ФорумКазинаPacific Spins Casino - обща дискусия

Pacific Spins Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от PiSpinWin
|
5888 преглеждания 84 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pacific Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Току-що започнах да играя тук снощи с бонус за регистрация и 3k игра, която завърших, сега чакам одобрение за проверка, което може да отнеме 5-7 работни дни, което те не споменаха преди.


Така че ще видя как ще се развие следващата седмица и ще информирам всички

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чакам от вторник миналата седмица, нито потвърждение, нито отговор, не вярвам, че ще изплатят!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що започнах да играя тук снощи с бонус за регистрация и 3k игра, която завърших, сега чакам одобрение за проверка, което може да отнеме 5-7 работни дни, което те не споменаха преди.


Така че ще видя как ще се развие следващата седмица и ще информирам всички

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, разбрахте ли, че отнема 5-7 работни дни от чат на живо или поддръжка, или някъде в Общите условия?

Засега препоръчвам да си сътрудничите с казиното, защото даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето и KYC процеса.

Не забравяйте обаче да ни държите в течение как върви вашата ситуация, защото другите играчи могат поне да имат преглед на това как е протекъл процесът на проверка или колко време е отнело тегленето. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Чакам от вторник миналата седмица, нито потвърждение, нито отговор, не вярвам, че ще изплатят!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, от миналия вторник чакате ли проверка на акаунта или теглене? Разбира се, бих искал да отбележа, че не смятам, че е подходящо едно казино да не ви дава никакви актуализации цяла седмица. Въпреки това 14-те дни, които даваме за разрешаване на такава заявка, се прилагат така или иначе.

Както и да е, бих искал да ви кажа да не бъдете скептични веднага, дори и да не е приятна ситуация, а се опитайте да мислите по-позитивно. Надявам се вашият случай да се разреши и всичко да е наред накрая. Ще чакам актуализация и от вас. Стискаме палци 🤞🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

но това е странно, играх на много казина онлайн и това е единственото, което не отговаря, след като им изпрати информация за проверка и все още не е получил нито един отговор от тях, но никога не съм изпитвал това от никое казино!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
kjkevjones11
преди 8 месеца

Да, доста е странно и непрофесионално. Забелязах, че на нашия уебсайт пише, че казиното има „ Бавна или лоша поддръжка на клиенти " и затова не съм толкова изненадан, ако не отговорят. Виждали ли сте го и вие?

Разбирам обаче разочарованието ви, защото и аз бих се ядосал и бих искал да ви посъветвам, че ако нещо дойде от казиното, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Да, все още няма никаква комуникация от тях, но въпреки това продължават да ми изпращат хиляда бонуси за депозит на ден, но никой реален човек не ми е изпратил имейл нито веднъж, откакто им дадох информацията си, за да проверят. Мисля, че са взели информацията ми и я използват за измама, защото това е много малко вероятно е изобщо да не чуеш за казино, хайде сега, човече

Автоматичен превод:
kjkevjones11
преди 8 месеца

Колко работни дни сега?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, все още няма никаква комуникация от тях, но въпреки това продължават да ми изпращат хиляда бонуси за депозит на ден, но никой реален човек не ми е изпратил имейл нито веднъж, откакто им дадох информацията си, за да проверят. Мисля, че са взели информацията ми и я използват за измама, защото това е много малко вероятно е изобщо да не чуеш за казино, хайде сега, човече

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бих казал, че трябва да изчакате малко, жалбата изглежда ще бъде актуализирана през следващите няколко дни. Следващият път първо обърнете внимание на прегледа на казиното, както каза Джаро, предупреждаваме за липсата на реакция. 🤔

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 8 месеца

продължава две седмици и никой не отговаря, откакто им дадох информацията си

Автоматичен превод:
kjkevjones11
преди 8 месеца

Забелязах, че ако не поставите потребителското си име в чата, те няма да отговорят... Поставям потребителското си име първо в чата, след което задавам въпрос и те отговарят

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

о да И така, какво ви казаха, когато най-накрая ви отговориха, защото все още не съм получил отговор и им дадох потребителското си име и всички в чата, но те ми отговарят в чата, но не са получили нито един имейл оттогава.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих и имейл от тях. Моят имейл акаунт, с който се регистрирах, отказва да изпрати имейл с прикачени файлове, той просто остава в „На опашка". Така че препратих имейл от моя резервен имейл към моя имейл за регистрация и го препратих отново от основния имейл. Изпрати се успешно, но за съжаление те не го приеха по това време, но им писах обратно за моя проблем с всички подробности. Надяваме се, че ще изясни нещата. Все още не съм получил отговор, но беше само преди около 36 часа

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Бях информиран за това, но за информация чрез поддръжка на чат на живо. Да, първото изплащане винаги е най-дългото с внедрена KYC процедура. Някои казина са по-бързи от други, но това, което наистина има значение, е да получим печалбите си, независимо дали са седмица или два месеца

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 8 месеца

Не, ако и но, това казино е сенчесто точно като останалите, които виждам тук, които рекламират, защото изглежда, че когато докладвате за тези измамни казина, Casino Guru става отбранителен и се опитва да го направи като вашата лъжа за казиното и след това се обръща надолу по вашия случай, дори ако казиното, което докладвате, ви е сгрешило, така че без съмнение гуруто на казиното е в тези измамни казина, просто говоря това, което виждам..

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

не трябва да правя нищо! Трябва да си платят!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бях информиран за това, но за информация чрез поддръжка на чат на живо. Да, първото изплащане винаги е най-дългото с внедрена KYC процедура. Някои казина са по-бързи от други, но това, което наистина има значение, е да получим печалбите си, независимо дали са седмица или два месеца

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ви за отговора. Очевидно е може би най-важното нещо казиното да изплати парите в крайна сметка. Но не всички изглежда имат търпението, което имате.

Виждам, че ситуацията ви все още напредва. Колко време продължава? Имам чувството, че във въздуха витае оплакване. Как го виждате?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, ако и но, това казино е сенчесто точно като останалите, които виждам тук, които рекламират, защото изглежда, че когато докладвате за тези измамни казина, Casino Guru става отбранителен и се опитва да го направи като вашата лъжа за казиното и след това се обръща надолу по вашия случай, дори ако казиното, което докладвате, ви е сгрешило, така че без съмнение гуруто на казиното е в тези измамни казина, просто говоря това, което виждам..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбирам, че сте ядосани, защото липсата на възможност да получа отговори и подходяща информация също би ме ядосала. Но защо мислите, че ние се противопоставяме на казиното и сме на тяхна страна? Вашето оплакване все още продължава, а казиното и индексът на безопасност е 6,7, което не е много добро. И така, защо имате такъв натор и защо казвате, че вашият случай е отхвърлен?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

както казах, това са измамни казина и те най-накрая се свързаха с мен тази сутрин и казаха, че мога да тегля сега и когато изтеглих $170, те взеха $120 от моето теглене, оставяйки ме с $50 и те твърдяха, че това е $50 бонус за безплатно завъртане, когато беше $100 максимален бонус за теглене и след това ми казаха, че трябва да направя $10 депозит, за да го получа, и те изобщо не споменаха това в условията и споразумението, докато не изтеглих, така че изобщо не съм глупак, играех бонуси без депозит от години, така че знам когато се сблъсквам със сенчести казина и това със сигурност е едно от тях, ще трябва да поработя върху спирането им, тогава бих казал, че вършите страхотна работа в заковаването на тези измамни казина!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини