НачалоФорумКазинаNineCasino - обща дискусия

NineCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от vetsosan6
|
27 592 преглеждания 178 отговора |
|
1 2 3...9
преди 2 години

Направих депозит от 200, те добавиха 100 бонус, когато отидох да играя, не ми позволиха да правя залози на някои игри, така че завъртях рулетки, докато получих стойност от 178, въпреки че продължих да не мога да играя някои онлайн игри Реших да анулирам бонуса и те просто ми взеха целия баланс, твърдейки, че е бонус, и не ми дадоха решение в чата


Автоматичен превод:
db292472
преди 2 години

Здравейте,

за мен изглежда, че някои игри са ограничени, докато бонусът е активен. Добре е, че изобщо не успяхте да играете ограничени игри. Е, бонусът е завършен, ако успеете да завършите залагането или загубите баланса. Предполагам, че това е обяснението.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-големите клошари. Сложих 23 евро, дадоха ми 35 с Бонус. Правя го при 30 евро на сто с печалба от 70 евро. Бонус и отивам да видя сумата за теглене, която имам, натискайки отмяна на тегленето. Всички пари бяха загубени. Чатът ми казва, че няма начин да си върна парите. Те ли са най-големите крадци?

Автоматичен превод:
michaelpoulis
преди 2 години

Здравейте,

Страхувам се, че поддръжката трябва да обясни каква е причината. Те имат достъп до вашата история на игрите и могат да проверят дали сте изпълнили всички бонус условия. Не мога, въпреки че предполагам, че казино с толкова добра репутация осигурява добре ориентирана към бонуси поддръжка.

Имате ли връзка с казиното? Бих ги попитал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализирано преди ден

Напълно непрепоръчително и обидно

Напълно непрепоръчително, те ще ви дадат бонус, с който, ако не играете всичките си пари наведнъж (почти невъзможно, ако не играете принудително и с големи суми), те отнемат не само бонуса, но и парите ви. Въведох 20 евро и спечелих 3 евро, имах 23 евро плюс бонуса от 20 евро, 43. След 7 дни ми взеха 20 евро и бонуса и запазих 3 E, взеха ми парите, въпреки че бях спечелил 3, обир. Това е единственото казино, което познавам с злоупотребяващи условия, по-добре playuzu или pokerstarcasino, където парите са ваши и бонусът е реален, това е моето честно мнение, няма да играя отново. Заявил съм 3 пъти и нито един случай. .

Вече се свързах с елис, както ми казаха, но не ми отговарят, говорят си мило, но няма значение. Все още съм много нещастна.

Дата на преживяване: 24 април 2023 г

Автоматичен превод:
преди 1 година

И аз бях впечатлен от положителните коментари и станах член.

Играх в казиното 500 fr, но не спечелих, най-накрая е възможно да залагате


Въпреки че парите, които депозирах, бяха изтеглени от сметката ми, те не се появиха в сметката ми в казиното.

Така че казах нека парите бъдат твои, изтрий моя акаунт, депозирай пари и изживей стрес и глупост

Така че не се смущавайте, като вярвате на положителните коментари тук и давате парите си за нищо.

Ако кажете не, аз съм глупав, регистрирайте се и се засрамете с парите си.

Мога да покажа на всеки с документи, че името ми в Nine Casino е none2121


Има обслужване на клиенти на живо, което е бързо и учтиво, но не решава проблемите


Не исках парите, които депозирах, да не пристигат в сметката ми. Предпочитам да се заблудя и да им дам парите си


Взех малка сума пари, дойдоха след няколко часа



Автоматичен превод:
Periquito
преди 1 година

Просто се чудя как успяхте да се регистрирате там:

"4.5. Играчите от следните държави и техните територии ("Ограничени държави") нямат право да депозират и играят игри с истински пари: Съединени американски щати, Обединено кралство, Испания , френски отвъдморски територии (Гваделупа, Мартиника, Френска Гвиана, Реюнион , Майот, Сейнт Мартин, Френска Полинезия, Уолис и Футуна, Нова Каледония), Холандия, Израел, Литва, Холандска Западна Индия и Кюрасао, Азербайджан, Армения, Гибралтар, Джърси, Беларус, Казахстан, Киргизстан, Молдова, Русия, Таджикистан , Узбекистан, Украйна Казиното не може да гарантира успешна обработка на тегления или възстановяване на средства, ако играчът наруши тази политика за ограничени държави.

file

Какво ми липсва, моля?

Автоматичен превод:
Ferhat2121
преди 1 година

Честно казано, изобщо не разбирам проблема.

Ако не греша, казахте, че сте загубили 500 fr, като играете, и в същото време идва:

„Въпреки че парите, които депозирах, бяха изтеглени от сметката ми, те не се появиха в сметката ми в казиното."


Чувствам, че преводът не върви добре. 🙁 Бихте ли обяснили, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Платих 5-10 от кредитната си карта, моите 3 плащания не се появиха в акаунта ми в Nine Casino.

не голяма сума веднъж 30 Fr. два пъти 10 Fr

Не искам парите обратно, казах, че е просто стрес, защото хората се чувстват измамени

Автоматичен превод:
Ferhat2121
преди 1 година

Сега виждам. Е, както казах на други играчи наскоро, това е много неприятна ситуация и решението изисква известно време. 🙁

Знаете ли, че повечето опции за плащане не са моментални и казиното всъщност заема сумата, депозирана на играча, за ограничен период от време?

Това не е добре известна информация, що се отнася до мен.

По един или друг начин разбирам чувствата!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз съм играч от Обединеното кралство и съм много пристрастен към хазарта и намерих това казино, открих сметка и ми позволи да депозирам без проверка..за 2 часа губя 3200£ всичките си печалби. Аз съм от Обединеното кралство и след това като чета техните срокове и условия, те не допускат играчи от Обединеното кралство, но аз не го направих сега. Има ли някаква възможност да получите възстановяването?

Автоматичен превод:
maryusolaru81
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам за сложната ви ситуация. Но също така смятам, че няма задължение за казиното да възстановява вашите депозити, освен ако не сте положили поне малко усилия да спрете да депозирате. Ако не сте го направили преди, бих поискал закриване на акаунта поради пристрастяване към хазарта.

Получавате ли професионална подкрепа?

Разгледайте този раздел, специално създаден за играчи с проблеми с хазарта, моля:

https://casino.guru/problem-gambling

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро,


Имам проблем с верификацията на моя акаунт. Личната карта, адресът, банковата карта и т.н. са валидирани. От друга страна, те ми отказват стол след доказателство за плащане, въпреки факта, че изпратих всички документи, за да поискам. Какъв документ трябва да бъде предоставен за потвърждаване на доказателството за плащане?


БЛАГОДАРЯ

Добре за теб,

Автоматичен превод:
Dorian91096
преди 1 година

Здравейте.

Като доказателство за плащане бих предоставил банково извлечение, показващо пълното ви име и адрес плюс транзакцията за депозиране - дати, сума, IBAN и така нататък...

Какво подадохте вместо извлечението, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добро утро, направих заявка за теглене преди 24 часа и заявката продължава като "модериране" какво е това?

Автоматичен превод:
camillabraga28
преди 1 година

Здравейте.

Никога не съм чувал това преди, бих казал. Обичайният статус е: в процес на изчакване, в процес, одобрен, приет, добре „модериран" не бие камбаната...

Хм, опита ли да попиташ казиното? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой има ли опит с по-големи тегления в Nine Cadino. Иска да изтегли 2500 €, проверката е извършена. За по-малки суми изплащането беше доста бързо, в рамките на 1-2 часа. Сега на 2500€ съм в застой с твърдението, че е след опашката и още не ми е дошъл редът, защото има много запитвания. Сега се чака повече от 13 часа.

Автоматичен превод:
schwanni
преди 1 година

Бих казал, че вероятно се дължи на по-високия от обичайния трафик. Дори няколко дни би било добре.

Оценявам, че казиното е честно с вас. Както и да е, кажете ни как е минало - нова седмица, нови шансове. 👌🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами казиното, това е най-лошото, на което съм попадал. Направих депозит от 20 евро на 4/7/23 и 20 евро на 16//7/23 и парите така и не стигнаха до сметката ми в казиното, докато парите бяха изтеглени от банковата сметка

Автоматичен превод:
преди 1 година

С настоящото изразявам дълбокото си недоволство и загриженост относно начина, по който моята ситуация се справя в NineCasino, платформа, която е лицензирана и регулирана от Curaçao eGaming (лиценз B2C-AK2QPM3H-1668JAZ). Вярвам, че е изключително важно този проблем да бъде разрешен по справедлив и прозрачен начин, в съответствие с регулаторните и отговорни стандарти за игри.


Казвам се Карлос Гуедес и съм регистриран играч в NineCasino, като използвам имейл адреса carlos*****l@gmail.com . Подадох всички необходими документи, включително моя официален документ за самоличност, издаден от Португалската република, за да верифицирам акаунта си. Тази проверка беше приета с готовност от вас и искам да подчертая, че няма абсолютно никакви други акаунти, свързани с моите документи.


Безкомпромисно изисквам плащане в размер на €1500,04, сума, която съм спечелил честно и законно. Тази сума отразява законните ми приходи от дейностите ми в NineCasino.


Искам да споделя с вас следните точки:


Възможност за няколко регистрации от един и същ IP: Признавам, че в момента живея в квартира, с влизане на няколко нови гости всеки ден и споделяне на общи пространства. Това може да доведе до множество регистрации на сайтове, идващи от един и същ IP адрес, без мое знание. Въпреки това съм сигурен, че нито един друг акаунт не е бил потвърден с официалния ми документ за самоличност или с номера на мобилния ми телефон. Освен това е важно да подчертая, че не е направен депозит с моите ексклузивни методи на плащане.


Неадекватна комуникация и липса на прозрачност: Липсата на ефективна и прозрачна комуникация от екипа на NineCasino усложнява разочарованието ми. Не мога да получа ясни отговори относно статуса на моята жалба и защо забавянето на обработката на моето оттегляне.


Ангажимент за отговорно залагане и прозрачност: Искам да ви напомня, че съм отговорен комарджия и не съм използвал никакви бонуси или опити за измамни тегления. Освен това не беше направен депозит с моите методи на плащане. Боря се за справедливо решение в съответствие с установените правила и разпоредби.


Ангажимент за почтеност на казиното: Вярвам, че вашата репутация и почтеност са фундаментални за работата на NineCasino. Като лоялен играч очаквам казиното да изпълнява задълженията си прозрачно и честно.


'

Автоматичен превод:
1 2 3...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини