ФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от Magda
|
12752 преглеждания 97 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
Jaro
преди 6 месеца

Наистина, в историята на играча в "Ruleta del Sol" на Ezugi печелившото число се появява като 2 вместо 25.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Уважаеми Мегапари,


Ще бъде ли възможно да получите актуална информация за решението си преди уикенда? Не съм спал добре от дни и съм изключително стресиран от ситуацията. Вашият бърз отговор ще бъде високо оценен.

Автоматичен превод:
m.li07
преди 3 месеца

Здравейте, знам, че сме писали за вашия случай и преди, така че бих искал да го запазя на едно място, за да не обсъждаме едно и също нещо в няколко теми.

Йозеф каза във вашата жалба, че казиното се нуждае от малко повече време за вътрешна комуникация, така че очевидно ще трябва да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че това не е най-лесната задача за вас. И за мен няма да е така, но ще е най-разумното нещо, което можете да направите за момента. Бих искал да видя сделка възможно най-бързо, но такива случаи са индивидуални и понякога е по-трудно да се оцени.

Ето защо вашата хладна глава ще бъде важна.

Твърдо вярвам, че това ще бъде разрешено скоро.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей


Благодаря ви за отговора и за поддържането на всичко организирано. Извинявам се за нетърпението си, но за последен път се чух директно с Мегапари на 28 май. Опитвах се да се свържа с тях няколко пъти по имейл ( customer.claims@megapari.com ) без никакъв отговор. Освен това те не са предоставили никакви актуализации по жалбата в продължение на две седмици. Тази липса на комуникация ме затрудни да остана търпелив. Те наистина ме нараниха дълбоко и тази ситуация включва значителна сума пари. Наистина оценявам вашата подкрепа и усилията за разрешаване на този въпрос възможно най-бързо. Очаквам с нетърпение всякакви актуализации и оставам с надежда за скорошен положителен резултат.

Автоматичен превод:
m.li07
преди 3 месеца

Напълно го разбирам и аз също бих бил нервен. Но предполагам, че казиното комуникира с Йозеф, така че е възможно това да е причината да не сте получили отговор от тях. Когато се споразумеят с него, мисля, че ще ви представят сделка и тогава можете да решите как искате да подходите. Нека им дадем малко време, надявам се, че правят всичко възможно, за да разрешат това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря за разбирането. Оценявам вашата гледна точка към ситуацията. Ще се опитам да бъда търпелив.

Автоматичен превод:
m.li07
преди 3 месеца

Смятам, че е най-разумно. Надяваме се, че ще получите отговор възможно най-скоро и, което е по-важно, какъв ще бъде той.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Страхотна платформа с много игри, инструменти, бонуси. Нямам проблеми с проверката


Автоматичен превод:
nork198303
преди 1 седмица

Така че, ако искате да напишете повече за опита си от това казино, можете да изпратите отзива си тук 👈.

Имахте ли хубави печалби и там?

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини