ФорумКазинаSlots Ventura Casino - обща дискусия

Slots Ventura Casino - обща дискусия

преди 12 месеца от ayllamota25
|
4197 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 12 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Ventura Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 12 месеца

Внимавайте момчета, този сайт не плаща.

Направих сума с бонус, поисках теглене и след това веднага изпратих документите по имейл и минаха повече от 5 дни и нищо за плащане. Винаги си измисля извинения да не плати

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте, направих сума с бонус за регистрация, направих тегленето и изпратих документите по имейл.

Но минаха повече от 5 дни и досега няма проверка и моето теглене, свържете се, винаги идват с извинения, да не плащат

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 12 месеца

Хей, можеш ли също да ми кажеш за кое казино пишеш?

Бих искал обаче да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на теглене и проверка на сметката, така че все още няма нужда да бъдете скептични и да мислите негативно. Що се отнася до проверката, казиното се грижи за такава процедура. Все още не сте получили отговор? Първо ще трябва да преминете през тази стъпка, за да можете да направите теглене, така че се опитайте да бъдете търпеливи и да ни държите в течение как вървят нещата. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Името на казиното и слотовете Ventura,

Току-що погледнах имейла тук и те отмениха тегленето ми и върнаха в сметката ми само сумата от 30$ сумата, която депозирах, за да освободя тегленето, това е шега, нали?

Това го прави трудно,

Казино като тях дори не трябва да се предлага на пазара, липса на уважение към потребителите,

Моля, помогнете ми да реша този проблем,




Редактиран от Jaro преди 12 месеца
Причина: Премахване на празно място
Автоматичен превод:
преди 12 месеца

HD

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 12 месеца

Благодаря за информацията и поставих вашите публикации под въпросното казино.

Относно вашето теглене и факта, че беше отменено и казиното ви даде само $30, казаха ли ви причината? Играхте ли с бонуса или не?

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 12 месеца

Това е неприятна ситуация. Както и да е, хубаво е, че сподели опит. Виждам, че вече сте описали проблема си в друга тема и сте подали жалба . Сигурен съм, че Кристина ще се опита да ви помогне и ще даде всичко от себе си, както винаги.

Стискаме палци за най-добър резултат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Да, изпратиха ми имейл с надпис „регистрирайте се" и спечелих 50 безплатни завъртания, когато приех и спечелих сума с тези 50 завъртания и изпълних превъртането на почти 2 хиляди, когато отидох да направя тегленето, което те поискаха за минимума депозит. , за да освободя тегленето, направих депозита, след това направих тегленето и изпратих документите по имейл, защото знам, че ще ми трябват, но след почти 4 дни и толкова много настояване решиха да направят този трик.

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 12 месеца

В този случай изглежда, че първо трябва да завършите успешно проверката на акаунта, за да можете да теглите. По принцип това, което описахте, е нормалната процедура, както обикновено се случва в повечето казина. Бих искал също да добавя, че няма нужда да бъдете скептични, когато отнема само няколко дни, защото даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес.

Въпреки това поддържате ли контакт с казиното, за да се информирате как върви вашата проверка? Бихте ли ни уведомили, когато е успешно или ако има проблеми? Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

file инда нао

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Бяха ми казали в деня, в който направих тегленето, че в рамките на 24 часа проверката на документите е извършена с дни и до момента нищо

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 11 месеца

Виждам, че все още не сте се преместили никъде в контекста на проверката. Отхвърлени ли са документи или все още чакате резултата? Разбирам, че това не е най-приятното, но казиното разполага с 14 дни за този процес, както е споменато по-горе, така че ако нищо не се разреши и казиното не може да ви потвърди, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате вече подадена жалба. Междувременно ще трябва да почакаме.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Значи просто искам да си взема парите, които спечелих, а те не ми платиха

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 11 месеца

Разбирам, че искате да получите парите си, но освен ако не сте потвърдени, вероятно няма да проработи. Ето защо е разумно да бъдете търпеливи и може би дори да отговаряте на въпроси.

Значи имате само документите в състояние на проверка или е имало откази? Казиното все още ли не е отговорило в контекста на проверката на акаунта?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Току-що се свързах с тях, те казаха, че документите ми не са добри, а аз изпратих документите с най-добрите изображения и правилните документи, които искаха и че няма да ми платят, защото съм направил нередност, това е лъжа.

Изминаха повече от 5 работни дни, откакто изпратих тези документи, сега пише, че не е одобрен,

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 11 месеца

Попитахте ли също защо не са одобрени и какъв конкретен проблем възникна, когато ги предоставихте?

Също така бих искал да знам какво означава, че сте извършили "нередност" нещо конкретно ли е защо казиното каза, че няма да ви плати?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Те казаха, че изображенията са лоши и аз погледнах имейла, който им изпратих, изображенията бяха страхотни и за тегленето казват, че нарушавам правило, което означава, че не съм нарушил нищо, това е само за да избегна плащане ,

Автоматичен превод:
ayllamota25
преди 11 месеца

Когато казаха, че документите са грешни, имаха предвид някаква резолюция, че не се виждат добре или нещо друго?

Както и да е, колко време продължава цялата тази ситуация? Мисля, че лека-полека ще наближи 14-ия ден и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, ако нищо не се промени дотогава.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казаха, че снимките са с лоши изображения, да, минали са около 15 дни.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини