ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от canaberto
|
21298 преглеждания 218 отговора |
|
1...5 6 7...11
Добавете пост
BarneyTheAngus
преди 8 месеца

Здравей Барни! В момента изпитвам това на уебсайта на Playzilla. Опитах да изтегля 8 пъти, но продължава да се отменя. При първата ми заявка за теглене се иска ИМЕ НА БАНКАТА, КЛИРИНГ КОД, IBAN и ИМЕ НА СМЕТКА. Попълних го с неправилна информация (тъй като нямаме същата банкова информация тук в AUS), но при следващите опити вече ме пита за ИМЕ НА БАНКАТА, BSB, НОМЕР НА СМЕТКА и ИМЕ НА СМЕТКА. Сигурен съм, че съм въвел правилна информация този път, но парите току-що се върнаха в сметката ми и на транзакцията пише отмяна на тегленето. Странно и сега се притеснявам какво става. Надявам се скоро да получа парите си. Получихте ли вашите?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Виждам, че много говорят за palmslots, на 22 август те ме спряха и след един ден затвориха игралната ми сметка с баланс от €455 000 и €5 000, които се теглят вече за месец и винаги с обичайната формулировка, която се обработва, разбира се, ако те отворя отново акаунта си и го намирам на 0, взривявам ги, имам и екраните за баланс, какво да правя.

Всичко започна преди месец, когато поисках тегленето на 5000 и те просто изпращаха имейли всеки ден, за да имат винаги допълнителни документи и записи за моето лице, което държи документите, след което може би те разбраха, че наистина съществувам и затова затвориха акаунта ми и те не отговарят на имейлите, които им изпращам всеки ден до тази сутрин

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
laterrafrancesco
преди 8 месеца

Здравей.

От моя гледна точка вашият акаунт беше в процес на проверка повече от месец, но все пак не съм сигурен дали акаунтът е бил успешно потвърден в крайна сметка и тези €5000 са ви предоставени, или по-скоро затворен с анулиране на баланса .

Преминахте ли KYC, моля? Получавали ли сте тегления? Натрупахте ли баланса с или без бонус и освен това какви игри сте играли?

Знам, че звучи като поредното разследване и съжалявам за това, но разбирането на ситуацията вероятно е ключ към решението.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравей Радка, KYC премина успешно, никога не съм получавал никакви тегления, това е първото, което направих и все още няма отговор, натрупах баланса без бонуси и го натрупах всичко, като играх във виртуалния футболен шампионат

Автоматичен превод:
laterrafrancesco
преди 8 месеца

Здравейте, ако става дума за виртуално футболно първенство, трябва да започна, като спомена, че Casino Guru не се занимава със спортни залагания, тъй като нямаме опит и клон.

От друга страна, съжалявам, че имате подобни притеснения и бих искал да ви помогна и да ви препоръчам сайтове, където можете да подадете жалба, тъй като е свързано със спортни залагания.

Просто изберете една от следните връзки:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако решите да подадете жалба, моля, можете ли да ни информирате във форума за това как е напреднал вашият случай? Надявам се да съм бил поне малко полезен.

Автоматичен превод:
boypalago
преди 8 месеца

Да, получих парите си, като въведох BSB и номера на сметката в полето IBAN без интервали. Вашият изглежда различен, тъй като сега иска BSB и Acc номер. Задграничните ще имат нужда от swift код???. Не сте сигурни какво да ви предложа да опитате - може би помощ на живо???. Успех и ни кажи как си. Барни.

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 8 месеца

Взех си парите! благодаря ви, че отделихте време за моето запитване! оценявайте го щастлив хазарт!

Автоматичен превод:
boypalago
преди 8 месеца

Това е страхотно! ✨

Бихте ли обяснили как играчите трябва да въвеждат правилно BSB, IBAN или дори номера на сметки? Понякога се появяват тези въпроси, така че местният играч, който предоставя отговори, винаги е голяма подкрепа! 🙂

Без натиск, разбира се! Всички съвети са много ценени! 😎

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Радвам се да чуя, че сте получили плащане. Барни

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Някой може ли да ми каже колко време отне средно да чакам за изплащане???

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравей Радка,


На 30 август депозирах 100 евро и използвах тези пари, за да изплатя 5000 евро. Играх без бонус. Аз също поисках изплащането на 30 август.


Моят акаунт е отворен от 2 септември. Готов сертифициран и годен за теглене.


Защо отнема толкова време? Никога не съм имал това преди. Наистина съм в паника, че няма да получа парите.


Можете ли да ми помогнете?




Автоматичен превод:
lgschwandtner
преди 8 месеца

Здравейте, мисля, че когато става въпрос за тегления и казина като цяло, е добра идея да получите поне малко общ преглед. Бих препоръчал да разгледате потребителските отзиви или оплаквания на нашия сайт, които отразяват реалния опит на играчите и биха могли да помогнат при този вид въпроси. Намерих подобен случай, който беше разрешен на тази връзка: https://casino.guru/palmslots-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-at Разбира се, можете да намерите повече, ако се интересувате.

Бих искал също да добавя, че що се отнася до тегленията, ние даваме на казината 14 дни да разрешат тази ситуация.

Както и да е, забелязах също, че сте успели да подадете жалба , така че ще видим накъде ще тръгне случаят оттук нататък. Не забравяйте да ни държите в течение с развитието на случая.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро,


Благодаря за вашият отговор. За щастие господинът си получи парите и аз също се надявам на щастлив край.


При мен е същия проблем. На имейлите не се отговаря и не получавате реална информация в чата. Наистина съм отчаян и притеснен. Все още се опитвам да бъда търпелив. Ще напиша друга актуализация.

Автоматичен превод:
Danijel310138
преди 8 месеца

О, не, това не звучи добре. Играхте ли и без бонус?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Наистина съм развълнуван, защото играх без бонус. Нищо не става, вече губя надежда.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Свързах се директно с Curaçao eGaming („CEG") и те ми казаха, че ще разрешат проблема.

Автоматичен превод:
laterrafrancesco
преди 8 месеца

Благодаря ви за вашето съобщение. Кога се свързахте с нея? Работи ли или все още чакате изплащане?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Всичко ще бъде завършено в рамките на 7 работни дни, има още 2 дни, мисля, че ще отговорят следващата седмица

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това ми се струва като грешен филм. Най-голямата ми печалба веднъж беше 1000 евро.


Бях толкова щастлив, че спечелих 5000 евро, а сега и това. Нещо не е наред....

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Представете си, че спечелих 460 000 с виртуалния футболен шампионат

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини