преди 1 седмица
Не, поддържам данните си за влизане записани p&p. Сметката ми изчезна заедно с печалбите ми, превъзмогнах го
No, I keep my logins written down p&p. My account is gone along with my winnings, im over it
0
Не, поддържам данните си за влизане записани p&p. Сметката ми изчезна заедно с печалбите ми, превъзмогнах го
No, I keep my logins written down p&p. My account is gone along with my winnings, im over it
От тази продължаваща комуникация не мога честно да кажа какво да очаквам по-нататък.
И все пак винаги можете да подадете жалбата, наистина е жалко, че нямате подходящи доказателства; от друга страна, можете да опитате така или иначе. Ако акаунтът ви е бил затворен по някаква причина без вашето известие с активен баланс, бих казал, че си струва да опитате.
From this ongoing communication, I can't honestly tell what to expect next.
Yet you may always submit the complaint, it is indeed unfortunate you don't have any relevant evidence; on the other hand, you are welcome to try anyway. If your account was closed for some reason without your notice with active balance, I'd say it is worth a try.
Знаеш ли, сега като се замисля, почти всички доказателства, които имах, бяха на ss. Може би половината се състояха от дискусии за поддръжка на клиенти, а другите бяха получени от имейл. Почти съм сигурен, че мога да получа имейл записи отново, но моите CS дискусии вероятно са изчезнали.
Отново, ако си спомням правилно, моите имейл дискусии и обмен на имейли с „Pacific Spins" трябва да са повече от достатъчни като доказателство в подкрепа на твърденията ми
You know, now that I think about it, nearly all the evidence I had were ss's. Maybe half were comprised of customer support discussions and the others derived from email. I'm almost certain I can obtain email records again, but my CS discussions are probably good as gone.
Again, if I remember correctly, my email discussions and email exchanges with 'Pacific Spins' should more than suffice as evidence to back up my claims
Тогава не се колебайте да подадете жалба тук и нашият екип ще проучи.
Вярвам, че ако акаунтът ви е бил внезапно закрит с останало салдо в него, не трябва да го оставяте така.
Моля, уведомете ни как сте решили.
Then feel free to file a complaint here, and our team will investigate.
I believe that if your account was suddenly closed with some remaining balance in it, you shouldn't leave it be.
Please let us know how you decide.
Здравейте, първото нещо, което ми хрумна, когато видях съобщението, което изскочи, беше взехте ли други бонуси преди или това трябваше да е първият, който сте имали в казиното? Понякога в казината, ако взимате бонуси често, трябва да депозирате между тях, за да можете да ги вземете. Затова питам.
Ще чакам вашия отговор.
Hi, the first thing that came to my mind when I saw the message that popped up was did you take any other bonuses before or was this supposed to be the first one you'd had in the casino ? Sometimes in casinos, if you take bonuses frequently, you have to deposit in between them to be able to take them. So that's why I'm asking.
I will wait for your answer.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.