Вчера получих 1K, но още ми дължат още от 14.02.2024. Те може би са бавни, но не плащат като други отзиви, които четох за други казина без плащане.
I received 1K yesterday but they still owe me another from 02/14/2024. They maybe slow but they pay not like other reviews I read about other casinos with no payment.
Така че си връщам публикацията (Time to Vent) от онзи ден. High Country ми плати 1 от 2 чакащи плащания и след това постигнах добра печалба, така че сега ми дължат 4K. Надяваме се, че няма да отнеме много време, за да получите това.
So i Take back my (Time to Vent) post from the other day. High Country paid me 1 out of 2 pending payments and then I hit a nice win so they owe me 4K now. Hopefully it won;t be long to get this.
Всъщност ли имате предвид High Country Casino , моля? Колко време чакахте за първия, ако мога да попитам, и какъв метод на плащане сте използвали там?🤔
Are you actually referring to High Country Casino, please? How long did you wait for the first one, if I may ask, and what payment method have you used there?🤔
Да High Country казино. Този път чаках малко повече от 3 седмици за първото плащане. Твърде дълго и второто просрочено плащане, което беше от 14 февруари, е почти 1 месец в сряда. Те платиха първо по-късната печалба, а по-ранната все още предстои. Изпратиха го по банков път. След като инициират плащането, отнема само 1 ден. Това е периодът на изчакване, който е BS.
Yes High Country casino. I waited this time a little over 3 weeks for the first payment. Way too long and the 2nd overdue payment which was from Feb. 14 is almost 1 month on Wednesday. They paid the later win first and the earlier still pending. They sent it by bank transfer. Once they initiate the payment it only takes 1 day. It's the waiting period that is BS.
Така че разбирам, че не сте доволни от толкова дълго време за чакане, а и аз не бих бил, ако трябва да го призная. Знаете, че можете да се свържете с нас, когато имате нужда, но досега имах чувството, че въпреки че основно получавате парите по-късно, все пак ги получавате накрая. Така че единственият вариант е да останете тук и вероятно да свикнете с тези по-дълги времена или да се преместите някъде другаде, където тегленията ще бъдат по-бързи. 🤷♂️💡
So I understand that you're not happy with such a long waiting time, and neither would I be if I have to admit it. You know that you can contact us when you need to, but so far I've had the feeling that even though you basically get the money later, you still get it in the end. So the only option is to stay here and probably get used to these longer times, or move to somewhere else where withdrawals will be quicker. 🤷♂️💡
Днес получих още един чек. Така че не мога да се оплаквам твърде много. Плащат малко бавно, но е по-добре, отколкото да се оплакват.
I received another check today. So I can;t complain too much. They do pay a bit slow but its better than complaining over it.
Изглежда, че няма да получите много тегления от тук бързо, но ако свикнете с факта, че отнема повече време, но винаги получавате парите накрая, това е по-добре от нищо. Важното за мен е средствата винаги да стигат до моята сметка. Мисля, че за вас вероятно е подобно, въпреки че знам, че бихте искали да е по-бързо. 🙂
It looks like you won't get many withdrawals from here quickly, but if you get used to the fact that it takes longer but you always get the money in the end, it's better than nothing. The important thing for me would be that the funds always reach my account. I think it's probably similar for you, although I know you'd like it to be quicker. 🙂
моята майка! Почвам да се плаша от това, което виждам, аз също направих заявка за теглене в старата Хавана преди няколко дни и тя не е променила статуса си, останала е в заявката......
my mother! I'm getting scared with what I see, I also made a withdrawal request in old havana a couple of days ago and it hasn't changed its status, it has stayed in the request......
madre miaaaa! me estoy asustando con lo que veo, también hice una solicitud de retiro en old havana hace un par de días y no cambia de estado, en solicitud se ha quedado.......
Вероятно ще изчакате 2 до 3 седмици, преди да получите парите си. Това е, през което съм минавал много пъти.
It's probably going be 2 to 3 weeks wait before you get your money. This is what I went through many times.
но докато направите депозит, не отнема много време..... хахаха
Господи... нищо, играйте по-добре в кроко казино! Не знам защо влязох в Старата Хавана точно тук, за бонус, за разнообразие
but by the time you make a deposit it doesn't take a long time..... hahaha
My goodness... nothing, play croco casino better! I don't know why I got into Old Havana this one, for the bonus, for a change
pero para cuando uno hace un deposito no se tarda naaaa..... jajaja
madre mia... nada, play croco casino mejor! no se a que me he metido en old havana este, por el bonus, para variar
Ами имат същите игри (само се ограничавам до слотовете) и тегленията стават много по-бързо, дават и повече възможности за теглене на средства, много ми е удобно, че става директно на картата например
Сега, всеки с опита, който е имал, но да, тези хора ме изненадват, че дори не променят статуса на приложението
Well, they have the same games (I only limit myself to the slots) and the withdrawals are processed much faster, they also give more options for withdrawing funds, it is very convenient for me that it is done directly on the card for example
Now, each one with the experience they have had, but yes, these people surprise me that they do not even change the status of the application
bueno, tienen las mismos juegos (yo solo me limito a los slots) y pues los retiros se procesan bastante mas rápido, ademas dan mas opciones de retiro de fondos, a mi me es muy cómodo que se haga directamente en la tarjeta por ejemplo
Ahora pues cada unos con la experiencia que haya tenido, pero si, esta gente me extraña que no cambia ni el estado de la solicitud siquiera
Използвам едни и същи документи за всяко казино. Това се нуждае от тях, в случай че спечеля и го дадох на тези хора в игра на крокодил и те отказаха всички тях. Така че изиграх парите си и излязох. Не си струва влошаването да коригират каквото са искали да коригират. Дори не си направих труда и печалбата беше много малка.
I use the same documents for every casino. That needs them in case I win and I gave it to these people at play croco and they denied all of them. So I played my money and got out. It's not worth the aggravation to correct whatever they wanted corrected. I didn't even bother and the win was very small.
Опитвали ли сте да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти, за да получите някои отговори по въпроса? Те трябва да могат да ви обяснят всичко. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?
Have you tried to reach to the customer support, perhaps, to get some answers about it? They should be able to explain everything to you. Is your account fully verified at this casino?
Разбира се, изпратете имейл в рамките на 2 дни, след като видите, че няма промяна в моята заявка....
Днес получих отговор, че с други думи за Европа и не знам за кои други държави правилата за бонусите, които дават, са различни... струва ми се, че се измислят оправдания и правила като спечели потребител и иска да тегли пари... .
Тези условия, които поставиха, за да мога да изтегля печалба от този бонус, добре, изпълних ги, достигнах сумата, която изискваха, за да мога да направя теглене, нещо повече, дори направих малък депозит (защото до Виждам, че може да се направи теглене, очевидно не рискувам много пари), тъй като максималната сума, която човек може да изтегли от бонуса, не достига минимума, необходим за извършване на теглене...
Според тях не съм достигнал залога, който се изисква, ако живеете в Европа (когато казах също, че живея в Испания при регистрацията, не знам къде мислят, че се намира Испания)... Вече нямам нещо в акаунта ми, нито че имам активен бонус или колко трябва да продължа да залагам... НЕ ЗНАМ, изобщо не ме убеждават... Вече бях изненадан, че онлайн казино плаща на потребител който е имал късмета да спечели малко пари 🤣🤣🤣....
Of course, send email within 2 days of seeing that there is no change in my request....
I received a response today, that in other words, for Europe and I don't know which other countries the rules for the bonuses they give are different... it seems to me that excuses and rules are invented as a user has won and wants to withdraw money... .
Those conditions that they set in order to be able to withdraw any profit from that bonus, well, I met them, I reached the amount they required to be able to make a withdrawal, what's more, I even made a small deposit (because until I see that a withdrawal can be made I'm not risking a lot of money, obviously) since the maximum amount that one can withdraw from the bonus does not reach the minimum required to be able to make a withdrawal...
According to them, I have not reached the wager that is required if you live in Europe (when I also stated that I live in Spain when registering, I don't know where they think Spain is located)... I no longer have anything in my account, nor that I have an active bonus or how much I have to continue betting... I DON'T KNOW, they are not convincing me at all... I was already surprised that an online casino pays a user who has been lucky enough to win a little money 🤣🤣🤣....
Claro, envíe correo a los 2 días de ver que no hay ningún cambio en mi solicitud....
Recibí respuesta hoy, que con otras palabras, para Europa y no se que otro países las reglas de los bonos que dan son diferentes... me parece a mi que se inventan excusas y normas conforme un usuario haya ganada y quiere sacar dinero...
Esas condiciones que ellos ponian para poder retirar cualquier ganancia de ese bono pues yo las cumplí, llegue a la cantidad que requerían para poder hacer retiro, es más, incluso hice un pequeño deposito (porque yo hasta que no vea que se puede realizar un retiro no me arriesgo mucho dinero, obvio) ya que la cantidad maxima que uno puede retirar del bono no llega al mínimo que requieren para poder hacer un retiro...
Según ellos no he llegado a la apuesta que se requiere si vives en Europa (cuando además al registrarme puse que vivo en España, no se donde pensarán que se ubica España)... a mi no me sale ya nada en la cuenta, ni que tengo un bono activo ni cuanto he de seguir apostando.... NO SE, a mi no me están convenciendo en absoluto... ya me extrañaba a mi que un casino online pague un usuario que ha tenido la suerte de ganar allí un dinerito 🤣🤣🤣....
Хм, наистина не е изключително преживяване.
Според мен подобна ситуация би била напълно избегната, ако казиното внедри по-добри софтуерни функции.
Мога да си представя, че освен ако не се включите в поддръжката, изглежда никой няма да знае коя държава сте попълнили във формуляра за регистрация, в много случаи държавата дори се попълва автоматично въз основа на нашия IP адрес. Както и да е, моята гледна точка е доста ясна - на всеки играч трябва да бъде позволено да вижда напредъка на залагането си правилно, въз основа на спецификата на сметката. Въпреки че такова нещо трябва да бъде налично при условия, които може да са достатъчни за казината, не съм напълно убеден, че това всъщност е достатъчно за играчите. 🤷♀️
По един или друг начин, надявам се никога повече да нямате подобни борби.
Hmm, not an exceptional experience, indeed.
In my opinion, such a situation would be perfectly avoidable if the casino implemented better software features.
I can imagine that unless you get involved with the support, no one seems to know which country you filled out in the registration form, in many cases, the country is even filled out automatically based on our IP. Anyway, my point is pretty straightforward - each player should be allowed to see his wagering progress correctly, based on the account specifics. While such a thing needs to be available in terms and conditions that might be enough for casinos, I'm not fully convinced this is actually enough for the players. 🤷♀️
One way or another, I hope you will never have such struggles again.
вече!!! Аз си мисля същото... първо не разбирам защо имам достъп до бонус с определени условия, които съм изпълнил!!!... после ми казват, че за Европа има други условия... трябвало са приложили тези условия от самото начало или не са ми позволили достъп до този бонус за добре дошли, или са задали условията според всяка страна...
Условия, които... добре, това, което казвате, вече нямам контрол, тъй като не виждам предполагаемите условия в акаунта си, днес дори не знам кога ще трябва да ги спазвам или изобщо нещо, тъй като те са приложими, но не Те са отразени в моя акаунт....
Не знам дали е пълна липса на контрол, в този случай е напълно тревожно!!!.... или условия, които са измислени, защото има потребител на милиони, който идва да спечели и като не плаща за това , нещата се измислят както идват откъдето могат да излязат.... (да не кажа глупости!!!)
Разбира се, няма да направя голям депозит в това казино... нито го препоръчвам!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
и тъй като всичко останало не беше достатъчно, казах, добре... днес ще играя още малко, загубих €250 на мига, но това не е всичко..., добре, аз вече достигнах мизерни суми от около 30 или нещо € в моята сметка, играейки на призрачен кораб, залагайки на минималния разрешен!!!... Изведнъж останах с €6 или нещо подобно - ПРИ МИНИМАЛЕН ЗАЛОГ ОТ €0,25) OO OO Оо стъпка по стъпка, за да продължа да играя, опитах се да използвам комп точките, които изглеждат като вече изразходвани, но балансът ми остана същият ТТ ТТ.....
Предполагам, че просто трябваше да се убедя, че това казино е най-лошото, измамници и крадци!!!... Просто не знам как са позволени тези неща, това ДОРИ НЕ Е ЗАКОННО и съм сигурен, че не е просто ми се случи. ..
и вероятно администраторите на тази страница ще блокират това изявление, тъй като те винаги са в полза на казиното (независимо дали това, което се случва, е законно или не)... но не ме интересува...
Не знам за други държави, но тук имаме истинска защита на потребителите, приемаме измамите и измамите много сериозно и това казино има всички признаци да бъде такова!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
вече!!! Аз си мисля същото... първо не разбирам защо имам достъп до бонус с определени условия, които съм изпълнил!!!... после ми казват, че за Европа има други условия... трябвало са приложили тези условия от самото начало или не са ми позволили достъп до този бонус за добре дошли, или са задали условията според всяка страна...
Условия, които... добре, това, което казвате, вече нямам контрол, тъй като не виждам предполагаемите условия в акаунта си, днес дори не знам кога ще трябва да ги спазвам или изобщо нещо, тъй като те са приложими, но не Те са отразени в моя акаунт....
Не знам дали е пълна липса на контрол, в този случай е напълно тревожно!!!.... или условия, които са измислени, защото има потребител на милиони, който идва да спечели и като не плаща за това , нещата се измислят както идват откъдето могат да излязат.... (да не кажа глупости!!!)
Разбира се, няма да направя голям депозит в това казино... нито го препоръчвам!!!
already!!! I think the same thing... first I don't understand why I can access a bonus with certain conditions, which I fulfilled!!!... then they tell me that for Europe there are other conditions... they had to have applied those conditions from the beginning or not letting me access that welcome bonus, or setting the conditions according to each country...
Conditions that... well, what you say, I no longer have any control since I do not see the supposed conditions in my account, today I do not even know when I will have to comply with them or anything at all, since they are applicable but not They are reflected in my account....
I don't know if it is a total lack of control, in which case it is totally alarming!!!.... or conditions that are invented because there is a user of millions who comes to win and by not paying for it, things are invented as they come from where they can they come out.... (not to say nonsense!!!)
Of course I will not make a large deposit in this casino... nor do I recommend it!!!
ya!!! lo mismo pienso yo.... primero no entiendo el porque puedo acceder a un bonus con ciertas condiciones, que pues yo las cumplí!!!... luego me dicen que para Europa hay otras condiciones.... tenían haber aplicado esas condiciones desde un principio o bien no dejarme acceder a ese bono de bienvenida, o poner las condiciones conforme cada país...
Condiciones que... pues lo que tu dices, yo ya no tengo ningún control ya que supuestas condiciones yo no las veo en mi cuenta, hoy por hoy no se ni cuando llego ha cumplirlas ni nada de nada, ya que son aplicables pero no quedan reflejadas en mi cuenta....
no se si es un descontrol total, en cuyo caso es totalmente alarmante!!!.... o bien condiciones que se inventan porque hay un usuario de millones que llega ha ganar y por no pagarlo, se inventan cosas conforme les salen de donde les salgan.... (para no decir burradas!!!)
desde luego yo un deposito importante no haré en este casino... ni lo recomiendo!!!
и тъй като всичко останало не беше достатъчно, казах, добре... днес ще играя още малко, загубих €250 на мига, но това не е всичко..., добре, аз вече достигнах мизерни суми от около 30 или нещо € в моята сметка, играейки на призрачен кораб, залагайки на минималния разрешен!!!... Изведнъж останах с €6 или нещо подобно - ПРИ МИНИМАЛЕН ЗАЛОГ ОТ €0,25) OO OO Оо стъпка по стъпка, за да продължа да играя, опитах се да използвам комп точките, които изглеждат като вече изразходвани, но балансът ми остана същият ТТ ТТ.....
Предполагам, че просто трябваше да се убедя, че това казино е най-лошото, измамници и крадци!!!... Просто не знам как са позволени тези неща, това ДОРИ НЕ Е ЗАКОННО и съм сигурен, че не е просто ми се случи. ..
и вероятно администраторите на тази страница ще блокират това изявление, тъй като те винаги са в полза на казиното (независимо дали това, което се случва, е законно или не)... но не ме интересува...
Не знам за други държави, но тук имаме истинска защита на потребителите, приемаме измамите и измамите много сериозно и това казино има всички признаци да бъде такова!!!
and since everything else wasn't enough, I said, well... today I'm going to play a little more, I lost €250 in the blink of an eye but that's not all..., well, I've already reached a pittance of about 30 or so €s in my account, playing ghost ship betting the minimum allowed!!!... I was suddenly left with €6 or something like that - IN A MINIMUM BET OF €0.25) OO OO OO step by step , to continue playing I tried to use the comp points, which seem like they were already spent but my balance stayed the same TT TT.....
I guess I just needed to convince myself that this casino is the worst, scammers and thieves!!!... I just don't know how these things are allowed, this is not EVEN LEGAL and I'm sure it doesn't just happen to me. ..
and probably the administrators of this page will block this statement since they always favor the casino (whether what is happening is legal or not)... but I don't care...
I don't know about other countries but here we have real consumer protection, we take deception and scams very seriously and this casino has all the earmarks of being one!!!
y como no era suficiente todo lo demás, digo, bueno... hoy voy ha jugar un poco mas, perdí 250€ en un cerrar y abrir de ojos pero no es todo...., bueno, llegue ya a una miseria de unos 30 y picos €s en mi cuenta, jugando a ghost ship apostando lo mínimo permitido!!!... me quede de repente con 6€ o algo por el estilo - EN UNA APUESTA MÍNIMA DE 0.25€) O.O O.O O.O paso seguido, para seguir jugando trate de usar los comp points, que parecen como ya gastados pero mi saldo se quedo en lo mismo T.T T.T......
imagino que solo necesitaba convencerme de que este casino es lo peor, estafadores y ladrones!!!... es que yo no se como se permiten estas cosas, esto no es NI LEGAL y estoy segura de que no solo me pasa a mi...
y probablemente los administradores de esta pagina bloquearan este comunicado ya que siempre van a favor del casino (sea legal o no lo que este pasando)... pero igual me da...
no se en otros países pero aquí tenemos una protección al consumidor de verdad, nos tomamos muy en serio los engaños y las estafas y este casino tiene toda la pinta de serlo!!!
Правилно ли приемам, че смятате, че балансът ви не е изчислен правилно по време на играта?
Съжалявам, но наистина не мога да кажа. Както и да е, имате ли официален отговор от казиното?
За да бъда честен с вас, след всичките ни предишни преживявания, аз съм изумен, че продължавате да играете там,..
Am I assuming correctly that you feel your balance was not calculated properly during the game?
I'm sorry, but I really can't tell. Anyway, do you have an official response from the casino?
To be honest with you, after all our previous experiences, I am amazed you keep playing there,..
Да видим, ако играя с минимален залог от €0,25, не може в едно завъртане (защото не съм увеличил залога) да похарча €30 или нещо такова...
НЕ, вече не играя в това казино... Вече взех още един студен душ...
Това, което намирам за шокиращо, е абсолютната липса на внимание и не разбирам как е позволено на едно казино буквално да вбесява потребителите...
Няма да се свържа с тях повече, след като знам, че им отнема повече от седмица, за да отговорят, а когато го направят, измислят някакво правило или кой знае...
И не е нормално потребителят да трябва да се бори толкова много, за да направи теглене...
Забравих за казино Oldhavana и със сигурност този марш скоро ще приключи. Чувствам още едно казино, което ще бъде забранено в Испания, вече има малко казина, които все още са разрешени в тази страна и сега разбирам защо, но все още съм възмутен, че тези неща се случват и казиното ще продължи да прави същото с много други потребители... без никакви последствия!
Let's see, if I play with a minimum bet of €0.25 it can't be that in one spin (because I didn't raise the bet) I'll spend €30 or so...
NO, I don't play in this casino anymore... I already took another cold shower...
What I find shocking is the absolute lack of consideration and I don't understand how a casino is allowed to literally pull the piss of users...
I will not contact them again, after knowing that it takes them more than a week to respond and when they do, they make up some rule or who knows...
And it is not normal for a user to have to fight so hard to make a withdrawal...
I forgot about oldhavana casino and surely this march will soon end I feel another casino that will be banned in Spain, there are already few casinos that are still allowed in this country and now I understand why, but I am still outraged that these things happen and the casino will continue doing the same thing to many other users... without any type of repercussion!
a ver, si juego con una apuesta mínima de 0.25€ no puede ser que en una tirada (porque no subí la apuesta) me gaste 30 y tantos €...
NO, YA no juego mas en este casino.... ya me di otra ducha fría...
Lo que me parece impactante es la absoluta falta de consideración y no entiendo como a un casino se le permita literalmente tomar el pelo a los usuarios...
No volveré ha contactar ya con ellos, ya después de saber que tardan mas de una semana en contestar y cuando lo hacen pues se inventan alguna norma o vete ha saber...
Y tampoco es normal que un usuario tenga que pelear tanto para hacer un retiro...
Yo me olvido de oldhavana casino y seguramente a esta marcha dentro de nada acabara siento otro casino que va ha quedar prohibido en España, ya de por si son pocos los casinos que aun están permitidos en este país y ahora comprendo el porque, pero sigo siendo indignada que estas cosas pasan y el casino, pues seguirá haciendo lo mismo a otros muchos usuarios... sin ningún tipo de repercusión!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.