ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от caiods20221
|
19473 преглеждания 212 отговора |
|
1...7 8 9...11
Добавете пост
gidrofas555
преди 10 месеца

Здравейте, това е, което нарекохте беден администратор 😀.

Сериозно, много си далеч от това как работят нещата във форума. Ние не поддържаме връзка с никакви казина.

Докато се показват потребителски отзиви, особено лошите, кой казва, че всичко е прекрасно в Snatch?

Както и да е, знаете ли за други хора с проблеми в някое казино? Изпратете ги по нашия начин, липсата на оплакване означава липса на промяна в индекса за безопасност. И отново, отхвърлената жалба също означава, че резултатът остава същият. Би било наистина непрофесионално да промените резултата въз основа на неоснователната жалба , нали?

Виж, знам, че си разочарован, но понякога казиното е правилно. Обяснението ви е дадено.

Съжалявам. Опитайте се да продължите напред, ако е възможно.




Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Дадоха ви много доказателства и не съм единственият, честно казано, не ми пука за това казино, не ходя там, просто погледнах местните администратори и за себе си разбрах че няма смисъл да подавате жалба, пак ще сте на страната на казиното. Всичко най-добро, продължавайте да работите за казиното 👍 и ще се справим някак)

Автоматичен превод:
gidrofas555
преди 10 месеца

Съжалявам, има огромна разлика между това, което мислите и това, което се е случило.

Вярвам, че се изразих доста ясно, така че ви благодаря за вашето просветление по темата. Една жалба беше подадена и приключена като отхвърлена. Ако това е достатъчно, за да направите прибързано такова заключение - бъдете мой гост.

Просто спри да тровиш този форум, отиде някъде другаде и намери място, където тази ситуация ще завърши по различен начин - въз основа на твоите доказателства, както обикновено обичаш да добавяш. Няма буквално нищо друго, което мога да кажа, добре, приключих с опитите.

Пожелавам ви слънчев ден! 😉


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Завърших процеса на проверка на техния уебсайт първото нещо, което направих. Получих одобрение, което се вижда и при влизане. Направих опит да изтегля (198 евро) и след няколко дни ме информираха, че трябва да се попълни друг документ. Приложиха документ, който моята банка трябва да попълни или подобно на този документ. Предоставих им подобни документи, показващи съответната информация, но те изискват този конкретен документ и той не е достъпен за мен. Посочвам това в поддръжката за чат, но те се позовават на поддръжка по имейл и там получавам един и същ отговор отново и отново. Те наистина не желаят да решат това. Знам кои документи е подходящо да поискам от дългогодишен опит в игра в различни казина. Вече месец чакам.

Автоматичен превод:
boyracer
преди 8 месеца

Здравейте, в този случай ви препоръчвам да подадете жалба на този линк: https://se.casino.guru/klagomal

Мисля, че един месец е много време за разрешаване на подобна ситуация и тъй като казиното ви пише едно и също нещо отново и отново и не ви дава алтернатива как можете да подадете документа, това е най-доброто решение. Виждал съм обаче разрешаване на подобни случаи в миналото, като този: https://casino.guru/snatch-casino-player-s-account-verification-is-problematic , така че се надявам вашият случай да се окаже същият начин.

Ако получите подходящ отговор или ако успеете да се уверите, можете ли да ни уведомите?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря Джаро. Аз ще направя така. Със сигурност ще ви уведомя. // С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
boyracer
преди 8 месеца

Благодаря ви и се надявам скоро всичко да се оправи. Стискам палци. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой друг има ли проблем да не може да влезе в уебсайта на Snatch?


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сега проработи при мен, но вчера се обърка. https://snatchcasino.com/en


Автоматичен превод:
boyracer
преди 8 месеца

при мен не работи...

Автоматичен превод:
Dino13
преди 8 месеца

Видях публикацията ви относно Snatch Casino. Имам точно същия проблем.


Автоматичен превод:
Lukas1997
преди 8 месеца

Хей. Първо, благодаря ви за обратната връзка. Тогава изглежда, че страховете ми бавно се коригират

потвърди. Днес получих друг имейл от Snatch с оферта, която също гласи:

Snatch наскоро изплати 137 500 евро на играч. Naaaja. Все още чакам реакция от Snatch. Надявам се да си по-голям късметлия от мен досега. Ако не получа всичките си 700 евро, тогава това казино е завършено за мен и никога повече няма да депозирам там.

Благодаря ви отново


Автоматичен превод:
Dino13
преди 8 месеца

Snatch е друго, а Pulp, смешното е, че с техните интензивни маркетингови техники, имейли и текстови съобщения и оферти за бонуси за регистрация, ако управляваха казината си легитимно, вероятно щяха да направят повече пари, отколкото да мамят хората.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 8 месеца

Виждам го по същия начин, защото те ще правят пари постоянно. Като само еднократно от отделни играчи

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Някой друг има ли проблем да не може да влезе в уебсайта на Snatch?


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, преместих публикациите под конкретното казино, за което пишете. Също така опитах този сайт и нямах проблем да стигна до страницата.

За съжаление виждам, че имате същия проблем като играча Dino13. Опитахте ли да пишете в подкрепа какъв може да е проблемът и защо се случва? Имате ли висящи тегления в казиното?

Както и да е, забелязах също, че вече сте подали жалба за този проблем, така че се чудя къде ще стигне във вашия случай.

Ако имате някаква нова информация или ако успеете да влезете в страницата, бихте ли ни уведомили?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей. Първо, благодаря ви за обратната връзка. Тогава изглежда, че страховете ми бавно се коригират

потвърди. Днес получих друг имейл от Snatch с оферта, която също гласи:

Snatch наскоро изплати 137 500 евро на играч. Naaaja. Все още чакам реакция от Snatch. Надявам се да си по-голям късметлия от мен досега. Ако не получа всичките си 700 евро, тогава това казино е завършено за мен и никога повече няма да депозирам там.

Благодаря ви отново


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей. Със сигурност не е хубаво да получавате такъв имейл, когато чакате казиното да ви изплати. Също така би било хубаво, ако казиното комуникира и вие знаете къде се намирате.

Както и да е, видях също, че вече сте успели да подадете жалба и ми е любопитно как ще се разреши целият случай. Може би мога да ви успокоя малко, защото открих същата ситуация, която беше разрешена преди малко. Ето връзка към оплакване от друг играч, който е имал същото преживяване: https://casino.guru/snatch-casino-player-is-unable-to-access-the-casino

Надявам се, както в този случай, вашата ситуация да се разреши без проблеми и да стигнете до сайта и да можете да изтеглите парите си. Ако имате нова информация, моля, актуализирайте ни.

Засега успех.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Snatch е друго, а Pulp, смешното е, че с техните интензивни маркетингови техники, имейли и текстови съобщения и оферти за бонуси за регистрация, ако управляваха казината си легитимно, вероятно щяха да направят повече пари, отколкото да мамят хората.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, виждам, че и вие очевидно нямате много добър опит с това казино. Казино маркетинговите техники вероятно ще бъдат вашият кошмар за известно време, тъй като вероятно получавате много оферти.

Що се отнася до правенето на пари, вероятно сте прав и нямам какво повече да добавя.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Искате ли друг играч, който да се чувства измамен?? аз

ужасно изживяване, всъщност гуруто на казиното спря да бъде част от моето проучване, за да разбера оценката на казиното.. само като си помислих, че насочих хората към това казино..

Автоматичен превод:
Joaoleo
преди 5 месеца

Звучиш ядосано, но доколкото разбрах и ти си забравил да кажеш нещо конкретно.

Няма подробности, няма оплаквания. Бихте ли поне ми помогнали да разбера тревогата ви?

Искам да кажа, какво очаквате да кажа, ако нямам представа какво може да ви се е случило?

Що се отнася до препоръката, например бих препоръчал определено казино, след като на първо място придобих личния си опит. Съжалявам, че правите нещата по различен начин 🙁.


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Оставете го.. Няма да стана по-беден за 20 евро, въпросът тук е, че не е възможно казино да изисква такава документация, за да изтегли мижавите 200 евро.. Уморен съм, предпочитам да играя и забравете за това скапано казино!! Сега трябва да сте по-честни с оценките си, а не само да обожествявате онези, които ви плащат за това

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини