ФорумКазинаOld Havana Casino - обща дискусия

Old Havana Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от zena5755
|
5044 преглеждания 95 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Old Havana Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
zena5755
преди 10 месеца

Здравей Зена.

Това наистина е жалко 🙁. Е, в такива ситуации обикновено препоръчвам да подадете жалбата. Проблемът е, че все още даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят първите тегления, просто им дайте достатъчно време, за да потвърдят сметката, плащанията, историята на игрите и т.н.,...

Страхувам се, че трябва да изчакате малко, за съжаление.

Не е най-добрият съвет, нали?

Автоматичен превод:
zena5755
преди 10 месеца

Достатъчно честно. Надявам се, че няма да се наложи. Много потенциални случаи се разрешават автоматично през този период от време 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, трябва да призная, че сгреших за тях. Old Havana ми плати изцяло и двете плащания и не ги раздели, както ми казаха първоначално. High Country ми плати едно плащане, а друго все още чака.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 10 месеца

Уаууу! Оценявам такава обратна връзка. Така че вероятно е добър удар, нали? 🙂

Приятно изкарване, Зена!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

Съжалявам, че го казвам, но играенето на нещо с RTP под 100% означава загуби, ако сумата от всичките ви тегления наистина надвишава сумата от вашите депозити, това означава, че всъщност все още сте „победителят"... Недей мислиш ли?

Знаете ли, всичко зависи от комбинацията от волатилност, суми на RTP залог - отчасти и от късмет.

Сигурен съм, че сте ме чували да казвам: В дългосрочен план казината винаги печелят!

Ако игрите са предоставени от оригиналния източник (сървъри), те са 99,9% оригинални и оригинални.

По-добър късмет следващия път!


Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

Слотовете и доставчиците на слотове не се интересуват дали сте спечелили/загубили конкретно вие или някой друг. Само си представете, че 10 играча играят на един и същ слот и правят своите залози. Всеки играе със 100 USD, така че това е общо 1000 USD за периода от време. След това слотът ще разпредели 996 USD между тях, но те ще бъдат разпределени на случаен принцип. На теория 1 играч може да спечели 900 USD, друг ще получи 90 USD, третият 6 USD и 7 други играчи няма да получат нито една печалба по време на сесията си.

Това е краен пример, но виждате ли смисъла? Слотовете трябва да разпределят парите, но те не се интересуват от вашата история на залагания. Когато работех в онлайн казино, си спомням играч, който направи първия депозит в казиното, 10 GBP. Спомням си, че играчът спечели джакпота от над 5 милиона паунда с първия депозит 😀

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих чек преди седмица и го депозирах в моята банка на 21 август. На 24 август моята банка ме уведоми, че депозираният от мен чек има NSF, отхвърлен върху мен и моята банка изтегли $1000 от банковата ми сметка. Свързах се с отдела за теглене в Old Havana Casino и те казаха, че работят върху решение. „Колко решения са $1000? Просто ми изпратете още един чек, който е добър.

Това ми е първото. Никога не ми се е налагало да се справям с тази ситуация.

Те нямат 1000 долара

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Как правиш това? 😀

Бихте ли ми обяснили накратко този NSF? Мразя да гадая, нали знаеш...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

няма достатъчно средства, чекът е върнат

Техният дъщерен сайт High country ми дължи $2000 и все още чака един месец за това.


Те продължават да ми казват, че ще ми дадат актуализация веднага щом научат решение от техните доставчици на плащания от трета страна

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Радка, чекът, който ми изпратиха, не беше добър. Депозирах го в моя чеков акаунт и след това отскочи. Банката ми взе парите обратно. Свързвам се с тях ежедневно в старата Хавана. Те ми казват, че са се свързали успешно със своя доставчик на плащания и чакат отговор защо се е случило това и как да получа заместващ чек с добро състояние. Не трябва да отнеме седмица за това. Чувствам, че започвам да се въртя.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Шокирана съм - честно казано!

Никога не бих очаквал някое казино да изпрати чек, когато средствата не са налични, или потвърдени - или каквото и да е...!

Съчувствам ти, това е непоносимо. Не съм сигурен дали това ще бъде от полза, но жалбата все още е достъпна по всяко време! Успех с това, имам предвид и с двете казина. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Толкова добри новини днес. Изпратиха чек за замяна.

Все още няма движение по високите места.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 8 месеца

Добре - нека го приемем като добра новина, но ще изчакам окончателното потвърждение 🙂!

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Е, ето го отново. Някак си спечелих $1000 на 19 декември 2023 г. Причината казвам някак си, защото след миналогодишната ми победа бях отрязан от всички бонуси, комп точки, специални и т.н. Депозирах и губех 99% от времето, но на този ден спечели $1000. Направи заявка за теглене. Всички документи са одобрени преди тази победа. Изминаха 17 дни и 14 работни дни, изпратих 2 имейла до техния финансов отдел без абсолютно никакъв отговор.

Също така имам предстоящо теглене от тяхната сестра вижте в казино High Country на стойност $1877,69. Спечелих и това през декември 2023 г.

Изпратих същите имейли до техния финансов отдел. Няма отговор!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 4 месеца

Звучи почти по същия начин, както бяхте през тези четири месеца. Не бихте ли казали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Радка, днес са 14 работни дни от 19 декември 2023 г. за старата Хавана. Написах 2 имейла до финансовия отдел според инструкциите на агентите за обслужване на клиенти през последните 2 седмици, като ги попитах кога моите чакащи тегления ще бъдат изпратени за казино Old Havana и казино High Country. Не получих отговор от финансовия отдел.

Някакви предложения какво да правя?


Автоматичен превод:
zena5755
преди 4 месеца

О, не...

Знаете отговора ми, предполагам. 14 дни, време за изпращане на жалбите.

Какво казваш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Сигурно е съвпадение. Но току-що получих имейл снощи в 22:00 от тях, че плащането ми ще бъде извършено със следващата партида плащания.

Трябва да има плащания!

Да видим какво ще стане.

Благодаря ви за отговора.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 4 месеца

😁наистина ли? Това е почти зловещо! Но се радвам, че не е необходимо да подавате нова жалба. Благодаря ви, че ми съобщихте тази добра новина! 🙌

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини