ФорумКазинаSkycrown Casino - обща дискусия

Skycrown Casino - обща дискусия

преди 1 година от carsix79
|
7521 преглеждания 68 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Skycrown Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Защо Кристина вече не продължава с оплакването ми? Минаха 9 дни без напредък.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Вероятно защото жалбата ви е затворена:

https://casino.guru/skycrown-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, видях. Честито на Кристина!! След 10 дни, въпреки че предостави всички доказателства за престъпното поведение на казиното в лицето на моята молба за постоянно самоизключване, той реши да затвори жалбата, като подкрепи работата на казиното. Това означава, че вие сте на страната на тези казина, че когато играч иска да се самоизключи, те му предлагат бонус, който да ги накара да се откажат от решението си, като се противопоставят на собствените си T & Cs.

Кристина пише, че щях да поискам бонуса, когато изпратих молбата за самоизключване, когато вместо това те ми го предложиха. Разбира се, той скри всички екранни снимки на имейлите, които доказват фактите, които описах. Вие сте шампион в спазването на правилата за отговорен хазарт и тогава сте съучастник в тези казина, които не ги спазват.

Следвах процедурата, описана в техните T & C под „Самоизключване", докато казиното направи обратното на това, което трябваше да направи.

Не отричам, че изпитвам пълно презрение към начина, по който се справяте с оплакванията, особено когато се отнасят до казина, които ви спонсорират.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поисках жалбата да бъде отворена отново със следното съобщение:

Бих искал да знам защо отхвърлихте жалбата ми. Изпратих ви всички доказателства, че именно казиното ми предложи бонус след моята молба за ПОСТОЯННО САМОИЗКЛЮЧВАНЕ. Изпратих ви и доказателство, че съм предоставил на казиното, като причината за молбата ми за самоизключване е, че не исках да губя повече пари! Предоставих ви екранна снимка на техните T&C относно самоизключването, което гласи, че когато играчът го поиска, казиното трябва да вземе всички мерки, за да закрие сметката!

Така че според вас предлагането на бонус е предприемане на всички мерки за затваряне на акаунта при ясно и многократно искане за самоизключване?

Шегуваш ли се?

Моля жалбата да бъде отворена отново, за да получа законно възстановяване на средствата си, в противен случай трябва да смятам, че вашите действия са недобросъвестни като казиното.

file

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравей carsix79,

Считам, че въпросът е, че не виждаме релевантна причина за възстановяване на сумата. Това е причината за окончателната присъда, смятам.

Честно казано, ще изчакам жалбата да бъде разгледана отново. Ако това се случи, мога да видя жалбата само като приключена в момента.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вярвам, че вместо това въпросът е, че сте оставени на милостта на казината и сте загубили всякакво доверие в очите на тези, които ви изпращат оплакванията, а вие ги отхвърляте с неоснователни причини. Просто губете време на хората и по-добре кажете кои казина са недосегаеми за вас, защото виждам толкова много невероятни жалби за глупости. Тоест да се съгласите с казино, което предлага бонуси, вместо да изключите играча, който изрично ги поиска, е пълна лудост.

Всеки ден има хора, които се самоубиват заради хазарт и това е вашият начин да се справите с оплакванията за самоизключване! Не само моя случай, виждал съм много други много подобни. Надявам се, че кармата ще изпълни задълженията си някой ден..


Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравей, carsix79,

Само за да изясним нещата: ние не сме оставени на милостта на нито едно казино - ние сме независими.

От друга страна, съгласен съм, че ми звучи наистина безотговорно. Ако вашият VIP мениджър ви предложи бонус, докато сте се занимавали със самоизключването, не бих го нарекъл правилна реакция.

Както и да е, вярвам, че ако започнете да използвате правилния шаблон за бъдещите си заявки за самоизключване, няма да има въпроси по въпроса. Вече обяснихме, че най-важното е как ще поискате постоянното самоизключване и каква причина посочвате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Слушай ме добре. Не знам дали имате затруднения с разбирането или се преструвате, че не четете и разглеждате имейлите, които изпратих до казиното.

Следвах техните T&C за самоизключване и изпратих имейл с искане за постоянно самоизключване (т.е. завинаги!!) от всичките им казина. След това изпратих още един и още един. След като разбраха молбата ми, те също ме попитаха защо и аз го обясних (не исках да губя повече пари!). В този момент, вместо да следват техните T & Cs и да ме забранят от техните казина за цял живот, те сметнаха за уместно да ми предложат бонус, за да променя решението си. Ето те са тези, които извършват нарушение на техните T & Cs за самоизключване и аз очевидно съм жертва на това.

Пред лицето на всичко това, за вас като казино гуру е важно играчът да постави „самоизключване" в темата на имейла и да посочи „проблеми с хазарта", когато това не се изисква в техните T&C!! И така или иначе играчът иска да се самоизключи от казино за цял живот, поради каква причина мислите? Вие ли го измислихте това правило да се уточнява подробно такова искане, при положение, че не е записано в договора за казино? Вие сте се съсредоточили върху формалност, която не е предвидена от това казино, в противен случай те биха го написали в своите правила и условия. Но това, което са направили за вас, е наред.

Безсмислено е обаче да продължаваме да обсъждаме това. За мен е смущаващо как се справяте с определени оплаквания по отношение на този аспект.

Вие загубихте всякакво доверие и повдигнахте много подозрения относно работата си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

За съжаление, съгласен съм - безсмислено е да продължавам по-нататъшен дебат по тази тема.

Просто се опитайте да приемете това:

1) искането за постоянно самоизключване БЕЗ проблеми с хазарта, посочени като причина, МОЖЕ да бъде отменено по всяко време и казиното се опитва да накара играча да остане, като предлага ексклузивности.

2) искането за постоянно самоизключване С хазартни проблеми, посочени като причина, НЕ МОЖЕ да бъде отменено, акаунтът е затворен, няма сделки.

За допълнителни искания за самоизключване, моля, използвайте формуляра, предоставен чрез жалбата.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Отново, може би имате сериозни проблеми с разбирането. В моя случай самоизключването не е било активирано по моя заявка, така че отменимостта или неотменимостта няма нищо общо с това.

Относно проблемите с хазарта, когато ме попитаха за самоизключването, написах, че не искам да губя повече пари. И така или иначе в T&C не пише, че трябва да посочиш причина (която все пак посочих), така че спазих правилата им перфектно. Ако ми намерите мястото, където е написано това нещо, моля, уведомете ме, в противен случай не говорите за нищо.

Аз докладвам доказателствата, докато вие не!

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярвам, че услугата, която casino guru предлага, е чудесна за нас играчите и вие често разрешавате много случаи благодарение на привилегированите контакти, които имате с казината. В моя случай обаче съм много ядосан от това как беше разгледана жалбата, защото вместо да се съсредоточите върху факта, че казиното не се съобрази с молбата ми за самоизключване, като ми предложи бонус по собствена инициатива, вие се съсредоточихте върху формалностите които не съвпадат. Самоизключването само по себе си предполага проблеми с хазарта и нежелание да губя повече пари, в противен случай просто щях да поискам сметката да бъде закрита! Беше достатъчно да се свържа с казиното и случаят вероятно щеше да бъде приключен в моя полза предвид доказателствата. Вместо това нищо от това и това поражда много съмнения от моя страна.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Преценяването на случаите, когато става въпрос за самоизключване и проблем с хазарта, винаги е било проблематично за нас, тъй като всеки случай е малко по-различен. За да начертаем някаква линия, която да ни позволи да бъдем последователни по време на процеса на разрешаване на жалби, трябваше да установим някои общи правила.

Казвате, че „самоизключването само по себе си предполага проблеми с хазарта". Някои специалисти по зависимости биха твърдяли, че по принцип всеки играч на казино има проблем с хазарта, поради което всички акаунти трябва да бъдат затворени и хазартът да бъде забранен според тях. Направихме проучване относно самоизключването сред играчите преди известно време и също така осъзнахме, че има огромни разлики в начина, по който играчите разбират функцията за самоизключване. След това трябваше да разгледаме какви са бизнес стандартите и отговорните процедури за хазарт.

Най-общо казано, когато искате да се самоизключите, това автоматично не означава, че имате проблем с хазарта. Някои играчи искат да се самоизключат, за да защитят своите печалби. Само за да сте сигурни, че няма да отменят предстоящото си теглене и да загубят печалбите. Ето как някои играчи използват функцията за самоизключване.

Когато го погледна от гледна точка на казиното, мога да разбера какво са направили. Те имаха VIP играч, който искаше да напусне тяхното казино. Не защото е пристрастен към хазарта, а просто защото не харесва тяхното казино, може би е загубил много, чувства се сякаш не е спечелил нищо. Така че стратегията е съвсем проста - нека се опитаме да дадем на играча нещо безплатно, за да не си тръгне.

Спомням си, че когато работех в казино, инструкциите относно отговорното залагане бяха изключително прости. Всеки път, когато играч спомене "пристрастяване към хазарта", "проблеми с хазарта", "загубил пари и сега не може да плати наема", "самоубийствени мисли" и т.н., закрийте акаунта завинаги и информирайте играча за това.

Всеки път, когато играчът иска да затвори акаунта, защото не е доволен, погледнете акаунта. Ако това е добър играч за нас, който наистина не получи много бонуси и просто нямаше късмет с игрите, можете да предложите бонус или да помолите старши агент да добави бонуса. Когато става въпрос за VIP играч, незабавно се свържете с VIP мениджъра. Това е.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Бих казал, че вашата идея за самоизключване и как казиното се справя с това е доста обезпокоителна. Така че според вас, играч, който иска доживотна забрана от казино, за да не губи повече пари, е правилно да предлага бонуси, които да го държат неподвижен с възможността да го накара да загуби пари отново в бъдеще. луд! Ами тук всичко е обяснено и честно казано оставам без думи. Нямах тегления или печалби за защита и бях обяснил, че не искам да губя повече пари. Следвах инструкциите на техните T & Cs, които многократно съм ви давал, докато те напълно ги нарушаваха и ме обидиха като бонус. О, не е правилно, T & Cs трябва да се използват в полза на казиното само когато играчът ги нарушава! Вместо това те могат да правят каквото искат..

Благодаря за обяснението сега всичко е по-ясно и по-притеснително.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Казахте на казиното, че не искате да губите повече пари. Те реагираха, като ви предложиха бонус, за да можете да играете с парите, които са ви дали назаем. Това няма ли смисъл?

Наистина съм чувствителен към случаите, в които казино се опитва да експлоатира играч, който се чувства зле и иска да спре да залага, защото това съсипва живота му. Не чувствах, че това е така. Чувствах, че е по-скоро като: „Загубих пари, не спечелих нищо, ядосан съм, не харесвам вашето казино, така че искам да си тръгна и няма да ме видите повече тук."

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Предложиха ми бонус от €200 с 10x превъртане, като вече знаеха, че в 95% от случаите няма да мога да го завърша, както всъщност се случи. Не ми предложиха пари назаем, но ми предложиха начин да ме привлекат да играя отново и да загубя. Кое казино в света има политика за бонуси, за да ви накара да печелите и губите? Сега вие също карате да изглежда, че са ми направили услуга, когато вместо това намерението им е било да избегнат моето самоизключване... Невероятно!

Виж, по-добре го остави, защото намирам това, което пишеш за неудобно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

filefile

Вие сте истински феномени. В този случай похвалете казиното (спонсор?) че блокира акаунта на играча, без дори да го е поискал. Играчът се нуждаеше от пари и искаше да тегли по-бързо, без да иска самоизключване, казиното блокира акаунта му и вие го аплодирате, защото по думите на играча (чрез чат !!!) виждате висок риск, сякаш това беше заявка за себе си - изключване.

Вместо това, аз официално и изрично искам самоизключване чрез имейл съгласно T&C и казиното, вместо да ме блокира, ми предлага бонус и вместо да осъдите казиното, вие оценявате работата му като законна и нормална! Както и други случаи на други играчи, към които сте се отнасяли по същия начин.

И за щастие пишете също, че хазартът може да причини сериозни щети !!!

Доверието и последователността, които имате, са същите като казината, които защитавате.

Много добре!!

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Намерих случая, от който направихте екранни снимки: https://casino.guru/bluvegas-casino-the-player-s-account-got-blocked

Така че играчът играе с бонус, така че печалбите са ограничени поради макс. правило за лимит на теглене - това е добре, това е стандартно правило, когато става въпрос за бонуси. Казиното изплати печалбите и блокира акаунта на играча, защото някой от техния отговорен хазартен екип видя този играч като проблемен залагащ въз основа на казаното от играча в чат.

Лично аз не бих затворил акаунта на играч, ако той поиска в чата на живо да му „платят малко", тъй като „имате нужда от пари спешно". За мен това означава, че играчът иска да получава пари възможно най-бързо, което не е нищо странно. Ако казиното е видяло това поведение като потенциален риск и е решило да закрие акаунта след изплащане на печалбите, аз съм добре. Казината могат да затворят акаунта ви по каквато и да е причина, но печалбите трябва да бъдат изплатени първо.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини