НачалоФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Magda
|
18 712 преглеждания 121 отговора |
|
1...5 6 7
Megapari Casino
преди 1 месец

Здравейте, бих искал да направя оплакване относно превод, който направих по банков път, направих го успешно и изпратих формуляра с доказателството за плащане, трябва също да се отбележи, че методът на плащане, с който прехвърлих депозита, изчезна от никъде, минават много часове (изглежда ми странно, тъй като никога не ми отнема толкова време) и те ме уведомяват, че формулярът ми за кандидатстване е отхвърлен, случайно виждам методите на плащане и методът на плащане, който използвах, се появяват отново, изпращам отново форма с доказателството и данните, 1 час по-късно отново ме уведомяват, че са отхвърлили формуляра за кандидатстване, отново методът на депозит, който използвах, отново изчезна от нищото (мисля, че грешката е от системата), свързах се с всички формуляри за поддръжка и казват ми да чакам, минават дни в чакане и не получавам никакъв отговор какво се е случило с парите ми. Те не го възстановяват в моята банкова сметка или моя игрална сметка. Истината е, че се доверих на казино megapari, това никога не ми се е случвало, моля, имам нужда от вашата помощ, не съм спокоен оттогава...Боже мой..

Моят ID: 932575681

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Nelson.U
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че явно нищо не се е променило и сте подали жалба по случая. Добре е, че имате и преписи и доказателства, че парите са напуснали в ред, така че сега ще трябва да изчакаме казиното, за да видим как ще се развие всичко. Това обаче е сложен процес и често казиното трябва да разследва какво се е случило и къде са попаднали парите. Вярвам, че когато разберат повече, ще ви уведомят и ще върнат парите.

Ако нещо се промени, моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добре, за момента ми казват да чакам и да чакам, всеки ден питам поддръжката, чакайки да ми дадат отговор, изпратих парите на CBU, които ми дадоха в методите на плащане, прехвърлих парите и сега те имат това, моля megapari, дайте ми искрен отговор, имам всички доказателства, ако имате нужда от тях.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравейте, добър ден, искам да ви информирам, че проблемът ми е решен, след 4 дни питане за поддръжка всеки ден е решен, това, което сега трябва да кажа е, че методът на плащане, с който въведох парите, вече не е наличен, което би било "банков превод", виждам, че методът на плащане на "Mercado Pago" също е наличен. Но при всички случаи ще видя как да го изтегля. Благодаря мегапари

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Nelson.U
преди 1 месец

Много се радвам, че това е решено. Така че, ако искате да теглите пари и това е единственият начин да го направите, бих препоръчал да се свържете с казиното и да видите какво ще ви кажат.

Ако има някакви проблеми, просто ги уведомете и ще видим какво можем да направим.

Нека се справите добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Свързвам се с вас, за да поискам спешна помощ, тъй като не мога да изтегля средствата си и това ми причинява много несигурност. На 6 ноември 2024 г. направих депозит от S/1000 солес и спечелих залог. Въпреки това, всеки път, когато се опитам да изтегля парите си, се появява грешка, която ми пречи да завърша процеса.

Няколко пъти се опитах да разреша тази ситуация. Дори направих минимално презареждане чрез VISA и Mastercard, заложих тази сума и се опитах отново да изтегля целия баланс, но до ден днешен не успях да получа достъп до средствата си.

Моля, помогнете ми да разреша това незабавно, тъй като се притеснявам, че няма да мога да получа достъп до парите си. Ще се радвам, ако можете да ми кажете какъв е проблемът и какви стъпки трябва да предприема, за да завърша тегленето успешно.

Оценявам вашата бърза реакция и помощ по този въпрос.

С уважение,

Самуел Ричард Медина Паукар

Моят имейл е:

Автоматичен превод:
samuelmedpau
преди 1 месец

Здравейте, когато се опитате да изтеглите пари, каква грешка ви извежда или каква е пречката? Когато се опитахте да разрешите този проблем, свързахте ли се с казиното, как трябва да продължите? Това е може би първото нещо, което бих направил. Когато казвате, че сте спечелили от залог, имате предвид спортни залагания или сте изтеглили парите си и от казиното?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравейте, направих депозит с метод, който не е активиран за теглене. Не съм си получавал парите от 6 ноември. Опитах всички възможни средства, но все не мога. Вчера направих теглене през YAPE на 1198 PEN, но веднага след това те деактивираха тази опция за теглене. В момента не знам какво ще се случи с парите ми, моля помогнете.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
samuelmedpau
преди 1 месец

Най-добре ще е да се свържете с тях и да попитате какво да правите по-нататък. За да могат да ви дадат насоки за всичко това, защото ако не можете да изтеглите и вашият метод не е там, бих искал препоръка от тях, тъй като те трябва да знаят по-добре какво да правят в такава ситуация.

Опитахте ли да ги попитате?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте, изминаха три дни, откакто успях да кредитирам токените си. Карат ме да казвам, че анализират моя случай. Благоразумното време за изчакване за решение изтече. Прилагам идентификационен номер и доказателство за транзакцията. filefile

Автоматичен превод:
Edua1982
преди 4 седмици

Здравейте, правилно ли разбирам, че сте поискали теглене и казиното разследва и все още не можете да теглите? Или е нещо друго? Колко време продължава целият процес? Казаха ли ви нещо повече по целия случай?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Не мога да ги накарам да ми върнат това, което съм депозирал. Вече минаха 4 дни. Казват ми, че разследват. filefilefile

Автоматичен превод:
Edua1982
преди 3 седмици

Разбирам, че казиното проучва цялата ситуация, така че просто ще трябва да бъдете търпеливи и аз твърдо вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си. Казаха ли ви нещо друго освен факта, че разследват? Например, колко време трябва да отнеме?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Това отговарят всеки път, когато се свържа с тях. Вече минаха 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Само една дума за описание на това казино: Измамници, самоизключих се преди повече от година и използвах две карти за депозит. Отворих много други акаунти, казиното ви позволява да играете спокойно до момента на теглене, когато ви искат документи и ви блокират, дори след депозиране и загуба на хиляди евро, в случай на печалба не изплащат печалбите, но го правят дори няма да възстановите депозитите, ако загубите. Сякаш това не беше достатъчно, те ми позволиха да депозирам мирно на мое име без ограничение и нямат контрол върху депозитите.

напълно ненадежден сайт за хора, които имат проблеми със зависимостта от хазарта. Все още имам отворена сметка, която поисках да закрия поне 20 пъти и те винаги са я оставяли отворена, въпреки че знаят, че я управлявам и че съм пристрастен комарджия и се самоизключвам от тях. Несъществуваща помощ, те винаги искат да се свържат с тях по имейл и след това те отговарят, като се преструват, че нищо не се е случило и искат да разкрият проблема, след като бъдат разкрити, те вече не ви отговарят. Повече от две седмици чакам техния отговор на жалбата ми и те дори не благоволиха да говорят с мен. Недостоен! Единственото казино, което все още ми позволява да играя, защото им е удобно. измама!

те си играят с моето име и моята зависимост, те унищожиха живота ми и създадоха огромни икономически затруднения. Надявам се най-накрая да решат да ми възстановят разходите, за да мога да изплатя щетите, които са причинили, и за да мога да изградя живота си наново

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Това отговарят всеки път, когато се свържа с тях. Вече минаха 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е, не е много информативно, ако трябва да се свързвате с тях всеки ден и те не знаят нищо. Вероятно би било по-добре да кажете, че не знаят кога ще приключи проверката и че ще ви уведомят по имейл. Разбира се, това не трябва да отнеме много време и ние даваме на казината 14 дни да изплатят на играч. Разбирам, че ако има разследване, може да отнеме повече време, но ако не ви кажат нищо уместно през това време, вероятно ще продължа към следващата стъпка.

Така че ще трябва да бъдете търпеливи и да се надявате, че накрая всичко ще се нареди добре.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Само една дума за описание на това казино: Измамници, самоизключих се преди повече от година и използвах две карти за депозит. Отворих много други акаунти, казиното ви позволява да играете спокойно до момента на теглене, когато ви искат документи и ви блокират, дори след депозиране и загуба на хиляди евро, в случай на печалба не изплащат печалбите, но го правят дори няма да възстановите депозитите, ако загубите. Сякаш това не беше достатъчно, те ми позволиха да депозирам мирно на мое име без ограничение и нямат контрол върху депозитите.

напълно ненадежден сайт за хора, които имат проблеми със зависимостта от хазарта. Все още имам отворена сметка, която поисках да закрия поне 20 пъти и те винаги са я оставяли отворена, въпреки че знаят, че я управлявам и че съм пристрастен комарджия и се самоизключвам от тях. Несъществуваща помощ, те винаги искат да се свържат с тях по имейл и след това те отговарят, като се преструват, че нищо не се е случило и искат да разкрият проблема, след като бъдат разкрити, те вече не ви отговарят. Повече от две седмици чакам техния отговор на жалбата ми и те дори не благоволиха да говорят с мен. Недостоен! Единственото казино, което все още ми позволява да играя, защото им е удобно. измама!

те си играят с моето име и моята зависимост, те унищожиха живота ми и създадоха огромни икономически затруднения. Надявам се най-накрая да решат да ми възстановят разходите, за да мога да изплатя щетите, които са причинили, и за да мога да изградя живота си наново

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Съжалявам, ако го описвате така.

От друга страна, нашият екип се опитва да ви помогне и Kubo комуникира с казиното, така че не е нужно да се притеснявате, че ако не ви отговорят, нищо не се случва. Видяхте в жалбата , че са му изпратили имейл. Има някои неща, които казината не искат или не могат да споделят с играча, така че ще трябва да изчакате да се развие.

Пожелавам ви справедливо решение.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Kubo отново потвърди липсата на внимание от страна на казиното и правото ми да получа възстановяването, но това казино наистина не е честно. Те продължават да не отговарят и отнемат време, без дори да ми отговорят.

сериозност 0!

Автоматичен превод:
schieralorenzo09
преди 3 седмици

Да, видях го. Сега ще бъде ред на казиното да отговори, така че съм любопитен да видя какъв отговор ще дадат. Самоизключването е много важен и понякога труден процес както за играчите, така и за казината, но за да бъде ефективен, трябва да се избягват подобни ситуации.

Така че ще видим какво ще кажат.

Автоматичен превод:
Публикация на kyan972 е изтрит
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини