Geia sou. Бихте ли уточнили за кое казино става дума? Тук наистина ме объркахте. „Добър вечер, имах акаунт в rabona и направих грешка..." – тук сте написали Rabona Casino, но сте публикували в тема на 1Win Casino. Моля, кажете ни кой е, за да предотвратим евентуални грешки 🙏.
Всъщност прочетох всичките ви публикации тук в тази тема, за да получа цялата информация за проблема с това казино. Бих искал да започна с дублиращия се ваш акаунт. Винаги е добре да проверите при поддръжката дали предишният акаунт е бил затворен или дори да ги попитате, преди да депозирате в новия акаунт. Да имаш няколко акаунта се счита за нарушение на условията във всяко казино, мога да кажа. Особено ако използвате различен имейл, телефонен номер или дори адрес, например, казиното не винаги може да определи, че вече имате акаунт там. Да видим как ще го решат това и се надявам всичко да е както обещават от поддръжката. Моля, уведомете ни 🙏.
Geia sou. Could you, please, specify which casino are you talking about? You have got me really confused here. "Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake..." - here you wrote Rabona Casino, but you posted to a 1Win Casino thread. Please, tell us which one is it, so we can prevent any mistakes 🙏.
I actually have read all your posts here in this thread, to get all the information about the issue with this casino. I would like to start with the duplicate account of yours. It is always good to check with the support that the previous account was closed, or even ask them before you deposit to the new account. To have multiple accounts is considered as a breach of terms in every casino, I could say. Especially if you use a different email, phone number, or even address, for example, the casino is not always able to determine that you already have an account there. Let's see, how they're going to solve this, and I hope that everything will be as promised by the support. Please let us know 🙏.
Автоматичен превод: