ФорумКазинаSlots Ventura Casino - обща дискусия

Slots Ventura Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от ayllamota25
|
3934 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
ayllamota25
преди 11 месеца

Опитали ли сте да попитате какво може да помогне, когато казвате, че от ваша страна те са доста ясни и чисто видими?

Кристина обаче има още около 2 дни да отговори, така че ако нищо не се промени, тя ще се опита да ви помогне, доколкото може. Така че ще бъде ли възможно да бъдем търпеливи за известно време?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро, бих искал да знам дали слотовете Ventura са надеждни и някой има ли доказателство за плащане? Искам да депозирам парите, за да поискам теглене, но ме е страх, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Маяра, не плащай. Следователно. Вашето ще се случи по същия начин като моето, направих сума с бонуса и я депозирах, за да направя тегленето, ще ми отнеме 6 работни дни, за да актуализирам информацията за моето теглене, след това те отмениха тегленето и осигуриха парите, и го върна към баланса на сметката само сумата, която депозирах, когато се обадих на фалшивия чат, че не спазвам правилата..

Това е кофти, това казино не трябва и не работи.

Автоматичен превод:
mayaradocarmopereira
преди 9 месеца

Вие не плащате, той ви моли да депозирате, да освободи тегленето, отнема 5 дни за актуализация, след това той анулира тегленето и задържа парите ви и казва, че сте нарушили правилата. И изтрийте акаунта си

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро, бих искал да знам дали слотовете Ventura са надеждни и някой има ли доказателство за плащане? Искам да депозирам парите, за да поискам теглене, но ме е страх, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, видях, че казиното има доста нисък индекс на безопасност, така че ще внимавам с това казино.

Въпреки това, що се отнася до тегленето, вероятно ще бъде депозит за проверка. Колко висок трябва да бъде депозитът? Верифицирахте ли вече акаунта?

Кажи ми.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Маяра, не плащай. Следователно. Вашето ще се случи по същия начин като моето, направих сума с бонуса и я депозирах, за да направя тегленето, ще ми отнеме 6 работни дни, за да актуализирам информацията за моето теглене, след това те отмениха тегленето и осигуриха парите, и го върна към баланса на сметката само сумата, която депозирах, когато се обадих на фалшивия чат, че не спазвам правилата..

Това е кофти, това казино не трябва и не работи.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, видях, че сте имали и жалба, подадена до нас, която завърши с това, че казиното не се опита да разреши проблема ви и те получиха черни точки, за което съжалявам.

Все още ли се опитвате да комуникирате с казиното и да получите парите или сте се отказали?

Опитахте ли обаче да подадете жалба до органа, както Томас ви посъветва във вашата жалба?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ СЛОЦВЕНТУРА НА ВСЯКА ЦЕНА! Имах $5 бонус без депозит за регистрация. Това беше 60x игра ($300) и аз го завърших с $240, останали в акаунта ми. Веднага след като играта приключи, той каза „поздравления", след което балансът ми падна на нула. Отидох до поддръжката на клиенти, преди да започна бонус игра, за да видя какви са условията. Всичко, което казаха, беше да погледнете правилата и условията на страницата. След това се върнах, след като приключих, за да видя къде са отишли печалбите ми и те прекараха 30 минути в кръгче там отговорите, казвайки „моля, изчакайте, вашето време е ценно за нас". След това казаха, че сме препратили случая ви до съответния отдел. Минаха вече 4 дни и все още не съм чул нищо относно моите печалби. Всеки път, когато се върна, ми казват търпеливо да изчакам 15 минути, само за да кажат, че е препратено до съответния отдел. НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ НИКАКВИ БОНУСИ ОТ ТОВА КАЗИНО. Как току-що накараха баланса ми да отиде до нула по този начин е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПОДОЗРИТЕЛНО. СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТАЗИ ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
Varghese98
преди 6 месеца

Здравей. Честно казано, от нашия опит тук може да са необходими няколко дни, но понякога дори няколко седмици, за да бъде проверено всичко. Особено ако са подозрителни за някакви нарушения и доставчикът на играта трябва да бъде въвлечен във всички разследвания, както бих могъл да го нарека. Със сигурност не казвам, че това е вашият случай, нито че сте нарушили някакви правила, разбира се. Но дори и най-малкото подозрение трябва да бъде проверено. Надявам се, че всичко ще бъде изчистено скоро и ще можете да стигнете до парите си. Моля, дръжте ни в течение за всичко това, ще чакаме вашите новини.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини