НачалоФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от canaberto
|
45 775 преглеждания 246 отговора |
|
1...3 4 5...13
Eveline
преди 2 години

Здравейте Евелин, само любезно напомняне:

моля, използвайте бутона "отговори" (стрелка с насочена вляво стрелка в долния ляв ъгъл на публикацията), в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено за публикацията ви.

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, благодаря! Не се сетих за това!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Знам, че имате свои собствени критерии за оценка на казината, но може би трябва да включите отзивите на играчите в тези оценки. За тях в крайна сметка е важно дали изплащанията работят и как казиното като цяло се справя с критиките и/или опасенията на играчите. И това е катастрофа с Palm Slots, както можете да видите в предишните ревюта.


Автоматичен превод:
Eveline
преди 2 години

Здравей Евелин,

Съгласен съм и всички споменати критерии вече са взети под внимание, въпреки че потребителската оценка се съхранява отделно, защото дори да се опитаме да запазим потребителската оценка безпристрастна, никога не можем да бъдем сигурни.

file

Това е информация, която не можем да оценим и проверим по същия начин, както правим в случай на нашето собствено рейтингово разследване.

Ние също така разглеждаме всяка жалба, подадена тук в Casino Guru много внимателно и внимателно, за да идентифицираме възможни проблеми, които биха могли да променят текущия рейтинг на казиното.

Дори и да не е по силите ни да реагираме на да кажем краткосрочни усложнения, ние правим всичко възможно да наблюдаваме казината отблизо. Затова сме благодарни за всяка конкретна обратна връзка, която получаваме от всички вас. 🙏


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, не съм сигурна дали си проследила жалбата, но същия ден се оплака и същия ден се появиха пари. Проблемът не беше в SWIFT кода, както казваха всеки път, а в IBAN. В Австралия имаме BSB и номер на сметка. Така че трикът е в полето IBAN да въведете както BSB, така и номера на сметката без интервали, което открих само чрез проба и грешка, а не по съвет от казино, което постоянно казваше, че SWIFT кодът е неправилен. Чао за сега, Кърсти

Автоматичен превод:
BarneyTheAngus
преди 2 години

Здравей Кристи,

благодаря ви за това известие, за съжаление не мога да се справя с всяка жалба, така че високо оценявам, че се върнахте и обяснихте допълнително.

Вашият опит ме кара да мисля, че казиното трябва да образова служителите си много по-добре в бъдеще. 🤔Поддръжката трябва да предлага съвети и да търси решение, въпреки че това не се случи във вашия случай.

Не е най-добрата снимка, бих казал.

Надяваме се, че това няма да се случи отново на никого и ако е така, има публикувано от вас решение, което може да помогне на друг играч!

Благодаря ти, Кристи 👍👍



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Исках да дам актуална информация относно жалбата си. Без оплакването вероятно все още щях да чакам отговор от казиното. Фактът, че междувременно е затворен, разбира се е добре, но "неоправдано" ?? Жалбата ми беше много добре обоснована и казиното дори не беше понижено.

Фактът, че казиното ми кредитира бонус от 5000 евро (моите печалби), който след това изчезна и се появи отново 3 дни по-късно, е едно.

След това не играх и се опитах да получа подобрени условия за теглене като компенсация за цялата караница и огромните 7 седмици чакане. Разбира се, казиното не се съгласи с това, въпреки че със сигурност щях да оставя малко пари в сметката, за да играя с по-висок коефициент на изплащане.

Не очаквах гъвкавост, тъй като те могат да се позовават на вашите условия, но се надявах, че ще бъдете малко по-гъвкави по отношение на лоялността на клиентите. Да играете с 5000 евро и да знаете, че можете да изтеглите само 400 - дори 6 седмици след печалбата - не е наистина забавно. Това наистина разваля удоволствието от играта. Всеки, който някога е играл, може да си представи това. PalmSlots е гадно, съжалявам. Мога само да посъветвам всички да не играят там. Обслужването на клиенти е лошо, чатът изобщо не е полезен. Те могат да бъдат спокойни, че няма да платя нито цент там. Съответна оценка ще последва скоро.

Не мисля, че е добре дори да не понижавате рейтинга на казиното след подобни инциденти (моят не е единственият) и жалбата ми да бъде затворена като неоснователна.



При по-висока печалба със сигурност щях да оставя няколкостотин евро в сметката, с които да играя

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Здравей Евелин,

Благодаря Ви за актуализацията. Трябва да кажа, че съм съгласен с последното твърдение:

„Разбирам разочарованието ви. Казиното може, разбира се, да ви предложи някакъв вид компенсация като жест на добра воля. Ние обаче няма да го накажем, ако не го направи, стига да ви бъде даден шанс да завършите залагането . Благодарим ви, че използвате центъра за разрешаване на жалби на Casino Guru."

Предполагам, че това беше съвсем справедливо и не можем да санкционираме казиното, защото не сте дали компенсация. Ако го направихме, ние щяхме да постъпим несправедливо.

Пожелавам ви повече късмет другаде, най-добре ще е да намерите казино, което ви подхожда повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

По-добре ми отива? Те са най-некомпетентното и нечестно казино, в което съм играл. И съм играл в доста.

Автоматичен превод:
Eveline
преди 1 година

Ако мислите, че е така, тогава определено трябва да намерите по-подходящо казино - да.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, играя на palmslots, трябва да направя теглене и засега ми искат снимки на документи за самоличност и сметки. Бих искал да съм сигурен, че не е измама и следователно мога безопасно да кача документите. Благодаря ти

Автоматичен превод:
mime
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че трябва да разчитате повече на собствените си изследвания. Проверявали ли сте казиното, преди да решите да играете там? Би било много по-безопасно, бих казал. не мислиш ли

Можете да започнете точно тук:

https://casino.guru/palmslots-casino-review#tab=js-tab-reputation

Също така мисля, че трябва да научите малко повече за процеса на проверка. Това, което изисква казиното, ми звучи доста нормално и съм сигурен, че ще го намерите в правилата на казиното - проверили ли сте това? 🤔

Чувствайте се свободни да преминете през тези безплатни курсове:

https://casino.guru/academy

Винаги проверявайте репутацията на казиното, преди да играете там, и винаги четете всички правила.

Пожелавам ви бърза проверка. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, въпрос, започнах да играя с palmslots преди 1 седмица, сега кредитната ми карта ме блокира да правя плащания в сайта, също така се регистрирах в astropay, тъй като те не са сертифициран сайт, следователно не е разрешен за тегления. случвало ли ти се е и на теб

какво мога да направя? промяна на сайта на казиното?

Автоматичен превод:
mime
преди 1 година

Мисля, че ще е най-добре да попитате поддръжката директно. Може да има други фактори в движението, за които не знам.

Можете ли да използвате друга опция за плащане вместо това?

Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

явно сайтът им е международен и не е сертифициран. следователно вече няма да мога да правя депозити. Смених казиното, опитвам 888

Автоматичен превод:
mime
преди 1 година

И така, успяхте ли да разрешите ситуацията?

Ако мога да кажа, трябва да играете само в казина, лицензирани от ADM. Можете да намерите списъка тук . 🌟


Автоматичен превод:
преди 1 година

Знаете ли, че това казино твърди, че има лиценз за електронни игри в Кюрасао 1668/JAZ, който не е валиден?

Всички казина от групата Newera BV (24slots, Pribet, Palmslots, Betindi и т.н.) представят погрешно своя лиценз в своите T&C.

На КЕГ е невалиден!

Вие давате добра оценка на казино, което измамва и прави неверни твърдения на своя сайт.

filefile

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Здравей Carsix79,

Може би причината е, че лицензът е остарял съвсем наскоро? Прав си, сега не е валидно:

file

Просто се питам, защо поне винаги трябва да си толкова "директен"? Забелязали ли сте някога, че молим играчите да ни актуализират, ако е възможно?

Тази опция се показва под всяка страница на казиното:

file

Така че много ви благодаря за любезната подкрепа. Проверявам го. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В какъв смисъл съм насочен?

Представете си всички онези играчи, които търпят несправедливости и не могат да бъдат защитени от регулаторен орган, към който самите те декларират, че трябва да сезират в случай на спорове.

file

Опитайте да попитате операторите в чата за обяснения относно техния лиценз. Те ви изключват от чата и ви блокират. Така че те знаят, че работят незаконно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина съм разочарован в момента. Наскоро дадох на този сайт справедлив и положителен отзив, но сега ме затрудняват да закрия акаунта си. Достатъчно лошо е, че човек трябва да прескача обръчи, за да получи достъп до всякакви инструменти за отговорна игра, но за да игнорира имейл, трябва да премине през чата отново, кой ви кара да изпратите друг имейл и след това да чакате още 24 часа за отговор, е нелепо и хищническо . Наистина лош бизнес.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини