Здравей Радка,
Моля, помогнете/съвет, какво да правя.
В началото на миналата седмица спечелих пари в Palmslots. За съжаление не проверих техните отзиви в CasinoGuru първо. Във вторник (25.07) успях да изтегля €2,5k (направих x10 депозитен залог), изпратих всички необходими документи до KYC. След 24ч ми поискаха по имейл допълнителни документи от mifinity, които изпратих. След още 24 часа те поискаха допълнителна снимка за лична карта (Това вече беше малко странно, но си помислих, че добре, може би първата е била размазана?).
След което контактът от тяхна страна изчезна. Според техните T&C плащането трябва да бъде обработено в рамките на 48 часа, от днес (утре ще минат 7 дни) не съм получил никакво съобщение от тях. Свързах се по имейл - Тишина. Писах на поддръжката, която повтаря едно и също нещо отново и отново, че транзакцията ми се обработва и трябва да чакам. Когато попитах колко време трябва да чакам и какво се случва, защото времето, което те декларират в техните T&C, вече е изтекло, поддръжката прекъсна връзката с чата....
Ако не бяха рецензиите и проблемите, които другите имаха с тегленията, вероятно щях да изчакам. Но в този случай бих предпочел да знам мнението на експерта
Най-добри,
Hello Radka,
Can you please help/advice, what should I do.
At the beginning of last week I won money at Palmslots. Unfortunately I didn't check their reviews on CasinoGuru first. On Tuesday (25.07) I managed a withdrawal of €2.5k (I made a x10 deposit wager), sent all the necessary documents to KYC. After 24h they asked me by email for additional documents from mifinity, which I sent. After another 24h they asked for an additional ID photo (This was already a bit strange, but I thought ok, maybe first one was blurry?).
After which contact from their side disappeared. According to their T&C the payment should be processed within 48hrs, as of today (Tommorow 7 days will pass) I have not received any message from them. I contacted by email - Silence. I have written to support, who repeats the same thing over and over, that my transaction is being processed, and I have to wait. When I asked how long I have to wait, and what is going on, because the time they declare in their T&C has already passed, the support disconnected from the chat....
If it wasn't for the reviews, and the problems others have had with withdrawals, I would probably have waited. But in this case, I would prefer to know the expert's opinion
Best,
Автоматичен превод: