ФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия

преди 2 години от Magda
|
15294 преглеждания 108 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Megapari Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте!

Официален представител съм на платформа за хазарт и залагания MegaPari.

Бих искал да поздравя всички, които вече са запознати с нашите услуги и тези, които тепърва обмислят да опитат.

Тази нишка е посветена на предоставянето на поддръжка и навременни отговори на всякакви въпроси, които могат да възникнат, когато играете с нас.

Моля, не се колебайте да се обърнете към мен и аз ще направя всичко по силите си, за да ви осигуря помощ и подкрепа.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 2 години

Здравей Татяна,

радвам се, че сте тук и ви желая приятен "престой" 👍.

Щастливи сме да споделяме обща цел, да подкрепяме играчи, които може да имат затруднения, и да предоставяме полезни насоки.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Хей!

Благодарим ви за топлото посрещане 🙂

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 2 години

Здравейте Татяна, само за ваша информация преместих публикацията ви от „Нишка за поддръжка и оплаквания на казино Мегапари" в „Казино Мегапари – обща дискусия".

Не сте направили нищо лошо, но такава тема относно проблеми, поддръжка, оплаквания вече съществува тук. В бъдеще можете да общувате и да реагирате на отговорите директно чрез тази тема.


За вашите бъдещи промоции можете да създадете тема в категория „Бонуси и промоции", която ще се вижда тук надолу в страницата в „Свързани теми във форума".

Добре дошли и до скоро. 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Няма по-добро място за намиране на наистина полезна информация, няма рекламни сайтове и други подобни, така че винаги намирам това, което ми трябва от проверени източници, препоръчвам Casino Guru !

Редактиран от Magda преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
lesliewest238
преди 2 години

Мисля, че вече сте в такива сайтове, нали? 😉

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Здравей Магда,

Забелязах, че сте преместили турнира на FIFA в нишката за бонуси на Megapari. Но сега темата има вашия аватар до заглавието. Как бихме могли отново да добавим аватара на MegaPari към него?

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Здравейте, просто исках да ви информирам за. 🙂 Както казахме по имейл и тук трябва да създадете своя собствена нишка „Бонуси и промоции", където да публикувате всичките си промоции през времето (Черен петък, FIFA и следващите бъдещи публикации). Няма нужда да стартирате нова тема за всяка отделна промоция. Моля, направете същото като мен и започнете напълно нова тема, наречена " Megapari Casino- Бонуси и промоции (категория Бонуси и промоции). Когато приключи, ще преместя всички публикации от моята тема във вашата. Просто исках да ви покажа как трябва да изглежда така. Благодаря ви

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

пише "Нишката вече съществува"

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Вашата нишка вече е настроена правилно. Както можете да видите в долната част на тази страница. Благодаря за съдействието.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Правил съм депозити в Megapari и тегления (1 път) по метода Mercado Pago. По неизвестни причини последният депозит беше разрешен да бъде направен на 26.04.2023 г. от Mercado Pago, но опцията за теглене от Mercado Pago изчезна. Те също не ми предлагат банков превод или Rapipago, само криптовалути.

Направих иск, но не получих отговор.

Автоматичен превод:
marcelorinaldis
преди 1 година

Здравейте,

съжаляваме, че предпочитаните от вас методи на плащане не работят в момента.

Това може да се случи, ако платежните агенти изпитат технически проблеми, ако ги прегледаме или заменим.

Моля, назовете ID на вашия акаунт и заявката ви ще бъде разрешена възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Здравейте, отново се свързах с поддръжката и след няколко опита и забавяне на отговора се появи методът, който беше изчезнал.

Накратко, това е ваш проблем, или със софтуера, или със злонамерени намерения. Защото, ако позволите на клиент да депозира с метод, тогава трябва да го уверите, че същият метод е достъпен за теглене и че няма да изчезне просто така.

Ако казиното оперира в испаноговорящи страни, те също трябва да имат човек, който владее езика и да не отговаря на запитвания с думите „Използвам преводач...".

Проблемът е решен, но ме оставя недоверчив. Не искам да рискувам същото да ми се случи отново.

Автоматичен превод:
marcelorinaldis
преди 1 година

Здравейте,

понякога се нуждаем от време, за да преразгледаме методите на плащане, да добавим или променим платежни агенти. По това време методът, който използвате, може да изчезне за известно време. След като работата е свършена, методът на плащане отново е в списъка за депозити и тегления.

Ние работим по целия свят и непрекъснато разширяваме нашия екип за поддръжка. Имаме испаноговорящи мениджъри, но има време, когато натоварването е твърде голямо, за да адресираме заявките на клиентите към конкретен мениджър.

Като цяло разбираме вашето разочарование. Наистина би било полезно, ако все пак споделите идентификационния номер на акаунта си, така че да преразгледам случая ви и да ви предложа нещо, което би подобрило изживяването ви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

601497877

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.


Наскоро имах спор, свързан с отговорни игри, с Megapari, където Casino Guru посредничи и се съгласи с мен.


Казиното не прие решението на посредника, тъй като рейтингът му беше намален до "съмнителна репутация".


Само два дни след като оценката беше намалена, се появи нов спор за отговорен хазарт, при който Казиното изискваше сертификат от играча, който да докаже, че отива на терапия, за да закрие акаунта си.


Накрая играчът заявява, че вече е изпратил сертификата и затваря диспута, обяснявайки, че са му дали безплатни залози и че проблемът вече е разрешен. (Да, безплатни залагания на проблемен играч, който иска да закрие сметката си)


С това оплакване казиното възвръща предишната си репутация.


СМЯТАМ ГО ЗА СРАМНО И ПОДОЗРИТЕЛНО.

Според мен казиното играе с оплаквания и фалшиви отзиви (прочетох друга тема, в която възнаграждава добри оценки), за да манипулира рейтинга си.



Автоматичен превод:
juliobit8
преди 1 година

Здравейте!

Преместих публикацията ви тук в официалната тема, за да я направя по-видима за другите. Освен това само преди месец представителят на казиното отговори на играча точно тук - в тази тема, така че разбрах, че това е добър начин.

Съпричастен съм с резюмето на жалбата, ако мога да добавя. Цялата жалба е достъпна тук, за да могат всички да я видят.

Що се отнася до „мотивираните" потребителски отзиви, темата, която споменахте, и публикацията също са достъпни тук .

Както и моят отговор.

Съжалявам, че жалбата не беше затворена успешно.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Наскоро се опитах два пъти да изтегля парите, спечелени в казиното megapari, без успех, опитах както чрез превод към сметката в iban, така и чрез теглене на предплатена карта, която е картата, която използвам за плащане в игралната сметка, имам опитвах отново и отново, без да успея, първо ми даде одобрение, а по-късно ми отказа. Невъзможно е да тегля, най-накрая ги изиграх и говорим за повече от 1000 евро всеки път, когато се опитах да тегля. Не е възможно, за да платите отнема момент, за да изтеглите е невъзможно. ВНИМАНИЕ!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наскоро се опитах два пъти да изтегля парите, спечелени в казиното megapari, без успех, опитах както чрез превод към сметката в iban, така и чрез теглене на предплатена карта, която е картата, която използвам за плащане в игралната сметка, имам опитвах отново и отново, без да успея, първо ми даде одобрение, а по-късно ми отказа. Невъзможно е да тегля, най-накрая ги изиграх и говорим за повече от 1000 евро всеки път, когато се опитах да тегля. Не е възможно, за да платите отнема момент, за да изтеглите е невъзможно. ВНИМАНИЕ!

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини