Здравейте, знам, че сме писали за вашия случай и преди, така че бих искал да го запазя на едно място, за да не обсъждаме едно и също нещо в няколко теми.
Йозеф каза във вашата жалба, че казиното се нуждае от малко повече време за вътрешна комуникация, така че очевидно ще трябва да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че това не е най-лесната задача за вас. И за мен няма да е така, но ще е най-разумното нещо, което можете да направите за момента. Бих искал да видя сделка възможно най-бързо, но такива случаи са индивидуални и понякога е по-трудно да се оцени.
Ето защо вашата хладна глава ще бъде важна.
Твърдо вярвам, че това ще бъде разрешено скоро.
Hi, I know we've written about your case before, so I'd like to keep it in one place so we don't discuss the same thing in multiple threads.
Jozef said in your complaint that the casino needs a little more time for internal communication, so obviously you will need to be patient, although I know that is not the easiest task for you. It wouldn't be for me either, but it will be the most sensible thing you can do for now. I would like to see a deal done as soon as possible, but such cases are individual and sometimes harder to evaluate.
That's why your cool head will be important.
I firmly believe that this will be resolved shortly.
Автоматичен превод: