ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
10222 преглеждания 180 отговора |
|
1 2...10
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rabona Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имам въпрос, спечелих голяма сума в Casino Rabona и сега казват, че имат технически проблеми. Някой може да ми помогне. Или някой има опит с това

Автоматичен превод:
Ala0931
преди 2 години

Здравейте, проверих потребителски отзиви и открих само една публикация от една седмица, описваща проблем с тегленето . Има много малко подадени оплаквания срещу това казино, така че е трудно да се каже какво се случва в момента. Ако спечелената сума е голяма, казиното трябва да изясни процедурата поне с финансовия отдел и обикновено отнема известно време. Имайте предвид също, че това казино има среден месечен лимит за теглене, което означава, че сумата ще бъде разделена на по-ниски суми, изплащани на месечна база.

Всичко отнема много време, така че може би просто го покриват с технически проблеми.

Продължавайте да питате в чата на живо, ако е възможно.

Ако нещо се обърка, винаги можете да подадете жалба тук. Сега бих изчакал малко.

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
Ala0931
преди 2 години

И така, какво точно ви каза казиното за техническия проблем?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното не дава подробности за техническите проблеми.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Писах отново в подкрепа, защото все още нищо не е мръднало



file

Автоматичен превод:
Ala0931
преди 2 години

Виждам, голям обем на трафика в момента. Това може да бъде правилно в даден момент - много клиенти и плащания за проверка. Освен това, тя би могла да напише нещо като "изчакайте следващите 2-3 дни", просто за да ви утеши, вместо това тя написа "Не мога да кажа със сигурност", когато става въпрос за определено време за изчакване. Проверявах ги често, но бих им дал още няколко дни, преди да обмисля следващата стъпка.

Просто се уверете, че няма да играете с печалбите си междувременно.


Автоматичен превод:
Ala0931
преди 2 години

Всъщност те може да нямат никакви технически проблеми, но е възможно много служители да са били в отпуск по време на Коледа и да трябва да обработят тегления, които са били изпратени по-рано. Опитайте се да изчакате до понеделник. Това трябва да е достатъчно време за обработката му.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря 🙏 Надявам се, че ако има проблеми, бихте ли ми помогнали?

Автоматичен превод:
Ala0931
преди 2 години

Разбира се, винаги можете да подадете жалба тук, за да може нашият екип да се опита да помогне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте скъпи екип на Casino Guru

можете ли да ми помогнете, аз спечелих 22 000 в казиното rabona, изплащането е просто непропорционално, вече са изплатени, но за седмица само максимум 2000. Можете ли да ми помогнете? Когато го питат, винаги казва „съжалявам". Не е нормално винаги да плащате веднъж седмично.


Автоматичен превод:
Ala0931
преди 2 години

Здравейте.

Бих искал да кажа, че е доста нормално. В случай на по-голяма печалба казиното трябва да се консултира с финансовия си отдел и той обикновено предлага разделяне на сумата на по-малки суми. Някои казина имат и месечен лимит за теглене, моля, проверете Rbona тук:

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино с голямо разнообразие от игри и невероятни бонуси, единственото ми оплакване е забавянето на тегленето.. това много усложнява казиното.. но иначе си заслужава..

Автоматичен превод:
LuizLeandro
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви за мнението.

Мога ли да знам колко време чакахте тегленията и кои опции за плащане бяха използвани, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

акаунтът ми беше закрит от казино Rabona. Получих имейл, в който се казва, че акаунтът ми не е преминал процеса на проверка за нарушаване на член 9 – Измама, незаконна и неподходяща употреба.


но какво точно не е наред с акаунта ми? Не съм направил нищо незаконно

Беше попитано:

банково извлечение за последните 3 месеца

снимка на документ за самоличност

доказателство за пребиваване

документ със снимка с отворен уебсайт на заден план

Изпратих всичко и не съм направил нищо лошо и дори не се оправдават отказват да обяснят или оправдават такова отношение

има няколко оплаквания срещу това казино

Загубих 1300,00 в нещо, което изглежда като измама

Ще правя видеоклипове, съобщаващи за всичко това в youtube и instagram. Няма да получа парите си обратно, но ще помогна на други хора да не попаднат на тази измама;

Автоматичен превод:
augusto655
преди 1 година

Здравей,

Бих казал, че в случай на измама казината обикновено пропускат обясненията и предоставят само неясно обяснение. Като алтернатива на предложените от вас действия, можете да дадете шанс на нашия екип за оплаквания да разбере какво изглежда нередно.

Просто прегледайте как работи тук .

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file здрасти


Използвам Rabona от около месец. Спечелих малко пари и бих искал да изтегля част от тях, но след опит в продължение на 2 седмици става разочароващо. Всичко, което са поискали, съм изпратил и сега те не отговарят, не верифицират акаунта ми. Казино гуру, моля, помогнете ми тук, това е опустошително, имам деца, които трябва да нахраня и да им плащам наем.


Искрено твой

аз

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file здрасти


Използвам Rabona от около месец. Спечелих малко пари и бих искал да изтегля част от тях, но след опит в продължение на 2 седмици става разочароващо. Всичко, което са поискали, съм изпратил и сега те не отговарят, не верифицират акаунта ми. Казино гуру, моля, помогнете ми тук, това е опустошително, имам деца, които трябва да нахраня и да им плащам наем.


Искрено твой

аз

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мога да препоръчам да започнете оплакване на нашия уебсайт. Ето линк: https://casino.guru/complaints . Вярвам, че ще помогне за разрешаването на сложната ви ситуация. 🙂

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

направете жалба тук на сайта срещу казиното и не отваряйте повече акаунти от тази група


sportaza rabona campo bete, защото трудността при получаване е много голяма

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
augusto655
преди 1 година

Добре, че го направи, въпреки че не е срещу Rabona - просто исках да изясня това.

Чувствам, че ще имам нужда от малко помощ, за да обясня кога точно е започнала проверката. Намерих това изречение във вашата жалба - преди 21 часа:

„Изпратих документите си на 1 март, тоест минаха повече от 3 работни дни!"

Искате ли да го актуализирате, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини