ФорумКазинаOld Havana Casino - обща дискусия

Old Havana Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от zena5755
|
13678 преглеждания 110 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
zena5755
преди 5 месеца

Хм, виждам, че нищо не се е променило в казиното и затова тегленията все още са доста бавни. Достатъчно често се случва да срещате забавяния тук, така че предполагам, че просто ще трябва да свикнете с това, ако искате да продължите да играете тук. Разбира се, ако надхвърли времето, за което вече говорихме, знаете, че имате възможност да се свържете с нас, но от това, което знам от вас, накрая винаги получавате парите.

Така че очевидно ще трябва да имаме търпение и да видим какво ще се случи след това и дали ще получите парите тази седмица.

Ако не, ние ще бъдем тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Свързах се с чата на живо и се оплаках, че съм последният, на когото се плаща. Винаги ме буташ настрана. Получих стандартния отговор, както се казва винаги, но преди няколко минути получих парите си.

Go Figure!


Автоматичен превод:
zena5755
преди 5 месеца

Имам чувството, че винаги имате магически ключ в това казино, че когато кажете или напишете нещо подобно, на следващия ден винаги твърдите, че сте получили парите.

Надявам се да продължава да е така и накрая винаги да си получавате парите. 😀

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нов брой с казино Old Havana и High Country. През последния месец или повече компанията ми за кредитни карти промени кредитната ми карта 3 пъти поради измамни такси. Ето какво се случва с тези 2 казина. Когато правя депозит чрез кредитна карта, той минава през тяхната компания за обработка. Моят депозит се депозира в казиното, НО в същото време се извършва покупка за същата сума в Мексико. Това са нови карти, които никога не са били използвани в никое друго казино, с изключение на старата Хавана и високата провинция. Моята компания за кредитни карти отказва това незабавно и закрива сметката ми с кредитна карта. Например вчера депозирах 150 и моята cc компания се свърза с мен и ме попита дали разпознавате тези такси. За 5 юни бяха 2 бр. единият беше старата Хавана, а другият беше Мексико. Кооперацията ми по кредитната карта не спира плащането на депозита в казиното, но отбелязва дублиращото се таксуване в Мексико. Свързах се с отдела за сигурност и те потвърдиха, че имат процесор в Мексико. Те не са го инвестирали и изглежда не ги е грижа за проблема ми. Толкова се раздразних, че помолих старата Хавана и високата страна да затворят сметките ми. Никога повече няма да депозирам тук. Имате измама и не ви е грижа да коригирате проблема. Отделът за сигурност не отговори на моите съобщения или оплаквания.

Всеки принос ще бъде оценен

Автоматичен превод:
zena5755
преди 5 месеца

Здравейте, знам, че този вид неща се правят от играчи в други казина и следователно парите основно отиват другаде и може да видите нещо различно от казиното в банковото си извлечение. Честно да ви кажа, досега не се е случвало банката да се свърже с вас, за да каже, че сте депозирали на процесор в Мексико? Ако е риск и сте били предупредени за това, по-добре да внимавам, но имам чувството, че това не е нещо необичайно в днешно време.

Що се отнася до закриването на акаунтите ви, в процес ли сте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Депозитът от 5 юни се появи в извлечението ми като 2 депозита. Единият в дескриптора на казината, а другият в Мексико. Едното беше законно, но другото беше измамно. Ето защо банката с моята кредитна карта отказа транзакцията в Мексико. Всички други казино депозити винаги преминават, защото компанията cc вижда моите покупки и дескрипторите, но когато се появи странна топка като дескриптор в Мексико, това е червен флаг! Помолих ги да закрият и двата акаунта. Няма отговор по време на чат сесията. И двете са все още отворени.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 5 месеца

Мога ли да попитам каква причина посочихте, за да затворите акаунтите си?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Роми, виж по-горе обяснението на двойните такси от тези казина


Автоматичен превод:
zena5755
преди 5 месеца

О, добре, благодаря ти. И така, успяхте ли да затворите сметките досега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Не, те игнорират молбата ми и ме игнорират, когато се опитват да овъглят на живо. Вчера се свързах с техния отдел за сигурност и ги попитах дали са разгледали измамните таксувания на кредитната ми карта в Мексико и те никога не ми отговориха в чата на живо!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 5 месеца

Е, имам чувството, че вероятно няма да отговорят на такива неща, но със сигурност ще се радвам, ако ви го изяснят.

Въпреки това, ако имате проблем със затварянето на акаунта си, не се колебайте да се свържете с нашия екип и те ще се опитат да ви помогнат във вашата ситуация.

Надяваме се, че това няма да е необходимо и казиното ще го приеме сериозно.

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини