НачалоФорумКазинаOld Havana Casino - обща дискусия

Old Havana Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от zena5755
|
15 651 преглеждания 110 отговора |
|
1...4 5 6
dorinamarcu14
преди 9 месеца

Вероятно ще изчакате 2 до 3 седмици, преди да получите парите си. Това е, през което съм минавал много пъти.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

но докато направите депозит, не отнема много време..... хахаха


Господи... нищо, играйте по-добре в кроко казино! Не знам защо влязох в Старата Хавана точно тук, за бонус, за разнообразие

Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 9 месеца

Играйте на крокодили! Trash Casino IMO!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

Ами имат същите игри (само се ограничавам до слотовете) и тегленията стават много по-бързо, дават и повече възможности за теглене на средства, много ми е удобно, че става директно на картата например


Сега, всеки с опита, който е имал, но да, тези хора ме изненадват, че дори не променят статуса на приложението

Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 9 месеца

Използвам едни и същи документи за всяко казино. Това се нуждае от тях, в случай че спечеля и го дадох на тези хора в игра на крокодил и те отказаха всички тях. Така че изиграх парите си и излязох. Не си струва влошаването да коригират каквото са искали да коригират. Дори не си направих труда и печалбата беше много малка.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 9 месеца

Опитвали ли сте да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти, за да получите някои отговори по въпроса? Те трябва да могат да ви обяснят всичко. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Разбира се, изпратете имейл в рамките на 2 дни, след като видите, че няма промяна в моята заявка....


Днес получих отговор, че с други думи за Европа и не знам за кои други държави правилата за бонусите, които дават, са различни... струва ми се, че се измислят оправдания и правила като спечели потребител и иска да тегли пари... .

Тези условия, които поставиха, за да мога да изтегля печалба от този бонус, добре, изпълних ги, достигнах сумата, която изискваха, за да мога да направя теглене, нещо повече, дори направих малък депозит (защото до Виждам, че може да се направи теглене, очевидно не рискувам много пари), тъй като максималната сума, която човек може да изтегли от бонуса, не достига минимума, необходим за извършване на теглене...

Според тях не съм достигнал залога, който се изисква, ако живеете в Европа (когато казах също, че живея в Испания при регистрацията, не знам къде мислят, че се намира Испания)... Вече нямам нещо в акаунта ми, нито че имам активен бонус или колко трябва да продължа да залагам... НЕ ЗНАМ, изобщо не ме убеждават... Вече бях изненадан, че онлайн казино плаща на потребител който е имал късмета да спечели малко пари 🤣🤣🤣....


Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 9 месеца

Хм, наистина не е изключително преживяване.

Според мен подобна ситуация би била напълно избегната, ако казиното внедри по-добри софтуерни функции.

Мога да си представя, че освен ако не се включите в поддръжката, изглежда никой няма да знае коя държава сте попълнили във формуляра за регистрация, в много случаи държавата дори се попълва автоматично въз основа на нашия IP адрес. Както и да е, моята гледна точка е доста ясна - на всеки играч трябва да бъде позволено да вижда напредъка на залагането си правилно, въз основа на спецификата на сметката. Въпреки че такова нещо трябва да бъде налично при условия, които може да са достатъчни за казината, не съм напълно убеден, че това всъщност е достатъчно за играчите. 🤷‍♀️

По един или друг начин, надявам се никога повече да нямате подобни борби.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

вече!!! Аз си мисля същото... първо не разбирам защо имам достъп до бонус с определени условия, които съм изпълнил!!!... после ми казват, че за Европа има други условия... трябвало са приложили тези условия от самото начало или не са ми позволили достъп до този бонус за добре дошли, или са задали условията според всяка страна...


Условия, които... добре, това, което казвате, вече нямам контрол, тъй като не виждам предполагаемите условия в акаунта си, днес дори не знам кога ще трябва да ги спазвам или изобщо нещо, тъй като те са приложими, но не Те са отразени в моя акаунт....


Не знам дали е пълна липса на контрол, в този случай е напълно тревожно!!!.... или условия, които са измислени, защото има потребител на милиони, който идва да спечели и като не плаща за това , нещата се измислят както идват откъдето могат да излязат.... (да не кажа глупости!!!)



Разбира се, няма да направя голям депозит в това казино... нито го препоръчвам!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

и тъй като всичко останало не беше достатъчно, казах, добре... днес ще играя още малко, загубих €250 на мига, но това не е всичко..., добре, аз вече достигнах мизерни суми от около 30 или нещо € в моята сметка, играейки на призрачен кораб, залагайки на минималния разрешен!!!... Изведнъж останах с €6 или нещо подобно - ПРИ МИНИМАЛЕН ЗАЛОГ ОТ €0,25) OO OO Оо стъпка по стъпка, за да продължа да играя, опитах се да използвам комп точките, които изглеждат като вече изразходвани, но балансът ми остана същият ТТ ТТ.....


Предполагам, че просто трябваше да се убедя, че това казино е най-лошото, измамници и крадци!!!... Просто не знам как са позволени тези неща, това ДОРИ НЕ Е ЗАКОННО и съм сигурен, че не е просто ми се случи. ..


и вероятно администраторите на тази страница ще блокират това изявление, тъй като те винаги са в полза на казиното (независимо дали това, което се случва, е законно или не)... но не ме интересува...



Не знам за други държави, но тук имаме истинска защита на потребителите, приемаме измамите и измамите много сериозно и това казино има всички признаци да бъде такова!!!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

вече!!! Аз си мисля същото... първо не разбирам защо имам достъп до бонус с определени условия, които съм изпълнил!!!... после ми казват, че за Европа има други условия... трябвало са приложили тези условия от самото начало или не са ми позволили достъп до този бонус за добре дошли, или са задали условията според всяка страна...


Условия, които... добре, това, което казвате, вече нямам контрол, тъй като не виждам предполагаемите условия в акаунта си, днес дори не знам кога ще трябва да ги спазвам или изобщо нещо, тъй като те са приложими, но не Те са отразени в моя акаунт....


Не знам дали е пълна липса на контрол, в този случай е напълно тревожно!!!.... или условия, които са измислени, защото има потребител на милиони, който идва да спечели и като не плаща за това , нещата се измислят както идват откъдето могат да излязат.... (да не кажа глупости!!!)



Разбира се, няма да направя голям депозит в това казино... нито го препоръчвам!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да се надяваме, че в крайна сметка казиното ще заработи на тяхната система. Нищо чудно, че не обичате да рискувате...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

и тъй като всичко останало не беше достатъчно, казах, добре... днес ще играя още малко, загубих €250 на мига, но това не е всичко..., добре, аз вече достигнах мизерни суми от около 30 или нещо € в моята сметка, играейки на призрачен кораб, залагайки на минималния разрешен!!!... Изведнъж останах с €6 или нещо подобно - ПРИ МИНИМАЛЕН ЗАЛОГ ОТ €0,25) OO OO Оо стъпка по стъпка, за да продължа да играя, опитах се да използвам комп точките, които изглеждат като вече изразходвани, но балансът ми остана същият ТТ ТТ.....


Предполагам, че просто трябваше да се убедя, че това казино е най-лошото, измамници и крадци!!!... Просто не знам как са позволени тези неща, това ДОРИ НЕ Е ЗАКОННО и съм сигурен, че не е просто ми се случи. ..


и вероятно администраторите на тази страница ще блокират това изявление, тъй като те винаги са в полза на казиното (независимо дали това, което се случва, е законно или не)... но не ме интересува...



Не знам за други държави, но тук имаме истинска защита на потребителите, приемаме измамите и измамите много сериозно и това казино има всички признаци да бъде такова!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Правилно ли приемам, че смятате, че балансът ви не е изчислен правилно по време на играта?

Съжалявам, но наистина не мога да кажа. Както и да е, имате ли официален отговор от казиното?

За да бъда честен с вас, след всичките ни предишни преживявания, аз съм изумен, че продължавате да играете там,..


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Да видим, ако играя с минимален залог от €0,25, не може в едно завъртане (защото не съм увеличил залога) да похарча €30 или нещо такова...


НЕ, вече не играя в това казино... Вече взех още един студен душ...


Това, което намирам за шокиращо, е абсолютната липса на внимание и не разбирам как е позволено на едно казино буквално да вбесява потребителите...


Няма да се свържа с тях повече, след като знам, че им отнема повече от седмица, за да отговорят, а когато го направят, измислят някакво правило или кой знае...

И не е нормално потребителят да трябва да се бори толкова много, за да направи теглене...


Забравих за казино Oldhavana и със сигурност този марш скоро ще приключи. Чувствам още едно казино, което ще бъде забранено в Испания, вече има малко казина, които все още са разрешени в тази страна и сега разбирам защо, но все още съм възмутен, че тези неща се случват и казиното ще продължи да прави същото с много други потребители... без никакви последствия!



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 8 месеца

И така, когато се случи тази ситуация, попитахте ли казиното как е възможно това да се е случило и вашият залог да бъде повишен до толкова висока стойност? Отговориха ли ти или как свърши ?

Знаете, че ако имате проблеми, можете да опитате да се свържете с нашия екип за оплаквания. Каквото и да чувствате е несправедливо към вас.

Съжалявам, че трябваше да преминеш през всичко това, но от друга страна се радвам, че сложи край на този вид казино. 😥

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, отделих малко време преди да го публикувам тук!

Сега ще ги предам, да напълно!

Дори и да ми върнат този кредит... не е като да мога да го изтегля, тъй като е стойност, по-ниска от минималната, която разрешават за теглене... и тъй като продължавам да играя там, това също няма да се случи отново, не дори няма смисъл в този момент да продължавате да се биете с тях и да се разстройвате отново!

Във всеки случай, ако продължават така, малко играчи ще могат да поддържат!


Все пак благодаря за отговорите и съветите!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
dorinamarcu14
преди 8 месеца

Също така смятам, че ако подобни ситуации се създават по-често, казиното би имало повече вреди, отколкото ползи. Ако нещо подобно се случи в някое казино в бъдеще, не се колебайте да ни уведомите.

Ние ще сме тук. Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте всички. Мина известно време, но отново спечелих в Old Havana Casino. $2500. Възпроизведени $500... добре. Баланс от $2000, поискан от 9 май, без движение все още. Предполагам, че ще им дам 14 работни дни, преди да се свържа с тях.

З

Автоматичен превод:
zena5755
преди 7 месеца

Здравейте, мисля, че можете да попитате казиното защо отнема повече време, но знам, че тегленията не бяха най-бързите преди. Опитахте ли да разберете дали има технически проблеми или подобни?

Както и да е, мисля, че сте запознати с времето, което даваме на казината, така че мисля, че затова сте написали 14 дни.

Това обаче е разумно решение, така че ще изчакаме казиното да даде някаква актуализация или парите да се покажат в акаунта ви. 😊☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте, казаха, че са го изпратили на 24 май 2024 г. по банков път. Всички други случаи, когато получих парите си, мина само един ден. Минаха 7 дни и така и не пристигнаха. Писах на финансовия отдел и чакам отговор.

Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
zena5755
преди 6 месеца

Получих това онзи ден, това е почти месец.

Скъпи Джей

Поздрави от MainStreet Vegas Group!

Партидата, която включва вашето изплащане, беше забавена. Средствата трябва да бъдат кредитирани скоро.


Поздрави,

Инди

Теглене на агент за поддръжка - Old Havana Casino

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини