ФорумКазинаPacific Spins Casino - обща дискусия

Pacific Spins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от PiSpinWin
|
11612 преглеждания 104 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
Jaro
преди 1 година

Все още чакам да одобрят моя kyc, те твърдяха, че не съм им изпратил снимки, което направих, разбира се. Така че сега отново чакам отговор. И благодаря, защото да, търпението е важно за много неща и ми е неприятно да го казвам, но особено ако нещата не вървят според вас.


Така че това ще започне втората седмица за мен

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

както казах, това са измамни казина и те най-накрая се свързаха с мен тази сутрин и казаха, че мога да тегля сега и когато изтеглих $170, те взеха $120 от моето теглене, оставяйки ме с $50 и те твърдяха, че това е $50 бонус за безплатно завъртане, когато беше $100 максимален бонус за теглене и след това ми казаха, че трябва да направя $10 депозит, за да го получа, и те изобщо не споменаха това в условията и споразумението, докато не изтеглих, така че изобщо не съм глупак, играех бонуси без депозит от години, така че знам когато се сблъсквам със сенчести казина и това със сигурност е едно от тях, ще трябва да поработя върху спирането им, тогава бих казал, че вършите страхотна работа в заковаването на тези измамни казина!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изискването за извършване на мин. Депозирането преди да направите първото си теглене е стандартна процедура в много казина. От друга страна, не е ОК да приспадате $120 от печалбите си, ако макс. тегленето от бонуса беше $100. Това няма никакъв смисъл.

Бихте ли предоставили повече подробности по темата за затварянето на казиното? Как си представяте, че трябва да го направим от нашата позиция?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още чакам да одобрят моя kyc, те твърдяха, че не съм им изпратил снимки, което направих, разбира се. Така че сега отново чакам отговор. И благодаря, защото да, търпението е важно за много неща и ми е неприятно да го казвам, но особено ако нещата не вървят според вас.


Така че това ще започне втората седмица за мен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Снимките ви или са се изгубили, или просто се бавят. Наистина е трудно да се каже къде е истината. Просто се опитайте да сътрудничите на казиното, доколкото можете (добре е, че го изпратихте отново) и не им давайте извинения за неизплащане на печалбите. След като получите парите, винаги сте свободни да си тръгнете, ако не ви харесва как се отнасят с вас, но засега търпението е най-важното!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам много хора, които се опитват да се потвърдят като мен. Те изобщо не отговарят на имейли. Освен това не спечелих от безплатни завъртания. Депозирах и те все още ме игнорират. Това място е страхотно. Само ми се иска да можех говорете с всеки, който мисли да депозира тук. Чаках само седмица. Не знам колко още ще трябва да чакам.

Автоматичен превод:
Lilvance79
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали. Бих искал обаче да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето. Както и да е, със сигурност не е приятно, ако казиното ви игнорира. Успяхте ли да преминете проверката на акаунта си? Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратих снимките преди повече от седмица без отговор. Изглежда, че се отнасят към всички по един и същи начин. Като че ли просто не им пука. Ще се изненадам, ако някога се чуем с тях. Те не трябва да се галят, ако ние не са проверени.

Автоматичен превод:
Lilvance79
преди 10 месеца

Според това, което виждам, много играчи вече са адресирали проблема с проверката и на нашия уебсайт също имаме това изявление „бавна или лоша поддръжка на клиенти", което вероятно потвърждава, че не сте чували от тях от седмица.

Въпреки това, ако това продължи, определено бих обмислилподаването на жалба , защото не мисля, че е правилно, ако казиното не е комуникирало една седмица.

Независимо от това, ако чуете нещо ново и казиното ви предостави отговор като част от проверката на вашия акаунт, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не играйте тук. Чаках два месеца за изплащане. Те настояват да качвам многократно документите си, които имам и все още не са проверени и няма изплащане. Досега действията им показват, че не са легитимно казино

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 10 месеца

Спомням си вашия случай и вие също не успяхте да верифицирате акаунта си дълго време. Вашият опит не е толкова различен от този на играча, който решава проблема си сега. Предполагам, че сте се сбогували с това казино завинаги. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че се възползвах от бонуса за добре дошли, който направи играта до 1000 и условията казаха, че максимум изплащане е 100 и това е мястото, където съм. Моя собствена грешка, предполагам, че предполагам, че ще бъдат толкова добри, колкото другите 2, на които играя, с точно същата настройка на страницата y и L, с които никога не съм имал проблем. изглежда, че процесът на проверка е мястото, където това ще остане задържано.

Автоматичен превод:
Moneymaker413
преди 10 месеца

Така че действителният проблем е свързан с процеса на проверка, а не със самия бонус, нали?

Какъв е проблемът с потвърждението?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Не е задължително да изпращам документи отново и се надявам нещата да минат този път. На този етап не съм оптимист, трябва да призная. Те имаха достатъчно време и други оплаквания изглеждат подобни на моите. Така че отново времето ще покаже. Вероятно ще се откажа завинаги след този кръг, ако нещата се провалят отново

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

За мен? засега да. това е задържането

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не е задължително да изпращам документи отново и се надявам нещата да минат този път. На този етап не съм оптимист, трябва да призная. Те имаха достатъчно време и други оплаквания изглеждат подобни на моите. Така че отново времето ще покаже. Вероятно ще се откажа завинаги след този кръг, ако нещата се провалят отново

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбирам и затова ще се радвам да споделиш с нас как ще мине този път и ако успееш да провериш без допълнителни ненужни проблеми. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За мен? засега да. това е задържането

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И какъв точно е проблема? Казиното не приема ли вашите документи или отнема много време или какъв е конкретният проблем при проверката? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро


Да, не изглежда добре. Получих един и същ имейл 5 пъти през последните няколко месеца. Сигурен съм, че не възнамеряват да изплащат, така че отново трябва да го определя като хищническа загуба и да продължа напред, предполагам.


Честно казано вече ми писна това да се случва, има твърде много онлайн казина, които правят това. Това се случва отново, докато говорим... Казино Yabby прави абсолютно същото. И двете казина почти отразяват това, което SlotsVilla и Vipcasinoroyal направиха с мен

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

да, чакам проверка и ще му дам 14 дни и ще актуализирам така или иначе.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 10 месеца

Съжалявам, че го казвам, но казиното няма лиценз. По принцип могат да правят каквото си искат. Може би просто са много бавни и в крайна сметка ще получите печалбата след дълго време на чакане. Трудно е да се каже 😕

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Даниел


Имам големи съмнения, току-що проверих две казина, за които подадох жалби тук преди месец или два. Един от тях напълно изтри моята сметка за печалби и информация без налични повторения. Другият дори вече не съществува.


Това казино показва същите действия, изобразени от тези двамата от първата заявка за теглене.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 10 месеца

Вярвам, че тъй като сте били в подобна ситуация преди, вероятно е уместно да имате съмнения, а и аз със сигурност бих ги имал. Не сте подали жалба срещу това казино. мислили ли сте за това

Силно се надявам обаче, че в крайна сметка всичко ще се разреши и в крайна сметка ще получите парите си. Дори и да е с цената на по-дълго чакане. Наистина ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини