ФорумКазинаOld Havana Casino - обща дискусия

Old Havana Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от zena5755
|
11504 преглеждания 110 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
dorinamarcu14
преди 5 месеца

И така, когато се случи тази ситуация, попитахте ли казиното как е възможно това да се е случило и вашият залог да бъде повишен до толкова висока стойност? Отговориха ли ти или как свърши ?

Знаете, че ако имате проблеми, можете да опитате да се свържете с нашия екип за оплаквания. Каквото и да чувствате е несправедливо към вас.

Съжалявам, че трябваше да преминеш през всичко това, но от друга страна се радвам, че сложи край на този вид казино. 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, отделих малко време преди да го публикувам тук!

Сега ще ги предам, да напълно!

Дори и да ми върнат този кредит... не е като да мога да го изтегля, тъй като е стойност, по-ниска от минималната, която разрешават за теглене... и тъй като продължавам да играя там, това също няма да се случи отново, не дори няма смисъл в този момент да продължавате да се биете с тях и да се разстройвате отново!

Във всеки случай, ако продължават така, малко играчи ще могат да поддържат!


Все пак благодаря за отговорите и съветите!

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 5 месеца

Също така смятам, че ако подобни ситуации се създават по-често, казиното би имало повече вреди, отколкото ползи. Ако нещо подобно се случи в някое казино в бъдеще, не се колебайте да ни уведомите.

Ние ще сме тук. Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте всички. Мина известно време, но отново спечелих в Old Havana Casino. $2500. Възпроизведени $500... добре. Баланс от $2000, поискан от 9 май, без движение все още. Предполагам, че ще им дам 14 работни дни, преди да се свържа с тях.

З

Автоматичен превод:
zena5755
преди 4 месеца

Здравейте, мисля, че можете да попитате казиното защо отнема повече време, но знам, че тегленията не бяха най-бързите преди. Опитахте ли да разберете дали има технически проблеми или подобни?

Както и да е, мисля, че сте запознати с времето, което даваме на казината, така че мисля, че затова сте написали 14 дни.

Това обаче е разумно решение, така че ще изчакаме казиното да даде някаква актуализация или парите да се покажат в акаунта ви. 😊☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравейте, казаха, че са го изпратили на 24 май 2024 г. по банков път. Всички други случаи, когато получих парите си, мина само един ден. Минаха 7 дни и така и не пристигнаха. Писах на финансовия отдел и чакам отговор.

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Публикация на Casinohunterr1 е изтрит от Radka
Причина: Реклама
zena5755
преди 3 месеца

Получих това онзи ден, това е почти месец.

Скъпи Джей

Поздрави от MainStreet Vegas Group!

Партидата, която включва вашето изплащане, беше забавена. Средствата трябва да бъдат кредитирани скоро.


Поздрави,

Инди

Теглене на агент за поддръжка - Old Havana Casino

Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 месеца

Хм, виждам, че нищо не се е променило в казиното и затова тегленията все още са доста бавни. Достатъчно често се случва да срещате забавяния тук, така че предполагам, че просто ще трябва да свикнете с това, ако искате да продължите да играете тук. Разбира се, ако надхвърли времето, за което вече говорихме, знаете, че имате възможност да се свържете с нас, но от това, което знам от вас, накрая винаги получавате парите.

Така че очевидно ще трябва да имаме търпение и да видим какво ще се случи след това и дали ще получите парите тази седмица.

Ако не, ние ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Свързах се с чата на живо и се оплаках, че съм последният, на когото се плаща. Винаги ме буташ настрана. Получих стандартния отговор, както се казва винаги, но преди няколко минути получих парите си.

Go Figure!


Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 месеца

Имам чувството, че винаги имате магически ключ в това казино, че когато кажете или напишете нещо подобно, на следващия ден винаги твърдите, че сте получили парите.

Надявам се да продължава да е така и накрая винаги да си получавате парите. 😀

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Нов брой с казино Old Havana и High Country. През последния месец или повече компанията ми за кредитни карти промени кредитната ми карта 3 пъти поради измамни такси. Ето какво се случва с тези 2 казина. Когато правя депозит чрез кредитна карта, той минава през тяхната компания за обработка. Моят депозит се депозира в казиното, НО в същото време се извършва покупка за същата сума в Мексико. Това са нови карти, които никога не са били използвани в никое друго казино, с изключение на старата Хавана и високата провинция. Моята компания за кредитни карти отказва това незабавно и закрива сметката ми с кредитна карта. Например вчера депозирах 150 и моята cc компания се свърза с мен и ме попита дали разпознавате тези такси. За 5 юни бяха 2 бр. единият беше старата Хавана, а другият беше Мексико. Кооперацията ми по кредитната карта не спира плащането на депозита в казиното, но отбелязва дублиращото се таксуване в Мексико. Свързах се с отдела за сигурност и те потвърдиха, че имат процесор в Мексико. Те не са го инвестирали и изглежда не ги е грижа за проблема ми. Толкова се раздразних, че помолих старата Хавана и високата страна да затворят сметките ми. Никога повече няма да депозирам тук. Имате измама и не ви е грижа да коригирате проблема. Отделът за сигурност не отговори на моите съобщения или оплаквания.

Всеки принос ще бъде оценен

Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 месеца

Здравейте, знам, че този вид неща се правят от играчи в други казина и следователно парите основно отиват другаде и може да видите нещо различно от казиното в банковото си извлечение. Честно да ви кажа, досега не се е случвало банката да се свърже с вас, за да каже, че сте депозирали на процесор в Мексико? Ако е риск и сте били предупредени за това, по-добре да внимавам, но имам чувството, че това не е нещо необичайно в днешно време.

Що се отнася до закриването на акаунтите ви, в процес ли сте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Депозитът от 5 юни се появи в извлечението ми като 2 депозита. Единият в дескриптора на казината, а другият в Мексико. Едното беше законно, но другото беше измамно. Ето защо банката с моята кредитна карта отказа транзакцията в Мексико. Всички други казино депозити винаги преминават, защото компанията cc вижда моите покупки и дескрипторите, но когато се появи странна топка като дескриптор в Мексико, това е червен флаг! Помолих ги да закрият и двата акаунта. Няма отговор по време на чат сесията. И двете са все още отворени.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 месеца

Мога ли да попитам каква причина посочихте, за да затворите акаунтите си?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Роми, виж по-горе обяснението на двойните такси от тези казина


Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 месеца

О, добре, благодаря ти. И така, успяхте ли да затворите сметките досега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не, те игнорират молбата ми и ме игнорират, когато се опитват да овъглят на живо. Вчера се свързах с техния отдел за сигурност и ги попитах дали са разгледали измамните таксувания на кредитната ми карта в Мексико и те никога не ми отговориха в чата на живо!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 3 месеца

Е, имам чувството, че вероятно няма да отговорят на такива неща, но със сигурност ще се радвам, ако ви го изяснят.

Въпреки това, ако имате проблем със затварянето на акаунта си, не се колебайте да се свържете с нашия екип и те ще се опитат да ви помогнат във вашата ситуация.

Надяваме се, че това няма да е необходимо и казиното ще го приеме сериозно.

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още