ФорумКазинаWinnerCasino - обща дискусия

WinnerCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Koppari
|
18005 преглеждания 153 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
serek0586
преди 1 година

Избягвайте да правите депозити в това казино. Също mrsloty, maximalwins, 4crown.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 1 година

Значи не са Ви платили досега?


Автоматичен превод:
serek0586
преди 1 година

Не са.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не са платили. Очевидно те също не отговарят на жалба до Casino Guru. Бонус оферти има всеки ден и не спират, въпреки че съм го изисквал десетки пъти... Вече е смущаващо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти Някой да получава теглене от winnercasino.bet?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Прегледах жалбите, но има само една затворена като решена.

Чувствайте се свободни да проверите сами:

https://casino.guru/complaints

Съжалявам, но в момента не мога да ви отговоря по-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих информация от CEG, че нямат лиценз от Кюрасао. Използват фалшив номер на лиценз.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кандидатствах за изплащането си на 2 юни 2022 г. Все още е 600 евро. И до днес (1 август 2022 г.) не съм получил печалбите си. През повечето време получавате едни и същи готови отговори отново и отново в чата, който винаги ме отлага. ядосана съм. Никога повече няма да депозирам в WinnerCasino. Просто искам да имам печалбите си и след това да не чувам или чета нищо повече за това казино.

Автоматичен превод:
Dino13
преди 1 година

Да, наистина е разочароващо дори да разговаряте с тях. Винаги едни и същи отговори и лъжи. Победителят е измама и чисто финансиране! Пазете се да играете в казинатаwinner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кандидатствах за изплащането си на 2 юни 2022 г. Все още е 600 евро. И до днес (1 август 2022 г.) не съм получил печалбите си. През повечето време получавате едни и същи готови отговори отново и отново в чата, който винаги ме отлага. ядосана съм. Никога повече няма да депозирам в WinnerCasino. Просто искам да имам печалбите си и след това да не чувам или чета нищо повече за това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление това не е най-доброто място за игра, бих казал.

Дори не успяхме да проверим лиценза му, така че технически би било доста предизвикателство да се свържем с лицензиращия орган.

Най-лошото е, че това казино вече е игнорирало няколко жалби и е получило черни точки.

Чувствайте се свободни да подадете своята жалба обаче:

https://casino.guru/complaints

Желая ти късмет 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, наистина е разочароващо дори да разговаряте с тях. Винаги едни и същи отговори и лъжи. Победителят е измама и чисто финансиране! Пазете се да играете в казинатаwinner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Koppari.

Намерихте ли готини казина, които си заслужава да бъдат споменати? Ако е така, не се колебайте да започнете своя собствена тема 😉, защото можем да използваме добри новини за промяна. 👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те нямат лиценз. Все още не ми плати 1501 евро теглене. Където и да поискам, те предоставят едни и същи глупави отговори за копиране и поставяне. Този лиценз в CEG не съществува и е лъжа. Как можем да предупредим другите хора да не създават акаунт там и да не играят? Някакви идеи?


Автоматичен превод:
serek0586
преди 1 година

Здравейте,

Вярвам, че вече предупредихме играчите:

file

https://casino.guru/winnercasino-review

Освен това, мисля, че фактът, че тази страница показва „По-добри казина за вас", казва всичко.

От колко време се борите за оттеглянето си, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече над 7 седмици

Автоматичен превод:
serek0586
преди 1 година

Съжаляваме, че не успяхме да се свържем с казиното и да ви помогнем да приберете печалбите си. 😔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Случвало ли се е същото и с други..... Затворих акаунта в казинатаwinner, mrsloty и забраних изпращането на маркетингови съобщения. Казиното обеща да спре да изпраща съобщения десетки пъти и все още ги изпраща всеки ден. Същото предлага mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Изпращат всеки ден. Как мога да спра съобщения от тези казина? Вече има смущение!

Автоматичен превод:
Koppari
преди 1 година

Здравей Koppari,

мисля, че вече имаме такъв дебат относно маркетинговите и промоционалните имейли . За съжаление не успяхме да намерим решение. 🙁



Автоматичен превод:
Koppari
преди 1 година

Хей, в крайна сметка те платиха ли ти, но те правят същото с мен и чатът на живо е толкова снизходителен

Автоматичен превод:
darlalasson9
преди 1 година

Не са платили. Не мога да се "боря" с това казино. Casino Guru не се свърза и също получи плащане от там. Закрих акаунта и забраних изпращането на промо съобщения, но всеки ден идват. чатът на winnercasino обеща няколко пъти да изтрие информацията ми за контакт и да спре да изпраща съобщения, но те не спират.... Тормоз и са измамници!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, в крайна сметка те платиха ли ти, но те правят същото с мен и чатът на живо е толкова снизходителен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Не смея да кажа дали ще можем да се свържем и да разрешим вашите оплаквания . Във всеки случай, по-добре си намерете по-добро казино, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой наистина ли е получил там печалби досега. И колко време отне това

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини