преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Old Havana Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Зена.
Това наистина е жалко 🙁. Е, в такива ситуации обикновено препоръчвам да подадете жалбата. Проблемът е, че все още даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят първите тегления, просто им дайте достатъчно време, за да потвърдят сметката, плащанията, историята на игрите и т.н.,...
Страхувам се, че трябва да изчакате малко, за съжаление.
Не е най-добрият съвет, нали?
Hello Zena.
That's unfortunate indeed 🙁. Well, in such situations, I usually recommend submitting the complaint. The issue is, we still give casinos 14 full days to fulfill the first withdrawals, just do give them enough time to verify the account, payments, gaming history, and so on,...
I'm sorry to say you need to wait a bit, I'm afraid.
Not the best advice, right?
Е, трябва да призная, че сгреших за тях. Old Havana ми плати изцяло и двете плащания и не ги раздели, както ми казаха първоначално. High Country ми плати едно плащане, а друго все още чака.
Well I have to admit I was wrong about them. Old havana paid me in full both payments and did not split them as they originally told me. High country paid me one payment with another payment still pending.
Съжалявам, че го казвам, но играенето на нещо с RTP под 100% означава загуби, ако сумата от всичките ви тегления наистина надвишава сумата от вашите депозити, това означава, че всъщност все още сте „победителят"... Недей мислиш ли?
Знаете ли, всичко зависи от комбинацията от волатилност, суми на RTP залог - отчасти и от късмет.
Сигурен съм, че сте ме чували да казвам: В дългосрочен план казината винаги печелят!
Ако игрите са предоставени от оригиналния източник (сървъри), те са 99,9% оригинални и оригинални.
По-добър късмет следващия път!
I'm sorry to say that, but playing anything with RTP lower than 100% means losses, if the sum of all your withdrawals really surpasses the sum of your deposits it means, you are actually still the "winner"... Don't you think?
You know, it all depends on the combination of volatility, RTP bet amounts - partially on luck too.
I'm sure you've heard me saying: In the long term, casinos always win!
If the games are provided from the original source (servers) they are 99,9% original and genuine.
Better luck next time!
Слотовете и доставчиците на слотове не се интересуват дали сте спечелили/загубили конкретно вие или някой друг. Само си представете, че 10 играча играят на един и същ слот и правят своите залози. Всеки играе със 100 USD, така че това е общо 1000 USD за периода от време. След това слотът ще разпредели 996 USD между тях, но те ще бъдат разпределени на случаен принцип. На теория 1 играч може да спечели 900 USD, друг ще получи 90 USD, третият 6 USD и 7 други играчи няма да получат нито една печалба по време на сесията си.
Това е краен пример, но виждате ли смисъла? Слотовете трябва да разпределят парите, но те не се интересуват от вашата история на залагания. Когато работех в онлайн казино, си спомням играч, който направи първия депозит в казиното, 10 GBP. Спомням си, че играчът спечели джакпота от над 5 милиона паунда с първия депозит 😀
The slots and slot providers don't care if it's specifically you who won/lost or if it was someone else. Just imagine 10 players play the same slot and they make their bets. Everyone plays with 100 USD, so it's 1000 USD in total during the period of time. Then the slot will distribute 996 USD among them, but it will be distributed randomly. In theory, 1 player can win 900 USD, another one will get 90 USD, the third one 6 USD and 7 other players won't get a single win during their session.
That's an extreme example, but can you see the point? The slots need to distribute the money, but they don't care about your betting history. When I worked in an online casino, I remember a player who made the 1st deposit into the casino, 10 GBP. I remember the player won the jackpot of over 5 million pounds with the 1st deposit 😀
Получих чек преди седмица и го депозирах в моята банка на 21 август. На 24 август моята банка ме уведоми, че депозираният от мен чек има NSF, отхвърлен върху мен и моята банка изтегли $1000 от банковата ми сметка. Свързах се с отдела за теглене в Old Havana Casino и те казаха, че работят върху решение. „Колко решения са $1000? Просто ми изпратете още един чек, който е добър.
Това ми е първото. Никога не ми се е налагало да се справям с тази ситуация.
Те нямат 1000 долара
I received a check a week ago deposited it into my bank on Aug. 21. On Aug. 24 my bank notified me the check I deposited has NSF, Bounced on me and my bank withdrew $1000 from my bank account. I contacted the withdrawal department at Old Havana Casino and they said they are working on a solution. `Its $1000 how many solutions? Just send me another check that's good.
This is the first for me. I never had to deal with this situation.
They don't have $1000
Как правиш това? 😀
Бихте ли ми обяснили накратко този NSF? Мразя да гадая, нали знаеш...
How do you do that? 😀
Could you explain to me this NSF short? I hate to guess, you know...
няма достатъчно средства, чекът е върнат
Техният дъщерен сайт High country ми дължи $2000 и все още чака един месец за това.
Те продължават да ми казват, че ще ми дадат актуализация веднага щом научат решение от техните доставчици на плащания от трета страна
non sufficient funds the check was returned
Their sister site High country owes me $2000 still waiting a month for that.
They keep telling me they will give me an update as soon as they know a solution from their 3rd party payment providers
Радка, чекът, който ми изпратиха, не беше добър. Депозирах го в моя чеков акаунт и след това отскочи. Банката ми взе парите обратно. Свързвам се с тях ежедневно в старата Хавана. Те ми казват, че са се свързали успешно със своя доставчик на плащания и чакат отговор защо се е случило това и как да получа заместващ чек с добро състояние. Не трябва да отнеме седмица за това. Чувствам, че започвам да се въртя.
Radka., the check they sent me was no good. I deposited it into my checking acct and then it bounced. My bank took the money back. I have been contacting them daily at old Havana. They are telling me that they successfully contacted their payments provider and they are waiting for an answer about why this happened and how do I get a replacement check in good standing. It should not take a week for this. I feel I am getting the runaround.
Шокирана съм - честно казано!
Никога не бих очаквал някое казино да изпрати чек, когато средствата не са налични, или потвърдени - или каквото и да е...!
Съчувствам ти, това е непоносимо. Не съм сигурен дали това ще бъде от полза, но жалбата все още е достъпна по всяко време! Успех с това, имам предвид и с двете казина. 🤞🤞
I'm shocked - like honestly!
I would never expect any casino to send a check when the funds are not available, or confirmed - or whatever..!
I feel for you, this is unbearable. I'm not sure whether this will be of any use but, the complaint is still available anytime! Good luck with that, I mean with both casinos. 🤞🤞
Толкова добри новини днес. Изпратиха чек за замяна.
Все още няма движение по високите места.
So good news today. They sent a replacement check.
Still no movement on high country.
Добре - нека го приемем като добра новина, но ще изчакам окончателното потвърждение 🙂!
Ok - let's take it as a piece of good news, but I'll wait for the final confirmation 🙂!
Е, ето го отново. Някак си спечелих $1000 на 19 декември 2023 г. Причината казвам някак си, защото след миналогодишната ми победа бях отрязан от всички бонуси, комп точки, специални и т.н. Депозирах и губех 99% от времето, но на този ден спечели $1000. Направи заявка за теглене. Всички документи са одобрени преди тази победа. Изминаха 17 дни и 14 работни дни, изпратих 2 имейла до техния финансов отдел без абсолютно никакъв отговор.
Също така имам предстоящо теглене от тяхната сестра вижте в казино High Country на стойност $1877,69. Спечелих и това през декември 2023 г.
Изпратих същите имейли до техния финансов отдел. Няма отговор!
Well here we go again. I somehow won $1000 on Dec 19th 2023. The reason I say somehow because after my last year win I was cut off from all bonuses, comp points, specials etc. I have been depositing and losing 99% of the time but on this day I won $1000. Made a request for withdrawal. All documents have been approved prior to this win. Its been 17 days 14 business days, I have sent 2 emails to their finance department with absolutely no response back.
I also have a pending withdrawal from their sister sight at High Country casino of $1,877.69. Won this in Dec. 2023 also.
I sent the same emails to their finance department. No Response!
Радка, днес са 14 работни дни от 19 декември 2023 г. за старата Хавана. Написах 2 имейла до финансовия отдел според инструкциите на агентите за обслужване на клиенти през последните 2 седмици, като ги попитах кога моите чакащи тегления ще бъдат изпратени за казино Old Havana и казино High Country. Не получих отговор от финансовия отдел.
Някакви предложения какво да правя?
Radka, Today is 14 business days since Dec 19 2023 for Old Havana. I wrote 2 emails to the finance department as instructed by the customer service agents over the last 2 weeks asking them about when my pending withdrawals will be sent for Old Havana casino and High Country Casino. I received no answer from the finance department.
Any suggestions what I should do?
Сигурно е съвпадение. Но току-що получих имейл снощи в 22:00 от тях, че плащането ми ще бъде извършено със следващата партида плащания.
Трябва да има плащания!
Да видим какво ще стане.
Благодаря ви за отговора.
Must be a coincidence. But I just received an email last night at 10pm from them saying that my payment will be going out with the next batch of payments.
Should be payments!
Let's see what happens.
Thank you for your reply.
😁наистина ли? Това е почти зловещо! Но се радвам, че не е необходимо да подавате нова жалба. Благодаря ви, че ми съобщихте тази добра новина! 🙌
😁really? That is almost creepy! But I'm glad you don't need to submit another complaint. Thank you for letting me know this good news! 🙌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.