преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Ventura Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Внимавайте момчета, този сайт не плаща.
Направих сума с бонус, поисках теглене и след това веднага изпратих документите по имейл и минаха повече от 5 дни и нищо за плащане. Винаги си измисля извинения да не плати
Be careful guys, this site doesn't pay.
I made an amount with a bonus, requested the withdrawal, and then immediately sent the documents by email, and it has been more than 5 days and nothing to pay. Always comes up with excuses not to pay
Cuidado galera, esse site não paga.
Fiz um valor com bônus, pedir o saque, e logo em seguida mandei os documentos no email, e já tem mas de 5 dias e nada, de pagar. Sempre vem com desculpas pra não pagar
Здравейте, направих сума с бонус за регистрация, направих тегленето и изпратих документите по имейл.
Но минаха повече от 5 дни и досега няма проверка и моето теглене, свържете се, винаги идват с извинения, да не плащат
Hello, I made an amount with a registration bonus, made the withdrawal and sent the documents by email.
But it's been more than 5 days, and so far no verification, and my withdrawal, get in touch, they always come with excuses, not to pay
Olá, fiz um valor com um bônus de cadastro, fiz o saque e já enviei os documentos no email.
Só que já tem mas de 5 dias, e até agora nada de verificação, e minha retirada, entra em contato, sempre vem com desculpas, pra ñ pagar
Хей, можеш ли също да ми кажеш за кое казино пишеш?
Бих искал обаче да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на теглене и проверка на сметката, така че все още няма нужда да бъдете скептични и да мислите негативно. Що се отнася до проверката, казиното се грижи за такава процедура. Все още не сте получили отговор? Първо ще трябва да преминете през тази стъпка, за да можете да направите теглене, така че се опитайте да бъдете търпеливи и да ни държите в течение как вървят нещата. Възможно ли е това?
Hey, could you also please tell me what casino you are writing about ?
However, I would like to point out that we give casinos 14 days to complete the withdrawal and the account verification process, so there is no need to be skeptical and think negatively yet. As far as the verification is concerned, the casino takes care of such a procedure. You haven't received any reply yet ? You will have to go through this step first in order to be able to make a withdrawal, so try to be patient and keep us updated on how things are going. Would that be possible ?
Името на казиното и слотовете Ventura,
Току-що погледнах имейла тук и те отмениха тегленето ми и върнаха в сметката ми само сумата от 30$ сумата, която депозирах, за да освободя тегленето, това е шега, нали?
Това го прави трудно,
Казино като тях дори не трябва да се предлага на пазара, липса на уважение към потребителите,
Моля, помогнете ми да реша този проблем,
The name of the casino and slots ventura,
I just looked at the email here, and they canceled my withdrawal, and only returned to my account the amount of 30$ the amount I deposited to release the withdrawal, that's a joke, right?
That makes it difficult ,
Casino like them shouldn't even be on the market, lack of respect for users,
Please help me solve this problem,
O nome do cassino e slots ventura,
Acabei de olhar o email aqui , e eles cancelaram meu saque, e só devolveu pra minha conta o valor de 30$ o valor que depositei pra libera o saque, isso é uma sacanagem né.
Assim fica difícil ,
Cassino como eles não deveria nem está no mercado, falta de respeito com os usuários,
Por favor me ajuda resolve esse problema,
Благодаря за информацията и поставих вашите публикации под въпросното казино.
Относно вашето теглене и факта, че беше отменено и казиното ви даде само $30, казаха ли ви причината? Играхте ли с бонуса или не?
Thanks for the information and I've put your posts under the casino in question.
Regarding your withdrawal and the fact that it was cancelled and the casino only gave you $30, did they tell you the reason ? Did you play with the bonus or not ?
Това е неприятна ситуация. Както и да е, хубаво е, че сподели опит. Виждам, че вече сте описали проблема си в друга тема и сте подали жалба . Сигурен съм, че Кристина ще се опита да ви помогне и ще даде всичко от себе си, както винаги.
Стискаме палци за най-добър резултат.
That's an unpleasant situation. Anyway, it is good that you have shared your experience. I can see that you have already described your issue in another thread and filed a complaint. I am sure Kristina will try to help you out and do her best as always.
Fingers crossed for the bests outcome.
Да, изпратиха ми имейл с надпис „регистрирайте се" и спечелих 50 безплатни завъртания, когато приех и спечелих сума с тези 50 завъртания и изпълних превъртането на почти 2 хиляди, когато отидох да направя тегленето, което те поискаха за минимума депозит. , за да освободя тегленето, направих депозита, след това направих тегленето и изпратих документите по имейл, защото знам, че ще ми трябват, но след почти 4 дни и толкова много настояване решиха да направят този трик.
Yes, they sent me an email, saying register, and I won 50 free spins, when I accepted and won an amount with these 50 spins, and fulfilled the rollover of almost 2 thousand when I went to make the withdrawal they asked for the minimum deposit. , to release the withdrawal, I made the deposit, then I made the withdrawal, and I sent the documents by email because I know I would need them, but after almost 4 days and so much insistence, they decided to do this trick.
Sim, eles me manda um email, falando se cadastre, e ganhei 50 giros grátis, a ir aceitei e ganhei um valor com esses 50 giros, e cumprir o rollover de quase 2 mil a ir fui fazer o saque eles pediram o mínimo de depósito, pra libera o saque, a ir fiz o depósito, a ir fiz o saque, e mandei os documentos no email pq sei que iria precisa, só que depois de quase 4 dias e de tanta insistência, eles resolveram fazer essa sacanagem .
В този случай изглежда, че първо трябва да завършите успешно проверката на акаунта, за да можете да теглите. По принцип това, което описахте, е нормалната процедура, както обикновено се случва в повечето казина. Бих искал също да добавя, че няма нужда да бъдете скептични, когато отнема само няколко дни, защото даваме на казината 14 дни, за да разрешат този процес.
Въпреки това поддържате ли контакт с казиното, за да се информирате как върви вашата проверка? Бихте ли ни уведомили, когато е успешно или ако има проблеми? Ще чакам.
In this case, it looks like you will first need to successfully complete the account verification to be able to withdraw. Basically, what you described is the normal procedure as it usually happens in most casinos. I would also like to add that there is no need to be skeptical when it only takes a couple of days, because we give casinos 14 days to resolve this process.
However, are you in contact with the casino to inform yourself how your verification is going ? Could you let us know when it is successful or if there are any problems ? I will be waiting.
Бяха ми казали в деня, в който направих тегленето, че в рамките на 24 часа проверката на документите е извършена с дни и до момента нищо
They had told me the day I made the withdrawal, that within 24 hours the verification of documents had been carried out for days and nothing so far
Eles tinha me falado no dia que fiz o saque, que em até 24h a verificação, de documentos era feita já tem dias e nada até agora
Виждам, че все още не сте се преместили никъде в контекста на проверката. Отхвърлени ли са документи или все още чакате резултата? Разбирам, че това не е най-приятното, но казиното разполага с 14 дни за този процес, както е споменато по-горе, така че ако нищо не се разреши и казиното не може да ви потвърди, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате вече подадена жалба. Междувременно ще трябва да почакаме.
I see you haven't moved anywhere yet in the context of verification. Have any documents been rejected or are you still waiting for the result ? I understand that this is not the most pleasant, but the casino has 14 days for this process as mentioned above, so if nothing is resolved and the casino is not able to verify you, our team will try to help you, since you have a complaint already filed. In the meantime, we will have to wait.
Разбирам, че искате да получите парите си, но освен ако не сте потвърдени, вероятно няма да проработи. Ето защо е разумно да бъдете търпеливи и може би дори да отговаряте на въпроси.
Значи имате само документите в състояние на проверка или е имало откази? Казиното все още ли не е отговорило в контекста на проверката на акаунта?
I understand that you want to get your money, but unless you're verified it's probably not going to work. That's why it's wise to be patient and maybe even answer questions.
So do you only have the documents in a state of verification or have there been some rejections? Has the casino still not responded in the context of account verification?
Току-що се свързах с тях, те казаха, че документите ми не са добри, а аз изпратих документите с най-добрите изображения и правилните документи, които искаха и че няма да ми платят, защото съм направил нередност, това е лъжа.
Изминаха повече от 5 работни дни, откакто изпратих тези документи, сега пише, че не е одобрен,
I just contacted them, they said that my documents were not good, and I sent the documents with the best images, and the correct documents, which they requested, and that they will not pay me because I committed an irregularity, that's a lie.
It has been more than 5 working days since I sent these documents, now it says it was not approved,
Acabei de entra em contato, com eles eles falaram que meus documento não bom, sendo que mandei os documentos com as melhores imagens, e os documento certos, que pediram, e que não vão me pagar pq cometir irregularidade, Issa e uma mentira.
Já tem mais de 5 dias úteis, que mandei esse documentos, a ir agora fala que não foi aprovado,
Попитахте ли също защо не са одобрени и какъв конкретен проблем възникна, когато ги предоставихте?
Също така бих искал да знам какво означава, че сте извършили "нередност" нещо конкретно ли е защо казиното каза, че няма да ви плати?
Did you also ask why they were not approved and what specific problem occurred when you provided them ?
I would also like to know what does it mean that you committed "an irregularity" is it something specific why the casino said that it will not pay you ?
Те казаха, че изображенията са лоши и аз погледнах имейла, който им изпратих, изображенията бяха страхотни и за тегленето казват, че нарушавам правило, което означава, че не съм нарушил нищо, това е само за да избегна плащане ,
They said that the images were bad, and I looked at the email that I sent to them, the images were great, and about the withdrawal they say that breaking a rule, meaning that I didn't break anything, that's just to avoid paying,
Eles falaram que as imagens ficou ruim, sendo que olhei no email, que mandei pra eles, as imagens ficou top, e sobre o saque ele falam que descumprir uma regra, sendo, que não descumpri nada, isso é só pra não paga,
Когато казаха, че документите са грешни, имаха предвид някаква резолюция, че не се виждат добре или нещо друго?
Както и да е, колко време продължава цялата тази ситуация? Мисля, че лека-полека ще наближи 14-ия ден и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, ако нищо не се промени дотогава.
When they said that documents were wrong, did they mean some kind of resolution that they are not well visible or something else ?
Anyway, how long has this whole situation been going on ? I think that slowly the 14th day will be approaching and our team will try to help you in your situation if nothing moves on by then.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.