НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 23)

 от Radka
|
69 323 преглеждания 469 отговора |
|
1...22 23 24

Тъй като непрекъснато получавам известия по тази тема, бих искал да кажа, че не смятам, че обвиненията срещу Casino Guru са основателни и несправедливи. Разбира се, те са разочаровани, че имат проблеми с изплащането, всички имахме, но има ситуации, в които Guru не винаги може да помогне, особено когато става дума за спортни залагания, тъй като това има различни правила. Въпреки това, те винаги се опитват да помогнат и да намерят решение, независимо дали работи или не. Но да изливаш разочарованието си върху Guru и да ги обвиняваш, че работят с Rabona, е нелепо. Моля, помислете рационално за твърдението си. Въпреки това ти пожелавам всичко най-добро и да си получиш парите.

Автоматичен превод:

Вашият служител се бори с ръце и крака и неподходяща комуникация, за да докаже, че Rabona няма лиценз за Кюрасао, ТОВА беше най-важното нещо за него, а не КАКВО се случва с играчите и техните пари, сега изведнъж не ви пука за букмейкъра, а „само" за казиното...така че СЪЩОТО нещо се случва, господа, но вашите отзиви са интересно СЪЩИТЕ...следователно какъв би бил логичният извод, вие сте явно в корелация с тях и много други...и да, на поне 3-4 места все още можете да намерите, че Rabona ИМА лиценз CURACAO, предполагам, че само вие не можете да го намерите...много ИНТЕРЕСНО...

Автоматичен превод:

За последен път ви моля да прочетете още веднъж цялото съобщение. Тук много грешите.

Casino Guru никога не е рецензирал спортни залагания

Ако други сайтове вярват, че това казино е лицензирано другаде, предлагам да попитате тях, а не нас. Нашите констатации са видими в прегледа на казиното.

Според нашите открития, казиното не е лицензирано от Кюрасао. Ако имате противоположни познания, любезно добавете официалния имейл като доказателство, за да можем да актуализираме констатациите си. Всяка ситуация може да бъде разрешена нормално чрез комуникация, ако положите малко усилия. Готови ли сте да четете и да си сътрудничите?

Автоматичен превод:
Teamnexer

благодаря Не бих го казал по-добре, макар че си представям как това ще бъде използвано срещу нас. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Въртите се в кръг и има ТОН хора, които не получават заплащане, но вие сте се барикадирали в пашкула си и просто теоретизирате, излезте от този бункер и проучете малко РЕАЛНАТА СИТУАЦИЯ, просто да се позовавате на това кой ви е подал сигнал или не е като да окачите котката за опашката, това са твърде чувствителни въпроси, за да настоявате постоянно, че нищо особено не се случва. ФАКТЪТ, че не изплащат печалби в продължение на седмици и месеци е КАТАСТРОФА, но това не ви притеснява, докато поне един милион души не се оплакаха и подадоха сигнали, проблемът НЕ СЪЩЕСТВУВА за вас... Ако наистина бяхте истински специализиран и НЕЗАВИСИМ сайт, щяхте да се хвърлите в проучване и да стигнете до много открития ОТДАВНА... вместо това губите енергия постоянно да пишете едни и същи ПЛАУСКУЛИ и Илиади & Одисеи тук и блокиране на хора щом не харесваш нещо, явно коментарите са те изнервили и г-н Sergio го казва добре, изглежда много ЗЛЕ, когато защитаваш незащитимото... Или има ВРЪЗКА между теб и тези разни букмейкъри и казина, или просто си МЪРЗЕЛ и не си вършиш работата както трябва... НЯМА ТРЕТО...

Автоматичен превод:
Razotkrivacgurua

Скъпи Крути - втори акаунт? Ще обясня нещата за последен път и след това ще закрия акаунта ви завинаги. Това е просто загуба на нашето време; съжалявам

„Много играчи се борят да получат заплащане" Доведете ги всички тук, моля. Никое изследване няма да потвърди това, освен ако не оцените всяка ситуация, което изисква да се свържете с тези хора. Вярвате ли на всичко, което намерите в интернет, без прилична оценка? Не го правим, защото това едва ли ще е честно. Само чрез проверка на фактите резултатите ще помогнат на играчите да направят информативен избор. Много хора идват тук и ни казват какво да правим направо от клавиатурата, вместо да обмислят по-задълбочено как работи нашата процедура.

Не намерихме начин да изчислим точна стойност на индекса на безопасност за всеки играч, всяка държава, всеки метод на плащане или всеки KYC. По този начин индексът на безопасност не се отнася до това колко бързо ще получите парите – а дали получавате парите.

Така че, за да предоставим на играчите информация извън Индекса за безопасност, има форум и потребителски отзиви. Разбирам, че това е трудно за вас да приемете, но Индексът на безопасност работи само с доказани факти, прехвърлени в една стойност, която сама по себе си не е достатъчна, за да получите сложната представа за казиното.

Нашият уебсайт е пълен с информация; просто трябва да прочетете:

https://casino.guru/our-casino-reviews

https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

https://casino.guru/fair-gambling


Остани добре

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Изобщо не са се подобрили. 10 дни чакам две анкети. НИЩО. Не можете да се доверите на този сайт.

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

Искате ли да ни кажете повече, моля? Знаете ли причината, поради която казиното отнема толкова време? Въобще контактуваш ли с тях?

Ако има нещо, с което можем да ви помогнем, ние сме тук; уведомете ни със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi

добро утро

Направих първия си депозит в сайта, получих бонуса, изпълних всички превъртания, спечелих сумата от 1285 евро, поисках 3 тегления (тъй като максимално допустимият е 500 евро на ден). Това беше на 8 март и досега не са ми платили. Свързах се с платформата три пъти и отговорът винаги е един и същ, че трябва да имам търпение и че заявката вече се обработва. Но досега не съм получил нито стотинка. И виждам, че има няколко оплаквания в това отношение. Казиното Rabona няма пари в брой, за да извършва плащания. Това е самата истина. Не можем да смятаме, че е нормално едно теглене да се бави толкова много дни. Вече не се обаждам на сайта чрез чат, защото вече знам отговора. Ще ме помолят да продължа да чакам. Много е неуважително.

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

Не се притеснявайте, служителите на Casino Guru ще ви кажат, че всичко върви добре и че казино RABONA е чудесно място да депозирате парите си.

Това, на което RABONA се надява, е да се отчаяте и в крайна сметка да заложите парите си. По този начин те могат да избегнат да ви плащат.

Автоматичен превод:
SERGIO_0

Това са 1285 евро. Преди две минути отново говорих със служител в Rabona. Отговорът беше същият. Тя ме помоли да изчакам. 1 седмица закъснение. Искам да го получа.

Автоматичен превод:

добро утро

Направих първия си депозит в сайта, получих бонуса, изпълних всички превъртания, спечелих сумата от 1285 евро, поисках 3 тегления (тъй като максимално допустимият е 500 евро на ден). Това беше на 8 март и досега не са ми платили. Свързах се с платформата три пъти и отговорът винаги е един и същ, че трябва да имам търпение и че заявката вече се обработва. Но досега не съм получил нито стотинка. И виждам, че има няколко оплаквания в това отношение. Казиното Rabona няма пари в брой, за да извършва плащания. Това е самата истина. Не можем да смятаме, че е нормално едно теглене да се бави толкова много дни. Вече не се обаждам на сайта чрез чат, защото вече знам отговора. Ще ме помолят да продължа да чакам. Много е неуважително.

Автоматичен превод:

Благодаря ви, че описахте ситуацията си и със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип, защото това са твърде много дни в чакане за теглене и не получавате никакво обяснение за това. Въпреки че нашият екип за оплаквания не е в състояние да се намеси преди изтичането на 14-дневния период, след това ще се опитаме да направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Започнахте ли дори процеса на проверка там или не е необходимо?

Моля, уведомете ни, ако искате да продължите с жалбата. Ще очакваме вашия отговор.





Автоматичен превод:
Romi

добро утро

Благодаря ви за помощта. На уебсайта пише, че в момента не е необходима проверка, но и това не би ме спряло. Това, което казват от дни е, че тегленията са добре и че имам нужда от търпение. Те вече са закъснели с една седмица, така че не е възможно да се вярва на платформата.

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

да разбирам какво казваш.

Може да изчакате до понеделник и тогава да подадете жалбата си, ако нищо не се случи и не се види движение.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
pfrancicanava

В коя игра получихте множител 2000?

Автоматичен превод:
Romi

Добър ден, наистина смятам, че жалбата трябва да бъде формализирана. Обратната връзка от Casino Rabona липсва, закъсняват с почти 10 дни, това е неприемливо. Искам да оформя и поддържам жалбата, не е необходимо да чакам до понеделник. Не можеш да се довериш на Рабона.

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

Разбира се, не се колебайте да подадете жалбата си по всяко време тук .

Просто казвам да изчакаме до понеделник, така че може би те ще оправят всичко без нашата намеса, защото нашият екип за оплаквания трябва да изчака 14 дни, преди да може да се заеме с всичко това, знаете ли. Това е стандартна процедура за всички казина.

Със сигурност обаче ни уведомете за всякакви актуализации. Дори и да подадете жалбата.

Автоматичен превод:
Romi

добро утро

Добре, ще изчакам до понеделник, за да подам жалбата, както ми казахте. Но не мисля, че дотогава ще се реши нещо.

благодаря

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

Надявам се, че ще има някакво движение, но със сигурност ни дръжте в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Добро утро, все още не съм получил плащането си, така че, моля, регистрирайте жалба. Ако не ми платят до 3 дни, ще помоля мой приятел, който е адвокат, да отправи искане до съдията за започване на процес за предотвратяване на работа на Rabona в Португалия. Знам, че централата и лицензът на сайта са в чужбина, но можем да попречим да работи в Португалия. Не измама! Не плащат, значи е престъпление. Повече няма да търпя това. Благодаря ви за вниманието

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

здравей

ако все още се интересувате от процеса на оплакване, не се колебайте да прегледате инструкциите . 👈

Може би ще го намерите по-подходящо като безплатно начало; ние обаче предоставяме на казината 14 дни за разрешаване на въпроса; едва след това се намесват моите колеги. Може би закриването на присъствието им в Португалия няма да е толкова лесно, така че ако имате нужда от помощ с печалбите си, ние ще сме тук.


Автоматичен превод:
1...22 23 24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини