Актуализация: 1. Плащането е извършено в петък (уж!) И днес също не е в сметката, въпреки че Volksbank публикува бързо. Това също е много по-бързо в десетки други казина!
Второто ми изплащане беше отменено, защото е необходим друг документ. Този път сметка за мобилен телефон .. междувременно качих личния си документ за самоличност, банкова карта, извлечение от сметката, снимка с лична карта пред лицето и сметка за мобилен телефон. Всъщност не остава нищо за проверка. Ще го изчакам сега и ако нищо не се случи, жалбата ще бъде изпратена до лицензодателя с всички екранни снимки, имейли и истории на чат.
Update: 1. The payment was made on Friday (allegedly!) And is not in the account today either, although Volksbank posts quickly. This is also much faster in dozens of other casinos!
My second payout was canceled because another document is needed. This time cell phone bill .. meanwhile I have uploaded my personal ID, bank card, account statement, picture with ID in front of my face and cell phone bill. Actually there is nothing left to verify. I'll wait for it now and if nothing happens, the complaint will be sent to the licensor with all screenshots, emails and chat histories.
Update: 1. Auszahlung wurde Freitag getätigt (angeblich!) und ist heute auch nicht auf dem Konto, obwohl die Volksbank schnell bucht. Das geht in zig anderen Casinos auch viel schneller !
Meine zweite Auszahlung wurde storniert, da wieder einmal noch ein Dokument benötigt wird. Diesmal Handyrechnung .. mittlerweile hab ich Perso, Bankkarte, Kontoauszug, Bild mit Perso vorm Gesicht und Handyrechnung hochgeladen. Eigentlich bleibt ja jetzt nichts mehr über zum verifizieren. Ich warte das jetzt noch ab und wenn nichts passiert, geht die Beschwerde an den Lizenzgeber mit allen Screenshots, E-Mails und Chatverläufen auf den Weg.
Автоматичен превод: