ФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Magda
|
15216 преглеждания 107 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
aliciacorp21
преди 8 месеца

Всъщност виждам, че вече сте изпратили жалба 👈, където екипът ни се нуждае от актуализация от вас. Когато е възможно, просто използвайте връзката по-горе 👆, за да им дадете някои отговори по този въпрос.

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Каква беше причината казиното да ви даде, когато ви позволиха да изтеглите само депозираните пари?

Наистина се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне.🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, искам да пусна жалбата си, защото депозирах 30 долара в megapari и спечелих 60 и те не ми позволяват да изтегля предимствата си, ID на акаунта ми е: 768194549 и те никога не са ме искали за проверка, уморих се да изпращам имейли до gmail за сигурност на megapari, но те не го направиха. Има отговори, които ме бъркат и ме изморяват, правя всичко възможно и едва имам време за работа и ми крадат парите по този начин. Каква ужасна услуга, ако е казино, покажете лицето си и ми върнете парите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Появих се преди няколко дни, вкарах 30 usdt и успях да ги удвоя до 60 usdt и те не ми позволяват да направя тегленето, за да напусна това казино, защото те са измамници, моят ID е: 768194549 жалко е, защото това е добро казино, но те задържат парите ви и не ви позволяват да теглите, не можах да направя KYC, защото не го потвърждават, изпратих +10 имейла и никой от тях не отговори точно, някои ИЗМАМНИЦИ им изпратиха снимки на моята лична карта и нищо, много съм уморен, единственото нещо, което търся е да изтегля тези 60 USD, които имам за съжаление

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ТЕ ЗАДЪРЖАТ ВАШИТЕ ПАРИ И НЯМА ДА ВИ ПОЗВОЛЯТ ДА ТЕГЛИТЕ

Появих се преди няколко дни, въведох 30 USD и успях да ги удвоя до 60 USD и те не ми позволяват да направя тегленето, за да напусна това казино, защото са измамници. Моят ID е: 768194549. Жалко, защото това е добро казино, но те задържат парите ви и не ви позволяват да теглите, не можах да направя KYC, защото не го потвърждават, изпратих +10 имейла и нито един от тях отговориха точно, някои ИЗМАМНИЦИ им изпратиха снимки на личната ми карта и нищо, много съм уморен, единственото нещо, което търся е да изтегля тези 60 USD, които имам за съжаление


КАЗИНО МЕГАПАРИ

Редактиран от Romi преди 7 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file СЕГА СЕ ОКАЗВА, ЧЕ НЕ ВИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ИЗТЕГЛИТЕ ПЕЧАЛБИТЕ, КОИТО ТЕ ПРИНУДЯВАТ ДА ЗАЛОЖИТЕ ЦЕЛИТЕ, ЗА ДА МОЖЕТЕ ДА ИЗТЕГЛИТЕ

Автоматичен превод:
ivansis1234
преди 7 месеца

Здравейте. Съжалявам, че се озовахте в тази ситуация. Виждам във вашата жалба , която вече сте изпратили, че там имате и отговора от представителя на казиното. Така че това всъщност е наистина положително нещо и да се надяваме, че ще разрешат проблема възможно най-скоро, както казаха. Опитайте се да сътрудничите на казиното сега и ако има още проблеми, нашият екип за оплаквания ще бъде готов да се намеси.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички, ще ви разкажа за моя опит с Megapari.com.

Играейки "Ruleta Del Sol" от Ezugi в казиното Megapari.com, направих залог на третата дузина, където числото 25 беше заложено с обща сума от 937,50 аржентински песо, оказа се, че топката се завърта и каца на 25, но в екрана на играта отбелязва числото 2. Играчите осъзнават грешката и в отговор на оплакването дилърът казва, че ще извика супервайзор, за да провери дали топката е била на 25 и според думите на дилъра грешката се докладва на всички играчи. доставчици на игри. Megapari казва, че залогът ми не е печеливш и хората от roulette del sol ми казаха, че са докладвали за грешката. Не знам как мога да поискам изплащане на залога ми. Имам видеоклипове, където дилърът може да бъде чут да ми казва, че е съобщил за грешката в този рунд на играта. Надявам се, че можете да ми помогнете да започна искът някъде, който може да действа като посредник.

Автоматичен превод:
gustavomatiasvasquez
преди 7 месеца

Здравейте, мога ли да попитам дали във вашата ситуация също имате този залог в историята на залаганията си? Добре че си направил клипове, но вижда ли се и как топката удря на номер 25? И така, когато те признаха, че е имало грешка и че ще я разследват, защо вашият залог е записан като загубен, опитахте ли да попитате казиното?

Въпреки това, ако смятате, че имате всичко необходимо, за да подадете жалба, можете да го направите тук, на тази връзка.

Просто щракнете тук. ⬅️

Ще видим какво ще разбере екипът и накъде ще отиде всичко.

Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

В историята на залозите 2 се появява като победител, на теория Ezugi докладва грешката на Megapari. Ще погледна отново историята, за да видя дали ще променя нещо. Не знам на кого да се оплача и как да го направя. Истината е, че топката попада на 25, но системата показва 2.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Наистина, в историята на играча в "Ruleta del Sol" на Ezugi печелившото число се появява като 2 вместо 25.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Уважаеми Мегапари,


Ще бъде ли възможно да получите актуална информация за решението си преди уикенда? Не съм спал добре от дни и съм изключително стресиран от ситуацията. Вашият бърз отговор ще бъде високо оценен.

Автоматичен превод:
m.li07
преди 5 месеца

Здравейте, знам, че сме писали за вашия случай и преди, така че бих искал да го запазя на едно място, за да не обсъждаме едно и също нещо в няколко теми.

Йозеф каза във вашата жалба, че казиното се нуждае от малко повече време за вътрешна комуникация, така че очевидно ще трябва да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че това не е най-лесната задача за вас. И за мен няма да е така, но ще е най-разумното нещо, което можете да направите за момента. Бих искал да видя сделка възможно най-бързо, но такива случаи са индивидуални и понякога е по-трудно да се оцени.

Ето защо вашата хладна глава ще бъде важна.

Твърдо вярвам, че това ще бъде разрешено скоро.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здравей


Благодаря ви за отговора и за поддържането на всичко организирано. Извинявам се за нетърпението си, но за последен път се чух директно с Мегапари на 28 май. Опитвах се да се свържа с тях няколко пъти по имейл ( customer.claims@megapari.com ) без никакъв отговор. Освен това те не са предоставили никакви актуализации по жалбата в продължение на две седмици. Тази липса на комуникация ме затрудни да остана търпелив. Те наистина ме нараниха дълбоко и тази ситуация включва значителна сума пари. Наистина оценявам вашата подкрепа и усилията за разрешаване на този въпрос възможно най-бързо. Очаквам с нетърпение всякакви актуализации и оставам с надежда за скорошен положителен резултат.

Автоматичен превод:
m.li07
преди 5 месеца

Напълно го разбирам и аз също бих бил нервен. Но предполагам, че казиното комуникира с Йозеф, така че е възможно това да е причината да не сте получили отговор от тях. Когато се споразумеят с него, мисля, че ще ви представят сделка и тогава можете да решите как искате да подходите. Нека им дадем малко време, надявам се, че правят всичко възможно, за да разрешат това.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря за разбирането. Оценявам вашата гледна точка към ситуацията. Ще се опитам да бъда търпелив.

Автоматичен превод:
m.li07
преди 5 месеца

Смятам, че е най-разумно. Надяваме се, че ще получите отговор възможно най-скоро и, което е по-важно, какъв ще бъде той.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Страхотна платформа с много игри, инструменти, бонуси. Нямам проблеми с проверката


Автоматичен превод:
nork198303
преди 2 месеца

Така че, ако искате да напишете повече за опита си от това казино, можете да изпратите отзива си тук 👈.

Имахте ли хубави печалби и там?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От 09/14 поисках окончателното изключване от megapari и те не го правят, всеки път, когато отговорят, което е на всеки два дни, ми предлагат нещо и когато кажа, че искам окончателното оттегляне, те ме информират, че ще го насочи към съответния сектор и те отнемат още два-три дни, след това ми правят друга оферта, пак повтарям, че нямам и пак ми казват, че трябва да изчакам. Искам окончателното изключване поради проблеми с играта и те отказват да го направят, въпреки че е мое изрично решение. Бъдете внимателни, защото когато искате да си тръгнете, те не ви позволяват и ви дават хиляди ходове, така че да продължите да играете дори когато имате проблеми.

Автоматичен превод:
marinacastri1912
преди 1 месец

Здравей, прочетох за какво пишеш и смятам, че добре си направил, че пусна жалба. Със сигурност едно казино не трябва да приема лековато такива оплаквания и да ги разглежда сериозно. Ако някой играч иска самоизключване, направете го и не му предлагайте разни бонуси и т.н.

Така че нашият екип ще се опита да ви помогне и да видим какво можем да разрешим.

Томас вече ви зададе няколко въпроса, така че ако имате време можете да отговорите тук .

Ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини