ФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Magda
|
15672 преглеждания 108 отговора |
|
1...5 6
Megapari Casino
преди 1 седмица

Здравейте, бих искал да направя оплакване относно превод, който направих по банков път, направих го успешно и изпратих формуляра с доказателството за плащане, трябва също да се отбележи, че методът на плащане, с който прехвърлих депозита, изчезна от никъде, минават много часове (изглежда ми странно, тъй като никога не ми отнема толкова време) и те ме уведомяват, че формулярът ми за кандидатстване е отхвърлен, случайно виждам методите на плащане и методът на плащане, който използвах, се появяват отново, изпращам отново форма с доказателството и данните, 1 час по-късно отново ме уведомяват, че са отхвърлили формуляра за кандидатстване, отново методът на депозит, който използвах, отново изчезна от нищото (мисля, че грешката е от системата), свързах се с всички формуляри за поддръжка и казват ми да чакам, минават дни в чакане и не получавам никакъв отговор какво се е случило с парите ми. Те не го възстановяват в моята банкова сметка или моя игрална сметка. Истината е, че се доверих на казино megapari, това никога не ми се е случвало, моля, имам нужда от вашата помощ, не съм спокоен оттогава...Боже мой..

Моят ID: 932575681

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Nelson.U
преди 1 седмица

Здравейте, виждам, че явно нищо не се е променило и сте подали жалба по случая. Добре е, че имате и преписи и доказателства, че парите са напуснали в ред, така че сега ще трябва да изчакаме казиното, за да видим как ще се развие всичко. Това обаче е сложен процес и често казиното трябва да разследва какво се е случило и къде са попаднали парите. Вярвам, че когато разберат повече, ще ви уведомят и ще върнат парите.

Ако нещо се промени, моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Добре, за момента ми казват да чакам и да чакам, всеки ден питам поддръжката, чакайки да ми дадат отговор, изпратих парите на CBU, които ми дадоха в методите на плащане, прехвърлих парите и сега те имат това, моля megapari, дайте ми искрен отговор, имам всички доказателства, ако имате нужда от тях.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравейте, добър ден, искам да ви информирам, че проблемът ми е решен, след 4 дни питане за поддръжка всеки ден е решен, това, което сега трябва да кажа е, че методът на плащане, с който въведох парите, вече не е наличен, което би било "банков превод", виждам, че методът на плащане на "Mercado Pago" също е наличен. Но при всички случаи ще видя как да го изтегля. Благодаря мегапари

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Nelson.U
преди 1 седмица

Много се радвам, че това е решено. Така че, ако искате да теглите пари и това е единственият начин да го направите, бих препоръчал да се свържете с казиното и да видите какво ще ви кажат.

Ако има някакви проблеми, просто ги уведомете и ще видим какво можем да направим.

Нека се справите добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Свързвам се с вас, за да поискам спешна помощ, тъй като не мога да изтегля средствата си и това ми причинява много несигурност. На 6 ноември 2024 г. направих депозит от S/1000 солес и спечелих залог. Въпреки това, всеки път, когато се опитам да изтегля парите си, се появява грешка, която ми пречи да завърша процеса.

Няколко пъти се опитах да разреша тази ситуация. Дори направих минимално презареждане чрез VISA и Mastercard, заложих тази сума и се опитах отново да изтегля целия баланс, но до ден днешен не успях да получа достъп до средствата си.

Моля, помогнете ми да разреша това незабавно, тъй като се притеснявам, че няма да мога да получа достъп до парите си. Ще се радвам, ако можете да ми кажете какъв е проблемът и какви стъпки трябва да предприема, за да завърша тегленето успешно.

Оценявам вашата бърза реакция и помощ по този въпрос.

С уважение,

Самуел Ричард Медина Паукар

Моят имейл е:

Автоматичен превод:
samuelmedpau
преди 1 седмица

Здравейте, когато се опитате да изтеглите пари, каква грешка ви извежда или каква е пречката? Когато се опитахте да разрешите този проблем, свързахте ли се с казиното, как трябва да продължите? Това е може би първото нещо, което бих направил. Когато казвате, че сте спечелили от залог, имате предвид спортни залагания или сте изтеглили парите си и от казиното?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Здравейте, направих депозит с метод, който не е активиран за теглене. Не съм си получавал парите от 6 ноември. Опитах всички възможни средства, но все не мога. Вчера направих теглене през YAPE на 1198 PEN, но веднага след това те деактивираха тази опция за теглене. В момента не знам какво ще се случи с парите ми, моля помогнете.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
samuelmedpau
преди 1 седмица

Най-добре ще е да се свържете с тях и да попитате какво да правите по-нататък. За да могат да ви дадат насоки за всичко това, защото ако не можете да изтеглите и вашият метод не е там, бих искал препоръка от тях, тъй като те трябва да знаят по-добре какво да правят в такава ситуация.

Опитахте ли да ги попитате?

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини