ФорумКазинаSkycrown Casino - обща дискусия

Skycrown Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от carsix79
|
7520 преглеждания 68 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 1 година

Прочетох вашите коментари и ми позволи да ви разкажа моята история за SkyCrown..отварям сметката си и депозирам 20 евро (не използвах никакъв бонус) Играя gates of Olympus (бонус за покупка) първите 20 евро бонус за покупка малка печалба.. втори бонус за покупка, постигнах максималната печалба 5000X (1000 евро), след което преминах към играта Wantend Dead or Wild ..играх дуел за бонус за покупка .. на 3 пъти ударих 6000X ..така че след като играх един час в казиното Направих печалба от над 2000 евро (само с 20 евро депозит) ..все пак ротативките са игри на късмет..и този път имах късмет!!! След това проверката мина много бързо (в рамките на час и тегленето ми беше обработено същия ден вчера, сега трябва да получа печалбите си вероятно в понеделник... filefile

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 1 година

Честито! 👏👏👏

Ще бъдете ли така любезен и ще ни уведомите, когато получите печалбите, моля? Предполагам, че това е нещо, което всички искаме да знаем 🙂.

Както и да е, каква опция за плащане бихте препоръчали днес?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Днес получих парите!! Така че тегленето ми беше заявено на 03.09.22 събота..и получих парите си днес..

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 1 година

Не съм сигурен дали това е истинско или написано от представител на казино изглежда добре, за да е истина!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е нужно да ми вярваш!! Но това е истината!! file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес получих парите!! Така че тегленето ми беше заявено на 03.09.22 събота..и получих парите си днес..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честито! Чудесно начало на новата седмица, казвам 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм сигурен дали това е истинско или написано от представител на казино изглежда добре, за да е истина!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми nigeljc,

това конкретно казино все още има добра репутация и всички подадени жалби - освен тези, които сме отхвърлили, бяха затворени като разрешени.

Не е много любезно да се предполага, че всеки играч, който получава своите печалби, е някакъв вид "претендент".

Благодаря за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отново имам проблеми, за първи път спечелих, но не успях да проверя.... Сега моят депозит не е в моята сметка.


обикновено изглежда добре казино

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Липсата на депозит е наистина неприятно изживяване, бъдете готови, че може да отнеме поне няколко дни, за да се справите с такъв проблем, поне от моя опит. Мога да разбера дали сте преминали проверката или все още се борите.😕

Надявам се жалбата да бъде разрешена скоро!

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей здравей


Имайте всички банкови извлечения… това, което не разбирам, е фактът, че и предишният брой не съм сам! .. те не се връщат .. сега изведнъж ме блокираха без причина .. и въпреки това имат толкова висок резултат на Guru ... и двамата знаем, че съм напреднал играч, така че досега трябва да знам как работи . Но нулева обратна връзка. Все още в главата ми „нещото за 4000 евро". Ако чета коментарите, не съм единственият.


това ме разочарова,


гр . Дейв

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казват, че проверката е била наред .... след като получих нова Mastercard и т.н. Те го одобриха. След като загубих 121 000 ранда. Банката не искаше да ми даде извлечение, каквото Скай искаше. Можете ли да си представите, ако спечелите сега? Ще се радвам да чуя, че играчите преминават гладко.


може би просто моят лош късмет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що казано в чат ... те обещаха да го решат чрез специални отдели. 😳

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отново ги попита колко дни са им необходими. Също така виждам много същите проблеми ... дори когато не успях да изтегля 80 000 €4000. Надявам се да го върнат обратно в банковата ми карта. В противен случай вече сте загубили... Защото, ако спечелите, проверката започва отново...



Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей здравей


Имайте всички банкови извлечения… това, което не разбирам, е фактът, че и предишният брой не съм сам! .. те не се връщат .. сега изведнъж ме блокираха без причина .. и въпреки това имат толкова висок резултат на Guru ... и двамата знаем, че съм напреднал играч, така че досега трябва да знам как работи . Но нулева обратна връзка. Все още в главата ми „нещото за 4000 евро". Ако чета коментарите, не съм единственият.


това ме разочарова,


гр . Дейв

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

Разбирам притеснението ви, на ваше място ще имам много въпроси, нека просто кажем, че в някои случаи казината не споделят особено причините за закриването на сметката. Въпреки всички идеи, само казиното може напълно да обясни причината на вас или на нас.

И двамата трябва да изчакаме оплакването да се развие по-нататък, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казват, че проверката е била наред .... след като получих нова Mastercard и т.н. Те го одобриха. След като загубих 121 000 ранда. Банката не искаше да ми даде извлечение, каквото Скай искаше. Можете ли да си представите, ако спечелите сега? Ще се радвам да чуя, че играчите преминават гладко.


може би просто моят лош късмет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но изглежда, че банката създава проблем сега. Искането на банково извлечение е обичайна практика. Какво кара вашата банка да забрани този документ, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да… това е най-разочароващото 😉…. Слава богу, не е 1000 евро... .


ще те държа в течение !


приятен ден

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що казано в чат ... те обещаха да го решат чрез специални отдели. 😳

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е интересно! Бих нарекъл това прогрес. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих всичките си банкови извлечения с доказателство... нямаше абсолютно никаква нужда да не плащам. Значи не е банката... отидох в банката. Казиното искаше нещо друго, а не изявления... искаха писмено изявление. Те не го правят... защото е въпрос на безопасност. Картата ми току-що беше повредена отзад .. всичко беше доказано bij отчети през последните 90 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отново ги попита колко дни са им необходими. Също така виждам много същите проблеми ... дори когато не успях да изтегля 80 000 €4000. Надявам се да го върнат обратно в банковата ми карта. В противен случай вече сте загубили... Защото, ако спечелите, проверката започва отново...



Автоматичен превод:
преди 1 година

Смятам, че би било добре да разграничим проверката KYC (познайте своя клиент), която обикновено се задейства от първата заявка за теглене с допълнителни допълнителни проверки, прилагани, когато спечелите голяма печалба.

Това са различни процеси.

Както и да е, скорошното ви оплакване е за липса на депозит в същото време, споменахте, че казиното каза, че вече сте го загубили.

Така че проблемът е, че вие твърдите, че депозитът е загубен, докато казиното твърди, че е изигран. Правилно ли е, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, но току-що отговорих на въпроса.. не, парите ги няма. Това е ново нещо. Моето банково извлечение с печати (в Южна Африка) всичко е официално марки .. така че показва липсващите ми пари (също показва, че са отишли в банковата сметка от казиното... така че това е странното

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини