ФорумКазинаPalmSlots Casino - обща дискусия

PalmSlots Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от canaberto
|
19799 преглеждания 193 отговора |
|
1...4 5 6...10
Добавете пост
carsix79
преди 1 година

Уважаеми carsix79,

Какво ще кажете да дойдете тук и да кажете: „Хей, забелязахте ли? Нещо сенчесто става там по отношение на лиценза... Вижте какво открих." 🙂

Би било много по-добре, отколкото да ни обвинявате в „Вие давате добра оценка на казино, което измамва и прави неверни твърдения на техния сайт.", нали? Екипът за данни работи върху това.

Благодаря за актуализацията, предполагам, че проста грешка може да бъде изхвърлена в този случай.


Автоматичен превод:
Anonymized282
преди 1 година

Здравей.

Мога ли да знам как точно поискахте от казиното да затвори акаунта ви? Много е важно да го направите правилно. Както и да е, ако казиното не успее да затвори акаунта утре, бих обмислил да подам жалба.

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка.


Интересно ми е как изглежда твоята версия на искането за закриване на акаунт "правилно".

Много казина предлагат опцията за затваряне на акаунт чрез просто натискане на бутон, без да е необходимо да участвате в чат, да пишете имейли или да прескачате през обръчи. Играта онлайн не означава присъединяване към клуб с месечни членски такси и човек не се нуждае от разрешение, за да напусне. Трябва да е лесно и няма основателна причина, когато не е така.

Ако питате дали го направих учтиво, тогава да, направих го. Написах имейл според техните правила и условия, посочих причината и поисках да бъде затворен. Изчаках 24 часа (времето, което искат за отговор) и след това се свързах с чата с въпрос защо никой не е отговорил, който незабавно ми предложи бонус средства. Отказах и повторих молбата си. След това той каза, че ще трябва да напиша още един имейл и да изчакам още 24 часа, за да може някой да отговори. Не смятам това за приемливо или за добри практики и казах това ясно. Надяваме се, че това попада в категорията "правилно". Ще се радвам да препратя моя препис от чата и/или имейли, ако имате нужда от тях.


Моят акаунт при тях вече е затворен. Времето ми с този сайт за прегледи също скоро ще приключи. Не мисля, че това е място за играчи.


Автоматичен превод:
Anonymized282
преди 1 година

Здравей tamalama67,

Радвам се, че акаунтът ви най-накрая беше закрит.

Има значителна разлика между това да поискате само закриване на сметка и да поискате същото поради проблем с хазарта. Някои играчи просто молят казиното да закрие сметката им и се обиждат от реакцията, когато поддръжката на казиното се опитва да убеди играчите да останат, като предлага някои бонуси. Някои искат закриване на акаунта, за да получат шанс за бонус като маркетингова стратегия, как да не загубят клиенти.

Исках само да съм сигурен, че това не е част от вашия проблем. Това е всичко.

Доколкото си спомням, ако казиното има нужда от играч, който да се свърже със специален отдел - обикновено по имейл, считаме, че 72 часа е максималното време за закриване на сметката. Това, което наричаме паник бутон, е идеален вариант за пристрастени играчи, разбира се.

Въпреки че не разбирам какво ви кара да мислите, че това място не е достатъчно приятелско,

Пожелавам ви по-добри преживявания в бъдеще.

Бъдете здрави!


Автоматичен превод:
Публикация на vamsimohan75452 Скрит от Radka
Причина: чувствителна информация
vamsimohan75452
преди 1 година

Здравей.

Предполагам, че никой няма да забележи, ако не попитате открито. Както и да е, имайте това предвид.

Ще сменя името ви за вход - след това ще скрия публикацията.

Забележка: отсега нататък трябва да използвате това ново име за влизане.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка,


Моля, помогнете/съвет, какво да правя.


В началото на миналата седмица спечелих пари в Palmslots. За съжаление не проверих техните отзиви в CasinoGuru първо. Във вторник (25.07) успях да изтегля €2,5k (направих x10 депозитен залог), изпратих всички необходими документи до KYC. След 24ч ми поискаха по имейл допълнителни документи от mifinity, които изпратих. След още 24 часа те поискаха допълнителна снимка за лична карта (Това вече беше малко странно, но си помислих, че добре, може би първата е била размазана?).


След което контактът от тяхна страна изчезна. Според техните T&C плащането трябва да бъде обработено в рамките на 48 часа, от днес (утре ще минат 7 дни) не съм получил никакво съобщение от тях. Свързах се по имейл - Тишина. Писах на поддръжката, която повтаря едно и също нещо отново и отново, че транзакцията ми се обработва и трябва да чакам. Когато попитах колко време трябва да чакам и какво се случва, защото времето, което те декларират в техните T&C, вече е изтекло, поддръжката прекъсна връзката с чата....


Ако не бяха рецензиите и проблемите, които другите имаха с тегленията, вероятно щях да изчакам. Но в този случай бих предпочел да знам мнението на експерта


Най-добри,

Автоматичен превод:
Dusia20
преди 9 месеца

Здравейте.

Съжалявам, че го казвам, но за момента не можете да направите много. 🙁

Според мен проверката все още не е приключила, но първо трябва да се извърши. И така, можете ли да потвърдите, че сте преминали KYC може би?

Може да звучи странно, обзалагам се, че даваме на казината 14 пълни дни, за да обработят проверката и тегленето. Така че технически мога да ви посъветвам да подадете жалбата, но ако разбирам правилно, е твърде рано да се намесваме.

Опитайте се да бъдете спокойни, проверявайте имейла си ежедневно, всички предишни оплаквания бяха разрешени , така че ще бъда търпелив и оптимист. 🙏🤞

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравейте,


Днес получих тегленето. Не знам дали е съвпадение или това, че вчера пуснах жалба тук.


Така че в крайна сметка всичко приключи добре.


Единственият недостатък беше липсата на отговор от тяхната поддръжка по имейл и липсата на информация какво се случва с оттеглянето ми.


Най-добри,

Автоматичен превод:
Dusia20
преди 9 месеца

Щастлив съм, че завърши възможно най-добре.

Ако мога да кажа така, вие сте 100% прав, лошата поддръжка или дори невежеството причинява истинските проблеми тук. За съжаление съм свидетел на подобно поведение почти всеки ден.

Благодарение на вашата публикация и вашата жалба, всички други играчи могат да видят колко грижовно е казиното.

Бих приел това като голяма полза.

По отношение на щастливия край, все още ли ви се иска да останете с PalmSlots?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля, уведомете ме защо това казино не предоставя следните неща -

  • Без VIP програма
  • Някои игри не се предлагат във всички страни

и обработката на тегления може да отнеме няколко дни, защо?

Автоматичен превод:
Gullywin
преди 9 месеца

Попитайте представителя на казиното, предполагам. 🙂

Автоматичен превод:
Gullywin
преди 9 месеца

Благодаря ви, че се свързахте. Имаме налична VIP програма за нашите ценени играчи. След като даден играч се класира за VIP програмата, той ще получи имейл от нашия VIP отдел, описващ изключителните предимства и привилегии, на които може да се радва.

Можете да получите повече информация тук: https://offers.palmslots.com/en/vip/


Наличието на определени игри в различни държави може да бъде свързано с лицензионните споразумения и разпоредби на доставчиците на игри в определени региони. Ние се стремим да предложим разнообразна селекция от игри на всички играчи, като същевременно се придържаме към тези законови изисквания.


Що се отнася до тегленията, ние разбираме важността на навременната обработка. Тегленията обаче често включват процес на проверка, за да се гарантира сигурност и да се предотвратят измамни дейности. Въпреки че това може да доведе до леко забавяне, ние се ангажираме да направим процеса възможно най-ефективен. Ако имате притеснения или въпроси, нашият специализиран екип за поддръжка е тук, за да ви помогне. Чувствайте се свободни да се свържете с нас на support@palmslots.com и ние ще се радваме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца


Защо не получавам отговор на плащането си след 3 дни?

Сметката ми беше потвърдена, тъй като получих средствата няколко пъти и беше успешна, тъй като всяка отделна сума беше до 500 евро

Сега е 2500 € след три дни нямам отговор..

Някой има ли съвет или опит, благодаря

Автоматичен превод:
Danijel310138
преди 8 месеца

Средно колко време отнемаха обработката на предишните ви тегления? Имахте ли други тегления този месец? Уверете се, че сте в рамките на лимита за теглене, изчакайте още малко или попитайте директно поддръжката за това

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 8 месеца

Току-що анулираха всичките ми печалби от €2500 с извинението, че е заради бонуса и оставиха €30 в сметката ми! Къде да отида, помогнете ми, имам доказателство, че съм изиграл всичко както трябва! да със собствени пари

Автоматичен превод:
Danijel310138
преди 8 месеца

За да можем да проучим допълнително, бихте ли ни дали вашето потребителско име и имейл адреса, свързани с акаунта, за да можем да разгледаме?

Автоматичен превод:
PalmSlots Casino
преди 8 месеца

Естествено

Даниел310138

31.01.1990 г

Trebur 65468 Германия

filefile



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що анулираха всичките ми печалби от €2500 с извинението, че е заради бонуса и оставиха €30 в сметката ми! Къде да отида, помогнете ми, имам доказателство, че съм изиграл всичко както трябва! да със собствени пари

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така че беше чист депозит (без бонус), нали? Ако случаят е такъв, няма причина да анулира целия баланс, дори ако това е бонус баланс и сте изпълнили изискванията за залагане и не сте играли ограничени игри, пак не би трябвало да има проблеми, освен ако печалбите не са ограничени докато бонусът е ограничен, например: 5x, 10x сумата на депозита. Също така не споделяйте своя имейл или потребителско име за казино акаунт тук, свържете се с поддръжката на казиното, тъй като балансът вече е анулиран, можете да подадете жалба: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що анулираха всичките ми печалби от €2500 с извинението, че е заради бонуса и оставиха €30 в сметката ми! Къде да отида, помогнете ми, имам доказателство, че съм изиграл всичко както трябва! да със собствени пари

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Какво ще кажете да дадете малко време на представителя на казиното, за да го провери? Разбирам, че това е неочаквано усложнение, просто от моята гледна точка, отделянето на известно време на казиното тук може да е по-ефективно в момента.

Честно казано, екипът за жалби е малко забавен с прясно подадени жалби, така че ще отнеме известно време, за да премине.

Е, доколкото виждам, жалбата е създадена. Да видим как ще стане.



Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини