преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pacific Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що започнах да играя тук снощи с бонус за регистрация и 3k игра, която завърших, сега чакам одобрение за проверка, което може да отнеме 5-7 работни дни, което те не споменаха преди.
Така че ще видя как ще се развие следващата седмица и ще информирам всички
Just started playing here last night with sign up bonus and 3k playthrough which Icompleted now I'm waiting on verification approval which can take 5-7 business days which they failed to mention before hand.
So I will see how next week plays out and keep everyone updated
Току-що започнах да играя тук снощи с бонус за регистрация и 3k игра, която завърших, сега чакам одобрение за проверка, което може да отнеме 5-7 работни дни, което те не споменаха преди.
Така че ще видя как ще се развие следващата седмица и ще информирам всички
Just started playing here last night with sign up bonus and 3k playthrough which Icompleted now I'm waiting on verification approval which can take 5-7 business days which they failed to mention before hand.
So I will see how next week plays out and keep everyone updated
Здравейте, разбрахте ли, че отнема 5-7 работни дни от чат на живо или поддръжка, или някъде в Общите условия?
Засега препоръчвам да си сътрудничите с казиното, защото даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето и KYC процеса.
Не забравяйте обаче да ни държите в течение как върви вашата ситуация, защото другите играчи могат поне да имат преглед на това как е протекъл процесът на проверка или колко време е отнело тегленето. 🙂
Hi, did you find out that it takes 5-7 business days from live chat or support, or somewhere in the Terms and Conditions?
For now, I recommend to cooperate with the casino, because we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue and KYC process.
However, be sure to keep us updated on how your situation is going, because other players can at least have an overview of how the verification process went or how long the withdrawal took. 🙂
Здравейте, от миналия вторник чакате ли проверка на акаунта или теглене? Разбира се, бих искал да отбележа, че не смятам, че е подходящо едно казино да не ви дава никакви актуализации цяла седмица. Въпреки това 14-те дни, които даваме за разрешаване на такава заявка, се прилагат така или иначе.
Както и да е, бих искал да ви кажа да не бъдете скептични веднага, дори и да не е приятна ситуация, а се опитайте да мислите по-позитивно. Надявам се вашият случай да се разреши и всичко да е наред накрая. Ще чакам актуализация и от вас. Стискаме палци 🤞🤞
Hi, since last Tuesday are you waiting for account verification or withdrawal ? Of course, I would like to point out that I don't think it's appropriate for a casino to not give you any updates for a whole week. However, the 14 days that we give to resolve such a request applies anyway.
Anyway, I would also like to tell you not to be skeptical right away, even if it's not a pleasant situation, and try to think more positively. I hope your case will be resolved and everything will be fine in the end. I will wait for an update from you as well. Fingers crossed 🤞🤞
но това е странно, играх на много казина онлайн и това е единственото, което не отговаря, след като им изпрати информация за проверка и все още не е получил нито един отговор от тях, но никога не съм изпитвал това от никое казино!
but thats wierd i done played plenty of casinos online and this one the only one that do not reply after sending info to them to verify and still havent gotten an single response out of them yet i never experience this from no casino!
Да, доста е странно и непрофесионално. Забелязах, че на нашия уебсайт пише, че казиното има „ Бавна или лоша поддръжка на клиенти " и затова не съм толкова изненадан, ако не отговорят. Виждали ли сте го и вие?
Разбирам обаче разочарованието ви, защото и аз бих се ядосал и бих искал да ви посъветвам, че ако нещо дойде от казиното, не се колебайте да ни уведомите.
Yes it is quite strange and unprofessional. I noticed that on our website it says that the casino has "Slow or bad customer support" and therefore I am not so surprised if they don't answer. Have you seen it too ?
However, I understand your frustration because I would be angry too and I would like to advise you that if anything comes from the casino, don't hesitate to let us know.
Да, все още няма никаква комуникация от тях, но въпреки това продължават да ми изпращат хиляда бонуси за депозит на ден, но никой реален човек не ми е изпратил имейл нито веднъж, откакто им дадох информацията си, за да проверят. Мисля, че са взели информацията ми и я използват за измама, защото това е много малко вероятно е изобщо да не чуеш за казино, хайде сега, човече
Ya still no kind of communication from them at all but yet keep sending me a thousand deposit bonuses a day but no real person emailed me not once since i gave them my info to verify I think they took my information and using it fraudulently because this is very unlikely not to hear from an casino at all come on now man
Да, все още няма никаква комуникация от тях, но въпреки това продължават да ми изпращат хиляда бонуси за депозит на ден, но никой реален човек не ми е изпратил имейл нито веднъж, откакто им дадох информацията си, за да проверят. Мисля, че са взели информацията ми и я използват за измама, защото това е много малко вероятно е изобщо да не чуеш за казино, хайде сега, човече
Ya still no kind of communication from them at all but yet keep sending me a thousand deposit bonuses a day but no real person emailed me not once since i gave them my info to verify I think they took my information and using it fraudulently because this is very unlikely not to hear from an casino at all come on now man
Бих казал, че трябва да изчакате малко, жалбата изглежда ще бъде актуализирана през следващите няколко дни. Следващият път първо обърнете внимание на прегледа на казиното, както каза Джаро, предупреждаваме за липсата на реакция. 🤔
I'd say you need to wait a bit, the complaint seems to be updated in the next few days. Next time, mind the casino review first, as Jaro said, we warn about the unresponsiveness. 🤔
Забелязах, че ако не поставите потребителското си име в чата, те няма да отговорят... Поставям потребителското си име първо в чата, след което задавам въпрос и те отговарят
I noticed if you don't put your username in the chat they won't respond...I put my username first in the chat then ask a question and they respond
о да И така, какво ви казаха, когато най-накрая ви отговориха, защото все още не съм получил отговор и им дадох потребителското си име и всички в чата, но те ми отговарят в чата, но не са получили нито един имейл оттогава.
O ya? So what did they tell you when they finally responded to you because I'm yet to get a response and gave them my user name and all in the chat but they respond in chat to me but haven't gotten an single email from then.
Получих и имейл от тях. Моят имейл акаунт, с който се регистрирах, отказва да изпрати имейл с прикачени файлове, той просто остава в „На опашка". Така че препратих имейл от моя резервен имейл към моя имейл за регистрация и го препратих отново от основния имейл. Изпрати се успешно, но за съжаление те не го приеха по това време, но им писах обратно за моя проблем с всички подробности. Надяваме се, че ще изясни нещата. Все още не съм получил отговор, но беше само преди около 36 часа
I have also received an email from them. My email account I signed up with refuses to send an email with attachments it just stays in "Queued". So I forwarded an email from my back up email to my signup email and forwarded again from main email. It sent successfully but unfortunately they did not accept it at the time but I have written them back about my issue in full detail. Hopefully it will clear things up I have yet to receive a response but it was only about 36hrs ago
Бях информиран за това, но за информация чрез поддръжка на чат на живо. Да, първото изплащане винаги е най-дългото с внедрена KYC процедура. Някои казина са по-бързи от други, но това, което наистина има значение, е да получим печалбите си, независимо дали са седмица или два месеца
I was informed of that but of information via live chat support. Yes, the first payout is always the longest with KYC procedure implemented. Some casinos are faster than others but what really matters is receiving our winnings whether it be a week or two months
Не, ако и но, това казино е сенчесто точно като останалите, които виждам тук, които рекламират, защото изглежда, че когато докладвате за тези измамни казина, Casino Guru става отбранителен и се опитва да го направи като вашата лъжа за казиното и след това се обръща надолу по вашия случай, дори ако казиното, което докладвате, ви е сгрешило, така че без съмнение гуруто на казиното е в тези измамни казина, просто говоря това, което виждам..
No if and buts about it this casino is shady just like the rest i see on here they promoting because it seem like when you report these scam casinos, Casino Guru get all defensive and try to make it like your lying about the casino and then turn down your case even if the casino you reporting did do you wrong so no doubt casino guru is in with these scam casinos im just speaking what i see..
не трябва да правя нищо! Трябва да си платят!
i dont need to do nothing! They need to pay up!
Бях информиран за това, но за информация чрез поддръжка на чат на живо. Да, първото изплащане винаги е най-дългото с внедрена KYC процедура. Някои казина са по-бързи от други, но това, което наистина има значение, е да получим печалбите си, независимо дали са седмица или два месеца
I was informed of that but of information via live chat support. Yes, the first payout is always the longest with KYC procedure implemented. Some casinos are faster than others but what really matters is receiving our winnings whether it be a week or two months
Благодаря ви за отговора. Очевидно е може би най-важното нещо казиното да изплати парите в крайна сметка. Но не всички изглежда имат търпението, което имате.
Виждам, че ситуацията ви все още напредва. Колко време продължава? Имам чувството, че във въздуха витае оплакване. Как го виждате?
Thank you for your reply. Obviously, it is probably the most important thing that the casino pays out the money in the end. But not everyone seems to have the patience you do.
I see your situation is still progressing. How long has it been going on? I have a feeling a complaint is in the air. How do you see it?
Не, ако и но, това казино е сенчесто точно като останалите, които виждам тук, които рекламират, защото изглежда, че когато докладвате за тези измамни казина, Casino Guru става отбранителен и се опитва да го направи като вашата лъжа за казиното и след това се обръща надолу по вашия случай, дори ако казиното, което докладвате, ви е сгрешило, така че без съмнение гуруто на казиното е в тези измамни казина, просто говоря това, което виждам..
No if and buts about it this casino is shady just like the rest i see on here they promoting because it seem like when you report these scam casinos, Casino Guru get all defensive and try to make it like your lying about the casino and then turn down your case even if the casino you reporting did do you wrong so no doubt casino guru is in with these scam casinos im just speaking what i see..
Разбирам, че сте ядосани, защото липсата на възможност да получа отговори и подходяща информация също би ме ядосала. Но защо мислите, че ние се противопоставяме на казиното и сме на тяхна страна? Вашето оплакване все още продължава, а казиното и индексът на безопасност е 6,7, което не е много добро. И така, защо имате такъв натор и защо казвате, че вашият случай е отхвърлен?
I understand that you are angry because not being able to get answers and relevant information would make me mad too. But why do you think we are standing up to the casino and are on their side? Your complaint is still going on and the casino and the safety index is 6,7 which is not very good. So why do you have such a nator and why do you say your case was a turn down?
както казах, това са измамни казина и те най-накрая се свързаха с мен тази сутрин и казаха, че мога да тегля сега и когато изтеглих $170, те взеха $120 от моето теглене, оставяйки ме с $50 и те твърдяха, че това е $50 бонус за безплатно завъртане, когато беше $100 максимален бонус за теглене и след това ми казаха, че трябва да направя $10 депозит, за да го получа, и те изобщо не споменаха това в условията и споразумението, докато не изтеглих, така че изобщо не съм глупак, играех бонуси без депозит от години, така че знам когато се сблъсквам със сенчести казина и това със сигурност е едно от тях, ще трябва да поработя върху спирането им, тогава бих казал, че вършите страхотна работа в заковаването на тези измамни казина!
like i said these are scam casinos and they finally got back with me this morning and said i can withdrawl now and when i withdrawled $170 they took $120 from my withdrawl leaving me with $50 and they claiming it was a $50 free spin bonus when it was a $100 max cashout bonus and then told me i gotta make a $10 deposit to get it and they did not mention this at all in the terms and agreement until i withdrawled so im no dummy at all been playing no deposit bonuses for years so i know when im facing shady casinos and this is for sure one of them yall need to work on getting them shutdown then i would say your doing a great job at nailing these scam casinos!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.