ФорумКазинаNineCasino - обща дискусия

NineCasino - обща дискусия

преди 2 години от vetsosan6
|
24064 преглеждания 175 отговора |
|
1 2...9
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NineCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Не сте депозирали парите ми в сметката ми.

Защо??

Автоматичен превод:
vetsosan6
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но това не е темата за поддръжка на Nine Casino, което означава, че не сме служители на казиното.

Съветвам ви да се свържете с чата на живо или поддръжката на казиното.

(Можете също да проверите историята на транзакциите си, за да се уверите, че транзакцията е валидна.)


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Леха 😂😉

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Имам само един въпрос... Добре ли е да поискате период за охлаждане от 2 месеца и по средата да го отмените и депозирате на следващия ден с едно щракване на мишката?


Също така, правилно ли е да се постави ограничение на депозитите, но да се позволи на такива играчи да отварят друга валута в казиното с едно щракване и да депозират без ограничения? Ако поставим друга валута, трябва да се приложи и лимита за депозит, нали?


С Най-Добри Пожелания,


mrmileena

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,

Виждам накъде отиваш. Бих казал (отново), че зависи от това как точно играчите искат самоизключване или закриване на акаунта и за какво казиното информира играча.

Ако просто поискате период на охлаждане (не споменахте проблеми с хазарта), бих казал, че е наред, защото просто сте променили решението си и сте добре наясно с този факт.

Когато става въпрос за лимити, бих казал, че зависи от това как казината подхождат към този инструмент. Лично аз не мисля, че е реален проблем, ако можете да поставите друго ограничение за всеки достъпен за вас метод на депозит. Все още вие сте този, който поставя границите. Но ако не можете да зададете лимита, ще попитам служителите дали могат да деактивират тази валута в моя акаунт. Интересно е, че друг играч иска казина, където можете да избегнете предишни лимити, като настроите нова валута с желание:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/deposit-limits-that-are-applied-to-crypto-deposits#post-23925

Всички знаем, че криптовалутите вървят в ръка с анонимни казина, така че играчите, които са самоизключени в обикновено казино, опитват тази алтернатива, за да могат да играят.

Както и да е, бих сравнявал лимитите с електронното банкиране, мога да задам лимити за всеки тип превод веднага или мога да игнорирам задаването на каквито и да било ограничения. Ако е наличен нов тип трансфер, мога да задам ограничението или мога да го игнорирам отново.

Ключовият момент е, че мога да задам лимита, когато пожелая.

Какво мислиш за това?


Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Ще ви дам кратък отговор. Не мисля, че е наред и не мисля, че е добра услуга за играча, но за съжаление това е стандартно поведение, което срещате в казината.

Повечето казина са много сериозни, когато ги помолите да закрият акаунта ви поради проблеми с хазарта, но когато причината е различна, те често не се колебаят да го отворят отново всеки път, когато ги помолите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Радка и Даниел,


благодаря и на двамата за вашите съобщения. Все пак ще се придържам повече към мнението на Даниел. Мисля, че е твърде лесно да се обвинява играчът, че не е поставил ограничения, но някои практики, като тези в моите въпроси например не са абсолютно отговорна игра. Искам да кажа, че загубих 150 chf поради това, моят лимит депозит беше достигнат, но успях да избера друга валута и да депозирам отново и да загубя повече. Знам, че това е и моя вина, но ако казиното например уважи тези точки, хората няма да загубят повече пари, отколкото трябва. Ако не бях малко разумен, можех да загубя повече...


С Най-Добри Пожелания,


mrmileena

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте mrmileena,

Разбирам мисълта ти. За съжаление, както каза Даниел, това е стандартно поведение, така че реших, че би било добре да демонстрирам как работи.

Не ми харесва обаче, че всяка валута има свой лимит.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте, аз съм в тази каша от 2 дни

Имам баланс от 1700EURO, не ме карат да тегля

Изпратих всички документи като последно ми поискаха доказателство, че хартията е на мое име

Изпратих извлечения от сметки, списък с движения, isee, договор и т.н.

само защото разплащателната сметка е на мое име, можете да видите от номера на сметката и iban, което е същото от името и фамилията

моля те, трябва да ми помогнеш

Автоматичен превод:
peppemario1908
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че имате проблем с предоставянето на приемливо доказателство за нещо, за да премине проверката.

Бихте ли любезно поставили повторението, което сте получили от казиното, за да мога да проверя какво не е наред, моля?

Спомням си, че някой играч от Перу наскоро имаше проблем с банковото извлечение, тъй като неговият адрес липсваше там, само показаният адрес беше на банката, но такова извлечение трябва да съдържа пълния адрес на играча и след това IBAN, за да се счита за валидно доказателство.

Кажете ми какво имате от казиното, моля.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, благодаря, всичко е проверено

Но аз си чакам парите, винаги казват 1-5 работни дни

Но таксата беше одобрена на 19/10

И днес 25 все още нищо

Този сайт със сигурност се ползва с доверие, 😡



Автоматичен превод:
peppemario1908
преди 2 години

Здравей, 'peppemario1908', виждам, че чакането е досадно. Изглежда, че всичко е направено от ваша страна, тъй като споменахте, че всичко е проверено. Моля, бъдете търпеливи сега и ако казиното не ви изплати в рамките на 14 дни от датата на вашата заявка за теглене, тогава не се колебайте да подадете жалба тук, на нашия уебсайт.

Позволете ми обаче да отбележа, че казино Nine има много добра репутация от рейтинга на Casino Guru (8,9/10) и възприема положителен подход към оспорването на жалби, както можете да видите тук:

file

Засега не бих се притеснявал толкова. Желая ви късмет и се надявам проблемът ви да бъде решен по ваше удовлетворение в близко бъдеще. Моля, уведомете ни как върви✨

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Маркирам този сайт

След толкова време получавам имейл, че трябва да променя начина на плащане

Мога ли някога да създам електронен портфейл??

Искам банковия превод и парите си

Моля, казино гуру да ми помогне







Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой помага ли ми?

Трябва ли да загубя парите си по този начин?

На този сайт за щастие има висок резултат тук

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля за парите си и да закрия сметката си.

Моля casinoguru


Автоматичен превод:
преди 2 години

Azz тук никой не отговаря

1737 € на ninecasino и анулирайте банковия превод

НЕ се отказвам парите са МОИ!

Говоря с адвоката си, добре.


Автоматичен превод:
peppemario1908
преди 2 години

Здравей, 'peppemario1908', за съжаление не мога да контролирам акаунта ти в казиното и нямам никакви правомощия да го анулирам, тъй като не работя за NineCasino. Добре е обаче казиното да комуникира с вас. Опитахте ли да се свържете с тяхната поддръжка кой метод на плащане биха предпочели? В техните Общи условия няма ли написана по-подробна информация за теглене на пари? Просто го погледнете и ни уведомете.

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

€ 1737

Това е цялото ми салдо по сметката, която искам да изтегля

Тази сутрин в имейла ми казаха, че не е възможно да направя банковия превод и да опитам друг метод

Ezeewallet? Мифинити?

И защо?

Не искам портфейл, дори не знам дали ще получа парите си на тези ненадеждни портфейли

Както и да е, подавам жалба до моя адвокат и съдя curacao gaming.

Не мога да загубя парите си, така че, странно, не е възможен БАНКОВ ПРЕВОД.



Автоматичен превод:
peppemario1908
преди 2 години

Здравейте,

стига казиното да предлага други опции за плащане, трябва да сътрудничите. Как иначе мислите, че можете да получите парите си? Чувствам, че сега е доста безсмислено каква опция за плащане предпочитате, защото по някаква причина сега не е възможна. Аз лично бих предположил, че проблемите са причинени от местните ограничения за хазарта, които усложняват картите и банковите парични преводи. Е, може да се случи.

Освен това можете да намерите повече подробности в темата за оплакване .



Автоматичен превод:
1 2...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини