преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NineCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Съжалявам, но това не е темата за поддръжка на Nine Casino, което означава, че не сме служители на казиното.
Съветвам ви да се свържете с чата на живо или поддръжката на казиното.
(Можете също да проверите историята на транзакциите си, за да се уверите, че транзакцията е валидна.)
Hello,
I am sorry, but this is not the Nine Casino support thread, meaning we are not the casino's employees.
I kindly advise you to contact the casino's live chat or support.
(You can also check your transaction history to make sure the transaction is valid.)
Здравейте,
Имам само един въпрос... Добре ли е да поискате период за охлаждане от 2 месеца и по средата да го отмените и депозирате на следващия ден с едно щракване на мишката?
Също така, правилно ли е да се постави ограничение на депозитите, но да се позволи на такива играчи да отварят друга валута в казиното с едно щракване и да депозират без ограничения? Ако поставим друга валута, трябва да се приложи и лимита за депозит, нали?
С Най-Добри Пожелания,
mrmileena
Hello,
I just have a question... Is it OK to ask a cool off period of 2 months and that in the middle of it, cancel it and deposit the next day with a single mouse click?
Also, is it correct to put a limit on deposits but allow such players to open another currency in the casino with a single click as well and deposit without limits? If we put another currency, the deposit limit should be applied as well, right?
Best regards,
mrmileena
Здравейте,
Виждам накъде отиваш. Бих казал (отново), че зависи от това как точно играчите искат самоизключване или закриване на акаунта и за какво казиното информира играча.
Ако просто поискате период на охлаждане (не споменахте проблеми с хазарта), бих казал, че е наред, защото просто сте променили решението си и сте добре наясно с този факт.
Когато става въпрос за лимити, бих казал, че зависи от това как казината подхождат към този инструмент. Лично аз не мисля, че е реален проблем, ако можете да поставите друго ограничение за всеки достъпен за вас метод на депозит. Все още вие сте този, който поставя границите. Но ако не можете да зададете лимита, ще попитам служителите дали могат да деактивират тази валута в моя акаунт. Интересно е, че друг играч иска казина, където можете да избегнете предишни лимити, като настроите нова валута с желание:
Всички знаем, че криптовалутите вървят в ръка с анонимни казина, така че играчите, които са самоизключени в обикновено казино, опитват тази алтернатива, за да могат да играят.
Както и да е, бих сравнявал лимитите с електронното банкиране, мога да задам лимити за всеки тип превод веднага или мога да игнорирам задаването на каквито и да било ограничения. Ако е наличен нов тип трансфер, мога да задам ограничението или мога да го игнорирам отново.
Ключовият момент е, че мога да задам лимита, когато пожелая.
Какво мислиш за това?
Hello,
I can see where you're heading to. I'd say (again), that it depends on how exactly the players ask for the self-exclusion or account closure and what the casino informs the player about.
If you just ask for a cooling period (did not mention gambling issues) I'd say it is alright, because you just simply changed your mind and you are well aware of that fact.
When it comes to the limits, I'd say it depends on how the casinos approach this tool. Personally, I do not think it is a real issue if you can put another limit on every deposit method available to you. It is still you who sets the limits. But if you can't set the limit, well I'd ask the staff if they can disable this currency on my account. It's interesting, that another player asks for casinos where you can avoid previous limits by setting up new currency willingly:
We all know that cryptocurrencies go in hand with anonymous casinos so players who are self-excluded in a regular casino try this alternative to be able to play.
Anyway, I'd compare the limits to e-banking, I can set limits for every type of transfer immediately or I can ignore setting any limits at all. If a new transfer type is available, I can set the limit or I can ignore it again.
The key point is, that I can set the limit anytime I want.
What do you think about it?
Ще ви дам кратък отговор. Не мисля, че е наред и не мисля, че е добра услуга за играча, но за съжаление това е стандартно поведение, което срещате в казината.
Повечето казина са много сериозни, когато ги помолите да закрият акаунта ви поради проблеми с хазарта, но когато причината е различна, те често не се колебаят да го отворят отново всеки път, когато ги помолите.
I'll give you a short answer. I don't think it's OK and I don't think it's a good service for the player, but it's sadly a standard behaviour that you find across casinos.
Most of casinos are very serious when you ask them to close your account for gambling issues, but whenever the reason is different, they often don't hesitate to reopen it anytime you ask them.
Здравейте Радка и Даниел,
благодаря и на двамата за вашите съобщения. Все пак ще се придържам повече към мнението на Даниел. Мисля, че е твърде лесно да се обвинява играчът, че не е поставил ограничения, но някои практики, като тези в моите въпроси например не са абсолютно отговорна игра. Искам да кажа, че загубих 150 chf поради това, моят лимит депозит беше достигнат, но успях да избера друга валута и да депозирам отново и да загубя повече. Знам, че това е и моя вина, но ако казиното например уважи тези точки, хората няма да загубят повече пари, отколкото трябва. Ако не бях малко разумен, можех да загубя повече...
С Най-Добри Пожелания,
mrmileena
Hello Radka and Daniel,
thank you both for your messages. However i will stick more to Daniel's opinion. I think it is too easy to blame the player for not putting limits but some practises, like the ones in my questions for example are absolutely not a responsible gaming. I mean i lost 150 chf because of that, my limit deposit was reached but i was able to choose another currency and deposit again and lose more. I know it is also my fault but if the casino for example respected those points, people will not lose more money that they should. If i was not a little reasonable, i could have lost more...
Best regards,
mrmileena
Здравейте mrmileena,
Разбирам мисълта ти. За съжаление, както каза Даниел, това е стандартно поведение, така че реших, че би било добре да демонстрирам как работи.
Не ми харесва обаче, че всяка валута има свой лимит.
Hello mrmileena,
I understand your point. Sadly, as Daniel said it's a standard behavior so I thought it would be good to demonstrate how it works.
I don't like the fact, that each currency has its own limit, however.
здравейте, аз съм в тази каша от 2 дни
Имам баланс от 1700EURO, не ме карат да тегля
Изпратих всички документи като последно ми поискаха доказателство, че хартията е на мое име
Изпратих извлечения от сметки, списък с движения, isee, договор и т.н.
само защото разплащателната сметка е на мое име, можете да видите от номера на сметката и iban, което е същото от името и фамилията
моля те, трябва да ми помогнеш
hello, I've been in this mess for 2 days
I have a balance of 1700EURO they do not make me withdraw
i sent all the documents as the last they ask me for proof that the paper is in my name
I sent account statements, movements list, isee, contract etc ...
just because the current account is in my name, you can see from the account number and iban which is the same from the name and surname
please you have to help me
buongiorno,sono in questo casino da 2 giorni
ho un saldo da 1700EURO non mi fanno prelevare
ho mandato tutti i documenti come ultima mi chiedono una prova che la carta e intestata a me
ho mandato estratti conto,lista movimenti,isee,contratto ecc...
proprio perchè il conto corrente e intestato a me si nota dal numero conto e iban che e lo stesso dal nome e cognome
perfavore dovete aiutarmi
Здравейте,
Предполагам, че имате проблем с предоставянето на приемливо доказателство за нещо, за да премине проверката.
Бихте ли любезно поставили повторението, което сте получили от казиното, за да мога да проверя какво не е наред, моля?
Спомням си, че някой играч от Перу наскоро имаше проблем с банковото извлечение, тъй като неговият адрес липсваше там, само показаният адрес беше на банката, но такова извлечение трябва да съдържа пълния адрес на играча и след това IBAN, за да се счита за валидно доказателство.
Кажете ми какво имате от казиното, моля.
Hello,
I'm assuming that you have an issue providing acceptable proof of something to pass the verification.
Would you kindly paste in the replay you got from the casino so I can check what seems to be wrong, please?
I can recall some player from Peru had recently an issue with the bank statement because his address was missing there, only address shown was the bank's but such a statement must contain the player's full address name, and then IBAN to be considered as valid proof.
Let me know what you got from the casino, please.
Здравейте, благодаря, всичко е проверено
Но аз си чакам парите, винаги казват 1-5 работни дни
Но таксата беше одобрена на 19/10
И днес 25 все още нищо
Този сайт със сигурност се ползва с доверие, 😡
Hi, thanks, everything has been verified
But I'm waiting for my money, they always say 1-5 business days
But the levy was approved on 19/10
And today 25 still nothing
This site is sure to be trusted, 😡
Ciao grazie tutto apposto il conto e stato verificato
Però sto aspettando i miei soldi,dicono sempre 1-5 giorni lavorativi
Ma il prelievo e stato approvato il 19/10
E oggi 25 ancora niente
E sicuro che e affidabile questo sito,😡
Здравей, 'peppemario1908', виждам, че чакането е досадно. Изглежда, че всичко е направено от ваша страна, тъй като споменахте, че всичко е проверено. Моля, бъдете търпеливи сега и ако казиното не ви изплати в рамките на 14 дни от датата на вашата заявка за теглене, тогава не се колебайте да подадете жалба тук, на нашия уебсайт.
Позволете ми обаче да отбележа, че казино Nine има много добра репутация от рейтинга на Casino Guru (8,9/10) и възприема положителен подход към оспорването на жалби, както можете да видите тук:
Засега не бих се притеснявал толкова. Желая ви късмет и се надявам проблемът ви да бъде решен по ваше удовлетворение в близко бъдеще. Моля, уведомете ни как върви✨
Hello 'peppemario1908', I see that the waiting is annoying. It looks like everything is done from your side as you have mentioned that everything has been verified. Please be patient now and if the casino doesn't pay you out within 14 days from the date of your withdrawal request then don't hesitate to submit a complaint here on our website.
However, let me point out that Nine casino has a very good reputation by Casino Guru rating (8.9/10) and takes a positive approach to dispute complaints as you can see here:
I wouldn't worry so much for now. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future. Kindly let us know how it goes✨
Маркирам този сайт
След толкова време получавам имейл, че трябва да променя начина на плащане
Мога ли някога да създам електронен портфейл??
Искам банковия превод и парите си
Моля, казино гуру да ми помогне
I mark this site
After all this time I get an email that I have to change the payment method
Can I ever create an e-wallet ??
I want the bank transfer and I want my money
Please casino guru help me
Io segnalo questo sito
Dopo tutto questo tempo mi arriva email che devo cambiare modalità di pagamento
Posso mai creare un e-wallet??
Io voglio il.bonifico bancario e voglio i miei soldi
Per favore casino guru aiutatemi
Някой помага ли ми?
Трябва ли да загубя парите си по този начин?
На този сайт за щастие има висок резултат тук
Does anyone help me?
Do I have to lose my money like this?
On this site it luckily has a high score here
Un aiuto nessuno me lo da?
Devo perdere i miei soldi cosii?
Su questo sito che menomale ha un punteggio alto qui
Azz тук никой не отговаря
1737 € на ninecasino и анулирайте банковия превод
НЕ се отказвам парите са МОИ!
Говоря с адвоката си, добре.
Azz nobody answers here
1737 € on ninecasino and cancel the bank transfer
I do not give up the money is MINE!
I do talk to my lawyer ok.
Azz qua nessuno risponde
1737€ su ninecasino e annullano il bonifico bancario
Io non mi arrendo i soldi sono MIEI!
faccio parlare al mio avvocato ok.
Здравей, 'peppemario1908', за съжаление не мога да контролирам акаунта ти в казиното и нямам никакви правомощия да го анулирам, тъй като не работя за NineCasino. Добре е обаче казиното да комуникира с вас. Опитахте ли да се свържете с тяхната поддръжка кой метод на плащане биха предпочели? В техните Общи условия няма ли написана по-подробна информация за теглене на пари? Просто го погледнете и ни уведомете.
Hi 'peppemario1908', unfortunately I can't control your casino account and I don't have any authority to cancel it since I am not working for the NineCasino. However, it is good that the casino communicates with you. Have you tried to contact their support which payment method they would prefer? Isn't there more detailed information about withdrawing money written in their Terms & Conditions? Just look at it and let us know.
€ 1737
Това е цялото ми салдо по сметката, която искам да изтегля
Тази сутрин в имейла ми казаха, че не е възможно да направя банковия превод и да опитам друг метод
Ezeewallet? Мифинити?
И защо?
Не искам портфейл, дори не знам дали ще получа парите си на тези ненадеждни портфейли
Както и да е, подавам жалба до моя адвокат и съдя curacao gaming.
Не мога да загубя парите си, така че, странно, не е възможен БАНКОВ ПРЕВОД.
€ 1737
This is my entire balance on the account I want to withdraw
This morning in the email they told me that it was not possible to make the bank transfer and to try another method
Ezeewallet? Mifinity?
And why?
I don't want a wallet, I don't even know if I will receive my money on these untrustworthy wallets
Anyway I make a complaint to my lawyer and to sue curacao gaming.
I cannot lose my money so that strangely a BANK TRANSFER is not possible.
1737€
Questo e tutto il mio saldo sul conto che voglio prelevare
Stamattina nella email mi dicevano che non era possibile fare il bonifico bancario e di riprovare un altro metodo
Ezeewallet? Mifinity?
E perché?
Non voglio un wallet,non so neanche se riceverò i miei soldi su questi wallet poco affidabili
Comunque io faccio reclamo al mio avvocato e di denunciare la curacao gaming.
I miei soldi non li posso perdere cosi che stranamente un BONIFICO BANCARIO non e possibile.
Здравейте,
стига казиното да предлага други опции за плащане, трябва да сътрудничите. Как иначе мислите, че можете да получите парите си? Чувствам, че сега е доста безсмислено каква опция за плащане предпочитате, защото по някаква причина сега не е възможна. Аз лично бих предположил, че проблемите са причинени от местните ограничения за хазарта, които усложняват картите и банковите парични преводи. Е, може да се случи.
Освен това можете да намерите повече подробности в темата за оплакване .
Hello,
as long as the casino suggests other payment options you should cooperate. How else do you think you can receive your money? I feel that now it's quite pointless what payment option you prefer because it is not possible for some reason now. I would personally guess that troubles are caused by the local gambling restrictions that complicate cards and bank-related money transfers. Well, it may happen.
Furthermore, you can find more details in your complaint thread.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.