ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Radka
|
45064 преглеждания 343 отговора |
|
12 3 4...18
преди 1 година

Не знам дали има компетентен отдел за рекламации, който да ги постави на мястото им

Автоматичен превод:
Champion1981
преди 1 година

Е, имах предвид Casino Guru Resolution Center.😉

Предоставяме безплатна поддръжка за играчи в сложни ситуации.

Обзалагам се, че не сте търсили подробно нашия уебсайт, нали?

Ще ви насоча там:

file

Моля, прегледайте това ръководство, за да разберете основите . И ако смятате, че жалбата е това, което искате да направите, създайте такава, като използвате тази връзка .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че сте му дали 9,1 звезди и това е най-лошото казино, което някога съм играл

Автоматичен превод:
Champion1981
преди 1 година

Да, оценката е обяснена тук:

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino#tab=js-tab-reputation

Какво се обърка там? Досега няма оплаквания от вас, така че се притеснявам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Що се отнася до казино Rabona, то е законно и първите тегления бяха направени нормално.. сега чакам от понеделник тегленето да бъде извършено... Доволен съм от набора от игри, но по отношение на тегленето им трябва много работа, все още не е възможно през 2023 г., трябва да изчакате 6 дни ..

Автоматичен превод:
Champion1981
преди 1 година

Добър вечер приятелю как се реши проблема ти или не? Хората са неприемливи първите тегления, които получих нормално сега минаха 6 дни и все още нищо

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

За да сте сигурни, че не е извършена допълнителна проверка? Опитвам се да разбера каква е причината за забавянето... Кажете ми как се справяте.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бъдете много внимателни с тези измамници, те ще направят всичко, за да загубите спечелените пари, аз от 8000 успях след 10 дни да върна само 500 с добре познатия трик за забавено теглене. Те са трагични и съветвам търсещите за казино, което да играе далеч от това

Автоматичен превод:
Champion1981
преди 1 година

Е, по-добре е да изчакате още няколко дни, отколкото да подадете жалба.

Съжалявам, че загубихте.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих депозит, направих добра печалба, когато дойде време за теглене, останах да чакам 15 дни, едва тогава ми поискаха документи за проверка, след проверката просто ме блокираха и ще задържат баланса ми от 3200BRL, казвайки ще ми върнат само последното. депозит. Искам обратно целия си баланс!!!!

Автоматичен превод:
Brennoo7
преди 1 година

Е, пропуснах най-важната част, честно казано... Защо казиното реши да възстанови последния депозит след извършената проверка? Това показва, че вашият акаунт вероятно не е преминал проверката, но за да сме сигурни, трябва да знаем изявлението на казиното.

Можете ли да помогнете с това, моля? Целта ми е да разбера дали причината за това решение е справедлива или не.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър вечер въпрос: Казино Rabona прави профилактика и е затворено за един час .. случва ли се това? Благодаря ти много

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Здравейте. Какъв е въпросът? Това беше поддръжка, предполагам - защото ти го каза. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Играя от април в Rabona, доволен съм, единственото нещо, от което съм малко недоволен е, че ми позволява да тегля до €500 до 3 активни тегления..това е €1500 за 3 дни, тогава Трябва да изчакам едно теглене да завърши, преди да направя друго теглене..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Хм, разбирам. Казиното най-вероятно би предпочело да се справи с по-малко тегления, когато става въпрос за този праг на сумата. Това е първото ми обяснение. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте казино гуру, И така, на 22 ноември се регистрирах като нов играч в казино rabona и депозирах 25 евро и те също ми дадоха 100% бонус, което означава още 25 евро. Така че имах общо 50 евро, които трябваше да заложа X35 =1750, преди да мога да изтегля печалби, късметът беше с мен в този момент и спечелих на chaos crew 2 сумата от 12 700 евро и в момента имам баланс от 12 000 евро. Работата е там, че методът за проверка отнема твърде много време, Изпратих всички документи и повечето от тях са одобрени. Те ме попитаха и за IBAN транзакциите, които са свързани с картата. В този случай те продължават да отказват документите за транзакция на картата и в същото време искат същия документ, който Изпращам ги вече 5 пъти. Поддръжката на живо се опитва да избегне разговори и понякога казват, че е възникнала грешка или не отговарят на въпроса ми и също напускат чата. Изпращах имейли до rabona и KYC на rabona и никой не отговаря. Сметката все още е отворена, но те се опитват да намерят извинения да не изплатят сумата на печалбата. Играл съм в добри казина тук в Гърция и проверката отнема няколко часа, за да бъда одобрена. След като проучих това казино, аз намерих много отрицателни отзиви и 100% те правят същите неща с мен. това е имейлът на KYC на rabona. Уважаеми клиенти,

Благодарим ви, че се свързахте с отдел KYC на Rabona.

Моля, имайте предвид, че в момента не обработваме заявки по имейл. Ако желаете да проверите състоянието на потвърждението си, моля, посетете проверка на акаунта в rabona.

С Най-Добри Пожелания,

Казино Рабона


Нито С upport@rabona.com работи. Можете ли да ми помогнете? трябва ли да ги преследвам с адвокат? или да ги вземете в съдилищата? Имам всички екранни снимки и доказателства за това.

Автоматичен превод:
paokarakef
преди 11 месеца

Здравейте, прочетох какъв проблем сте имали в това казино и преместих публикацията ви точно под него. Що се отнася до проверката, започнахте да я правите на 22 ноември, нали? Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес. Що се отнася до вашия документ, който все още е отхвърлен, опитвали ли сте да попитате казиното защо това е така и те отново ви питат същото? Каква е причината за отказа?

Както и да е, мисля, че времето, което споменах, наближава все повече и повече, така че ако все още нямате отговор и случаят не се придвижи напред, можете да подадете жалба тук на този линк . Въпреки това силно вярвам, че ще можете да преминете проверката и да получите парите си. Възможно ли е да ни уведомите, ако чуете нещо ново? Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добър вечер, г-н Джаро. Така на 22 ноември отворих сметката и спечелих сумата, която посочих по-горе. Преведох цялата сума до 1750 евро, които ми искаха, а останалите пари останаха чиста сума, тоест действителното салдо. Поисках теглене след малко 500 евро, както пише в сайта им за карта, някои ми казаха, че не е необходима идентификация, други ми казаха, че е необходима. Поисках картата ми да бъде отворена за проверка и след натиск от тяхна страна, картата ми беше отворена след 5 дни, така че им отне 5 дни, за да отворят раздел. Така че предния понеделник започнах да им изпращам документите, някои от тях ги отказаха, някои от тях не. Сега останах с документа за историята на транзакциите на акаунта, тъй като ми го поискаха, докато в началото ми поискаха картата и я отхвърлиха нарочно, започнах да изпращам акаунта, който беше отхвърлен и на в същото време това, което беше отхвърлено, беше документът, който ми поискаха. Изпратих последния документ за завършване на процеса на идентификация в сряда, 29 ноември, и до днес все още пише, че предстои одобрение и че ще получа имейл от тях, все още не съм получил имейл между нас, нито има такъв, това, което разбирам е, че ще го забавят нарочно, за да минат 30 дни и да ми затворят акаунта с извинението, че не съм изпратил всички документи и затова акаунтът ще бъде закрит. първо поискаха историята на транзакциите от 1 до 27 ноември, изпратих я и те я отхвърлиха, след това ме попитаха отново от 1 ноември до 28 число на месеца, изпратих и това и те отново я отхвърлиха, сега те ме попитаха от 1 ноември до 29 и документа все още чака одобрение, нещо ми подсказва, че сега ще го отхвърлят нарочно и ще ме искат за декември само за да забавят идентификацията на акаунта. Въпросът е, че аз няма да позволя да мине така и ви моля да ми помогнете в това, през което преминавам. В Гърция, моля, имайте предвид, че в гръцките казина процесът на идентификация отнема няколко часа с изискваните документи. Моля, помогнете ми, знам, че го правят нарочно, имам всички екранни снимки на това, което правят и казват, също така никой не отговаря на имейла им и не получих никакъв отговор. Така ми е сметката от 6 дни....Тоест за един документ искат толкова много дни какво да кажа.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
paokarakef
преди 11 месеца

Разбирам, че ситуацията със сигурност не е приятна в момента. Що се отнася до вашите документи, казиното каза ли ви защо все още биват отхвърляни, когато изпратите това, което те искат да изпратите?

Въпреки това, както споменах, даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на проверка и ако все още имате проблеми, можете да подадете жалба до нас, като използвате връзката, която публикувах в предишния си отговор (можете да щракнете върху връзката със зелените букви).

Въпреки това се надявам, че следните документи ще бъдат изрядни и казиното ще ви потвърди. Ако това не се случи, предоставих ви моята препоръка. Ако имате някаква актуализация, уведомете ме. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добър вечер, г-н Джаро, изпратих менителницата отново и днес говорих с компанията и ви пиша това, което казахме, Първоначално казиното сега ми казва, че иска сметка, която показва, че са направени някои депозити, Депозирах малка сума пари в сметката чрез банкомат, за да мога да купя нещо дребно през интернет или да играя, банковото извлечение, което им изпратих, показва подробно какво се случва в сметката ми, чатът на живо ме попита ако получа пари от друга моя сметка или от друга и отговорът ми беше не, на това получавам само месечното си плащане по сметката и нищо повече, така че целият процес очевидно е извършен нарочно. С каква логика някой те пита откъде имаш пари в сметката? дори самата банка не влиза в процеса на запитване, тъй като всичко изглежда нормално, възможно е да изпратите извлечението по картата си заедно с извлечението по картовата сметка и те се опитват да търсят сламки, така че процесът на проверка; тъй като всички разходи и приходи са описани подробно. Доколкото разбирам се опитват да намерят нещо, за да не си взема парите, докато казват тук и 7 дни, че ще получа имейл и все още никога не съм получавал имейл. Ако не ми вярвате и искате да ви изпратя въпросните извлечения ще се радвам да ви ги изпратя кажете къде е грешката защото аз и адвоката ми при който ходих днес не намираме нищо нередно или подозрителен, нито мога да бъда обвинен в нещо, аз съм 100% легитимен. В други компании, с които съм играл, никога не съм имал такъв проблем, нито някога съм влизал в такъв процес на подигравка. Благодаря ви за отговора jaro.

Автоматичен превод:
12 3 4...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини