преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PalmSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що се регистрирах в това казино и се оказа, че за да теглите, трябва да заложите x 10, Това не е нечестно, това е повече от това... това е измама.
Играя само на рулетка и правя депозит от 1000 евро и се оказва, че трябва да заложа 10 000 евро, за да мога да тегля.
Не знам как някой играе в тези казина, например Silver Play е x 5......Невероятно
I just registered in this casino and it turns out that in order to withdraw you have to bet x 10, This is not that it is unfair, it is more than that... it is a scam.
I only play roulette and I make a deposit of 1000 euros and it turns out that I have to bet 10,000 euros to be able to withdraw.
I don't know how anyone plays in these casinos, for example the Silver Play is x 5......Incredible
Me acabo de registrar en este casino y resulta que para poder retirar hay que apostar x 10, Esto no es qu sea injusto, s mas que eso....es una estafa.
Yo juego a la ruleta solamente y hago un deposito de 1000 euros y resulta que tengo que apostar 10.000 euros para poder retirar.
No se como juega nadie en estos casinos , por ejemplo el Silver Play es x 5......Increible
Господа от казино Guru: Трябва да го кажете, когато виждаме преглед на казино, защото има потребители, които се регистрират и започват да играят, но когато отидат да теглят, ако са спечелили, се оказва, че трябва да заложат депозита x 10, както моят m се случи вчера в Silver Play.
Мисля, че това е измама на потребителя
Gentlemen of the casino Guru: You should say it when we are seeing a review of a casino because there are users who register and start playing, but when they go to withdraw if they have won, it turns out that they have to bet the deposit x 10, like my m happened yesterday in Silver Play.
I think that is scamming the user
Sres. del casino Guru : Deberian ustedes decirlo cuando estamos viendo una reseña de un casino porque hay usuarios que se registran y empiezan a jugar, pero cuando van a retirar caso de haber ganado, resulta que tienen que apostar el deposito x 10, como a mi m paso ayer en Silver Play.
Creo que eso es estafar al usuario
Винаги четете правилата и условията, преди да се присъедините към някое казино, така няма да бъдете хванати
Always read the terms and conditions before you join any casino that way you won’t get caught out
Господа от казино Guru: Трябва да го кажете, когато виждаме преглед на казино, защото има потребители, които се регистрират и започват да играят, но когато отидат да теглят, ако са спечелили, се оказва, че трябва да заложат депозита x 10, както моят m се случи вчера в Silver Play.
Мисля, че това е измама на потребителя
Gentlemen of the casino Guru: You should say it when we are seeing a review of a casino because there are users who register and start playing, but when they go to withdraw if they have won, it turns out that they have to bet the deposit x 10, like my m happened yesterday in Silver Play.
I think that is scamming the user
Sres. del casino Guru : Deberian ustedes decirlo cuando estamos viendo una reseña de un casino porque hay usuarios que se registran y empiezan a jugar, pero cuando van a retirar caso de haber ganado, resulta que tienen que apostar el deposito x 10, como a mi m paso ayer en Silver Play.
Creo que eso es estafar al usuario
здравей канаберто,
измама означава, че казиното не плаща на играчите и приема само депозити. Това, което описахте не е измама. Това е правило за борба с прането на пари. Трябва да кажа, от друга страна, че депозитът от 10 пъти звучи твърде много. Бих казал, че 5x е топ, но трябва да имаме предвид, че сте депозирали доста голяма сума.
Да кажем, че ако казиното прилага залагане на 10x депозит като правилото за AML за по-ниски суми - няколкостотин долара, това правило не трябва да се прилага, но не е измама и казиното може да го направи, ако е посочено в условията .
Винаги четете правилата и условията, преди да направите депозит. Освен това, по време на регистрацията, най-вероятно сте били помолени да прочетете тези условия и да се съгласите с тях. Прав ли съм?
Hello canaberto,
scam means that the casino does not pay players and only accepts deposits. What you described is not a scam. It's an anti-money-laundering rule. I must say, on the other hand, that 10x deposit sounds far too much though. I'd say that 5x is a top but we must consider that you deposited quite a sum.
Let's say that if the casino applies 10x deposit wagering as the AML rule to lower sums - a few hundred bucks, it's not how this rule should be applied but it's not a scam and the casino can do that if it is stated in terms and conditions.
Always read the terms and conditions before making a deposit. Furthermore, during the registration, you were most probably asked to read those terms and agree with them. Am I right?
Дори и да спазваш правилото и те не плащат, направих теглене преди повече от 10 дни и не пристигна. Казват, че ще има проблем с моята сметка, но не правят нищо друго, дори съм им изпратил извлечението от сметката, за да видят, че парите не са пристигнали, но те настояват, че са направили тегленето без да доказват нищо. Статери са
Even if you comply with the rule, they don't pay either, I made a withdrawal more than 10 days ago and it hasn't arrived. They say that it will be a problem with my account but they do nothing else, I have even sent them the statement of the account so that they can see that the money has not arrived but they insist that they made the withdrawal without proving anything. They are staters
Aunque cumplas con la regla tampoco pagan, yo hice una retirada hace mas de 10 dias y no me llega. Ellos dicen que será problema de mi cuenta pero no hacen nada mas, les he mandado hasta el extracto de la cuenta para que vean que no me ha llegado el dinero pero insisten que por su parte lo hicieron el retiro sin demostrar nada. Son unos estadadores
Освен че не можете да въведете Iban, само 20-те цифри на сметката.
Ибанът е невъзможен и там започнах да осъзнавам, че има нещо странно.
Моля, направете нещо срещу тези измамници.
Не можем да позволим на повече потребители да правят това
Apart from the fact that you cannot enter the Iban, only the 20 digits of the account.
The Iban is impossible and there I began to realize that there was something strange.
Do something against these scammers please.
We cannot allow more users to do so
Aparte que no se puede meter el Iban,solo los 20 dígitos dela cuenta.
El Iban es imposible y ahí empecé a darme cuenta que había algo raro.
Hagan algo contra estos estafadores por favor.
No podemos permitir que lo hagan a más usuarios
Това, което написах преди, имам предвид казиното Eagles.
В Palm Slots не съм идвал да играя по толкова взискателни правила
Орлите, ако ще са сигурни
What I wrote before I am referring to the Eagles casino.
In Palm Slots I have not come to play by such demanding rules
The Eagles if they will be sure
Lo escrito antes Me refiero al casino Eagles.
En Palm Slots no he llegado a jugar por las reglas tan exigentes
El Eagles si que te estarán seguro
Дори и да спазваш правилото и те не плащат, направих теглене преди повече от 10 дни и не пристигна. Казват, че ще има проблем с моята сметка, но не правят нищо друго, дори съм им изпратил извлечението от сметката, за да видят, че парите не са пристигнали, но те настояват, че са направили тегленето без да доказват нищо. Статери са
Even if you comply with the rule, they don't pay either, I made a withdrawal more than 10 days ago and it hasn't arrived. They say that it will be a problem with my account but they do nothing else, I have even sent them the statement of the account so that they can see that the money has not arrived but they insist that they made the withdrawal without proving anything. They are staters
Aunque cumplas con la regla tampoco pagan, yo hice una retirada hace mas de 10 dias y no me llega. Ellos dicen que será problema de mi cuenta pero no hacen nada mas, les he mandado hasta el extracto de la cuenta para que vean que no me ha llegado el dinero pero insisten que por su parte lo hicieron el retiro sin demostrar nada. Son unos estadadores
Ако казиното не плаща, това е съвсем различна история.
Виждам оплакването ви за отваряне на Casino Eagles в момента. Ще видим дали ще се свържем с тях.
If the casino does not pay it's a completely different story.
I can see your complaint about Casino Eagles being opened at the moment. We shall see if can get in touch with them.
Това, което написах преди, имам предвид казиното Eagles.
В Palm Slots не съм идвал да играя по толкова взискателни правила
Орлите, ако ще са сигурни
What I wrote before I am referring to the Eagles casino.
In Palm Slots I have not come to play by such demanding rules
The Eagles if they will be sure
Lo escrito antes Me refiero al casino Eagles.
En Palm Slots no he llegado a jugar por las reglas tan exigentes
El Eagles si que te estarán seguro
Както и да е, аз съм доста загубен във всички онези казина, които коментирахте в тази тема, свързани само с PalmSlots.
Моля ви любезно да коментирате всяко казино в неговата обща нишка или да създадете друга нишка, която може да бъде свързана ръчно към правилното казино.
Това е доста бъркотия, трябва да кажа 😀.
Изглежда, че дори първите две публикации трябваше да са другаде - в общата тема на Silver Play:
Тогава ти написа, че е за Eagles:
Чудя се, има ли някоя ваша публикация за PalmSlots?
Така че, моля, поставяйте публикациите си съответно - ще бъдем много благодарни. 👍
Anyway, I'm quite lost in all those casinos you commented on in this thread only associated with the PalmSlots.
I ask you kindly to comment on each casino in its general thread or create another thread that can be bound to the proper casino manually.
This is quite a mess I must say 😀.
It seems that even the first two posts were supposed to be elsewhere - in Silver Play's general thread:
Then, you wrote it's about Eagles:
Is any of your posts about PalmSlots, I wonder?
So please place your posts accordingly - it would be much appreciated. 👍
Със сигурност греша. Обяснявам :
В Silver play вече не играя и акаунтът е затворен.
Никога не съм играл в Palm Slot, защото условията са злоупотребяващи.
Eagles е мястото, където съм регистриран и те не плащат. Вчера и следвайки вашите указания подадох ЖАЛБАТА.
Всичко най-хубаво
Surely I'm wrong. I explain :
In Silver play I no longer play and the account is closed.
I have never played at Palm Slot because the conditions are abusive.
Eagles is where I'm registered and they don't pay. Yesterday and following your instructions, I filed the COMPLAINT.
All the best
Seguramente me equivoque. Le explico :
En Silver play ya no juego y la cuenta esta cerrada.
En Palm Slot no he jugado nunca porque las condiciones son abusivas.
En Eagles es donde estoy registrado y no pagan. Ayer y siguiendo vuestras instrucciones, puse la QUEJA.
Un saludo
Стойте далеч от това казино.
1 те ви принуждават (залог), дори и да не сте играли с бонус, трябва да конвертирате депозита си ×10, което само по себе си казва всичко.
2 когато си помислих да изтегля малко печалба за втори път, този имейл се появи.
Stay away from this casino.
1 they force you (wager) even if you didn't play with bonus, you must convert your deposit ×10 that alone says it all.
2 when I thought of withdrawing a little profit the second time, this email appeared.
Håll er borta från detta casino.
1 de tvingar på dig (wager) fast du inte spelat med bonus, du ska omsätta din insättning ×10 bara det säger allt.
2 när jag tänkte ta ut en lite vinst andra gången då dök detta emajl upp .
Здравейте,
Бих казал, че залагането, прилагано към всеки депозит, е доста често срещано правило, но не е много популярно.
Максимум 3 пъти залагане би било по-добре.
Що се отнася до таксите, успяхте ли да проверите това в правилата и условията предварително? Надявам се.
Казиното трябва да плаща такси за всяко получено изплащане, така че мога да си представя, че това е инструмент, който трябва да мотивира играчите да теглят по-рядко и по-ефективно.
Разбирам, че това също не е популярно правило.
Hello,
I'd say that wagering applied to every deposit is a pretty common rule, however, it's not a very popular one.
Max 3 times wagering would be better.
When it comes to the fees, were you able to check this in the terms and conditions beforehand? I hope so.
The casino must pay fees for every proceeded payout so I can imagine that this is a tool that should motivate players to withdraw less often and more efficiently.
Can understand that it's not a popular rule either.
Същото се случи и с мен като използвах и след известно време се появява.
The same happened with me as I used and after some time it appears.
съжалявам, но изобщо не разбирам какво се случва в Casino Guru напоследък. за мен това винаги е бил първият адрес, когато трябваше да се информирам за казино и на вашия преглед всъщност можеше да се вярва сляпо.
времената сякаш свършиха. казината получават лоша репутация, ако имат лимит на печалба на завъртане от 100 000 евро, но казина като Palmslot, които изискват 10x (!) залагане на депозита дори без бонус - не е за вярване. дори няма бележка в рецензията на казино Guru за това. (разгледах T&Cs благодарение на прегледите на играчите тук и не депозирах.)
бонус условията също са настръхващи. максимално изплащане на сума от 10x бонус наистина не е честно, ако има изискван оборот от 40x депозит И бонус. плюс такса от 8%(!), ако изплащане бъде поискано отново в рамките на един месец (!).
така че, ако вземете всичко това заедно, как е възможно това казино да получи "много добра" репутация? и отгоре на играчите се казва, че това няма да е нечестно и добре, защото е в T&Cs? и 10 пъти оборота е заради правилата против пране? шегуваш ли се? това очевидно няма нищо общо с причините против прането, а с несправедливите условия с правилата против прането като претекст.
като се има предвид това, може да се окаже, че лимитът на печалбите от 100 000 е проблем за (хайролър), но тук става въпрос за малките хора и за счупването на вратовете им.
Като цяло цялата история е повече от разочароваща и така бавно, но сигурно "много добрата" репутация на Casino Guru отива на вятъра, защото това не е първият абсолютно неразбираем преглед и не първият път, когато се извиняват абсолютно несправедливи условия.
sorry, but I don't understand at all what's been going on at Casino Guru lately. for me this was always the first address when it came to informing myself about a casino and your review could actually be trusted blindly.
the times seem to be over. casinos get a bad reputation if they have a win limit per spin of 100,000 euros, but casinos like Palmslot, which require a 10x (!)wagering of the deposit even without a bonus - unbelievable. there is not even a note in the casino Guru review about it. (i had a look at the T&Cs thanks to the player reviews here and didn`t deposit.)
the bonus conditions are also hair-raising. a max cash-out of 10x bonus amount is really not fair if there is a required turnover of 40x deposit AND bonus. plus a fee of 8%(!) if a payout is requested again within a month (!).
so if you take all these together, how can it be that this casino gets a "very good" reputation? and on top the players are told that this would not be unfair and ok, because it is in the T&Cs? and 10x times turnover is because of anti-laundring-rules? are you kidding? this has clearly nothing to do with anti-laundring reasons but with unfair conditions with anti-laundring-rules as a pretext.
that being said, could be that a winspin-limit of 100,000 is a (highroller)problem, but this here is about the small people and about breaking their necks.
all in all, the whole story is more than disappointing and so slowly but surely the "very good" reputation of Casino Guru goes down the drain, because this is not the first absolutely incomprehensible review and not the first time absolute unfair conditions are excused.
Здравей,
благодаря ви за мнението. Винаги можете да информирате нашия екип за данни/преглед за тези съмнения, като използвате имейл data@casino.guru . Опитваме се редовно да преглеждаме по-добрите казина, но винаги можем да имаме нужда от помощ.
В случая с PalmSlots Casino бих казал, че сметнахме неговите правила и условия за предимно справедливи, затова добавихме предупреждение: „Това казино забранява определени модели на залагане или стратегии при игра с бонус средства, но не сме свидетели на това правило да се използва срещу играчи все още."
+
„Предупреждение: PalmSlots Casino има определени раздели от правилата и условията за бонуси, които считаме за несправедливи към играчите на казиното. Те могат да ви създадат проблеми, ако решите да се възползвате от бонусите или промоциите на казиното. Поради това ви съветваме да потърсете казино с честни правила или поне обърнете специално внимание на Правилата и условията на това казино, ако решите да играете в него."
Ако проверите жалбите, ще видите, че досега са подадени само 4 жалби и това също е доста добре.
Дори и с тези предупреждения казиното си спечели много лоша репутация, това може да се промени, разбира се, затова ние молим играчите да подават жалби всеки път, когато се почувстват малтретирани.
Hello there,
thank you for your opinion. You can always inform our data/review team about those doubts using email data@casino.guru. We try to review the better casinos regularly, but we can always use some help.
In the case of PalmSlots Casino, I would say that we found its terms and conditions mostly fair, so we added a warning: "This casino forbids certain betting patterns or strategies when playing with bonus funds, but we have not witnessed this rule being used against players yet."
+
"Warning: PalmSlots Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players. These might cause you issues if you decide to take advantage of the casino's bonuses or promotions. Because of this, we advise you to look for a casino with fair rules or at least pay special attention to this casino's Terms and Conditions if you decide to play at it."
If you check complaints, you will see that there have been only 4 complaints submitted so far and this is also quite good.
Even with those warnings the casino earned a very bad reputation, it may change, of course, that is why we ask players to submit complaints every time they feel abused.
Благодаря за вашия отговор. моят коментар относно липсващата информация се отнася до 10x оборота на суровия депозит. с 10x изисквания за залагане, шансът да загубите печалба отново е много голям. това е просто математика.
Като се има предвид това, разбирам, че прегледите отнемат много време и персонал, но много играчи разчитат на прегледа на казино гуруто и може да не прочетат всичко на сто процента. често чувам: „оценен е като много добър в Casino Guru, така че е безопасен." „много добър" с 8,3 от 10 точки от вас е като печат за качество. и почти ме изкуши да депозирам в Palmslots. (което не е важно в случая, само пример). ето защо според мен е толкова невероятно важно самият рейтинг да отразява реалните условия, а те са абсолютно неблагоприятни за играча в случая на Palmslot (също и таксата от 8% е част от него). имате изключително намалени шансове и голяма вероятност от загуба. така че бих очаквал оценката да не е „много добра" дори без оплаквания. Надявам се, че това обяснява притесненията ми по-добре от предишната публикация.
thanks for your reply. my comment about missing info referred to the 10x turnover of the raw deposit. with 10x wagering requirements, the chance of losing a win again is very high. that's just math.
that being said, I understand that the reviews take a lot of time & staff, but a lot of players rely on the casino guru review and may not read everything one hundred percent. i often hear: "its rated very good at Casino Guru, so its safe."a "very good" with 8.3 out of 10 points from you is like a seal of quality. and almost tempted me to deposit at Palmslots. (what is not important in this case, just an example). that's why, in my opinion, it is so incredibly important that the rating itself reflects the real conditions and these are absolutely unfriendly to the player in the case of the Palmslot (also the 8% fee is part of it). you have extremely reduced chances and a high probability of loss. so i would expect the rating not to be "very good" even without complaints.hope this explains my concern better than the post before.
Здравейте отново и ви благодаря за тази актуализация, сега наистина разбирам притеснението ви много по-добре.
Все още смятам, че всеки играч трябва да провери изцяло правилата и условията на уебсайта на казиното. Мога да си представя, че изискването за залагане трябва да се вземе предвид от сумата на първоначалния депозит.
Мога само да предложа намиране на по-подходящо казино.
Hello again and thank you for this update, I truly understand your concern much better now.
I still feel that every player should check the terms and conditions in full on the casino's website. I can imagine that the wagering requirement should be considered by the initial deposit amount.
I can only suggest finding a more suitable casino.
Здравейте всички, присъединих се към това казино и въведох тегленето си преди няколко дни (така че все още не съм получил нищо), но съм в Австралия??? и сега чета, че не приемат австралийски играчи??? Проверката ми мина добре. Ще актуализирам тази нишка за чат, ако/когато пристигнат пари. Някакви други австралийци играят тук? Благодаря за четенето....
Hi All, I joined this casino, and entered my withdrawal a couple of days ago (so not received anything yet) but i am in Australia??? and now I am reading they do not accept Australian Players??? My verification went through fine. I will update this chat thread if/when money arrives. Any other Aussies playing here? Thanks for reading....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.