ФорумКазинаSnatch Casino - обща дискусия

Snatch Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от caiods20221
|
42349 преглеждания 293 отговора |
|
1...8 9 10...15
Добавете пост
Joaoleo
преди 11 месеца

Искам да започна с това, че никой не ни плаща за никакви оценки.

Но що се отнася до вашия случай, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта. Какво по-конкретно според вас не трябва да изисква казиното? От колко време не можете да верифицирате и теглите пари? Разкажете ни повече за това, за да се опитаме да оценим ситуацията и да се опитаме да ви помогнем. Освен ако разбира се вече не сте загубили парите си.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички.


Имам проблем с това казино.

Играх бонус за депозит.

Всъщност играх 3 едновременно.

2 безплатни завъртания на различни стойности и едно пари в брой.

Завърших 3-те бонуса, изтеглих €350 и видях, че балансът ми спадна до €140, тъй като имаше максимално теглене.

Въпреки че не го виждам никъде написано, всичко е наред.

Играх отново и спечелих и направих заявка за теглене за €500 този път.

За моя изненада тегленето беше отменено и отново ми взеха печалбата и останах с €144.


Финансовият отдел има право да ми вземе печалбата отново, защото имаше 3 бонуса с максимално теглене.


Първият път казиното вече беше изтеглило печалбите ми и ми остави €140 на разположение за теглене или игра.

Играя, печеля, искам теглене и те ми вземат парите.


Някой може ли да анализира това правилно??


Мисля да подам жалба

Автоматичен превод:
Mco00
преди 10 месеца

Здравейте!

Сигурни ли сте, че тези €140 не са предназначени само за теглене?

Понякога едва след успешното теглене бонусът приключва и се освобождава друг.

Можете ли да поставите обяснението на казиното? Бих казал, че това ще помогне много. 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Имах 3 бонуса едновременно

Но в крайна сметка балансът ми беше анулиран 2 пъти и вероятно щеше да бъде 3 пъти, но това вече мина и загубих парите и именно тези нагласи показват качеството на едно казино.

Това казино е посредствено казино.

Те не обичат да плащат

Напускам това казино

Автоматичен превод:
Mco00
преди 10 месеца

Разбира се, аз също бих напуснал, ако бях убеден, че не е прилично.

Все пак не съм срещал много казина, които позволяват три активни бонуса едновременно. Ако нямате нищо против, може би можете да споделите гледната точка на казиното за цялата ситуация.

Разбира се, не е задължително. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Следното е

Казиното не обича да плаща

Всичко това няма какво повече да се каже.

За мен всички казина, които имат депозитни бонуси с максимални тегления, са посредствени казина

Те не обичат да плащат

🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Mco00
преди 10 месеца

Достатъчно честно; Благодаря за споделянето. Бих казал, че дори едно добро казино може да осигури неблагоприятни бонуси, но това вероятно е само аз сега.

По един или друг начин, благодаря и за вашия потребителски преглед!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Той може? 🤔

Съмнявам се, доброто казино няма нужда от това, рискувайки имиджа си заради тези посредствени бонуси

СЪМНЯВАМ СЕ

Автоматичен превод:
Mco00
преди 10 месеца

Казината могат да правят каквото си искат, когато става въпрос за бонуси. Някои казина предоставят страхотни агенти за поддръжка, вълнуващо портфолио от игри, прилични бонуси за връщане на пари и честни и честни правила - но стандартната скала на бонуси без депозит или лепкави бонуси просто смърди. Това възнамерявах да кажа.

Надявам се да усетите разликата.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

чакам тегленията си 4 дни. вашият отдел ми поиска 100 документа. Изпратих ги всички правилно и те ме питат последната екранна снимка на моето банково потребителско име и адрес. Сметките в ibank са приложения с ограничен достъп и не позволяват това. изпращам им снимка с друг телефон на моя телефон и те не я приемат. аз съм 10 години играч и за първи път минавам това. какъв е истинският смисъл на това нещо?

Редактиран от Radka преди 10 месеца
Причина: неработеща връзка
Автоматичен превод:
farmakis33
преди 10 месеца

Здравейте,

Имате ли представа какво може да не е наред с всички тези документи, които вече сте предоставили? Казиното обяснило ли е или предоставило ли е някакъв вид актуализация или по-добри инструкции, които можете да следвате, за да преминете проверката? Просто питам, за да добия по-добра представа за вашата ситуация.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Защо трябва да тегля тези 140? И защо не мога да хвърля тези пари?

Не разбирам логиката

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чакам отговора ви, защото ще ме измамят. Искат документи, които не съществуват.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

@radka ако искаш имам всички имейли и всички разговори

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

чакам вашия отговор и искам да ми помогнете

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защо трябва да тегля тези 140? И защо не мога да хвърля тези пари?

Не разбирам логиката

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защото понякога бонусът приключва едва когато изтеглите парите. Странно е това, което прочетох и че сте играли с 3 бонуса наведнъж, но за съжаление е вярно.

Какво искаш да кажеш - "И защо не мога да хвърля тези пари?" например защо не можа да продължиш да играеш с тях или е нещо друго?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чакам отговора ви, защото ще ме измамят. Искат документи, които не съществуват.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, Радка е администратор на форума, така че ако имате предвид, че очаквате отговор в жалбата си, Радка няма нищо общо с това. Що се отнася до вашите документи, видях, че казиното ви иска нещо, което казвате, че не можете да предоставите. Опитахте ли да попитате поддръжката как би било възможно или какво трябва да направите, за да получите такъв документ?

Забелязах обаче, че Кристина отговори на жалбата ви преди няколко минути, така че би било най-добре да я актуализирате с това, което имате.

Можете да го направите тук, на този линк ⬅️

Надявам се, че ще мога да ви помогна да верифицирате и изтеглите парите си. Ако имате нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, защо не мога да използвам тези пари за игра, вместо да тегля?!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

7 ДНИ СЕГА и snatch casino продължава да ме пита за някакви документи и същите неща. Страхувам се, че ще загубя печалбите си. Ще ви информирам ......

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, защо не мога да използвам тези пари за игра, вместо да тегля?!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че това е така, защото когато бонусът приключи, той приключи с тегленето, както беше казано. Ако ви беше позволено да играете с тези пари и вие заложихте повече и казиното приложи факта, че сте спечелили повече, отколкото позволява самият бонус, те биха ви позволили да задържите това, което можете да изтеглите, и да вземете останалото, което много играчи не харесват . Така че мисля, че това е по-добрият случай.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини