преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rabona Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам въпрос, спечелих голяма сума в Casino Rabona и сега казват, че имат технически проблеми. Някой може да ми помогне. Или някой има опит с това
I have a question, I won a large amount at Casino Rabona and they now say that they have technical problems. Somebody can help me. Or someone experience with it
Ich habe eine Frage habe ein großen Betrag bei Casino Rabona gewonnen die sagen jetzt das sie technisch Probleme haben kann mir da jemand helfen . Oder jemanden Erfahrung damit
Здравейте, проверих потребителски отзиви и открих само една публикация от една седмица, описваща проблем с тегленето . Има много малко подадени оплаквания срещу това казино, така че е трудно да се каже какво се случва в момента. Ако спечелената сума е голяма, казиното трябва да изясни процедурата поне с финансовия отдел и обикновено отнема известно време. Имайте предвид също, че това казино има среден месечен лимит за теглене, което означава, че сумата ще бъде разделена на по-ниски суми, изплащани на месечна база.
Всичко отнема много време, така че може би просто го покриват с технически проблеми.
Продължавайте да питате в чата на живо, ако е възможно.
Ако нещо се обърка, винаги можете да подадете жалба тук. Сега бих изчакал малко.
Дръжте ни в течение, моля.
Hello, I checked user reviews and find just one - one-week-old post describing a problem with the withdrawal. There have been very few complaints submitted against this casino, so it is hard to say, what is happening now. If the amount won is big, the casino has to clarify the procedure with the finance department at least and it usually takes some time. Be also advised that this casino has an average monthly withdrawal limit, which means the amount will be split into lower sums paid on monthly basis.
It is all time-consuming, so maybe they just cover it with technical issues.
Keep asking the live chat if possible.
If anything goes wrong, you can always submit a complaint here. I'd wait a bit now.
Keep us posted, please.
И така, какво точно ви каза казиното за техническия проблем?
So what exactly did the casino tell you about the technical problem?
Писах отново в подкрепа, защото все още нищо не е мръднало
I wrote to support again because still nothing has moved
Ich habe den Support nochmal angeschrieben weil sich noch immer nichts bewegt hat
Виждам, голям обем на трафика в момента. Това може да бъде правилно в даден момент - много клиенти и плащания за проверка. Освен това, тя би могла да напише нещо като "изчакайте следващите 2-3 дни", просто за да ви утеши, вместо това тя написа "Не мога да кажа със сигурност", когато става въпрос за определено време за изчакване. Проверявах ги често, но бих им дал още няколко дни, преди да обмисля следващата стъпка.
Просто се уверете, че няма да играете с печалбите си междувременно.
I see, high volume of traffic at the moment. This can be correct at some point - a lot of customers and payments to get checked. Furthermore, she could write something like "wait for next 2-3 days" simply to comfort you, instead, she wrote "I can not tell for sure" when it comes to a certain waiting time. I'd checked with them frequently, however, I would give them a few more days before considering the next step.
Just make sure you won't play with your winnings in the meantime.
Всъщност те може да нямат никакви технически проблеми, но е възможно много служители да са били в отпуск по време на Коледа и да трябва да обработят тегления, които са били изпратени по-рано. Опитайте се да изчакате до понеделник. Това трябва да е достатъчно време за обработката му.
Actually, they might don't have any tech issues, but it's possible that many employees were on vacation during Christmas and they need to process withdrawals that were submitted earlier. Try to wait until Monday. That should be enough time to process it.
Благодаря 🙏 Надявам се, че ако има проблеми, бихте ли ми помогнали?
Thanks 🙏 I hope so if there are problems would you help me?
Danke 🙏 ich hoffe es wenn es Probleme gibt würden sie mir helfen ?
Здравейте скъпи екип на Casino Guru
можете ли да ми помогнете, аз спечелих 22 000 в казиното rabona, изплащането е просто непропорционално, вече са изплатени, но за седмица само максимум 2000. Можете ли да ми помогнете? Когато го питат, винаги казва „съжалявам". Не е нормално винаги да плащате веднъж седмично.
Hello dear team of Casino Guru
can you please help me i won 22,000 in the casino rabona the payout is just disproportionate are already paid but in a week only a maximum of 2,000. Can you please help me ? When asked, it always says sorry. It's not normal that you always pay out once a week.
Hallo liebes Team von Casino Guru
können sie mir bitte helfen ich habe im Casino rabona 22.000 gewonnen die Auszahlung sind einfach unverhältnismäßig werden schon bezahlt aber in einer Woche immer nur 2.000 maximal. Können Sie mir da bitte helfen . Aufnachfrage heißt es immer es tut ihnen leid . Das ist doch nicht normal das man immer 1 mal in der Woche auszahlt.
Здравейте.
Бих искал да кажа, че е доста нормално. В случай на по-голяма печалба казиното трябва да се консултира с финансовия си отдел и той обикновено предлага разделяне на сумата на по-малки суми. Някои казина имат и месечен лимит за теглене, моля, проверете Rbona тук:
Hello.
I'd like to say it is pretty normal. In case of a bigger win, the casino has to consult with its finance department and it usually suggests splitting the amount into smaller sums. Some casinos have a monthly withdrawal limit as well, please check the Rbona's here:
Казино с голямо разнообразие от игри и невероятни бонуси, единственото ми оплакване е забавянето на тегленето.. това много усложнява казиното.. но иначе си заслужава..
Casino with a lot of variety of games and amazing bonuses, my only complaint is the delay in the withdrawal.. this complicates the casino a lot .. but otherwise it's worth it ..
Cassino com muita variedade de jogos e bônus incríveis, a minha única reclamação é a demora para o saque.. isso complica muito o casino .. mas de resto vale ..
Здравейте,
благодаря ви за мнението.
Мога ли да знам колко време чакахте тегленията и кои опции за плащане бяха използвани, моля?
Hello,
thank you for your opinion.
May I know how long have you been waiting for the withdrawals and which payment options were used, please?
акаунтът ми беше закрит от казино Rabona. Получих имейл, в който се казва, че акаунтът ми не е преминал процеса на проверка за нарушаване на член 9 – Измама, незаконна и неподходяща употреба.
но какво точно не е наред с акаунта ми? Не съм направил нищо незаконно
Беше попитано:
банково извлечение за последните 3 месеца
снимка на документ за самоличност
доказателство за пребиваване
документ със снимка с отворен уебсайт на заден план
Изпратих всичко и не съм направил нищо лошо и дори не се оправдават отказват да обяснят или оправдават такова отношение
има няколко оплаквания срещу това казино
Загубих 1300,00 в нещо, което изглежда като измама
Ще правя видеоклипове, съобщаващи за всичко това в youtube и instagram. Няма да получа парите си обратно, но ще помогна на други хора да не попаднат на тази измама;
my account was closed by Rabona casino I received an email saying that my account did not pass the verification process for violating term 9 - Fraud, illegal and inappropriate use.
but what exactly is wrong with my account? I didn't do anything illegal
It was asked:
bank statement for the last 3 months
photo of identity document
proof of residence
photo holding document with website open in background
I sent everything and I didn't do anything wrong and they don't even justify refuse to explain or justify such an attitude
have several complaints against this casino
I lost 1300.00 in what seems like a scam
I'm going to make videos reporting all this on youtube and instagram I won't get my money back but I'm going to help other people not fall for this scam;
minha conta foi encerrada pelo cassino Rabona recebi um email dizendo que minha conta não passou no processo de verificação por violar o termo 9 - Fraude, uso ilegal e inadequado.
mas o que exatamente tem de errado na minha conta? eu não fiz nada ilegal
foi pedido:
extrato bancario dos ultimos 3 meses
foto do documento de identidade
comprovante de endereço
foto segurando o documento com o site aberto no fundo
eu enviei tudo e não fiz nada de errado e eles nem justificam se recusam a explicar ou justificar tal atitude
tem diversas reclamações contra este casino
perdi 1300,00 no que me parece ser um golpe
vou fazer videos relatando tudo isso no youtube e no instagram não vou ter meu dinheiro de volta mas vou ajudar a outras pessoas não cairem nesse golpe;
Здравей,
Бих казал, че в случай на измама казината обикновено пропускат обясненията и предоставят само неясно обяснение. Като алтернатива на предложените от вас действия, можете да дадете шанс на нашия екип за оплаквания да разбере какво изглежда нередно.
Просто прегледайте как работи тук .
Какво мислиш за това?
Hello there,
I'd say that in case of fraud casinos usually skip the explanations and only provide a vague explanation. As an alternative to your suggested actions, you can give our complaint team a chance to find out what seems to be wrong.
Just browse how it works here.
What do you think about that?
здрасти
Използвам Rabona от около месец. Спечелих малко пари и бих искал да изтегля част от тях, но след опит в продължение на 2 седмици става разочароващо. Всичко, което са поискали, съм изпратил и сега те не отговарят, не верифицират акаунта ми. Казино гуру, моля, помогнете ми тук, това е опустошително, имам деца, които трябва да нахраня и да им плащам наем.
Искрено твой
аз
Hi
i have been using Rabona for about a month now. I have won some money and would like to withdraw some of it, however after trying for 2 weeks it is getting frustrating. Everything theh have asked I have submitted and now they don’t respond, don’t verify my account. Casino guru please help me here this is devastating, I have kids I need to feed and rent to be paid.
your truly
i
здрасти
Използвам Rabona от около месец. Спечелих малко пари и бих искал да изтегля част от тях, но след опит в продължение на 2 седмици става разочароващо. Всичко, което са поискали, съм изпратил и сега те не отговарят, не верифицират акаунта ми. Казино гуру, моля, помогнете ми тук, това е опустошително, имам деца, които трябва да нахраня и да им плащам наем.
Искрено твой
аз
Hi
i have been using Rabona for about a month now. I have won some money and would like to withdraw some of it, however after trying for 2 weeks it is getting frustrating. Everything theh have asked I have submitted and now they don’t respond, don’t verify my account. Casino guru please help me here this is devastating, I have kids I need to feed and rent to be paid.
your truly
i
Здравейте,
Мога да препоръчам да започнете оплакване на нашия уебсайт. Ето линк: https://casino.guru/complaints . Вярвам, че ще помогне за разрешаването на сложната ви ситуация. 🙂
Hello,
I can recommend starting a complaint on our website. Here is a link: https://casino.guru/complaints. I believe it will help to solve your complicated situation. 🙂
направете жалба тук на сайта срещу казиното и не отваряйте повече акаунти от тази група
sportaza rabona campo bete, защото трудността при получаване е много голяма
make a complaint here on the site against the casino and do not open any more accounts from this group
sportaza rabona campo bete because the difficulty of receiving is very great
faça uma reclamação aqui no site contra o casino e não abra mais nenhuma conta deste grupo
sportaza rabona campo bete pois a dificuldade de receber é muito grande
Добре, че го направи, въпреки че не е срещу Rabona - просто исках да изясня това.
Чувствам, че ще имам нужда от малко помощ, за да обясня кога точно е започнала проверката. Намерих това изречение във вашата жалба - преди 21 часа:
„Изпратих документите си на 1 март, тоест минаха повече от 3 работни дни!"
Искате ли да го актуализирате, моля?
Good you made it, though it is not against the Rabona - just wanted to clarify that.
I feel I could use a little help explaining when exactly the verification started. I found this sentence in your complaint - 21 hours ago:
"I sent my documents on March 1st, that is, more than 3 business days have passed.!"
Care to update it, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.