ФорумКазинаSkycrown Casino - обща дискусия

Skycrown Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от carsix79
|
7517 преглеждания 68 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
annettelachat75
преди 2 месеца

Благодаря за актуализацията.

Относно вашите $6000, които сте въвели като първото си теглене и не сте получили, казвате, че казиното е споменало измама, казаха ли ви по-конкретно какво е това? Бих разбрал, че при такава голяма печалба казиното трябва да направи някои проверки и ако открият нещо, ще ви уведомят за това.

Ако не получите никакъв отговор и всичко е само общо и смятате, че не сте направили нищо нередно, бих препоръчалда подадете жалба на тази връзка.

Включвам и ръководство , което може да ви бъде полезно, за да знаете какво да очаквате от процеса.

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро,

Не, това е генерирано съобщение, което изпращат в чата за поддръжка.

Благодаря ви за търпението! Искам да ви информирам, че всички заявки за теглене се обработват на принципа първи дошъл, първи обслужен. Опитваме се да правим всичко възможно най-бързо, но нашият финансов отдел проверява всяко теглене, за да предотврати измами. Така че отнема време. Разбираме, че чакането може да бъде трудно и оценяваме търпението ви по време на този процес.

те не биха платили $1500, ако беше измама или нещо подобно.

Нямам запис. Платих, за да играя - без бонус и имах късмет.

Трябва ли да изчакам 14-те дни преди подаването или да изчакам.

Поздрави,

Автоматичен превод:
annettelachat75
преди 2 месеца

Тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, най-доброто нещо, което можете да направите, е да изчакате, разбира се, и да се опитате да разберете на какъв етап е вашето теглене.

Ако обаче не получите никакъв отговор, казиното не е комуникирало с вас и не сте знаели нищо, ще подам жалба на връзката, която публикувах в предишния си отговор.

Въпреки това, аз също съм малко объркан защо ви бяха дадени $1500 и само друго теглене беше разследвано. Хрумна ми, че може би казиното не проверява "по-малките" тегления и го прави само за по-големите.

Както и да е, не забравяйте да ме уведомите как върви и ако имате нещо ново. Твърдо вярвам, че ще видите парите си възможно най-скоро. ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро,

все още няма плащане и $36 000 в чакащи $6000 доларови партиди и те ми изпратиха имейл, казвайки, че чакам и имам търпение, минаха 11 дни. Трябваше да мине час след проверката, тъй като беше теглене на Litecoin.

те „ме уверяват, че ще бъде добре. Но когато попитах колко е максималното време, което мога да чакам. Те казаха, че не могат да дадат тази информация.


благодаря отново - разочарован съм

Автоматичен превод:
annettelachat75
преди 2 месеца

Разбирам, че сте разочаровани, особено когато става въпрос за доста голяма сума пари. Все пак наближава времето от 14 дни и бих се замислил да пусна жалба, защото по принцип никога не се чува нищо ново, освен че трябва да чакате. От друга страна, знам, че когато спечелите нещо подобно, казиното прави някои проверки и когато приключи, ви дават актуализация.

Освен това видях, че казиното има доста висок индекс на безопасност и забелязах, че досега не е имало нито една жалба , която да не се е опитало да разреши, така че твърдо вярвам, че когато проверката мине и всичко е наред, вие ще получи парите ви. Ако не, нашият екип ще бъде тук, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, в събота ще изпратя съобщение отново, ако не съм чул нищо, на този етап съм почти сигурен, че няма да го направя. Сега ще изпратя отново съобщение за поддръжка и след това ще ви уведомя. Благодаря ви отново за вашата помощ, много я оценявам, тъй като играя в онлайн казино вече една година и това е първият път, когато печеля много, но никога не съм имал проблеми с тегленето от никое от тях като това.

Спечелих $2000 в казино Stay миналата седмица и вече имах теглене. За първи път, така че не съм сигурен какво става тук.

Автоматичен превод:
annettelachat75
преди 2 месеца

Не забравяйте да проверите как върви тегленето и ако все още не знаете нищо ново или ако казиното ви игнорира, тогава ще има оплакване във въздуха.

Ще чакам вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро,

Днес отново поисках изплащането или когато очакват да го изплатят и отбелязах, че са платили $1500 от печалбата. След това те върнаха общия имейл, в който се посочваше 24 часа нормално - след това отговорих, че на моя са отнели 14 дни, на които поддръжката не е отговорила, и затворих чата.

Преди това бях изпратил този имейл до имейла за поддръжка и получих този отговор.


Скъпо казино sky crown

На 4 февруари 2024 г. спечелих джакпот за 40 250 на този ден бях толкова развълнуван и благодарен, че пропилях много пари, играейки на ротативки.

минах през строг процес на проверка и за мое разочарование не ми беше платено, въпреки че бях потвърден - освен сума от $1500. Което дори не беше първото ми теглене, а втора сума за теглене

Това само по себе си доказва, че служителите ви са ме пренебрегнали или са избрали да не ми плащат без никаква причина.

Играх в Stay Casino онлайн миналата седмица и спечелих по-малък джакпот и вече бях успешно одобрен и платен. Това не говори много за вашия екип и процеси. Вие сте едно от казината с по-голямо име. Опитах се да се свържа редовно с поддръжката и не получих никаква помощ, освен любезното изчакване с генерирано съобщение за защита от измами и дори ми казаха да изчакам моя ред. Чатът ми се е затварял повече от един път.

Можете ли да платите това, което ми дължите, тъй като спечелих парите честно и честно и ви платих да играете, а вие изглежда не постъпвате правилно.

Не съм депозирал оттогава и избрах да играя другаде, докато не ми бъде платено, тъй като не спазвате казаното от вас. Първо беше 1 час след проверката, след това бяха 24-48 часа, а в моя случай вече минаха 10 дни. Можете ли да ми отговорите кога ще бъде изплатено плащането ми, моля.

Поздрави

Анет Даути

първи отговор -

Скъпа Анет

можете ли да ми кажете дали това все още е актуално

Втори отговор

Скъпа Анет,

Благодаря, че се свързахте с нас.

Всичко, от което се нуждаете, е да изчакате, докато получите средствата си.

Приятен ден и успех!

soni съм готов да подам жалбата сега.

дай на мен. Знам какво трябва да направя

Благодаря ти

Автоматичен превод:
annettelachat75
преди 2 месеца

Здравейте.

Честно казано, не съм много убеден, че представителят на казиното проверява редовно този форум и тема.

Следователно подаването на жалбата е наистина добра стъпка, ако мога да добавя. За да получите някаква представа как всъщност работи и какво да очаквате, моля, проверете това ръководство 👈

Самата жалба може да подадете тук 👈

Надявам се екипът да може да ви помогне!

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини