Здравейте, това е, което нарекохте беден администратор 😀.
Сериозно, много си далеч от това как работят нещата във форума. Ние не поддържаме връзка с никакви казина.
Докато се показват потребителски отзиви, особено лошите, кой казва, че всичко е прекрасно в Snatch?
Както и да е, знаете ли за други хора с проблеми в някое казино? Изпратете ги по нашия начин, липсата на оплакване означава липса на промяна в индекса за безопасност. И отново, отхвърлената жалба също означава, че резултатът остава същият. Би било наистина непрофесионално да промените резултата въз основа на неоснователната жалба , нали?
Виж, знам, че си разочарован, но понякога казиното е правилно. Обяснението ви е дадено.
Съжалявам. Опитайте се да продължите напред, ако е възможно.
Hello, this is what you called a poor admin 😀.
Seriously, you're quite far from how things work on the forum. We are not in touch with any casinos.
As long as user reviews are shown, especially the bad ones, who is saying all is wonderful in Snatch?
Anyway, are you aware of other people with troubles in any casino? Send them our way, no complaint means no change in the safety index. Yet again, rejected complaint also means the score stands the same. It would be really unprofessional to change the score based on the unjustified complaint, wouldn't it?
Look, I know you're disappointed, but sometimes, the casino is right. You have been given the explanation.
I'm sorry. Try to move on if possible.