ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Radka
|
45177 преглеждания 343 отговора |
|
1...4 5 6...18
преди 9 месеца

Да, аз също вярвам, че казват истината. Иначе щяха да кажат, че нищо не получаваш..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Точно така, но като повечето комарджии онлайн, вие няма да сте щастливи, докато не получите парите си!! Това е нервно време за чакане

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Просто много нервен период, както казахте.. и по дяволите това чакане е убийствено..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Това е добра сума пари, за да спечелите, но е нормално да сте нервен още повече, когато мислите, че сте ги загубили. Спокоен сън!! 😄

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Лека нощ, ще актуализирам напредъка отново. Благодаря ти много..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер, имах акаунт в rabona и направих грешка в превода и беше блокиран.. Нямах средства. Вчера направих нов акаунт и направих депозит и те го приеха нормално. Спечелих и имам €1800 в сметката си и те я затвориха като дубликат.. но дубликат означава, когато имаш две сметки и аз им обяснявам и те не разбират.. Казвам им какво ще се случи с парите ми ? Защото ако беше дубликат, не трябваше да ми позволявате да направя депозит.. Искам си парите.. казаха, че са ги препратили към съответния отдел, искам да ми помогнете..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Geia sou. Бихте ли уточнили за кое казино става дума? Тук наистина ме объркахте. „Добър вечер, имах акаунт в rabona и направих грешка..." – тук сте написали Rabona Casino, но сте публикували в тема на 1Win Casino. Моля, кажете ни кой е, за да предотвратим евентуални грешки 🙏.

Всъщност прочетох всичките ви публикации тук в тази тема, за да получа цялата информация за проблема с това казино. Бих искал да започна с дублиращия се ваш акаунт. Винаги е добре да проверите при поддръжката дали предишният акаунт е бил затворен или дори да ги попитате, преди да депозирате в новия акаунт. Да имаш няколко акаунта се счита за нарушение на условията във всяко казино, мога да кажа. Особено ако използвате различен имейл, телефонен номер или дори адрес, например, казиното не винаги може да определи, че вече имате акаунт там. Да видим как ще го решат това и се надявам всичко да е както обещават от поддръжката. Моля, уведомете ни 🙏.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Добър вечер и съжалявам за грешката.. проблемът е в казино rabona. Бях направил грешка в превода и това беше забрана. След това направих нов акаунт със същите данни, но различен имейл и телефонен номер.. Дублираният акаунт е, когато имам 2 активни акаунта.. Бях загубил много пари в стария акаунт, а в новия с € 100 Направих €1,830 и те приеха нормално депозита ми, както и тегленето на непогасените €500.. след час сметката беше затворена като дубликат, обясних им как стоят нещата, вчера ми гарантираха, че случаят ми отидох във финансовия отдел и те ще ми кредитират всички пари, които имам вътре.. чакам..

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Току-що ми казаха, че печалбите ми са анулирани и не ми ги дават. Това е 1850 евро, какво да правя, много съм разстроен..

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Те просто отговориха, че печалбите ми са анулирани.. Тъжно ми е, че не знам какво да правя..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

О, не, това са лоши новини, хората от поддръжката на SLIMY казаха, че ще ви платят, след което го взеха. Нищо особено не можете да направите сега, ако е за това, че имате няколко акаунта и нарушавате правилата и условията. Тогава изглежда като отписване?

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Не знам казаха, че ще ми дадат само депозита.. Разстроен съм, защото не направих двойна сметка, просто една беше затворена и направих друга

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Ако сте го затворили, не можете просто да направите друг под различен имейл, нарушили сте техните правила и те ви наказват за това. Ако получите депозита си обратно, това е нещо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не знам казаха, че ще ми дадат само депозита.. Разстроен съм, защото не направих двойна сметка, просто една беше затворена и направих друга

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно казано, това са общо два акаунта и най-вероятно това е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер и съжалявам за грешката.. проблемът е в казино rabona. Бях направил грешка в превода и това беше забрана. След това направих нов акаунт със същите данни, но различен имейл и телефонен номер.. Дублираният акаунт е, когато имам 2 активни акаунта.. Бях загубил много пари в стария акаунт, а в новия с € 100 Направих €1,830 и те приеха нормално депозита ми, както и тегленето на непогасените €500.. след час сметката беше затворена като дубликат, обясних им как стоят нещата, вчера ми гарантираха, че случаят ми отидох във финансовия отдел и те ще ми кредитират всички пари, които имам вътре.. чакам..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте.

Всичко е наред, не се притеснявай. Предполагам, че сега имате други неща, за които да мислите. Така или иначе, просто исках да ви уведомя, че жалбата ви е получена и ще бъде разгледана възможно най-скоро. Нашите специалисти ще го разгледат, само не възлагайте големи очаквания, моля. Да кажем, че сте направили грешка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

След като затворите акаунт, което вероятно е защото сте претърпели загуби и не много печалби, повечето казина не са склонни да ви позволят да го отворите отново. Отворихте друг с нов имейл и телефонен номер и ги подмамихте да ви позволят да отворите друг акаунт при тях. Вероятно са забелязали, че вашият IP адрес или метод на теглене е същият като вашия закрит акаунт. Нарушихте техните T@Cs и изглежда, че ще трябва да загубите печалбите си и те може да ви върнат депозита. Не виждам, че можете да направите много

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Аз също мисля, че ще бъде трудно да се направи нещо в такава ситуация. Обикновено, когато играч има такива мисли, винаги е най-добре да се свърже с поддръжката предварително, за да види дали е възможно да отвори отново акаунта или да създаде нов. Защото, ако играч отвори друг акаунт без никаква информация, това за съжаление е нарушение на правилата.

Да видим обаче какво ще разбере нашият екип и как ще се развие в крайна сметка. Определено стискам палци на играча, но в случая съм доста скептичен. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

След като ме приеха да открия нова сметка и да приема депозита, тогава какъв е проблемът и как се нарича дублираща се сметка? Двоен акаунт се счита, когато имате два активни акаунта.m

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Не и ако сте поискали акаунтът да бъде закрит, казината са неохотни, ако не и никога, ви позволяват да отворите друг акаунт, след като сте затворили такъв и той, както казах преди, показва същия адрес или метод за депозит или теглене. За съжаление вие нарушихте техните правила и условия и цената, която трябва да платите, е, че загубихте печалбите си за съжаление

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Няма страшно, беше завинаги, да спра да залагам на копелето, което съсипа света...

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Не грешите!! Отидох 67 дни и след това се поддадох да играя отново и беше същата процедура с ново казино, много бонуси и теглене в началото, след това мъртви завъртания и когато получите бонус, това е боклук. Имах достатъчно и затворих този акаунт и това вече не е. Отивам на почивка в Менорка с парите, с които обикновено залагам, и уча испански, вместо да си губя времето и парите в онлайн казино

Автоматичен превод:
1...4 5 6...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини