно ли е Може би вашата банка ще намери начин да ви предостави такъв документ.

Например, получавам този PDF файл всеки месец в моята електронна кутия и въпреки факта, че не съм запознат с испанските стандарти, бих искал да се надявам, че вашата банка може да създаде такъв и за вас.

Пожелавам ти бързо решение!


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден!! Положението ми е все същото или по-лошо... След като се борих с моята банка, не мога да получа документите, отговорът им е, че не могат да ми изпратят това, което искам в pdf, и не излизат оттам. Имам всички екранни снимки, тъй като ми казват, че не е възможно. Мога да го изтегля в друг формат и да го конвертирам в pdf. Отворих го и изглежда перфектно и ясно и това ме питат, но казиното не го иска и го отхвърля отново... Отчаян съм, вече не знам какво да правя, Имам чувството, че ще загубя парите, които трябва да тегля. Моля помогнете!!!! благодаря

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 1 месец

Така че правилно ли разбирам, че сте поискали от вашата банка месечното извлечение в PDF формат и те са отказали да ви го изпратят?🤷‍♀️

Наистина изглежда странно, защото това е стандартен документ, който банките обикновено изпращат на своите клиенти.

Моля, опитайте да подадете жалба тук с нашия екип, ако смятате, че наистина не можете да продължите напред, и ние ще се опитаме да разрешим проблема заедно.

какво ще кажеш

Следвайте тази връзка , моля, за да го направите и ни уведомете как се справяте.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление, ако това е така, те отказват да ми го дадат.... Благодаря ви много за получената помощ. Надяваме се, че в следващите няколко дни всичко това ще се разреши и мога да ви информирам, че всичко е наред и случаят е приключен. Благодаря много!!!

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 1 месец

Винаги се радваме да помогнем, ако е възможно.

Моля, не забравяйте да актуализирате жалбата си и да предоставите необходимите отговори, за да можем да продължим да я разрешаваме.

Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

добро утро Поисках 3 тегления от 29 ноември и все още не съм получил парите си! Свързах се с чата на живо 22 пъти и още десет пъти по имейл и те продължават да ми казват едни и същи неща, че оценяват търпението ми и че ще получа парите. Те не ме помолиха за проверка, въпреки че им изпратих екранна снимка, която казва, че акаунтът ми не се нуждае от проверка. можеш ли да ми помогнеш

Автоматичен превод:
Dimitrisgk89
преди 2 седмици

здрасти

Предполагам, че това е доста стрес, в който сте се озовали.

Вие чакате почти две седмици, което при определени обстоятелства сметнахме за разумен краен срок за изпълнение на изплащането. Друг интригуващ детайл се крие в жалбата: „Въпреки многократните контакти с казиното, те получават автоматизирани отговори, в които се твърди, че банката не реагира, докато банката отрича всякаква комуникация от казиното."

Можете ли да поискате от казиното номер на транзакция? Екипът за оплаквания ще проучи проблема, но аз лично препоръчвам да получите подробности за транзакцията директно от казиното. Бих казал, че не би трябвало да е толкова трудно за тях, ако твърдят, че банката не реагира, следователно не е „техна вина". Може да е удобно за по-късна употреба. Опитахте ли го вече, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

От сервизния отдел ми казаха, че нямат връзка с валутния отдел, така че не могат да ми помогнат. Просто ми казват да имам търпение. Помолих ги да се свържат с валутния отдел и те ми казаха, че не е възможно

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добър вечер! Заявих 3 тегления по 500 евро и още чакам, минаха 9 работни дни и всеки ден ми казват едно и също.

Автоматичен превод:
Dimitrisgk89
преди 2 седмици

Виждам във вашата жалба , че проверката не се изисква в това казино. нали

Но не можах да разбера дали това е първият ви опит за теглене там. Така ли е, моля?

Надявам се, че ще успеят да го разрешат преди 14-дневния период, така че няма да е необходима намеса от нашия екип и ще получите парите, всичко е наред.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да моля! Първото ми качване е.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

От сервизния отдел ми казаха, че нямат връзка с валутния отдел, така че не могат да ми помогнат. Просто ми казват да имам търпение. Помолих ги да се свържат с валутния отдел и те ми казаха, че не е възможно

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, току-що забелязах, че сте объркали казиното с друго, така че се надявам, че нямате нищо против да изчистя другата тема. Не се притеснявайте, не е нужно да мислите за това. 🙂

Сега обратно към последните събития:

Когато говорите за отдела за обслужване, това банков отдел ли е, или по-скоро казино, моля? Бих казал, че и двете версии са възможни, но бих гласувал за отдела за обслужване на казино, защото има малко по-голям смисъл. По един или друг начин, има ли друга опция за плащане, която можете да използвате, за да извадите парите от казиното? Според мен, ако казиното по някаква причина просто „не може да се свърже с вашата банка", трябва да потърси алтернативи.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да моля! Първото ми качване е.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И съжалявам да видя, че се оказа толкова проблематично... Да се ​​надяваме, че казиното скоро ще измисли нещо.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

С картата направих депозит, поисках теглене, както правя във всички казина. И парите идват веднага. Сега съм затворен за 2 седмици. Утре е 14 ден

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини