НачалоФорумКазинаNineCasino - обща дискусия

NineCasino - обща дискусия (страница 11)

 от vetsosan6
|
36 666 преглеждания 204 отговора |
|
1...10 11
YayaSan

Това е ужасно. Дори докладвах на органите на комисията по хазарта в Обединеното кралство, те се свързаха с мен по отношение на ninecasino и казаха, че нямат лиценз да работят от нашето въздушно пространство. Освен това изпратих всички доказателства за целия си препис на чата на guru casino, така че очевидното е очевидно. ninecasino казаха, че ще му платят пълния баланс от £2400, но не го направиха. те заявиха, че съм нарушил закон за казиното, но не съм го направил, когато дори попитах кое закон ли наруших не получих отговор. Помолих ги да ми предоставят подробности за клиентското казино номер на играч, за да мога да предам на ecg, но ninecasino не го предостави. Харесва им, когато депозираш в стотици, губиш стотици, но когато печелиш, не им харесва, че не харесват клиентите да печелят точно там и когато ще покажат истинските си намерения и интереси, само за да ограбят измама измама лиши клиентите от техните законни права . Техните законни задължения, техните печалби, техните пари. Мисля, че guru casino трябва да отвори отново моя случай и да ви помогне. Не е правилно това, което ninecasino направи, те също могат да променят името на компанията си на деветте крадци.

Автоматичен превод:

Все още не разбирам как едно казино, правещо милиони, не би искало да изплати на играчите техните законни печалби. Не знам дали ще ми изплатят или дори ще ми върнат депозираната сума, но просто се надявам да ми възстановят сумата, така че да забравя за това девет казино. Колко време отнема да ви възстановят вашите депозити, защото в момента не получавам обратна връзка от тях. Закриха акаунта ми, нямам достъп до него по никакъв начин.

Автоматичен превод:
YayaSan

Благодаря ви, вече мога да повторя това, което изразих по-рано Обяснено на guru casino Изпратих пълния си препис на екранни снимки на моите пълни реализации с онлайн персонала на ninecasino. В което те казаха, че ще изплатим пълния ви баланс по вашата банкова сметка. Напълно проверих извлеченията от банкови карти, моя паспорт, удостоверение за раждане и доказателство за самоличност, вписана карта, официална правителствена документация, лична карта. Моята банка също потвърди, че ninecasino призна от коя държава идват средствата . И да, те не излъчиха акцент, че британски играчи не се допускат. Те излъгаха измислени извинения. Играх с мен няколко месеца, когато играех на техния сайт. Депозирате в стотици, не се изисква проверка, когато загубите стотици, не се иска проверка, когато спечелите, те не го харесват, особено ако печалбата е прилична сума. Guru casino трябва да отвори отново моя случай заедно с други, които сега споделят същата 100% солидна платформа и основа. ние сме прави. бяхме ограбени откраднати от

Автоматичен превод:

Ninecasino няма да отключи акаунта ми, въпреки че депозирах над 10 000 €

Автоматичен превод:
6pbw6tgz7g

Хей, казаха ли ти защо са ти блокирали акаунта? Беше ли първият ви депозит и веднага след това ви блокираха? Да не са ти искали документи или нещо друго? Смятам, че в такива случаи може да има някаква проверка, тъй като сумата за внасяне не е малка.

Така че уведомете ме, ако знаете нещо повече или не.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини