преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Megapari Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте!
Официален представител съм на платформа за хазарт и залагания MegaPari.
Бих искал да поздравя всички, които вече са запознати с нашите услуги и тези, които тепърва обмислят да опитат.
Тази нишка е посветена на предоставянето на поддръжка и навременни отговори на всякакви въпроси, които могат да възникнат, когато играете с нас.
Моля, не се колебайте да се обърнете към мен и аз ще направя всичко по силите си, за да ви осигуря помощ и подкрепа.
Hello!
I am an official representative of a gambling&betting platform MegaPari.
I'd like to say hello to everyone who is already familiar with our services and to those who are only considering trying.
That thread is dedicated to providing support and timely replies to any quires that may appear by playing with us.
Please, feel free to refer to me and I will do my best to provide help and support.
Здравей Татяна,
радвам се, че сте тук и ви желая приятен "престой" 👍.
Щастливи сме да споделяме обща цел, да подкрепяме играчи, които може да имат затруднения, и да предоставяме полезни насоки.
Hello Tatiana,
it's nice to have you here and I wish you a pleasant "stay" 👍.
We're happy to share a common goal, to support players who may struggle a bit, and provide helpful guidance.
Здравейте Татяна, само за ваша информация преместих публикацията ви от „Нишка за поддръжка и оплаквания на казино Мегапари" в „Казино Мегапари – обща дискусия".
Не сте направили нищо лошо, но такава тема относно проблеми, поддръжка, оплаквания вече съществува тук. В бъдеще можете да общувате и да реагирате на отговорите директно чрез тази тема.
За вашите бъдещи промоции можете да създадете тема в категория „Бонуси и промоции", която ще се вижда тук надолу в страницата в „Свързани теми във форума".
Добре дошли и до скоро. 🙂
Hello Tatiana, just for your information I moved your post from "MegaPari Casino Support and Complaints Thread" to "Megapari Casino - general discussion".
You did nothing wrong but such thread regarding issues, support, complaints already exists here. In the future you can communicate and react to the answers directly through this thread.
For your future promotions you can create thread in category "Bonuses and Promotions" which will be visible here down the page in "Related forum threads".
Welcome and see you soon. 🙂
Няма по-добро място за намиране на наистина полезна информация, няма рекламни сайтове и други подобни, така че винаги намирам това, което ми трябва от проверени източници, препоръчвам Casino Guru !
There is no better place to find really useful information, no advertising sites and such, so I always find what I need from verified sources, I recommend Casino Guru !
Není lepší místo pro nalezení skutečně užitečných informací, žádné reklamní weby a tak, tak vždy najdu co potřebuji z ověřených zdrojů, doporučuji Casino Guru!
Мисля, че вече сте в такива сайтове, нали? 😉
I think that you already are on such sites, aren't you? 😉
Здравей Магда,
Забелязах, че сте преместили турнира на FIFA в нишката за бонуси на Megapari. Но сега темата има вашия аватар до заглавието. Как бихме могли отново да добавим аватара на MegaPari към него?
Hi Magda,
I've noticed you have moved the FIFA tournament to the Megapari bonus thread. But now the thread has your avatar next to the title. How could we add the MegaPari avatar to it again?
Здравейте, просто исках да ви информирам за. 🙂 Както казахме по имейл и тук трябва да създадете своя собствена нишка „Бонуси и промоции", където да публикувате всичките си промоции през времето (Черен петък, FIFA и следващите бъдещи публикации). Няма нужда да стартирате нова тема за всяка отделна промоция. Моля, направете същото като мен и започнете напълно нова тема, наречена " Megapari Casino- Бонуси и промоции (категория Бонуси и промоции). Когато приключи, ще преместя всички публикации от моята тема във вашата. Просто исках да ви покажа как трябва да изглежда така. Благодаря ви
Hi, I just wanted to inform you about. 🙂 As we have said via email and here you need to create your own "Bonuses and Promotions" thread where you post all your promotions during the time (Black friday, FIFA, and next future posts) . No need to start a new thread for each separate promo. Please do the same like me and start completely new thread called " Megapari Casino- Bonuses and Promotions (category Bonuses and promotions). When it is done, I will move all posts from my thread to yours. I just wanted to show you, how it should look like. Thank you
Вашата нишка вече е настроена правилно. Както можете да видите в долната част на тази страница. Благодаря за съдействието.
Your thread is set correctly now. As you can see at the bottom of this page. Thank you for your assistance.
Правил съм депозити в Megapari и тегления (1 път) по метода Mercado Pago. По неизвестни причини последният депозит беше разрешен да бъде направен на 26.04.2023 г. от Mercado Pago, но опцията за теглене от Mercado Pago изчезна. Те също не ми предлагат банков превод или Rapipago, само криптовалути.
Направих иск, но не получих отговор.
I have made deposits in Megapari and withdrawals (1 time) by the Mercado Pago method. For unknown reasons, the last deposit was allowed to be made on 04/26/2023 by Mercado Pago but the withdrawal option by Mercado Pago disappeared. They also do not offer me a bank transfer or Rapipago, only cryptocurrencies.
I made the claim but got no response.
He realizado depositos en Megapari y retiros de fondos (1 vez) por el metodo Mercado Pago. Por razones que desconozco el ultimo deposito me dejaron hacerlo el dia 26/04/2023 por Mercado Pago pero desaparecio la opcion de retiro por Mercado Pago. Tampoco me ofrecen Transferencia bancaria ni Rapipago, solo criptomonedas.
Hice el reclamo pero no obtuve respuesta.
Здравейте,
съжаляваме, че предпочитаните от вас методи на плащане не работят в момента.
Това може да се случи, ако платежните агенти изпитат технически проблеми, ако ги прегледаме или заменим.
Моля, назовете ID на вашия акаунт и заявката ви ще бъде разрешена възможно най-скоро.
Hello,
we are sorry that the payment methods of your preference are not operating right now.
It might happen if the payment agents experience technical issues, if we review or replace them.
Please name your account ID and your request will be solved as soon as possible.
Здравейте, отново се свързах с поддръжката и след няколко опита и забавяне на отговора се появи методът, който беше изчезнал.
Накратко, това е ваш проблем, или със софтуера, или със злонамерени намерения. Защото, ако позволите на клиент да депозира с метод, тогава трябва да го уверите, че същият метод е достъпен за теглене и че няма да изчезне просто така.
Ако казиното оперира в испаноговорящи страни, те също трябва да имат човек, който владее езика и да не отговаря на запитвания с думите „Използвам преводач...".
Проблемът е решен, но ме оставя недоверчив. Не искам да рискувам същото да ми се случи отново.
Hello, I contacted support again and after several attempts and delays in responding, the method that had disappeared appeared.
In short, it is your problem, either with the software or with malicious intent. Because if you allow a client to deposit with a method, then you must assure the client that the same method is available for withdrawal and that it doesn't just disappear.
If the casino operates in Spanish-speaking countries, they also have to have a person who is fluent in the language and not respond to queries saying "I am using a translator...".
The problem is solved but it leaves me distrustful. I don't want to risk the same thing happening to me again.
Hola me comunique nuevamente con el soporte y despues de varios intentos y demoras en responder, aparecio el metodo que habia desaparecido.
En fin, es un problema de ustedes ya sea con el software o de mala intension. Porque si permiten que un cliente deposite con un metodo, entonces deben ustedes asegurar al cliente que ese mismo metodo se encuentre disponible para el retiro y que no desaparezca porque si.
Si el casino opera en paises de habla hispana tambien tienen que tener una persona que domine el idioma y no responder a las consultas diciendo "estoy usando un traductor...".
El problema se soluciono pero me deja desconfianza. No quiero arriesgarme a que me pase lo mismo de nuevo.
Здравейте,
понякога се нуждаем от време, за да преразгледаме методите на плащане, да добавим или променим платежни агенти. По това време методът, който използвате, може да изчезне за известно време. След като работата е свършена, методът на плащане отново е в списъка за депозити и тегления.
Ние работим по целия свят и непрекъснато разширяваме нашия екип за поддръжка. Имаме испаноговорящи мениджъри, но има време, когато натоварването е твърде голямо, за да адресираме заявките на клиентите към конкретен мениджър.
Като цяло разбираме вашето разочарование. Наистина би било полезно, ако все пак споделите идентификационния номер на акаунта си, така че да преразгледам случая ви и да ви предложа нещо, което би подобрило изживяването ви.
Hello,
sometimes we need time to revise payment methods, add or change payment agents. At that time the method you use may disappear for some time. After the work is done, the payment method is on the list for deposits and withdrawals again.
We are operating all over the world and constantly expanding our support team. We do have Spanish-speaking managers but there is time when the workloads are too high to address customer requests to a particular manager.
All in all, we understand your disappointment. It would really help if you still share your account ID so that I revise your case and offer you something that would improve your experience.
Здравейте.
Наскоро имах спор, свързан с отговорни игри, с Megapari, където Casino Guru посредничи и се съгласи с мен.
Казиното не прие решението на посредника, тъй като рейтингът му беше намален до "съмнителна репутация".
Само два дни след като оценката беше намалена, се появи нов спор за отговорен хазарт, при който Казиното изискваше сертификат от играча, който да докаже, че отива на терапия, за да закрие акаунта си.
Накрая играчът заявява, че вече е изпратил сертификата и затваря диспута, обяснявайки, че са му дали безплатни залози и че проблемът вече е разрешен. (Да, безплатни залагания на проблемен играч, който иска да закрие сметката си)
С това оплакване казиното възвръща предишната си репутация.
СМЯТАМ ГО ЗА СРАМНО И ПОДОЗРИТЕЛНО.
Според мен казиното играе с оплаквания и фалшиви отзиви (прочетох друга тема, в която възнаграждава добри оценки), за да манипулира рейтинга си.
Hello.
I recently had a responsible gaming related dispute with Megapari where Casino Guru mediated and agreed with me.
The casino did not accept the mediator's decision because its rating was reduced to "questionable reputation".
Only two days after the valuation was lowered, a new responsible gambling dispute appeared, in which the Casino required a certificate from the player to prove that he was going to therapy in order to close his account.
Finally, the player states that he has already sent the certificate and closes the dispute explaining that they gave him freebets and that the problem is now resolved. (Yes, freebets to a problem player who wants to close his account)
With this complaint the casino recovers its previous reputation.
I THINK IT SHAMEFUL AND SUSPICIOUS.
In my opinion, the casino plays with complaints and false reviews (I have read another thread in which it rewarded good ratings) to manipulate its rating.
Hola.
Recientemente tuve una disputa relacionada con el juego responsable con Megapari en la que medió Casino Guru dándome la razón.
El casino no aceptó la decisión del mediador por que se redujo su valoración a " reputación cuestionable".
Solo dos días después de que se bajara la valoración aparece una nueva disputa por juego responsable, en la que el Casino exige un certificado al jugador para que acredite que está yendo a terapia para poder así cerrar su cuenta.
Finalmente, el jugador afirma que ya envió el certificado y cierra la disputa explicando que le regalaron freebets y que ya está resuelto el problema. ( Sí, freebets a un jugador con problemas que quiere cerrar su cuenta)
Con esta queja el casino recupera su anterior reputación.
ME PARECE VERGONZOSO Y SOSPECHOSO.
En mi opinión el casino juega con quejas y reseñas falsas ( he leído otro hilo en el que premiaba las buenas valoraciones) para manipular su valoración.
Здравейте!
Преместих публикацията ви тук в официалната тема, за да я направя по-видима за другите. Освен това само преди месец представителят на казиното отговори на играча точно тук - в тази тема, така че разбрах, че това е добър начин.
Съпричастен съм с резюмето на жалбата, ако мога да добавя. Цялата жалба е достъпна тук, за да могат всички да я видят.
Що се отнася до „мотивираните" потребителски отзиви, темата, която споменахте, и публикацията също са достъпни тук .
Както и моят отговор.
Съжалявам, че жалбата не беше затворена успешно.
Hello!
I moved your post here to the official thread in order to make it better visible to others. Additionally, just a month ago the casino representative responded to the player right here - in this thread, so I figured out it's a good way to go.
I empathize with the complaint summary, if I may add. The whole complaint is available here for all to have a look.
When it comes to the "motivated" user reviews, the thread you mentioned and the post are also available here.
As well as my response.
I'm sorry the complaint wasn't closed successfully.
Наскоро се опитах два пъти да изтегля парите, спечелени в казиното megapari, без успех, опитах както чрез превод към сметката в iban, така и чрез теглене на предплатена карта, която е картата, която използвам за плащане в игралната сметка, имам опитвах отново и отново, без да успея, първо ми даде одобрение, а по-късно ми отказа. Невъзможно е да тегля, най-накрая ги изиграх и говорим за повече от 1000 евро всеки път, когато се опитах да тегля. Не е възможно, за да платите отнема момент, за да изтеглите е невъзможно. ВНИМАНИЕ!
I have recently tried twice to withdraw the money won at the megapari casino, without success, I have tried both by transfer to the iban account and by withdrawal on a prepaid card which is the card I use to pay into the gaming account, I have tried over and over again without ever succeeding, first he gave me approved then later he gave me denied. It is impossible to withdraw, I finally played them and we are talking more than 1000 euros every time I tried to withdraw. It is not possible, to pay it takes a moment to withdraw it is impossible. ATTENTION
Ho tentato ultimamente due volte di prelevare i soldi vinti al casinò megapari, senza riuscirci, ho provato sia tramite bonifico sul conto iban, sia tramite prelievo su carta prepagata che sarebbe la carta che uso per versare sul conto gioco, ho provato più e più volte senza mai riuscire, prima mi dava approvato poi dopo mi dava negato. È impossibile prelevare, alla fine li ho giocati e parliamo più di 1000 euro ogni volta che ho tentato di prelevare. Non è possibile, a versare ci vuole un attimo a ritirare è impossibile. ATTENZIONE
Наскоро се опитах два пъти да изтегля парите, спечелени в казиното megapari, без успех, опитах както чрез превод към сметката в iban, така и чрез теглене на предплатена карта, която е картата, която използвам за плащане в игралната сметка, имам опитвах отново и отново, без да успея, първо ми даде одобрение, а по-късно ми отказа. Невъзможно е да тегля, най-накрая ги изиграх и говорим за повече от 1000 евро всеки път, когато се опитах да тегля. Не е възможно, за да платите отнема момент, за да изтеглите е невъзможно. ВНИМАНИЕ!
I have recently tried twice to withdraw the money won at the megapari casino, without success, I have tried both by transfer to the iban account and by withdrawal on a prepaid card which is the card I use to pay into the gaming account, I have tried over and over again without ever succeeding, first he gave me approved then later he gave me denied. It is impossible to withdraw, I finally played them and we are talking more than 1000 euros every time I tried to withdraw. It is not possible, to pay it takes a moment to withdraw it is impossible. ATTENTION
Ho tentato ultimamente due volte di prelevare i soldi vinti al casinò megapari, senza riuscirci, ho provato sia tramite bonifico sul conto iban, sia tramite prelievo su carta prepagata che sarebbe la carta che uso per versare sul conto gioco, ho provato più e più volte senza mai riuscire, prima mi dava approvato poi dopo mi dava negato. È impossibile prelevare, alla fine li ho giocati e parliamo più di 1000 euro ogni volta che ho tentato di prelevare. Non è possibile, a versare ci vuole un attimo a ritirare è impossibile. ATTENZIONE
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.