ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от canaberto
|
34180 преглеждания 239 отговора |
|
1...6 7 8...13
Добавете пост
laterrafrancesco
преди 1 година

Благодаря ви за вашето съобщение. Кога се свързахте с нея? Работи ли или все още чакате изплащане?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко ще бъде завършено в рамките на 7 работни дни, има още 2 дни, мисля, че ще отговорят следващата седмица

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това ми се струва като грешен филм. Най-голямата ми печалба веднъж беше 1000 евро.


Бях толкова щастлив, че спечелих 5000 евро, а сега и това. Нещо не е наред....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Представете си, че спечелих 460 000 с виртуалния футболен шампионат

Автоматичен превод:
преди 1 година

Във всеки случай те искат доказателство, за да продължат с разследването, изпратих екранни снимки на игралната си сметка, баланса си и презарежданията на домашното си банкиране

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих екранната снимка, преди да затворят акаунта ми и да ме изгонят

Автоматичен превод:
laterrafrancesco
преди 1 година

Развълнуван съм. Моля, дръжте ме в течение. Разбира се, че и аз те обичам 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко дни след вашата заявка за теглене акаунтът ви беше блокиран?


За щастие още не са ме блокирали. Само тегленето не се обработва. 8 дни вече!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имайте предвид, че кандидатствах в събота, 12-ти, бях спрян в понеделник и след това те затвориха акаунта във вторник

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Лудо, невероятно. Стискам ти палци всичко да е наред.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро,


Благодаря за вашият отговор. За щастие господинът си получи парите и аз също се надявам на щастлив край.


При мен е същия проблем. На имейлите не се отговаря и не получавате реална информация в чата. Наистина съм отчаян и притеснен. Все още се опитвам да бъда търпелив. Ще напиша друга актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам чувствата ви, когато става въпрос за пари и не можете да получите никакви отговори. Бих бил също толкова разочарован. Но не е нужно да губите надежда и да се опитвате да мислите положително, което според мен се опитвате да направите.

Що се отнася до жалбата , Ник ще стигне до нея и е добре, че я актуализирахте. Ако имате нова информация, не се колебайте да я добавите тук и тук във форума.

Надяваме се, че всичко ще се оправи навреме и ще си получите парите.

Стискайте палци 🤞🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързах се директно с Curaçao eGaming („CEG") и те ми казаха, че ще разрешат проблема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мисля, че това е доста разбираем ход от ваша страна и бих искал да ви помоля дали можете също да ни уведомите, когато получите решение от орган. Със сигурност би било от голяма полза както за нас, така и за играчите.

Що се отнася до екранните снимки, също е разумно да ги направите и да ги запазите, тъй като доказателствата със сигурност ще са необходими в този случай.

Както и да е, стискам палци и на теб и дано си вземеш и парите, защото видях, че не си спечелил малко. 🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Попаднах на интересна история - сайтът посочва следното в своите правила:


7.3.14. Тегленията се превеждат само към същата сметка на клиента, от която клиентът е депозирал средства, което означава първоначалната сметка на клиента. Palmslots си запазва, по свое усмотрение, правото да изисква използването на конкретен метод за теглене. Ако е приложимо, Palmslots може да върне депозираните средства на клиента, вместо да инициира нова транзакция за теглене.


Представител на чата, казва поради антибанковите правила :l от Visa и/или „Актуализираме нашите методи на плащане, за да бъдат по-ефективни и удобни за потребителя, така че транзакциите с кредитни/дебитни карти не са напълно готови. За момента можете използвайте една от алтернативите." тегленията на Visa не са налични в момента, така че трябва да използвам друг метод. Не е ли странно, ако мога да кажа? Може ли някой да коментира това? Да не говорим, че тегленето ще отнеме много години, както казаха предишни играчи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини. Имам парите в сметката. Толкова съм щастлив!!!! Толкова се страхувах, че ме измамват. Но всичко е наред....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попаднах на интересна история - сайтът посочва следното в своите правила:


7.3.14. Тегленията се превеждат само към същата сметка на клиента, от която клиентът е депозирал средства, което означава първоначалната сметка на клиента. Palmslots си запазва, по свое усмотрение, правото да изисква използването на конкретен метод за теглене. Ако е приложимо, Palmslots може да върне депозираните средства на клиента, вместо да инициира нова транзакция за теглене.


Представител на чата, казва поради антибанковите правила :l от Visa и/или „Актуализираме нашите методи на плащане, за да бъдат по-ефективни и удобни за потребителя, така че транзакциите с кредитни/дебитни карти не са напълно готови. За момента можете използвайте една от алтернативите." тегленията на Visa не са налични в момента, така че трябва да използвам друг метод. Не е ли странно, ако мога да кажа? Може ли някой да коментира това? Да не говорим, че тегленето ще отнеме много години, както казаха предишни играчи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, въпреки че казиното актуализира методите на плащане, не мисля, че е толкова странно. Разбира се, ако сте свикнали да депозирате и теглите чрез кредитната или дебитна карта, спомената по-горе, това вероятно няма да направи играча щастлив. Но поне получихте отговор, защото в някои казина може дори да не сте оставили такава информация.

От друга страна, казиното трябва да позволява алтернативен метод за теглене за вас, ако вашият не е наличен. Поне аз смятам, че това е начинът, по който едно честно казино трябва да се държи.

Въпреки това, що се отнася до тегленето, ще видим колко време ще ви отнеме и се надяваме, че ще ни уведомите как се справяте. Надявам се, че няма да имате толкова много препятствия, колкото другите играчи. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те ми позволяват различен метод за теглене, но причината за това не беше посочена от самото начало.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини. Имам парите в сметката. Толкова съм щастлив!!!! Толкова се страхувах, че ме измамват. Но всичко е наред....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какъв страхотен петък имаме тук. 🎉🎉😊

Радвам се, че най-накрая получи парите си, въпреки че отне повече време от очакваното. Търпението се отплати в крайна сметка и можете да бъдете щастливи.

Както и да е, предполагам, че е по-добре да изберете друго казино в бъдеще или ще дадете още един шанс на това?

Автоматичен превод:
ytdmh6dtz8
преди 1 година

Да, мисля, че ако има някакви проблеми с методите на плащане, трябва да се докладва възможно най-скоро. Разбира се, зависи от самото казино, но стига да имате алтернатива, мисля, че може да е добре. Това е моето мнение.

Също така се надявам, че тегленето ви няма да се проточи както в другите случаи и всичко ще е наред. Уведомете ни тогава как е минало.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Марко 86

Автоматичен превод:
преди 1 година

След тези изявления от LiveChat Support с Nora, аз съм много скептичен относно сериозността на това казино:


Нора

Можете да играете игрите, които харесвате, така че можете да проверите превъртането си спокойно. Можете да видите текущата си сума за превъртане, като щракнете върху вашето потребителско име и изберете опцията „Кампании".


Добре, какви игри означава 100% - Всички слотове, Scratch и Casual игри (с изключение на версиите, изброени по-долу)?


Тъй като споменатият списък не се намира там?


Изглежда има изключени слот игри, иначе нямаше да се споменават там!?

Нора

Препоръчвам ви просто да проверите преобръщането, когато играете, за да сте сигурни, че всичко е наред.


Не благодаря. Не обичам да купувам прасе в джоба.


Моля, кажете ми изключените слот игри :(

Нора

Бих искал да ви го кажа, но мога да ви подведа с грешна информация.


Щастлив съм да приема това

Нора

Така че благодарим ви, че се свързахте с нас. Ако нямате повече въпроси, можем да прекратим чата. Приятна вечер и бъдете здрави!

Нора напусна чата


Отказва ми се информация. Трябва ли първо да депозирам и след това да мога да разбера кои слот игри са изключени с активен бонус?


Палци долу !!


Става въпрос за персонализирания депозитен код: WLC120FS50


Има специални правила и условия за бонуси:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...6 7 8...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още