преди 2 години
Избягвайте да правите депозити в това казино. Също mrsloty, maximalwins, 4crown.
Avoid making deposits at this casino. Also mrsloty, maximalwins, 4crown.
Välttäkää talletukset tähän kasinoon. Samoin mrsloty, maximalwins, 4crown.
0
Избягвайте да правите депозити в това казино. Също mrsloty, maximalwins, 4crown.
Avoid making deposits at this casino. Also mrsloty, maximalwins, 4crown.
Välttäkää talletukset tähän kasinoon. Samoin mrsloty, maximalwins, 4crown.
Не са платили. Очевидно те също не отговарят на жалба до Casino Guru. Бонус оферти има всеки ден и не спират, въпреки че съм го изисквал десетки пъти... Вече е смущаващо.
They haven't paid. Apparently they don't respond to a complaint to Casino Guru either. There are bonus offers every day and they don't stop even though I've demanded it dozens of times... It's already Disturbing.
Eivät ole maksaneet. Ilmeisesti eivät vastaa myöskään casino Gurulle valitukseen. Joka päivä tulee bonus tarjouksia ja eivät lopeta vaikka olen sitä vaatinut kymmeniä kertoja.... On jo Häirintää.
Здравейте,
Прегледах жалбите, но има само една затворена като решена.
Чувствайте се свободни да проверите сами:
https://casino.guru/complaints
Съжалявам, но в момента не мога да ви отговоря по-добре.
Hello,
I went through the complaints, but there is just one closed as solved.
Feel free to check it yourself:
https://casino.guru/complaints
I'm sorry, but can't answer you any better at the moment.
Кандидатствах за изплащането си на 2 юни 2022 г. Все още е 600 евро. И до днес (1 август 2022 г.) не съм получил печалбите си. През повечето време получавате едни и същи готови отговори отново и отново в чата, който винаги ме отлага. ядосана съм. Никога повече няма да депозирам в WinnerCasino. Просто искам да имам печалбите си и след това да не чувам или чета нищо повече за това казино.
I applied for my payout on June 2nd, 2022. It's still 600 euros. And until today (August 1st, 2022) I haven't received my winnings. Most of the time you get the same ready-made answers over and over again in the chat I'm always put off. I'm pissed off. I will never deposit at WinnerCasino again. I just want to have my winnings and then not hear or read anything more about this casino.
Habe meine Auszahlung am 2.6.2022 beantragt.Es sind immerhin 600 Euro.und bis heute(1.8.2022) meinen Gewinn nicht ausgezahlt bekommen.Meistens bekommt man im Chat immer und immer wieder die gleichen vorgefertigten Antworten.Und es wird nicht auf jede Mail geantwortet.Ich werde immer vertröstet.Bin stinksauer.Ich werde bei WinnerCasino nie nie wieder einzahlen.Ich möchte nur meinen Gewinn haben und dann von diesem Casino nichts mehr hören öder lesen.Pfui!!!
Да, наистина е разочароващо дори да разговаряте с тях. Винаги едни и същи отговори и лъжи. Победителят е измама и чисто финансиране! Пазете се да играете в казинатаwinner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.
Yes, really frustrating to even chat with them. Always the same answers and lying. Winner is Scam and clear Funding! Beware of playing at winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze casinos.
Kyllä, todella turhauttavaa edes chatissa käydä heidän kanssa keskustelua. Aina samat vastaukset ja valehtelevat. Winner on Huijausta ja selkeää Rahastusta! Varokaa pelaamasta winner, mrsloty, maximalwin, 4crown,oceanbreeze kasinoilla.
Кандидатствах за изплащането си на 2 юни 2022 г. Все още е 600 евро. И до днес (1 август 2022 г.) не съм получил печалбите си. През повечето време получавате едни и същи готови отговори отново и отново в чата, който винаги ме отлага. ядосана съм. Никога повече няма да депозирам в WinnerCasino. Просто искам да имам печалбите си и след това да не чувам или чета нищо повече за това казино.
I applied for my payout on June 2nd, 2022. It's still 600 euros. And until today (August 1st, 2022) I haven't received my winnings. Most of the time you get the same ready-made answers over and over again in the chat I'm always put off. I'm pissed off. I will never deposit at WinnerCasino again. I just want to have my winnings and then not hear or read anything more about this casino.
Habe meine Auszahlung am 2.6.2022 beantragt.Es sind immerhin 600 Euro.und bis heute(1.8.2022) meinen Gewinn nicht ausgezahlt bekommen.Meistens bekommt man im Chat immer und immer wieder die gleichen vorgefertigten Antworten.Und es wird nicht auf jede Mail geantwortet.Ich werde immer vertröstet.Bin stinksauer.Ich werde bei WinnerCasino nie nie wieder einzahlen.Ich möchte nur meinen Gewinn haben und dann von diesem Casino nichts mehr hören öder lesen.Pfui!!!
Здравейте,
за съжаление това не е най-доброто място за игра, бих казал.
Дори не успяхме да проверим лиценза му, така че технически би било доста предизвикателство да се свържем с лицензиращия орган.
Най-лошото е, че това казино вече е игнорирало няколко жалби и е получило черни точки.
Чувствайте се свободни да подадете своята жалба обаче:
https://casino.guru/complaints
Желая ти късмет 🤞
Hello,
sadly this is not the best place to play, I'd say.
We were not even able to verify its license, so technically it would be quite a challenge to get in touch with the licensing authority.
The worst part is, that this casino has already ignored several complaints and was awarded black points.
Feel free to submit your own complaint, however:
https://casino.guru/complaints
I wish you luck 🤞
Да, наистина е разочароващо дори да разговаряте с тях. Винаги едни и същи отговори и лъжи. Победителят е измама и чисто финансиране! Пазете се да играете в казинатаwinner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze.
Yes, really frustrating to even chat with them. Always the same answers and lying. Winner is Scam and clear Funding! Beware of playing at winner, mrsloty, maximalwin, 4crown, oceanbreeze casinos.
Kyllä, todella turhauttavaa edes chatissa käydä heidän kanssa keskustelua. Aina samat vastaukset ja valehtelevat. Winner on Huijausta ja selkeää Rahastusta! Varokaa pelaamasta winner, mrsloty, maximalwin, 4crown,oceanbreeze kasinoilla.
Здравей Koppari.
Намерихте ли готини казина, които си заслужава да бъдат споменати? Ако е така, не се колебайте да започнете своя собствена тема 😉, защото можем да използваме добри новини за промяна. 👍
Hello Koppari.
Have you found any cool casinos worth mentioning? If so, feel free to start your own thread 😉, because we could use some good news for a change. 👍
Те нямат лиценз. Все още не ми плати 1501 евро теглене. Където и да поискам, те предоставят едни и същи глупави отговори за копиране и поставяне. Този лиценз в CEG не съществува и е лъжа. Как можем да предупредим другите хора да не създават акаунт там и да не играят? Някакви идеи?
They dont have a licence. Still didnt pay me 1501euro withdrawal. Wherever I Ask for it they provide the same bullshit copy and paste answers. This licence in CEG doesnt exist and is a lie. How we can warn other people to dont create account there and dont Play?any ideas ?
Здравейте,
Вярвам, че вече предупредихме играчите:
https://casino.guru/winnercasino-review
Освен това, мисля, че фактът, че тази страница показва „По-добри казина за вас", казва всичко.
От колко време се борите за оттеглянето си, моля?
Hello,
I believe that we have already warned players:
https://casino.guru/winnercasino-review
Furthermore, the fact that this page shows "Better casinos for you" says it all, I think.
For how long have you been fighting for your withdrawal, please?
Съжаляваме, че не успяхме да се свържем с казиното и да ви помогнем да приберете печалбите си. 😔
I'm sorry we were not able to get in touch with the casino and help you collect your winnings. 😔
Случвало ли се е същото и с други..... Затворих акаунта в казинатаwinner, mrsloty и забраних изпращането на маркетингови съобщения. Казиното обеща да спре да изпраща съобщения десетки пъти и все още ги изпраща всеки ден. Същото предлага mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Изпращат всеки ден. Как мога да спра съобщения от тези казина? Вече има смущение!
Has the same happened to others..... I have closed the account at winner, mrsloty casinos and banned the sending of marketing messages. Casino promised to stop sending messages dozens of times, and still sends them every day. Same offers mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. They ship every day. How can I stop messages from these casinos? There is already Disturbance!
Onko muilla käynyt samoin..... Olen lopettanut tilin winner, mrsloty kasinoilla ja kieltänyt markkinointi viestin lähetykset. Casino luvannut lopettaa viestien lähetyksen kymmeniä kertoja, ja silti lähettää niitä joka päivä. Samat tarjoukset mrsloty, 4crowns, maximalwin, oceanbreeze. Lähettäävät joka päivä. Miten saan näiden kasinoiden viestit loppumaan? On jo Häirintää!
Здравей Koppari,
мисля, че вече имаме такъв дебат относно маркетинговите и промоционалните имейли . За съжаление не успяхме да намерим решение. 🙁
Hello Koppari,
we already have this kind of debate about marketing and promos emails, I think. Sadly, we were not able to come up with a solution. 🙁
Хей, в крайна сметка те платиха ли ти, но те правят същото с мен и чатът на живо е толкова снизходителен
Hey did they end up paying you out yet they’re doing the same thing to me and the live chat are so patronising
Не са платили. Не мога да се "боря" с това казино. Casino Guru не се свърза и също получи плащане от там. Закрих акаунта и забраних изпращането на промо съобщения, но всеки ден идват. чатът на winnercasino обеща няколко пъти да изтрие информацията ми за контакт и да спре да изпраща съобщения, но те не спират.... Тормоз и са измамници!
They didn't pay. I can't "fight" with this casino. Casino Guru didn't get in touch and received a payment from there either. I have closed the account and banned the sending of promo messages, but every day they come. winnercasino chat promised several times to delete my contact information and stop sending messages, but they don't stop.... Harassment and are Scammers!
Eivät maksaneet. En jaksa "taistella" tämän kasinon kanssa. Eihän Casino Gurukaan saanut yhteyttä ja vastinetta sieltä. Olen lopettanut tilin ja kieltänyt promo viestien lähetyksen, mutta joka päivä niitä tulee. winnercasino chat luvannut useita kertoja poistaa yhteystietoni ja lopettaa viestien lähetyksen, mutta eivät lopeta.... Häirintää ja ovat Huijareita!
Здравейте,
Не смея да кажа дали ще можем да се свържем и да разрешим вашите оплаквания . Във всеки случай, по-добре си намерете по-добро казино, моля.
Hello,
I do not dare to say if we will be able to get in touch and solve your complaints. In any case, better find yourself some better casino instead, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.