ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
13047 преглеждания 201 отговора |
|
1 2 3...11
Добавете пост
преди 11 месеца

Добро утро, аз съм нов член, искам да попитам дали Rabona казино е безопасно, чакам 2 тегления от печалби

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нов член съм и играх на Rabona. Чакам 2 тегления. Чух, че са забавени, но бих искал да знам дали са сигурна компания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, аз съм нов член, искам да попитам дали Rabona казино е безопасно, чакам 2 тегления от печалби

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Честно казано? Трябваше да си толкова загрижен, преди да решиш да играеш там. 🙂

Опитайте се да намерите прегледа - не е толкова трудно:

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino

Не бих се тревожил още. Казиното е добро. Въпросът е: какво ви кара да чувствате, че има проблем?

Уведомете ме 🙂


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нов член съм и играх на Rabona. Чакам 2 тегления. Чух, че са забавени, но бих искал да знам дали са сигурна компания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако акаунтът ви е напълно потвърден и сте спазвали всички правила, бих казал, че е само въпрос на време.

Чували ли сте някога времето за теглене зависи от избраната опция за плащане? Това го прави. 🙂

Поддържайте връзка с поддръжката и бъдете търпеливи. Седмицата наближава, така че бих изчакал още няколко работни дни.🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, така че трябва да изчакам, защото някои казват, че не е добра компания, други казват, че е добра и искам да знам.. благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Все още не са ми изпратили да проверя, казаха, че не се изисква проверка в момента

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Говорих с поддръжката и те казаха, че няма за какво да се притеснявам

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър вечер, бих искал да попитам дали казино Rabona е безопасно

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Добър вечер, бих искал да попитам дали казино Rabona е безопасно и просто плаща бавно, защото това е тяхната политика

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 11 месеца

Добро утро 🙂.

Не мога да говоря от името на казиното. Скоростта на теглене се влияе от няколко аспекта, трудно е да се каже къде спира едно просто тривиално забавяне и започва целенасоченото удължаване.

Какво става, ако мога да знам?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Добър вечер.. това не знам факта откъде се отразява скоростта на теглене наистина ли е както се казва в опашката на плащанията? Значи искам да кажа, че това е приоритетна основа?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 11 месеца

Трябва да попитате казиното. Зависи от текущия трафик на изплащане, избрания от вас метод и т.н. За общ преглед тази връзка трябва да ви помогне .

Желаем ви бързо изплащане!🤞✨

Дръжте ме в течение, моля.



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Добър вечер засега тегленията вървят гладко..има забавяне но ги правят..до 5 дни..чакам още един..иначе съм доволна с изключение на дългото чакане на тегленията

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 11 месеца

Здравейте!

Радвам се, че успяхте 🙂. Само си представете в някои казина ви се плаща в същия ден. Е, стига да получавате всички тези печалби, бих казал, че това е просто незначително неудобство, нали?

Изпратете ни бележка веднага щом получите пълното плащане 🙏🤞. Само за случая.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Всичко е наред с тегленията.. Искам да ми помогнете с един въпрос. Има ли начин за блокиране от всички казина?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 11 месеца

Добре!

Боя се обаче, че няма да ви развеселим с отговора си относно изключването. 🙁

Моля, проверете го точно тук .

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бих нарекъл това конкретно казино повече от аматьорско, защото няма поддръжка и контакт от чата, що се отнася до въпросите ми и е напълно дразнещо, защото си играят с вашето търпение.. Направих заявка за теглене преди 10 дни и когато очаквах да ми отговорят за тегленето, ми поискаха идентификация след пет дни, тоест нещо, което смятам, че трябва да се направи в първия момент. Както и да е, дадох им всички документи, които поискаха, и те заседнаха по въпроса с адреса на пребиваване с адреса, който каза казиното, когато направих акаунта в казиното си в друго жилище и сега се преместих и Майнало, изпратих им го вече седмица и те продължават да ми задават същия въпрос защо пише различен адрес на казиното и различен адрес на телефонния номер, сякаш изобщо не четат пощата или просто заблуждават хората, за да ме накарат да загубя пари моят преглед за това казино е лош отвъд голямата платформа и много игри има всичко останало, що се отнася до поведението на играчите е лошо, страхувам се, че ще загубя парите си и това ми казват всеки ден. Не им се иска да помогнат за обработката на проблем, който дори не си струва повече от един ден, и правят всичко това нарочно, за да загубим парите, които ни остават много лошо изживяване в казиното

Автоматичен превод:
Champion1981
преди 11 месеца

Оценявам вашето честно предупреждение! Хубаво е, че намирате време да споделите това преживяване...

Надяваме се, че персоналът в крайна сметка ще премине известно обучение, фокусирано върху управлението на времето и ефективността на работата 😀.

Знам, че не е толкова смешно - клиентът винаги трябва да бъде най-важната грижа. Особено, когато тегленето е подадено.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тук има голяма подигравка. Играя онлайн казино от много години и за първи път се сблъсквам с това неудобство. Не е просто безразличие, това е подигравка, когато им изпратите имейл и им кажете, че адресът, на който живеете, е различен от този, който сте посочили, защото е минал разумен период от време и е имало много промени в живота ви, отговорът им е основно същото като въпроса, който задавам, така че мисля, че сте на загуба, дръжте това казино далеч от това казино, казвам това с пълно съзнание и страхотен опит

Автоматичен превод:
Champion1981
преди 11 месеца

Не е нужно да обяснявате повече, преместих се в друг апартамент преди година или повече - това е напълно нормално и не мога да разбера какъв изглежда проблемът за казиното да приеме това.

Какво ще кажете за подаване на жалба? Винаги има опция.🤔

Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини