ФорумКазинаVegasino Casino - обща дискусия

Vegasino Casino - обща дискусия

преди 3 седмици от Romi
|
514 преглеждания 11 отговора |
|
преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegasino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 седмици

движещи се

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Опитвам се да верифицирам сметка в казино Vegasino от около три дни. Имам депозит за теглене и нищо, няма начин след като качих всички документи, които ми искат, продължават да ме молят да изпращам транзакциите по картата отново и отново, това ми изглежда като шега... Изпратих хиляди имейли и никой не е решил нищо за мен...

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 3 седмици

Здравейте, какъв е конкретният проблем с това, което изпращате на казиното? Продължават ли да го отхвърлят въз основа на нещо или дори още не са го видели? Вероятно би било най-добре да разберете защо продължават да питат едно и също нещо, ако сте им го изпратили няколко пъти. Ние даваме на казината 14 дни да проверят играч и ако не го направят, непременно пишете и ние ще се опитаме да помогнем.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Джаро, проблемът изглежда е, че документите, които ми искат, са движения от банковата ми карта в PDF, но моята банка не ми изпраща тези неща в PDF, а само във формат, който мога да видя сам, защото съм в Испания и тук имаме защита на данните и не трябва и не можем да споделяме този тип лична информация с никого. Въпреки това го преобразувах в PDF с конвертор, но казиното не го иска по този начин. Така че не знам как мога да ги накарам да видят причина, ще оценя вашата помощ. благодаря

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 3 седмици

Опитахте ли да се свържете с казиното по този проблем? Какъв беше техният отговор на това?

Може би се опитайте да попитате и във вашата банка и ако видите, че не води до никъде, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да помогне да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Роми, Свързвал съм се с казиното много пъти и съм обяснявал случая... Винаги предлагат уклончиви отговори и неща като това, че правилата за проверка са такива и че много съжаляват... Е, няма решения. Сега се опитвам с банката да видя дали имам повече късмет с тях и те ми предоставят проклетите документи... Ще ви държа в течение и много ви благодаря за съвета.

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 3 седмици

здравей

В светлината на предизвикателните обстоятелства обмислях да попитам и самата банка. Единственото нещо, което ви спира да продължите напред според мен е вашата банкова история. правилно ли е Може би вашата банка ще намери начин да ви предостави такъв документ.

Например, получавам този PDF файл всеки месец в моята електронна кутия и въпреки факта, че не съм запознат с испанските стандарти, бих искал да се надявам, че вашата банка може да създаде такъв и за вас.

Пожелавам ти бързо решение!


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър ден!! Положението ми е все същото или по-лошо... След като се борих с моята банка, не мога да получа документите, отговорът им е, че не могат да ми изпратят това, което искам в pdf, и не излизат оттам. Имам всички екранни снимки, тъй като ми казват, че не е възможно. Мога да го изтегля в друг формат и да го конвертирам в pdf. Отворих го и изглежда перфектно и ясно и това ме питат, но казиното не го иска и го отхвърля отново... Отчаян съм, вече не знам какво да правя, Имам чувството, че ще загубя парите, които трябва да тегля. Моля помогнете!!!! благодаря

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 3 седмици

Така че правилно ли разбирам, че сте поискали от вашата банка месечното извлечение в PDF формат и те са отказали да ви го изпратят?🤷‍♀️

Наистина изглежда странно, защото това е стандартен документ, който банките обикновено изпращат на своите клиенти.

Моля, опитайте да подадете жалба тук с нашия екип, ако смятате, че наистина не можете да продължите напред, и ние ще се опитаме да разрешим проблема заедно.

какво ще кажеш

Следвайте тази връзка , моля, за да го направите и ни уведомете как се справяте.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За съжаление, ако това е така, те отказват да ми го дадат.... Благодаря ви много за получената помощ. Надяваме се, че в следващите няколко дни всичко това ще се разреши и мога да ви информирам, че всичко е наред и случаят е приключен. Благодаря много!!!

Автоматичен превод:
peina2noe
преди 3 седмици

Винаги се радваме да помогнем, ако е възможно.

Моля, не забравяйте да актуализирате жалбата си и да предоставите необходимите отговори, за да можем да продължим да я разрешаваме.

Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини