Точно така, но като повечето комарджии онлайн, вие няма да сте щастливи, докато не получите парите си!! Това е нервно време за чакане
Exactly but like most gamblers online you won't be happy until you get your cash!! It's a nervous time waiting
Просто много нервен период, както казахте.. и по дяволите това чакане е убийствено..
Just very nervous period as you said.. and damn it this waiting is killing..
Ακριβώς πολύ νευρική περίοδος όπως το είπατε.. και να τα πάρω αυτή η αναμονή σκοτώνει..
Това е добра сума пари, за да спечелите, но е нормално да сте нервен още повече, когато мислите, че сте ги загубили. Спокоен сън!! 😄
It's a nice amount of money to win but it's normal to be nervous even more so when you thought you'd lost it. Sleep well!! 😄
Лека нощ, ще актуализирам напредъка отново. Благодаря ти много..
Good night I will update the progress again. Thank you very much..
Καληνύχτα θα ενημερώσω εκ νέου την εξέλιξη. Ευχαριστώ πολύ..
Добър вечер, имах акаунт в rabona и направих грешка в превода и беше блокиран.. Нямах средства. Вчера направих нов акаунт и направих депозит и те го приеха нормално. Спечелих и имам €1800 в сметката си и те я затвориха като дубликат.. но дубликат означава, когато имаш две сметки и аз им обяснявам и те не разбират.. Казвам им какво ще се случи с парите ми ? Защото ако беше дубликат, не трябваше да ми позволявате да направя депозит.. Искам си парите.. казаха, че са ги препратили към съответния отдел, искам да ми помогнете..
Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake in the translation and it got blocked.. I had no funds. Yesterday I made a new account and made a deposit and they accepted it normally. I won and I have €1,800 in my account and they closed it as a duplicate.. but duplicate means when you have two accounts, and I explain to them and they don't understand.. I tell them what will happen with my money? Because if it was a duplicate you shouldn't have let me make a deposit.. I want my money.. they said they forwarded it to the relevant department, I want you to help me..
Καλησπέρα είχα λογαριασμό στην rabona και έκανα λάθος στην μετάφραση και έγινε αποκλεισμός.. δεν είχα κεφάλαια. Εχθές έκανα νέο λογαριασμό και έκανα κατάθεση και την δέχτηκαν κανονικά. κέρδισα και έχω 1.800€ στον λογαριασμό μου και τον κλείσανε ως διπλότυπο.. αλλά διπλότυπο σημαίνει όταν έχεις δύο λογαριασμούς, και τους εξηγώ και δεν καταλαβαίνουν.. τους λέω με τα χρήματα μου τι θα γίνει; Γιατί εάν ήταν διπλοτυπος δεν έπρεπε να με αφήσετε να κάνω κατάθεση.. θέλω τα χρήματα μου.. είπαν το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα, θέλω να με βοηθήσετε..
Geia sou. Бихте ли уточнили за кое казино става дума? Тук наистина ме объркахте. „Добър вечер, имах акаунт в rabona и направих грешка..." – тук сте написали Rabona Casino, но сте публикували в тема на 1Win Casino. Моля, кажете ни кой е, за да предотвратим евентуални грешки 🙏.
Всъщност прочетох всичките ви публикации тук в тази тема, за да получа цялата информация за проблема с това казино. Бих искал да започна с дублиращия се ваш акаунт. Винаги е добре да проверите при поддръжката дали предишният акаунт е бил затворен или дори да ги попитате, преди да депозирате в новия акаунт. Да имаш няколко акаунта се счита за нарушение на условията във всяко казино, мога да кажа. Особено ако използвате различен имейл, телефонен номер или дори адрес, например, казиното не винаги може да определи, че вече имате акаунт там. Да видим как ще го решат това и се надявам всичко да е както обещават от поддръжката. Моля, уведомете ни 🙏.
Geia sou. Could you, please, specify which casino are you talking about? You have got me really confused here. "Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake..." - here you wrote Rabona Casino, but you posted to a 1Win Casino thread. Please, tell us which one is it, so we can prevent any mistakes 🙏.
I actually have read all your posts here in this thread, to get all the information about the issue with this casino. I would like to start with the duplicate account of yours. It is always good to check with the support that the previous account was closed, or even ask them before you deposit to the new account. To have multiple accounts is considered as a breach of terms in every casino, I could say. Especially if you use a different email, phone number, or even address, for example, the casino is not always able to determine that you already have an account there. Let's see, how they're going to solve this, and I hope that everything will be as promised by the support. Please let us know 🙏.
Добър вечер и съжалявам за грешката.. проблемът е в казино rabona. Бях направил грешка в превода и това беше забрана. След това направих нов акаунт със същите данни, но различен имейл и телефонен номер.. Дублираният акаунт е, когато имам 2 активни акаунта.. Бях загубил много пари в стария акаунт, а в новия с € 100 Направих €1,830 и те приеха нормално депозита ми, както и тегленето на непогасените €500.. след час сметката беше затворена като дубликат, обясних им как стоят нещата, вчера ми гарантираха, че случаят ми отидох във финансовия отдел и те ще ми кредитират всички пари, които имам вътре.. чакам..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Току-що ми казаха, че печалбите ми са анулирани и не ми ги дават. Това е 1850 евро, какво да правя, много съм разстроен..
They just told me that my winnings have been canceled and they are not giving them to me. It's €1,850, what should I do, I'm very upset..
Μόλις μου είπαν πως ακυρώθηκαν τα κέρδη μου και δεν μου τα δίνουν. Είναι 1.850€ τι θα κάνω είμαι στεναχωρημένος πολύ..
Те просто отговориха, че печалбите ми са анулирани.. Тъжно ми е, че не знам какво да правя..
They just replied that my winnings have been cancelled.. I'm sad I don't know what to do..
Μόλις μου απάντησαν πως τα κέρδη μου ακυρώθηκαν.. είμαι στεναχωρημένος δεν ξέρω τι να κάνω..
О, не, това са лоши новини, хората от поддръжката на SLIMY казаха, че ще ви платят, след което го взеха. Нищо особено не можете да направите сега, ако е за това, че имате няколко акаунта и нарушавате правилата и условията. Тогава изглежда като отписване?
Oh no that's bad news the SLIMY people n support said they were going to pay you then took it away. Nothing much you can do now if it's for having multiple accounts and breaking the terms and conditions. Looks like a write off then?
Не знам казаха, че ще ми дадат само депозита.. Разстроен съм, защото не направих двойна сметка, просто една беше затворена и направих друга
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Ако сте го затворили, не можете просто да направите друг под различен имейл, нарушили сте техните правила и те ви наказват за това. Ако получите депозита си обратно, това е нещо.
If you closed it you can't just make another under a different email you broke their rules and they are punishing you for it. If you get your deposit back that is something.
Не знам казаха, че ще ми дадат само депозита.. Разстроен съм, защото не направих двойна сметка, просто една беше затворена и направих друга
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Добър вечер и съжалявам за грешката.. проблемът е в казино rabona. Бях направил грешка в превода и това беше забрана. След това направих нов акаунт със същите данни, но различен имейл и телефонен номер.. Дублираният акаунт е, когато имам 2 активни акаунта.. Бях загубил много пари в стария акаунт, а в новия с € 100 Направих €1,830 и те приеха нормално депозита ми, както и тегленето на непогасените €500.. след час сметката беше затворена като дубликат, обясних им как стоят нещата, вчера ми гарантираха, че случаят ми отидох във финансовия отдел и те ще ми кредитират всички пари, които имам вътре.. чакам..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Здравейте.
Всичко е наред, не се притеснявай. Предполагам, че сега имате други неща, за които да мислите. Така или иначе, просто исках да ви уведомя, че жалбата ви е получена и ще бъде разгледана възможно най-скоро. Нашите специалисти ще го разгледат, само не възлагайте големи очаквания, моля. Да кажем, че сте направили грешка.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
След като затворите акаунт, което вероятно е защото сте претърпели загуби и не много печалби, повечето казина не са склонни да ви позволят да го отворите отново. Отворихте друг с нов имейл и телефонен номер и ги подмамихте да ви позволят да отворите друг акаунт при тях. Вероятно са забелязали, че вашият IP адрес или метод на теглене е същият като вашия закрит акаунт. Нарушихте техните T@Cs и изглежда, че ще трябва да загубите печалбите си и те може да ви върнат депозита. Не виждам, че можете да направите много
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Аз също мисля, че ще бъде трудно да се направи нещо в такава ситуация. Обикновено, когато играч има такива мисли, винаги е най-добре да се свърже с поддръжката предварително, за да види дали е възможно да отвори отново акаунта или да създаде нов. Защото, ако играч отвори друг акаунт без никаква информация, това за съжаление е нарушение на правилата.
Да видим обаче какво ще разбере нашият екип и как ще се развие в крайна сметка. Определено стискам палци на играча, но в случая съм доста скептичен. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
След като ме приеха да открия нова сметка и да приема депозита, тогава какъв е проблемът и как се нарича дублираща се сметка? Двоен акаунт се счита, когато имате два активни акаунта.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Не и ако сте поискали акаунтът да бъде закрит, казината са неохотни, ако не и никога, ви позволяват да отворите друг акаунт, след като сте затворили такъв и той, както казах преди, показва същия адрес или метод за депозит или теглене. За съжаление вие нарушихте техните правила и условия и цената, която трябва да платите, е, че загубихте печалбите си за съжаление
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
Няма страшно, беше завинаги, да спра да залагам на копелето, което съсипа света...
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Не грешите!! Отидох 67 дни и след това се поддадох да играя отново и беше същата процедура с ново казино, много бонуси и теглене в началото, след това мъртви завъртания и когато получите бонус, това е боклук. Имах достатъчно и затворих този акаунт и това вече не е. Отивам на почивка в Менорка с парите, с които обикновено залагам, и уча испански, вместо да си губя времето и парите в онлайн казино
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.