Здравей Барни! В момента изпитвам това на уебсайта на Playzilla. Опитах да изтегля 8 пъти, но продължава да се отменя. При първата ми заявка за теглене се иска ИМЕ НА БАНКАТА, КЛИРИНГ КОД, IBAN и ИМЕ НА СМЕТКА. Попълних го с неправилна информация (тъй като нямаме същата банкова информация тук в AUS), но при следващите опити вече ме пита за ИМЕ НА БАНКАТА, BSB, НОМЕР НА СМЕТКА и ИМЕ НА СМЕТКА. Сигурен съм, че съм въвел правилна информация този път, но парите току-що се върнаха в сметката ми и на транзакцията пише отмяна на тегленето. Странно и сега се притеснявам какво става. Надявам се скоро да получа парите си. Получихте ли вашите?
Hi Barney! I am currently experiencing this on Playzilla website. Tried to withdraw 8 times but it keeps getting cancelled. On my first withdrawal request it ask for BANK NAME, CLEARING CODE, IBAN, and ACCOUNT NAME. I filled it up with incorrect info ( as we dont have same bank info here in AUS) but the next attempts it already ask me for BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER and ACCOUNT NAME. I am sure I have put correct info this time but the money just went back to my account and on the transaction it says withdrawal cancel. Strange and I am worried now whats going on. I am hoping I can get my money soon. Did you get yours?