Вече поисках снимка, банков превод и те винаги го отхвърлят, като претендират за невалидния CPF, само че моят CPF е правилен и така или иначе не искат да плащат.
Ето още един тест, чакаше го от 19.05 и пак отказаха.
Най-ужасният сайт за залагания, който някога съм играл!
I've already asked for pix, bank transfer and they always reject it claiming the invalid CPF, only that my CPF is correct and they don't want to pay anyway.
Here's another test, it was pending since the 19.05th and once again they refused.
The most horrible betting site I've ever played!
Eu já pedi por pix, bank transfer e sempre rejeitam alegando o CPF inválido, só que o meu CPF está correto e eles que não querem pagar mesmo.
Aí está mais uma prova, estava pendente desde o dia 19.05 e mais uma vez recusaram.
O site de apostas mais horrível que eu joguei!
Здравейте, сигурни ли сте за CPF?
Вижте какво открих току-що в жалбата:
„Здравей Vanderlan97,
Въз основа на екранните снимки, които предоставихте, вие поискахте теглене на различен CPF номер от този, който трябваше да имате. Можете ли да опитате да поискате правилния и да ни уведомите за резултата?"
Аз също вярвам, че случаят е такъв, така че, моля, уведомете ни, след като опитате.
Hello, are you sure about the CPF?
Look what I just found in the complaint:
"Hello Vanderlan97,
Based on the screenshots you provided, you requested for a withdrawal on a different CPF number than you should have. Can you please try to request to the correct one and let us know the outcome?"
I also believe this is the case, so let us know once you tried, please.
Относно отхвърлянето на жалбата, аз не съм отхвърлил нищо, просто сте решили в полза на казиното въпреки моите аргументи и в 99% от случаите решавате в полза на казиното. Така че вашите оценки не струват нищо, тъй като са далеч от фактите и практиката.
Regarding the rejection of the complaint, I did not reject anything, you just decided in favor of the casino despite my arguments and in 99% of cases you decide in favor of the casino. So your ratings are worth nothing, as they are far from facts and practice.
По поводу отклонения жалобы я ничего не отклонял , вы просто решил в пользу казино не смотря на мои доводы и вы в 99% случаев решаете в пользу казино. Так что рейтинги ваши ничего не стоят, так как далеки от фактов и практики .
Разбира се, че нямат неразрешена жалба! Защото всички отхвърлихте тези оплаквания!
Of course they don't have an unresolved complaint! Because you all rejected these complaints!
Natürlich haben sie keine ungelöste Beschwerde! Weil ihr diese Beschwerden alle abgelehnt habt!
И на мен така направиха! Доказах няколко пъти, чрез скрийншотове, че акаунтът ми е верифициран няколко пъти! Месеци наред се искаха едни и същи или нови документи отново и отново! Казиното е осъждано за лъжа няколко пъти! И все пак беше решено в полза на Snatch!
They did that to me too! I have proven several times, by means of screenshots, that my account has been verified several times! For months, the same or new documents were requested again and again! The casino has been convicted of lying several times! And yet it was decided in favor of Snatch!
Das haben sie bei mir auch gemacht! Ich habe mehrfach, mittels Screenshots belegt, dass mein Konto mehrmals verifiziert wurde! Monatelang wurden immer wieder die gleichen oder neue Unterlagen angefordert! Das Casino wurde mehrmals der Lüge überführt! Und trotzdem wurde zugunsten von Snatch entschieden!
Повярвайте ми, направих същите екранни снимки и бяха предоставени други неща, но както обикновено, казиното спечели и всичко, което администрацията казва тук, че са за играчи и така нататък, тези думи са безполезни.
Believe me, I did the same screenshots and other things were provided, but as usual, the casino won and everything that the administration says here that they are for players and so on, these words are worthless.
Поверь тоже самое делал скрины и прочее было предоставлено,но как обычно казино победило и всё что администрация тут говорит что они за игроков и прочее,грош цена эти словам от них .
Приключен като неоснователен - не е отхвърлен.
И на двамата ви беше дадено време и енергия, както на другите играчи, търсещи подкрепа.
Съжалявам, но и двамата получиха обяснението в темата за оплакване.
Понякога казиното е просто правилно. Опитайте се да приемете това и не позволявайте на вашите преживявания да навредят на шансовете на другите.
Въпреки че всичко беше напълно обяснено много пъти, сигурен съм, че няма да се вслушате в причините.
Closed as unjustified - not rejected.
You were both given the time and energy the same as other players seeking support.
I'm sorry, but both got the explanation in the complaint thread.
Sometimes the casino is simply right. Try to accept that, and don't let your experiences damage the chances of others.
Despite all having been fully explained many times, I'm sure you won't listen to the reasons.
Относно отхвърлянето на жалбата, аз не съм отхвърлил нищо, просто сте решили в полза на казиното въпреки моите аргументи и в 99% от случаите решавате в полза на казиното. Така че вашите оценки не струват нищо, тъй като са далеч от фактите и практиката.
Regarding the rejection of the complaint, I did not reject anything, you just decided in favor of the casino despite my arguments and in 99% of cases you decide in favor of the casino. So your ratings are worth nothing, as they are far from facts and practice.
По поводу отклонения жалобы я ничего не отклонял , вы просто решил в пользу казино не смотря на мои доводы и вы в 99% случаев решаете в пользу казино. Так что рейтинги ваши ничего не стоят, так как далеки от фактов и практики .
Без лъжи, защо ме наричаш лъжец? Искате ли да общувате законно? Или си мислиш, че можеш да говориш каквото искаш? Що се отнася до мен, ти показа простотата на картината, но аз говоря всъщност и точно това имах и не само аз. Внимавай какво говориш.
No lies, why are you calling me a liar? Do you want to communicate legally? Or do you think you can say whatever you want? As for me, you showed the simplicity of the picture, but I’m speaking in fact and that’s exactly what I had and not only me alone. Watch your language.
Нет не лож, почему вы меня называете лжецом? Хотите общаться в правовом порядке? Или вы думаете вы можете говорить всё что вам вздумается? Как по мне вы показали простот картинки , а я говорю по факту и точ то было у меня и не только у меня одного. Следите за своим языком.
Не, не го направихме. Отхвърлихме 54 и одобрихме 33 подадени жалби, всички са видими публично в подробностите за казиното . Така че за пореден път разпространявате информация, която не е вярна. Предупредих те да правиш това отново и отново.
No, we didn't. We rejected 54 and approved 33 submitted complaints, it's all visible publicly in the casino's detail. So once again, you spread information that isn't true. I warned you about doing this over and over again.
Без лъжи, защо ме наричаш лъжец? Искате ли да общувате законно? Или си мислиш, че можеш да говориш каквото искаш? Що се отнася до мен, ти показа простотата на картината, но аз говоря всъщност и точно това имах и не само аз. Внимавай какво говориш.
No lies, why are you calling me a liar? Do you want to communicate legally? Or do you think you can say whatever you want? As for me, you showed the simplicity of the picture, but I’m speaking in fact and that’s exactly what I had and not only me alone. Watch your language.
Нет не лож, почему вы меня называете лжецом? Хотите общаться в правовом порядке? Или вы думаете вы можете говорить всё что вам вздумается? Как по мне вы показали простот картинки , а я говорю по факту и точ то было у меня и не только у меня одного. Следите за своим языком.
Това е образно, ако разбирате какво е)
This is figurative, if you understand what it is)
Это образно, если вы понимаете что это такое)
Честната игра от англосаксонски произход или честността в конкуренцията се прилага независимо от начина, по който клиентът играе във всяко казино, следователно тези данни трябва да бъдат включени в крайната оценка. Тази коректност на поведение, свързана с онлайн игрите, в този случай, в най-верния смисъл на самата дума, трябва да се прилага в нейната цялост , а не само когато казиното очевидно дава или не дава по-голяма вероятност за печалба (както добре знаете, % вероятност винаги е ясно в полза на къщата/казиното с проценти, които са средно над 90%, по-специално печалбите, които генерират положителни печалби за играча, без да се взема предвид очевидната цифра на RTP, която включва всички онези малки печалби, които не генерират положителни печалби за същото, винаги повтарям ясно в ущърб на играча, следователно дори и да играете с бонуса, този процент се понижава с няколко точки, така че да не повлияе значително на средната вероятност за крайни печалби, която винаги е около 5/10% максимум).
Fair play of Anglo-Saxon origin or fairness in competition applies regardless of how a customer plays at any casino therefore this data should instead be included in the final evaluation. This correctness of behavior relating to online gaming in this case, in the truest term of the word itself, should be applied in its entirety and not only where the casino apparently gives or does not give a greater probability of winning (as you well know the % probability is always clearly in favor of the house/casino with percentages that average over 90%, in particular the wins that generate positive profits for the player, not considering the apparent figure of the RTP which includes all those small wins that do not generate positive profits for the same, I always repeat clearly to the disadvantage of the player therefore even playing with the bonus this percentage is lowered by a few points such as not to significantly affect the average probability of final winnings which is always around 5/10% maximum).
Il fair play di origine anglossasone ovvero la lealtà nella competizione si applica a prescindere dal modo in cui un cliente gioca presso qualsiasi casinò pertanto tale dato dovrebbe invece essere incluso nella valutazione finale. Tale correttezza di comportamento relativa in questo caso al gioco on line, nel vero puro termine della parola stessa, dovrebbe essere applicata in toto e non solo dove apparentemente il casinò dia o meno una maggiore probabilità di vincita ( come ben sai la % di probabilità è sempre nettamente a favore del banco/casinò con percentuali che vanno mediamente oltre il 90 %, in particolare le vincite che generano utili positivi per il giocatore, non considerando il dato apparente dell'RTP che include tutte quelle piccole vincite che non generano utili positivi allo stesso, sono sempre ripeto nettamente a svantaggio del giocatore pertanto anche giocando con il bonus tale percentuale viene abbassata di pochi punti tali da non incidere in maniera significativa sulla probabiltà media di vincita finale che si aggira sempre attorno al 5/10 % massimo).
Добре, и какво да правя с това?
Няма нищо общо с 2-месечния пост, на който сега отговаряте - бих казал.
Наистина ми липсваше яснотата.
Единственото споменаване на термина "честен", който използвах тогава, беше "кодекс за честен хазарт"...
Ok, and what am I supposed to do with that?
It has nothing in common with the 2-month-old post you're now replying to - I'd say.
I really missed the clarity.
The only mention of the term "fair" I used back then was a "fair gambling codex"...
как казино гуру дава толкова висок резултат на казино, което прави всичко, за да не плаща? съжалявам, но не ви пука за общността. Никога не съм виждал казино да прави такава идея да не плаща.
how does casino guru give such a high score to a casino that does everything not to pay? sorry but you guys don't care about the community. I've never seen a casino make such a point of not paying.
както и да е, вече си мисля, че няма да го получа, но ще продължа да публикувам всяко ново оправдание или глупост за неплащане. ако си мислят, че ще играя и ще загубя парите, грешат. Чакам 1 година, но ще докладвам във всички форуми какво ми причини това казино.
anyway, I'm already thinking that I won't receive it but I will continue to post each new excuse or nonsense for not paying. if they think I'm going to play and lose the money, they're wrong. I wait 1 year but I will report in all the forums what this casino has done to me.
Хей,
Ще започна, като кажа, че съжалявам, че имате проблеми с казиното в контекста на тегления и проверка. Бих искал да отбележа, че можете да разгледате обяснението на факторите, които вземаме предвид при изчисляването на индекса за безопасност на Snatch Casino. Това е основният показател, който използваме, за да опишем надеждността, справедливостта и качеството на всички онлайн казина в нашата база данни. Предоставям връзка към Snatch Casino Security Index: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation
Трябва също да добавя, че KYC може да отнеме ден или две седмици и също така е важно да се каже, че KYC не влияе на рейтинга на казиното, тъй като процесът и продължителността му могат да варират за всеки играч.
Ако искате да научите повече за това как оценяваме казината, не се колебайте да прочетете връзката, която може да бъде полезна в това отношение.😊 https://casino.guru/our-casino-reviews
Също така бих препоръчал от време на време да проверявате секцията с потребителски отзиви и да вземете решение въз основа на тях: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews
За да ви помогна да разберете как се ръководим от правилата на казиното, включвам връзката: https://casino.guru/fair-gambling
Бих искал също да подчертая факта, че сте пуснали жалба. Мисля, че казино с относително висок рейтинг има голям шанс да сътрудничи и да се опита да разреши оплакването. Чувствайте се свободни да ни информирате как върви ситуацията по отношение на жалбата, както и отговора на казиното.
Късмет!
Hey,
I'll start by saying that I'm sorry you're having problems with the casino in the context of withdrawals and verification. I would like to point out that you can take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index of Snatch Casino. This is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database. I am providing a link to the Snatch Casino Security Index: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reputation
I should also add that, KYC can take a day or two weeks and also it is important to say, KYC does not affect the casino's rating, because the process and its length can vary for each player.
If you want to know more about how we rate casinos, don't hesitate to read the link, which may be useful in this regard.😊 https://casino.guru/our-casino-reviews
I would also recommend to check the user reviews section from time to time and make a decision based on them: https://casino.guru/snatch-casino-review#tab=js-tab-reviews
To help you understand how we are guided by casino rules, I am including the link: https://casino.guru/fair-gambling
I would also like to highlight the fact that you started a complaint. I think a casino with a relatively high rating there is a good chance that it will cooperate and try to resolve the complaint. Feel free to update us with how the situation is going regarding the complaint, as well as the casino's response.
Good luck!
Съжалявам да го чуя, за да стане съвсем ясно - направихте най-добрата стъпка, като подадохте жалбата. Страхувам се, че докато цялата ситуация не бъде обяснена, няма нищо конкретно, което можем да предоставим. Така че в момента ще пропусна всички съдии от моя страна. Все още не знаем цялата история.
Sorry to hear that, to make it pretty clear - you've made the best step by submitting the complaint. Untill the whole situation is explained, there is nothing concrete we can provide, I am afraid. So, at the moment, I will skip any judges from my end. We do not know the whole story yet.
По същата причина индексът за сигурност няма да се промени, докато жалбата не бъде затворена. За да бъдем честни, първо трябва да се направи заключението, така че промяната на индекса само на нечии публикации няма да работи. Надявам се, че разбирате. 🙏
Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
For the same reason, the security index isn't going to change untill the complaint is closed. To be fair, the conclusion must be made first, so changing the index solely on someone's posts won't work. I hope you understand. 🙏
Try to be patient, please.
Благодаря за споделянето. Позволете ми да кажа, че ограбването би означавало, че няма да ви бъде платено. Това е съвсем различно.
Бих казал, че най-важната част е дали казиното спазва собствените си условия. Нашият лимит може да е остарял, разбирате ли?
Както и да е, моля, не забравяйте да актуализирате жалбата си .
Thanks for sharing. Allow me to say ripp off would mean you are not going to be paid. This is quite different.
I'd say the most important part is, whether the casino abides by its own terms. Our limit may be outdated, you see?
Anyway, don't forget to update your complaint, please.
Премахнахте ли вече това недоказано? Пълна измама и никакви плащания и това не са неоснователни думи има няколко приятели, които също бяха хвърлени от това казино, но самото име говори за себе си: грабнете 🤦 и горките администратори се опитват да спечелят парите си от това казино и не виждат това, което пишат истинските играчи и доказват на нас играчите, които са пряко изправени пред измама от това казино, че там е добре и всичко е прекрасно, което всъщност е абсурдно.
Have you removed this unproven yet? A complete scam and no payments and these are not unfounded words there are several friends who were also thrown by this casino, but the name itself speaks for itself: snatch 🤦 and the poor admins are trying to earn their money from this casino and not seeing what real players write and prove to us players who are directly faced with a deception from this casino that it is good and everything is wonderful there, which in fact is absurd.
Вы ещё не удалили это недоказино? Сплошной обман и не выплаты и это не голословные слова есть несколько друзей которых так же кинуло это казино , да само название говорит за себя: snatch 🤦а бедные админы пытаются отработать свои деньги от этого казино и не видя то что пишут реальные игроки и доказать нам игрокам которые столкнулись на прямую с обманом от этого казино что оно хорошее и всё там замечательно, что по факту абсурд.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.