преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinsBro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ВЪПРОСНОТО КАЗИНО ПРЕДЛАГА ПРОМОЦИОНАЛНИ БОНУСИ:
https://spinsbro.com/en/promo
ВНИМАНИЕ, ТЪЙ ЩО ИГРАЕТЕ С ВСЯКАКВИ БОНУСИ ВЪРХУ ДЕПОЗИТА, СЕ ПРИЛАГА НЕСПРАВЕДЛИВОТО ПРАВИЛО, КОЕТО ОГРАНИЧАВА ВСЯКАКВИ ПЕЧАЛБИ ДО 5 (ПЕТ) ПЪТИ ПОЛУЧЕНИЯ БОНУС.
https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms
THE CASINO IN QUESTION OFFERS PROMOTIONAL BONUSES:
https://spinsbro.com/en/promo
ATTENTION BECAUSE PLAYING WITH ANY BONUS ON THE DEPOSIT, THE UNJUST RULE WHICH LIMITS ANY WINNINGS TO 5 (FIVE) TIMES THE BONUS RECEIVED APPLIES.
https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms
IL CASINO' IN QUESTIONE OFFRE BONUS PROMOZIONALI:
https://spinsbro.com/en/promo
ATTENZIONE PERCHE' GIOCANDO CON QUALSIASI BONUS SUL DEPOSITO SI APPLICA LA INGIUSTA REGOLA CHE LIMITA EVENTUALI VINCITE A 5 (CINQUE) VOLTE IL BONUS RICEVUTO.
https://spinsbro.com/en/page/bonus-terms
Предполагам, че това е лепкав бонус без никакви изисквания за залагане, ако не, тогава това е чиста измама
I will suppose it's a sticky bonus without any wagering requirements, if not, then that's an outright scam
Току-що проверих и не виждам никакъв лепкав бонус в техните промоции и все още: "11. Максималната сума за теглене на бонус средства е x5 от получения бонус баланс."
Те са луди 😂 Изисквания за залагане 35x, за да можете просто да теглите 5x, това е приемливо само с лепкави бонуси без изисквания за залагане, не и за бонус с изисквания за залагане 35x.
Just checked and I don't see any sticky bonus in their promotions and still: "11. The maximum withdrawal amount of bonus funds is x5 of the received bonus balance."
They are crazy 😂 35x wagering requirements to just be able to withdraw 5x, that's only acceptable with sticky bonuses without wagering requirements, not for a 35x wagering requirements bonus.
Не разбирам какво имате предвид под лепкав бонус! Проверете правилата и условията на Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario и др...случайно да намерите тази имитация на пет пъти бонуса, получен върху депозита? И все пак собствеността / управлението винаги е едно и също!!
I don't understand what you mean by sticky bonus! Check the terms and conditions of Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario etc...do you happen to find this imitation of five times the bonus received on the deposit? Yet the ownership / management is always the same!!
Non capisco cosa intendi per bonus appiccicoso! Controlla i termini e condizioni di Winstoria, Win Legends, Icebet, Stelario etc...trovi per caso questa imitazione di cinque volte il bonus ricevuto sul deposito ? Eppure la proprietà/gestione è sempre la medesima!!
Здравей Немокид,
Вярвам, че мога да ви помогна с лепкавия бонус, вижте този безплатен курс:
https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses
„Лепкав бонус: Първоначалната стойност на бонуса ще бъде приспадната от вашата сметка, когато извършвате теглене.
Ако депозирате €100 и получите €100 бонус, €100 ще бъдат приспаднати от сметката ви, когато направите теглене."
Ако не искате вашите възможни печалби да бъдат ограничени, не вземайте такъв бонус. Все е същото.
Hello Nemokid,
I believe I can help you with the sticky bonus, check this free course:
https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses
"Sticky bonus: The initial bonus value will be deducted from your account when making a withdrawal.
If you deposit €100 and get a €100 bonus, €100 will be deducted from your account when you make a withdrawal."
If you don't like your possible winnings to be capped, do not take such a bonus. It's still the same.
Не е лошо, почти всички казина го прилагат сега! Но ако спечеля 2200,00 NZD и те приспаднат бонуса от 100,00 NZD, не че се отчайвам!! Проблемът възниква, когато те приспадат 1900,00 NZD от тази цифра, както се случи наскоро в Iwild!
Not bad, almost all casinos apply it now! But if I win 2,200.00 NZD and they deduct the 100.00 NZD bonus, it's not that I despair!! The problem arises when they deduct NZD 1,900.00 from this figure, as happened recently at Iwild!
Male di poco, lo applicano oramai quasi tutti i casinò! Ma se vinco 2.200,00 NZD e mi detraggono il bonus di 100,00 NZD non è che mi dispero!! Il problema nasce quando su tale cifra mi tolgono 1.900,00 NZD come accaduto recentemente presso Iwild!
Съгласен съм, стана много популярен по-късно. И мисля, че разбирам разликата между двете ситуации. Причината обаче е все същата. Ако знаете, че казиното ограничава печалбите по този начин, първо трябва да решите колко вероятно ще депозирате, за да можете да изчислите колко ще ви бъде позволено да изтеглите, ако вземете бонуса.
Ако играчът знае, че такива условия ще бъдат приложени, виждам такъв баланс като задължителен.
Ако знаех, че ще ми бъде позволено да тегля само 5 пъти стойността на депозита, със сигурност щях да сметна подобно ограничение за недостойно за всеки депозит.
Не бих взел бонуса, бих играл само със собствените си средства, за да избегна такъв печеливш таван.
I agree, it became very popular later on. And I think I also understand the difference between both situations. The cause, however, is still the same. If you know the casino limits the winnings like this, you should first decide how much you are most likely going to deposit so you can calculate how much you will be allowed to withdraw if you take the bonus.
If the player knows such terms will be applied, I see such a balance sheet as a must.
If I had known I will only be allowed to withdraw 5x the deposit value, I would have certainly considered such a limitation unworthy of any deposit.
I wouldn't take the bonus, I would only play with my own funds to avoid such a winning cap.
Уважаема Радка,
Доверих се на факта, че Altacore NV в много казина не ограничава печалбите до 5 пъти получения бонус, без да прочета абсурдните условия, наложени на тези две казина (Iwild и Snatch) след игра. Всъщност, в най-новите отворени игри като Winstoria и Win Legends, както и всички по-изпитани и тествани като Stelario, Icebet и т.н... няма ограничение за печалбите, играейки с бонуса за депозит!
По мое скромно мнение едно сериозно и надеждно казино, заслужаващо внимание, не прилага тези досадни ограничения към някои от своите казина, а не към други, но следва последователна и правилна търговска/правна политика. Също така сериозно нещо, те не актуализират историята на играта, очевидно за да скрият тези зверства! Многократно съм искал да актуализирам тази история, за да мога да проверя какво наистина се е случило на счетоводно ниво, но те остават глухи (вижте жалбата, отворена с вас)!
Ето защо се учудвам, че ревюта за такива казина дори и с много високи оценки, които не отговарят на действителността! Snatch Casino и Iwild са посредствени казина, тъй като значително ограничават печалбите на играчи със слотове, които имат променени RTP и много редки печалби, освен това плащанията чрез Mifinity, които трябва да са незабавни, пристигат бавно (имам предстоящо теглене за над три работещи дни!).
Лично аз вече имам данни, че в тези две казина събирате, ако върви добре 1 път от 16 последователни депозита! Тоест депозирам 150 NZD x 16 пъти, харчейки 2400,00 NZD. Печеля след 16 пъти по 2200,00 NZD (всяко позоваване е чисто съвпадение!) и съм ограничен само до 335,00 NZD. По принцип това е игра изключително за загуба в тези две казина поради тези несправедливи ограничения въпреки fariplay. Поради тази причина трябва да ги разглеждате с максимален резултат от около 5, а не 8 само за фактите, споменати по-горе!
Dear Radka,
I trusted the fact that Altacore NV on many casinos does not limit winnings to 5 times the bonus received without reading the absurd conditions imposed on these two casinos (Iwild and Snatch) post play. In fact, on the latest open games such as Winstoria and Win Legends as well as all the more tried-and-tested ones such as Stelario, Icebet etc... there is no limitation on winnings playing with the deposit bonus!
In my humble opinion, a serious and reliable casino worthy of note does not apply these vexatious restrictions to some of its casinos and not to others, but follows a coherent and correct commercial / legal policy. Also serious thing they don't update the game history, evidently to hide these atrocities! I have repeatedly requested to update this history in order to be able to check what really happened at an accounting level but they are turning a deaf ear (see the complaint opened with you)!
That's why I'm amazed that you review such casinos even with very high ratings that do not correspond to reality! Snatch Casino and Iwild are mediocre casinos in that they considerably limit the winnings of players with slots that have altered RTPs and very rare wins, furthermore the payments via Mifinity which should be instantaneous are slow in arriving (I have a withdrawal pending for over three working days !).
Personally I have already experienced data in hand that in these two casinos you collect if it goes well 1 time out of 16 consecutive deposits! That is, I deposit 150 NZD x 16 times, spending 2,400.00 NZD. I win after 16 times NZD 2,200.00 (every reference is purely coincidental!) and am limited to only NZD 335.00. Basically it is a game exclusively to lose on these two casinos because of these unfair limitations in spite of fariplay. For this reason you should consider them with a maximum score of around 5 and not 8 only for the facts mentioned above!
Caro Radka,
mi sono fidato del fatto che Altacore NV su molti casinò non limita le vincite a 5 volte il bonus ricevuto senza leggere post giocata le condizioni assurde imposte su questi due casinò (Iwild e Snatch). Difatti sugli ultimi aperti tipo Winstoria e Win Legends oltre a tutti gli altri più rodati come Stelario, Icebet etc... non vi è alcuna limitazione della vincita giocando col bonus sul deposito!
A mio modesto parere un casinò serio ed affidabile, degno di nota non applica ad alcuni suoi casinò questi vincoli vessatori e ad altri no, ma segue una coerente e corretta politica commerciale/legale. Inoltre cosa grave non aggiornano la cronologia delle giocate, evidentemente per nascondere tali nefandezze! Io ho richiesto più volte di aggiornare tale storico al fine di poter controllare cosa sia realmente successo a livello contabile ma fanno orecchie da mercante (vedasi il reclamo aperto presso di Voi)!
Per questo sono meravigliato del fatto che recensiate tali casinò addirittura con votazioni altissime che non corrispondono alla realtà! Snatch Casinò e Iwild sono casinò mediocri per il fatto che limitano considerevolmente le vincite dei giocatori con slots che hanno RTP alterati e vincite molto rare, inoltre i pagamenti tramite Mifinity che dovrebbero essere istantanei tardano ad arrivare (ho il prelievo pendente da oltre tre giorni lavorativi!).
Personalmente ho già sperimentato dati alla mano che in questi due casinò si riscuote se va bene 1 volta su 16 depositi consecutivi ! Come dire deposito 150 NZD x 16 volte, spendendo 2.400,00 NZD. Vinco dopo 16 volte 2.200,00 NZD (ogni riferimento è puramente casuale!) e mi vedo limitare la vincita a soli 335,00 NZD. Praticamente è un giocare esclusivamente a perdere su questi due casinò per colpa di queste limitazioni ingiuste in barba al fariplay. Per tale motivo dovreste considerarli con votazione massima attorno al 5 e non 8 solo per i fatti sopra menzionati!
Познавам един конкретен конгломерат, който получи абсолютно същите T&C и условия за бонуси в много от своите казина, но също така те получиха казина с напълно различни условия, дори ако са под същия конгломерат/мениджмънт, предполагам, че правят това, за да се насочат към различен публика и да получите различни видове играчи. В този конкретен случай предполагам, че те управляват казина с класически мач за бонус депозит с неограничени печалби, но с 35-40x изисквания за залагане, докато в този случай те предлагат лепкави бонуси, въпреки че проверих и изобщо не видях лепкави бонуси (може и да греша ), ако няма лепкави бонуси без изисквания за залагане и всички съвпадения на депозити са ограничени до 5x, тогава това е абсурдно, вече смятам вземането на съвпадения на депозити за лоша идея и това само я прави още по-лоша, бих казал, че не може да се играе.
I know one specific conglomerate that got the exact same T&C and bonus terms across many of their casinos, but also they got casinos with completely different terms, even if they are under the same conglomerate/management, I suppose they do this to target a different audience and get different kind of players. On this specific case, I suppose they run casinos with the classic bonus deposit match with uncapped winnings but with 35-40x wagering requirements while on this they offer sticky bonuses, even tho I checked and saw no sticky bonuses at all (I might be wrong), if there are no sticky bonuses without wagering requirements and all the deposit matches are capped at 5x, then that is ridiculous, I already consider taking deposit matches a bad idea and that just makes it worse, unplayable I would say.
Възможно ли е някои казина да работят с редовни правила и условия на загуба, докато някои с несправедливи условия са склонни да събират повече, отколкото трябва (по-високи приходи), както в големите търговски вериги например?
Is it possible that some casinos work with regular terms and conditions at a loss while some with unfair conditions tend to collect more than they should (higher revenues) as in large retail chains for example?
Possibile che alcuni casinò lavorino con termini e condizioni regolari in perdita mentre alcuni con condizioni ingiuste tendano ad incassare più del dovuto (ricavi maggiori) come nelle grandi catene di grande distribuzione per esempio ?
Да, предполагам, че хеджират риска си, като имат определени казина с T&C, които им носят най-голяма полза, но в същото време управляват казина, които са по-удобни за играчите, за да получат по-висока база от играчи. Имам предвид наистина конкретен пример: няма да споменавам кой конгломерат е това, но знам, че имат казина, които изискват 5x и 10x за чисти депозити и имат много бонуси (много с изисквания за залагане), но същата тази група управлява казина, които предлагат много бонуси без залагане (безплатни завъртания, кешбек и лепкави бонуси) и също така ви позволяват да теглите, като просто залагате 1x за всеки чист депозит, предполагам, че казината с по-голяма база играчи имат най-строгите условия и тези с по-малък брой потребители получите най-гъвкавите условия, като по този начин хеджирате общия риск, който групата поема със своите казина. Предполагам, че групата, която управлява това казино, прави същото.
Yes, I suppose they hedge their risk by having certain casinos with T&C that benefits them the most but at the same time they run casinos that are more player-friendly to gain a higher player base. I have a really specific example in mind: I will not mention which conglomerate this is, but I know they have casinos that require a 5x and 10x for clean deposits and have many bonuses (many with wagering requirements) but that same group runs casinos that offer a lot of no wagering bonuses (free spins, cashback and sticky bonuses) and also let you withdraw by just wagering 1x each clean deposit, I suppose the casinos with a bigger playerbase got the strictest terms and the ones with the smaller amount of users get the most flexible terms, thus hedging the overall risk the group takes with its casinos. I will suppose the group that runs this casino does the same.
Трябва да кажа, че SunsetGaze ми спести отговора. Смисълът на наличието на тонове казина в една и съща група, собственикът е да покрие колкото се може повече местен пазар. Как правиш това? Чрез прилагане на разнообразието. Нека просто кажем, че държава А предпочита бонуси без депозит и слотове, вторият любим аспект за местните играчи е колелото на късмета на живо. За да адресира повечето от очакваните аудитории, собственикът решава да създаде 2 платформи. Всеки се фокусира върху едно от споменатите предпочитания. Сега добавете лиценз - това създава място за друга платформа, защото някои играчи изобщо не ги интересуват лицензите, някои предпочитат поне Кюрасао - само пример. Тъй като задължението за спазване на условия на определено ниво е необходимо само за лицензираната марка - въз основа на списъка с разрешени държави, които казиното възнамерява да обслужва - търсенето ще бъде различно за всяка платформа. Такова разнообразие може да засегне KYC, опциите за плащане, бонусите - буквално всичко.
Защо по-голяма група би предоставила 100 подобни уебсайта? Няма да има смисъл. Вместо това бих казал, че всяка марка - или брандирана група - е специално създадена, за да покрие част от пазара
I must say that SunsetGaze spared me the answer. The point of having tons of casinos in the same group, the owner is to cover as much local market as you can. How do you do that? By applying diversity. Let's just say that country A favors no deposit bonuses and slots, the second favorite aspect for local players is a live wheel of fortune. To address most of the expected audiences, the owner decides to create 2 platforms. Each focused on one of the mentioned preferences. Now, add a license - that creates a space for another platform, because some players don't care about licenses at all, some prefer at least Curacao - just an example. Since the obligation to comply with conditions at a certain level is only needed for the licensed brand - based on the list of allowed countries the casino intends to serve - the demand will be different for each platform. Such diversity can affect, KYC, payment options, bonuses - literally everything.
Why would a bigger group provide 100 similar websites? It would not make sense. Instead, I'd say, each brand - or branded group - is specifically created to cover a part of the market
Не разбирам защо всяка моя рецензия, която е отрицателна за казино, което е оценено добре от Casino Guru, се отхвърля само защото поставям под съмнение политиката за репутация на Casino Guru?
Странно, че всяко лошо казино тук получава много добра оценка от Casino Guru. Защото тези казина вероятно слагат достатъчно пари на масата!
Казино Гуру също не помага. Веднъж се оплаках от едно казино тук. Казино Гуру каза, че няма да получа парите си обратно от казиното поради правилата и условията и бла-бла, получих парите от казиното, защото знаех с кого да се свържа! Така че тази страница не е никаква помощ, поне не и за мен.
Този сайт не е там, за да помага на играчите, а за да помага на казината. Както и да е, това е моят опит с тази платформа.
Можете да изтриете акаунта ми.
I don't understand why every review I give that is negative about a casino that has been rated well by Casino Guru is rejected just because I question Casino Guru's reputation policy?
Strange that every bad casino here gets a very good rating from Casino Guru. Because these casinos probably put enough money on the table!
Casino Guru is no help either. I once complained about a casino here. Casino Guru said I would not get my money back from the casino because of the terms and conditions and blah blah, I got the money from the casino because I knew who to contact! So this page is not a help at all, at least not for me.
This site is not there to help players but to help casinos. Anyway, that's my experience with this platform.
You may delete my account.
Ich verstehe nicht, warum jede Bewertung von mir, die negativ ist, über ein Casino, welches von Casino Guru gut bewertet wurde, abgelehnt wird nur weil ich die Reputationspolitik von Casino Guru hinterfrage?
Merkwürdig, dass jedes schlechte Casino hier von Casino Guru sehr gut bewertet wird. Weil diese Casinos wahrscheinlich genügend Geld auf den Tisch legen!
Eine Hilfe ist Casino Guru auch nicht. Ich habe mich hier mal über ein Casino beschwert. Casino Guru meinte ich würde mein Geld von dem Casino nicht wieder bekommen da AGB und bla bla, ich habe das Geld von dem Casino erhalten weil ich wusste, an wen ich mich wende! Also eine Hilfe ist diese Seite überhaupt nicht für mich zumindest nicht.
Diese Seite ist nicht dazu da, um Spielern zu helfen, sondern um Casinos zu helfen. Jedenfalls ist meine Erfahrung mit dieser Plattform so.
Ihr dürft mein Konto löschen.
Проверих и имате много отзиви. Имам и някои отзиви и почти всички от тях са отрицателни, но наистина отрицателни и най-вече за да предупредят другите, и виждам, че вашият случай също е същият, в един преглед, който сте получили, споменавате, че оценката на гуру е подходяща (предполагам, че е измама казино с репутация по-ниска от 3 или 2).
Вярвам, че когато рецензията е отхвърлена, трябва да получите обяснение защо е била отхвърлена/изтрита, никога не съм получавал отхвърлени или изтрити мои рецензии, така че не знам, също моите рецензии са за казина с добър рейтинг на гуру и моите прегледите са предимно отрицателни, но настоявам, истински и нито един от тях не е изтрит
I checked and you have many reviews. I also have some reviews and almost all of them are negative, but genuine negative and mostly done to warn others, and I see your case is the same too, in one review you got you mention guru's rating is appropriate (I suppose it's a scam casino with a reputation lower than 3 or 2).
I do believe when a review is rejected you should receive an explanation why it was rejected/deleted, I never got any of my reviews rejected or deleted so I don't know, also my reviews are on casinos with a good guru's rating and my reviews are mostly negative, but I insist, genuine and none of them have been deleted
Не, имах много отхвърлени рецензии и нямаше оправдание, само информацията, че те нарушават правилата и условията на Casino Guru. И странно само рецензиите се отхвърлят, където пиша, че не разбирам рецензията от Guru, защото имам много лош опит в казината и не само по отношение на RTP. Колкото и да е странно, много казина, които са оценени много добре от Guru тук, са много лоши, напр. B депозити не са резервирани или забавени, слотовете не работят гладко, сайтът не се зарежда, правилата и условията са несправедливи, обслужването на клиентите е много лошо и т.н. Бих могъл да напиша списък за тях, но това ще бъде твърде дълъг текст тук. И ако след това напиша, че не мога да разбера оценката на Гуру въз основа на опита, който съм имал, оценката ще бъде отхвърлена.
напр. B Spinsbro, получи страхотна рецензия от Guru, но тук има и други казина от същия доставчик, напр. B Time2Spin, казиното има съмнителна репутация от гуру, който казва, че по-скоро трябва да играете в друго казино. Странно, доставчикът е един и същ, правилата и условията са идентични, защо Spinsbro е оценен като отличен, а друго казино на оператора не? Нормално е тогава да попитам каква е репутацията на Гуру, защото няма смисъл за мен.
За мен тази платформа нито е полезна, нито предоставя точна информация.
No, I've had a lot of reviews rejected and there was no justification, just the info that they violate Casino Guru's terms and conditions. And strangely only the reviews are rejected where I write that I don't understand the review from Guru because I have very bad experiences in the casinos and not only in terms of the RTP. Strangely enough, many casinos that have been rated very well by Guru here are very bad e.g. B deposits are not booked or delayed, slots are not smooth, site does not load, terms and conditions are unfair, customer service is very bad and so on I could write a list about them, but that would be too long a text here. And if I then write that I can't understand Guru's rating based on the experience I've had, the rating will then be rejected.
e.g. B Spinsbro, got a great review from Guru, but there are other casinos here from the same provider, e.g. B Time2Spin, the casino has a questionable reputation from guru that says you should rather play at another casino. Funny, the provider is the same, the terms and conditions are identical, why is Spinsbro rated excellent and another casino of the operator not? It's normal that I then ask what Guru's reputation is about because it doesn't make sense to me.
For me, this platform is neither helpful nor does it provide fair information.
Nein bei mir wurden schon sehr viele Bewertungen abgelehnt und es gab keine Begründung nur die Info, sie verstöße gegen die Geschäftsbedingungen von Casino Guru. Und merkwürdigerweise werden nur die Bewertungen abgelehnt, wo ich schreibe dass ich die Bewertung von Guru nicht verstehe da ich in den Casinos sehr schlechte Erfahrungen mache und nicht nur was die RTP angeht. Komischerweise sind viele Casinos, die hier von Guru sehr gut bewertet wurden, sehr schlecht z. B werden Einzahlungen nicht gebucht oder verzögert, die Slots laufen nicht flüssig, Seite lädt nicht, AGB sind unfair, Kundendienst ist sehr schlecht und so weiter ich könnte eine Liste darüber schreiben, aber das würde hier ein zu langer Text werden. Und wenn ich dann schreibe, dass ich die Bewertung von Guru nicht nachvollziehen kann aufgrund der Erfahrung die ich gemacht habe, wird die Bewertung dann abgelehnt.
z. B Spinsbro, hat eine super Bewertung von Guru erhalten, es gibt aber vom gleichen Anbieter andere Casinos hier, z. B Time2Spin, das Casino hat eine fragwürdige Reputation von Guru da steht dann man sollte lieber in einem anderen Casino spielen. Komisch, der Anbieter ist doch der gleiche die AGB und bedingungen sind doch identisch warum wird Spinsbro dann exzellent bewertet und ein anderes Casinos des Betreibers nicht? Ist doch normal, dass ich dann frage, wonach Guru bei der Reputation geht weil es für mich keinen Sinn ergibt.
Für mich ist diese Plattform weder hilfreich, noch informiert sie fair.
Разбирам, предполагам, че отзивите ви не са съдържали неприличен или нецензурен език, така че би било добре да знаете защо конкретно са били отхвърлени/изтрити, за справка и за избягване на бъдещи неудобства.
Искате ли да добавите, че дадено казино може да има добър или среден/мех рейтинг, дори ако е свързано с казина с нисък рейтинг, въпреки че е свързано с лоши казина, обикновено понижава официалния рейтинг, тъй като черните точки за неразрешени оплаквания също се присвояват на свързани казина, и дори T&C да е абсолютно същото, вероятно казиното с по-висок рейтинг не го е наложило, за да злоупотребява с потребителите. Както винаги казвам, официалният рейтинг трябва да се използва като справка, а не за окончателни решения, преди да изберете казино, по-важно е да проверите отзивите на играчите, оплакванията и да проверите сайтове като trustpilot и, разбира се, да проучим T&C сами, звучи като много работа, но са включени пари и трябва да се вземе на сериозно.
Също така бих искал да знам защо рецензиите, които споменавате, бяха премахнати, но (и казвам това с добро намерение) трябва да бъдете малко по-малко агресивни и да поискате отговори, преди да приемете, например да попитате директно защо рецензиите са били отхвърлени или изтрит преди да приемете каквото и да било, след като получите отговор можете да правите изводи и да имате доказателства за всяко твърдение, казвайки това без никакво намерение да обидите
I understand, I will suppose your reviews didn't contain foul or profane language so it would be good to know why specifically they were rejected/deleted, for reference and to avoid future inconveniences.
Would like to add a casino can have a good or average/meh rating even if it's related casinos with a low rating, still being related to bad casinos usually lower the official rating because black points for unsolved complaints are also assigned to related casinos, and even if T&C is the exact same, possibly the casino with a higher rating has not enforced it to abuse users. Like I always say, official rating should be used as a reference and not for final decisions, before picking a casino it's more important to check player's reviews, complaints and checking sites like trustpilot and, of course, investigating T&C on our own, sounds like a lot of work but money is involved and it should be taken seriously.
I also would like to know why the reviews you mention were taken down, but (and I say this with good intention) you should be a bit less aggresive and ask for answers before assuming, for example, asking directly why the reviews were rejected or deleted before assuming anything, after you get an answer you can make conclusions and have proof for each claim, saying this without any intention to offend
Не разбирам защо всяка моя рецензия, която е отрицателна за казино, което е оценено добре от Casino Guru, се отхвърля само защото поставям под съмнение политиката за репутация на Casino Guru?
Странно, че всяко лошо казино тук получава много добра оценка от Casino Guru. Защото тези казина вероятно слагат достатъчно пари на масата!
Казино Гуру също не помага. Веднъж се оплаках от едно казино тук. Казино Гуру каза, че няма да получа парите си обратно от казиното поради правилата и условията и бла-бла, получих парите от казиното, защото знаех с кого да се свържа! Така че тази страница не е никаква помощ, поне не и за мен.
Този сайт не е там, за да помага на играчите, а за да помага на казината. Както и да е, това е моят опит с тази платформа.
Можете да изтриете акаунта ми.
I don't understand why every review I give that is negative about a casino that has been rated well by Casino Guru is rejected just because I question Casino Guru's reputation policy?
Strange that every bad casino here gets a very good rating from Casino Guru. Because these casinos probably put enough money on the table!
Casino Guru is no help either. I once complained about a casino here. Casino Guru said I would not get my money back from the casino because of the terms and conditions and blah blah, I got the money from the casino because I knew who to contact! So this page is not a help at all, at least not for me.
This site is not there to help players but to help casinos. Anyway, that's my experience with this platform.
You may delete my account.
Ich verstehe nicht, warum jede Bewertung von mir, die negativ ist, über ein Casino, welches von Casino Guru gut bewertet wurde, abgelehnt wird nur weil ich die Reputationspolitik von Casino Guru hinterfrage?
Merkwürdig, dass jedes schlechte Casino hier von Casino Guru sehr gut bewertet wird. Weil diese Casinos wahrscheinlich genügend Geld auf den Tisch legen!
Eine Hilfe ist Casino Guru auch nicht. Ich habe mich hier mal über ein Casino beschwert. Casino Guru meinte ich würde mein Geld von dem Casino nicht wieder bekommen da AGB und bla bla, ich habe das Geld von dem Casino erhalten weil ich wusste, an wen ich mich wende! Also eine Hilfe ist diese Seite überhaupt nicht für mich zumindest nicht.
Diese Seite ist nicht dazu da, um Spielern zu helfen, sondern um Casinos zu helfen. Jedenfalls ist meine Erfahrung mit dieser Plattform so.
Ihr dürft mein Konto löschen.
Здравейте.
Важно е да се каже, че всеки изтрит преглед съдържа обяснение - проверете отново имейла си, моля. Правилното обяснение започва с "причина - друго:" обяснението следва след това.
Виждам няколко аспекта, които бих посочил въз основа на тези 2 отхвърлени отзива:
Първо - това обяснение отговаря на вашия случай:
„Здравейте и благодаря за отзива. За съжаление това не е правилният начин за задаване на въпроси или актуализиране на информация, затова ви препоръчвам да се присъедините към нашия форум и вместо това да отговаряте там, просто защото играчите или дори казино гуруто не могат да отговорят на потребителските отзиви , не е проектирано по този начин. Чувствайте се свободни да изпратите нов отзив, съдържащ вашето мнение за казиното, това е истинската цел на тези отзиви. Благодарим ви за разбирането."
Вярвам, че обяснението е съвсем разбираемо + имате предложение да изпратите друго правилно.
Въпросът не е да затворите акаунта си, а да ви запознаем с целта на прегледа.
Надяваме се, че сега ще разберете.
Както и да е, досега не е подаван преглед на SpinsBro Casino, затова съм малко объркан...
Искате ли да изтрия акаунта ви?
Hello.
It's important to say that each deleted review contains an explanation - recheck your email, please. The proper explanation starts with "reason - other:" the explanation follows then.
I see several aspects I would point out based on those 2 rejected reviews:
Firstly - this explanation fits your case:
"Hello and thank you for your review. Sadly this is not the proper way of asking questions or updating information, hence I recommend you to join our forum and respond there instead, simply because players or even Casino Guru can't answer the user reviews, it's not designed that way. Feel free to submit a new review containing your opinion about the casino, this is the true purpose of those reviews. Thank you for your understanding."
I believe the explanation is quite understandable + you got a suggestion to submit another one properly.
The point is not to close your account, but to make you familiar with the purpose of the review.
Hopefully, you'll understand now.
Anyway, no review on SpinsBro Casino has been submitted so far hence I'm a bit confused...
Do you want me to delete your account?
Здравейте,
Някой знае ли колко време отнема обработката на тегления в това казино?
Направих 3 тегления преди 2 дни, тъй като имам право да тегля само 400 € всеки път, бяха само 3 тегления.
И трите все още не са обработени и са висящи.
В чата на живо не можете да ми кажете колко време ще отнеме изплащането, което намирам за доста подозрително, че не можете да отговорите на толкова прост въпрос. Дадоха ми имейл адреса на kyc, но за съжаление писах там, но няма отговор.
Още не съм достигнал VIP ниво, на 60% съм.
Верифицирах акаунта си на уебсайта и пише, че е проверен.
Колко дълго трябва да чакате тук?
Hello,
Does anyone know how long it takes to process withdrawals at this casino?
I made 3 withdrawals 2 days ago, since I'm only allowed to withdraw 400€ each time, it was just 3 withdrawals.
All 3 are still not processed and are pending.
In the live chat you can't tell me how long a payout will take, which I find quite suspicious that you can't answer such a simple question. I was given the kyc email address, but unfortunately I wrote there but no answer.
I haven't reached a VIP level yet, I'm at 60%.
I verified my account on the website and it says checked.
How long do you have to wait here?
Hallo,
Weiß jemand wie lange die Bearbeitung von Auszahlungen in diesem Casino dauert?
Ich habe vor 2 Tagen 3 Auszahlungen getätigt, da ich nur jeweils 400€ auszahlen darf, wurden es eben 3 Auszahlungen.
Alle 3 sind immer noch nicht bearbeitet und stehen auf Pending.
Im Livechat kann man mir nicht sagen, wie lange eine Auszahlung dauert was ich ziemlich suspekt finde dass man mir so eine einfache Frage nicht beantworten kann. Man gab mir die kyc Emailadresse dort schrieb ich hin doch keine Antwort leider.
Ich habe noch kein VIP Level erreicht bin bei 60%.
Mein Konto habe ich über die Website verifiziert und da steht geprüft.
Wie lange muss man denn hier warten?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.