НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Radka
|
49 717 преглеждания 358 отговора |
|
1...3 4 5...18
paokarakef
преди 1 година

В този случай се чудя къде е проблема с вашия документ. Въпреки това, ако казиното ви попита откъде сте взели средствата си, очевидно има нещо подозрително. Въпреки това, ако смятате, че не се е случило нищо нередно от ваша страна и всички документи са изрядни, каза ли ви казиното защо не искат да ги приемат?

Както и да е, бих препоръчал да подадете жалба тук на тази връзка, както споменах: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Нашият екип също ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Ще продължите ли или ще се заемете с адвокат, както посочихте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Добър вечер, г-н Джаро, днес приеха последния документ, но акаунтът продължава и остава в застой, тоест замразен е и не може да продължи с теглене, казват ми, че ще го разгледат и ще им изпратят документите, но аз им обяснявам, че ги приехте получихте всички документи, последният днес, защо сметката не върви? и ми отговарят, че съответният отдел ще го разгледа отново..... и ще получа отговор по имейл, междувременно никой не отговаря на имейлите и дори не изпраща имейли..


Автоматичен превод:
paokarakef
преди 1 година

Разбирам притесненията ви, но ако кажете, че последният документ е приет, мисля, че нещата могат да се развият през следващите няколко дни и това е добър знак. Очевидно ще трябва да бъдете по-търпеливи какво ще ви отпише казиното и дали акаунтът ви ще бъде наред. Ако е така, твърдо вярвам, че ще можете да направите своето теглене и да получите парите си.

Така че не се колебайте да ме държите в течение как върви всичко и дали отново сте една крачка напред. Ще чакам.

Автоматичен превод:
damian34
преди 12 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблеми с тегленето на парите си. Бих искал да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес. Мисля обаче, че може също да е свързано с празници и ваканции на персонала и следователно може да отнеме известно време и следователно казиното може да не е в състояние да ви даде точна дата.

Въпреки това, казиното се е справяло с подобни ситуации в миналото и играчите са получавали успешно парите си в крайна сметка. Също така индексът на безопасност на казиното е доста висок и затова мисля, че може да се дължи на това, което написах.

Така че нека се опитаме да бъдем търпеливи известно време, да продължим да проверяваме на какъв етап са вашите тегления и ако казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново и времето, което споменах по-горе, изтече, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Добър вечер, имах акаунт в rabona и направих грешка в превода и беше блокиран.. Нямах средства. Вчера направих нов акаунт и направих депозит и те го приеха нормално. Спечелих и имам €1800 в сметката си и те я затвориха като дубликат.. но дубликат означава, когато имаш две сметки и аз им обяснявам и те не разбират.. Казвам им какво ще се случи с парите ми ? Защото ако беше дубликат, не трябваше да ми позволявате да направя депозит.. Искам си парите.. казаха, че са ги препратили към съответния отдел, искам да ми помогнете..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Дублиращата се сметка не означава, че безскрупулно казино няма да приеме вашия депозит. Но това ще означава, че те ще конфискуват печалбите ви, ако искат, и ще закрият акаунта ви без право на обжалване. Използвахте ли същия имейл и телефонен номер, когато отворихте втория акаунт? Ако е така, наистина не трябваше да се случи, но се случи. Ако прочетете T@C на всички казина, всички те казват, че всеки, който има няколко акаунта, ще ги затвори и печалбите ще бъдат конфискувани. Така работят онлайн казината

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Не, използвах различен имейл и телефонен номер..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Ето защо ви беше разрешено да отворите друга сметка. Трябва да сте дублирали телефонния си номер на адреса или метода за депозит/теглене и може дори да са ви намерили на вашия url адрес. Така или иначе, както казах, повечето, ако не всяко казино, е стриктно по отношение на правилото за дублиращи се акаунти, особено ако искате изплащане. Ако им казахте, когато отворихте втория акаунт, че искате първият да бъде затворен, може би щеше да е различно

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Имах предвид IP адрес

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Сега явно парите са свършили, надявам се нищо..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Да не ме учудва.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Говорих с тях в чат. И те ми потвърдиха, че искането, което е отишло до финансовия отдел, е да върна всички пари, които имах, и 1800 евро отделно 500 евро, защото имах време да направя заявка за теглене. Попитах я дали това е вярно и те не ме заблуждават, защото искам да знам, за да не се надявам, и той ми каза, че няма нужда да се притеснявате, че ще получите обратно всички пари, които сте имали в сметката си.. Направих и екранни снимки..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Значи връщате вашите депозити, а не вашата печалба? Което звучи правилно за нарушението на дублирания акаунт

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Не, те ми потвърдиха, че ще ми върнат цялата сума, която имах в него по това време. Всички пари 1830 евро. Попитах я дали е сигурна в това, което казва! И той ми отговори да, това действие е дадено на финансовия отдел, че ще получите обратно всички пари, които сте имали по това време.. Не знам какво да кажа и ако той се шегува с мен.. той ми каза, че това решението излезе по обяд и ще получа всичките си пари..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Резултат!! Като се има предвид нарушението. 😁

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Какво искаш да кажеш, че не разбрах??

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Искаш да кажеш, че ме лъжат?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Не, казвам, че всичко е наред. В Англия използваме термина Резултат! Когато се появи добра възможност

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Сега разбирам.. да, не знам защо ще ме лъже.. сигурно казва истината.. но как ще ми признаят? Все още не вярвам. Намериха ли грешка?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 10 месеца

Не знам, но ако кажат, че ще ви платят, това е добре. Тегленето ще отиде по избрания от вас метод, текущото ми казино е банков превод, не че тегля много напоследък 😂

Автоматичен превод:
1...3 4 5...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини