НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 19)

 от Radka
|
68 247 преглеждания 469 отговора |
|
1...18 19 20...24

Здравейте, исках да споделя опита си, играя дълго време на Rabona, докато спечелите няколко стотинки след два или три дни парите пристигат. Проблемите възникват, когато за добра доза късмет взех множител от 2000 и спечелих 15 000 евро, първоначално бях платил 500. Поисках първото теглене на 20 януари, но все още нищо на 21-ви, друго на 22-ри и още общо 1500. В допълнение, веднага щом поискате теглене, те ви понижават до по-нисък VIP статус. Да видим как ще е, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
pfrancicanava

Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което говорите.

Що се отнася до факта, че можете да теглите 500 на ден, това също е в Правилата и условията, така че по принцип казиното не прави нищо лошо, дори и да не е много.

Бих казал, че ще бъде важно да получите вашите тегления, така че ще изчакам актуална информация дали са били успешни тези, които сте въвели сега.

Твърдо вярвам, че ще го направят.

Автоматичен превод:

здравейте, първият пристигна, но, разбира се, да правите големи печалби на Rabona не е добре, защото за да изтеглите всичките 15 000, ще отнеме поне 5 месеца, ако всичко върви добре. Благодаря ви, бяхте много любезен като ми отговорихте

Скоро

Автоматичен превод:
pfrancicanava

Надявам се, че всичко ще мине добре и по-бързо, отколкото казахте. Лимитът всъщност е 7000 на месец, знаете.🤔

Със сигурност обаче ни дръжте в течение; ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
Romi

много ви благодаря Потвърждавам, че 500 евро пристигат на всеки 4 дни и не можете да имате повече от три чакащи тегления

Търпение Ще имам парите си след 4 месеца и стига да не ме забравиш

да въвежда заявката за теглене на всеки 4 дни.

Автоматичен превод:
pfrancicanava

Това е доста дълго време, но от друга страна спечелихте доста голяма сума. Тъй като добрите новини никога не свършват, ще се радвам да видя всяка една успешна актуализация за теглене. 🙂

Не е нужно, разбира се.

Автоматичен превод:

добро утро


Ще споделя моя опит със Залагателна къща Rabona. Тази компания има бонус, наречен "седмично презареждане" , в който те ви дават 50% от парите от най-високия депозит, който сте направили през седмицата.


В моя случай бях направил няколко депозита, но най-голямата сума беше 400 евро, така че в крайна сметка получих 200 евро бонус за залагане.


Трябва да кажа, че условията, за да можете да изтеглите част от парите, получени с бонуса, бяха брутални. Трябваше да заложа x8 първоначалния депозит ( 400 евро x 8 = 3200 евро ).


Е, имах добър старт и успях да реализирам печалба от 2900 евро . Когато ми оставаха само 100 евро от залагането, за да изпълня бонус условията, ТЕ АНУЛИРАХА БОНУСА И МИ ВЗЕХА 2900 ЕВРО .


Извинението, което ми дадоха, беше, че са ми дали нов бонус (20 завъртания за слотовете) и че тъй като са ми дали нов бонус, те продължават да анулират предишния.


В нито един момент не ме попитаха дали искам нов бонус или да направя промяна. Те просто ми наложиха бонуса от 20 завъртания. Тоест взеха ми 2900 евро печалба за боклук бонус от 20 завъртания за слотовете.


Свързах се с тях, подадох няколко жалби и изпратих множество имейли до отдела за обслужване на клиенти. Те НИКОГА не се свързаха с мен и не ми дадоха допълнителни обяснения освен посочените по-горе.


Бихте ли ми помогнали или наистина нямам шанс да си върна парите?


Поздрави и съжалявам, ако не съм успял да се обясня правилно.


Edited
Автоматичен превод:

Sergio, много съжалявам за вашата ситуация, минах през нещо подобно и те никога не ми върнаха парите или бонуса, с депозит от 150 през декември с офертите на santaslope ми дадоха 100% бонус, бонус, който достигна 540 евро и го отмениха, когато го имах на 66% и 2 седмици напред, за да завърша превъртането. В нормален ден влязох в акаунта си, за да правя залагания и виждам, че няма бонус и след това се свързвам с чата и те ви казват, че поради решение на администрацията са анулирали бонуса ми и не дават повече подробности, те са първокласни измамници, трябва да са под решетките с доживотен затвор, ако не и на 3 метра под земята. След това те ме ограничиха, но продължават да ми изпращат промоции на моя имейл, телефон и вие залагате на играта, която ви казват в промоцията, ако загубите, те ви дават бонус, който никога не ви позволяват да завършите превъртането, или го отменят, или вашите залози не се броят и мога да сложа препис от чата на това, за което съм говорил с тях, така че всеки да може да види начина, по който те мамят.

Автоматичен превод:

добро утро


Ще споделя моя опит със Залагателна къща Rabona. Тази компания има бонус, наречен "седмично презареждане" , в който те ви дават 50% от парите от най-високия депозит, който сте направили през седмицата.


В моя случай бях направил няколко депозита, но най-голямата сума беше 400 евро, така че в крайна сметка получих 200 евро бонус за залагане.


Трябва да кажа, че условията, за да можете да изтеглите част от парите, получени с бонуса, бяха брутални. Трябваше да заложа x8 първоначалния депозит ( 400 евро x 8 = 3200 евро ).


Е, имах добър старт и успях да реализирам печалба от 2900 евро . Когато ми оставаха само 100 евро от залагането, за да изпълня бонус условията, ТЕ АНУЛИРАХА БОНУСА И МИ ВЗЕХА 2900 ЕВРО .


Извинението, което ми дадоха, беше, че са ми дали нов бонус (20 завъртания за слотовете) и че тъй като са ми дали нов бонус, те продължават да анулират предишния.


В нито един момент не ме попитаха дали искам нов бонус или да направя промяна. Те просто ми наложиха бонуса от 20 завъртания. Тоест взеха ми 2900 евро печалба за боклук бонус от 20 завъртания за слотовете.


Свързах се с тях, подадох няколко жалби и изпратих множество имейли до отдела за обслужване на клиенти. Те НИКОГА не се свързаха с мен и не ми дадоха допълнителни обяснения освен посочените по-горе.


Бихте ли ми помогнали или наистина нямам шанс да си върна парите?


Поздрави и съжалявам, ако не съм успял да се обясня правилно.


Автоматичен превод:

Хей, прочетох ситуацията ти и ти съчувствам. Не мисля, че е честно от казиното, ако не поискаш никакъв бонус и те ти го дадат сами. Очевидно нещо подобно не трябва да се случва и определено е трябвало да ви предупредят за това.

Това, което бих направил във вашия случай, е да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ако проявявате интерес, можете да отворите такъв на този линк .

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви много за отговора и подкрепата. Ще подам жалба, защото смятам, че е напълно несправедливо да се отнасят към клиентите по този начин и бих искал да спре да се случва на всеки друг.


всичко добро

Автоматичен превод:
SERGIO_0

Разбира се, уведомете ме, ако научите нови факти за вашия случай или как върви разследването.

Ще се радвам, когато всичко се нареди и реши.

Успех.😉☘️

Автоматичен превод:

Има ли място, където можете да видите историята на вашите облигации? Имах 2 отменени и бих искал да знам как върви вашият случай.

Автоматичен превод:
pfrancicanava

Късметлия си, опитвам се да тегля от Rabona от месеци и нищо... Имам €3k и същото извинение както винаги. Докато не им писне и ми закрият сметката с парите ми без предупреждение, както съм чел няколко пъти в този форум. Жалко е колко си безпомощен да не можеш да направиш нищо, когато ти отговарят машини, а не хора... Аз съм с 22bet и нямам никакви проблеми. Тегля към моя iban и след няколко минути го имам в банката си. С рабона не може. Обработиха само първото ми теглене от €30, за да видят как работи и след това нищо.

Автоматичен превод:

Има ли място, където можете да видите историята на вашите облигации? Имах 2 отменени и бих искал да знам как върви вашият случай.

Автоматичен превод:

Здравей, не знам дали разбирам напълно какво пишеш. "История на облигациите"? Какво точно означава това, моля?

Автоматичен превод:

Късметлия си, опитвам се да тегля от Rabona от месеци и нищо... Имам €3k и същото извинение както винаги. Докато не им писне и ми закрият сметката с парите ми без предупреждение, както съм чел няколко пъти в този форум. Жалко е колко си безпомощен да не можеш да направиш нищо, когато ти отговарят машини, а не хора... Аз съм с 22bet и нямам никакви проблеми. Тегля към моя iban и след няколко минути го имам в банката си. С рабона не може. Обработиха само първото ми теглене от €30, за да видят как работи и след това нищо.

Автоматичен превод:

Е, след като си чакал толкова дълго парите, мислил ли си да пуснеш жалба? Може да успеем да ви помогнем по някакъв начин, въпреки че не обещавам.

Както и да е, вероятно е по-добре, отколкото да не знаем нищо конкретно в продължение на два месеца.

Казиното каза ли ви защо отнема толкова време? Има ли засечка?

Автоматичен превод:

Има ли място, където можете да видите историята на вашите облигации? Имах 2 отменени и бих искал да знам как върви вашият случай.

Автоматичен превод:

Няма история на бонусите като такава. В рамките на наличните опции обаче можете да видите „хронологията на баланса" , където можете да видите анулирането на възникнали бонуси.

Автоматичен превод:
SERGIO_0

Просто погледнах историята си и те отмениха бонуса, който имах, и в същото време ми дадоха безрисков залог, който никога не съм използвал. Разбирам, че са поставили в TC, че могат на практика да отменят бонусите, когато пожелаят, но добре, те ми го отнеха, когато имах наистина добра серия и на практика вече бях спечелил бонуса, защото с баланса, който имах, и дори да загубих всички следващи залози, които липсваха, за да завърша превъртането, пак оставах с печалби. Това е измама, отнемат нещо, което практически сте спечелили, и ви дават нещо, което никога не сте искали. Имам съмнения дали тези хора използват някакъв AI или нещо, което те откриват, когато някой е спечелил бонуса и там използват своите защитни инструменти срещу победителите.

Автоматичен превод:

Истината е, че не се използват никакви техники. Това, което знам е, че са много умни. Те ви пречат да правите екранни снимки, за да могат да имат доказателство за коварните практики, които използват.

Автоматичен превод:

Как върви вашият случай с отменения бонус? Е, чакам плащане повече от седмица и мисля, че отново ще имам нужда от помощ за тегленето.

Автоматичен превод:
1bazat

Съжалявам, ако отново е същата песен. Казиното каза ли ви също защо чакате цяла седмица? Вероятно не е най-бързият по отношение на тегления, бих казал.🙁

Автоматичен превод:
1...18 19 20...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини