ФорумКазинаJupi Casino - обща дискусия

Jupi Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от DeeDragee
|
58641 преглеждания 205 отговора |
|
1 2 3...11
Добавете пост
DeeDragee
преди 2 години

Не мисля, че ще го получите през този уикенд, но със сигурност трябва да стигне до акаунта ви следващата седмица, бих казал до сряда, моля, уведомете ни и актуализирайте жалбата си, в случай че получите печалбите 🙂

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Здравейте, все едно сте на влакче в увеселителен парк... Моля, уведомете ни, когато получите печалбите си завинаги 🙂.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте... точно така! Все още нищо не е дошло. Ще докладвам директно, ако нещо се случи!

Lg

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте... изплащането пристигна! Въпреки това ще избегна казиното ... защото сега отново намалиха лимита за теглене до € 500

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Здравейте. Страхотна новина! И благодаря за информацията относно лимита.

Чудя се, ще си починете ли или ще опитате друго казино? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чаках теглене от 10 декември по банков път. Сметката беше потвърдена. След това те отмениха, като казаха, че има проблем с банката. Исках да изтегля обратно на картата, но не е налично. Сега ме помолиха да използвам криптовалута. Поисках още документи. Изпрати ги два пъти. Оттеглянето и проверката все още предстоят. Общият баланс за теглене е 1858 usd. Неразрешена жалба при аскг. Изпратена жалба до лиценза. Трябваха ми пари за Коледа и не ги изпратиха. Сега за нови години и пак няма пари и трябва да си платя кредитната карта!!!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
ewebgiant
преди 2 години

Здравейте, това казино има много лоша репутация, виждате, че и другите играчи са имали проблеми с тегленето. Ако вече сте изпратили жалбата до лицензиращия орган, вие сте направили почти всичко. Опасявам се, че последната инстанция е да отнесем делото в местния съд.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега казват, че използвам VPN и ще трябва да спрем акаунта си! Един месец валидиране на документи, изпращащи ми спам и нито дума за VPN до момента. Ще измислят всички възможни начини за забавяне на плащането.

Автоматичен превод:
ewebgiant
преди 2 години

Имаме тази информация за забранени VPN и на нашия уебсайт, така че предполагам, че това е нещо, което можете да намерите в техните Общи условия

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Дори не знаех дали има VPN, тъй като няма доказателство. Ако има защо да конфискуват депозити? Изпратих им всички потвърждение и само след месец повдигнах това. Те трябва поне да върнат депозитите, но отново не съм сигурен дали е имало VPN.

Автоматичен превод:
ewebgiant
преди 2 години

Това би направило едно добро казино. Те биха върнали депозитите, но както виждате, казиното има рейтинг 2.8/10 на нашия уебсайт, така че не бих го очаквал от тях.

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

И ? Получавате ли парите си?


за разбирането

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да след дълго напред-назад! И няколко имейла, които ме заплашват, че ще го предам на лицензиращия орган!

Автоматичен превод:
DeeDragee
преди 2 години

Днес ги заплаших с лицензиращия орган и уви, неизплатеното ми плащане вече не беше налично, което не трябва да означава, че ще платят. Веднага уредих нов АЗ, на 26 000 евро ще е дълъг номер

Стига да дойдат парите...

Автоматичен превод:
преди 2 години

За мен е същото! Чакам си тегленето от 6 дни. Първо ми казаха, че акаунтът ми е напълно верифициран, след това след два дни плащането ми беше анулирано, защото се изисква друг документ (снимка на лицето ми с паспорта ми) .. и сега нищо не се случи от 3 дни! Можете да изтеглите само € 500, а аз спечелих € 4000, което отнема вечно, ако всичко е изплатено изобщо. Преди всичко те продължават да ви обвиняват за усложнения. Интересно ми е как ще стане при теб! Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
Klares488
преди 2 години

Можете само да се надявате и винаги да бъдете назад. Бъдете приятелски настроени, но директни. Щом имам парите си, така или иначе ще напиша жалба до лицензодателя. Не работи по начина, по който някои казина си го представят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: 1. Плащането е извършено в петък (уж!) И днес също не е в сметката, въпреки че Volksbank публикува бързо. Това също е много по-бързо в десетки други казина!

Второто ми изплащане беше отменено, защото е необходим друг документ. Този път сметка за мобилен телефон .. междувременно качих личния си документ за самоличност, банкова карта, извлечение от сметката, снимка с лична карта пред лицето и сметка за мобилен телефон. Всъщност не остава нищо за проверка. Ще го изчакам сега и ако нищо не се случи, жалбата ще бъде изпратена до лицензодателя с всички екранни снимки, имейли и истории на чат.

Автоматичен превод:
dowopa6
преди 2 години

Изплащането ми също беше отменено днес! Трябваше да кача и сметка за мобилен телефон! Въпреки че днес в 9:00 получих имейл, че акаунтът ми е напълно потвърден! Не схващам! Ако искам да изтегля 4000 евро изцяло, всичко ще отнеме до август с тази скорост. Всички истории на чат ми са изпратени по имейл! Бих се присъединил към вас в жалбата! Никога не ми се е налагало да правя нещо подобно.. Поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 години

... особено каквото е много интересно. Когато става въпрос за истинския проблем и заявявам, че ще се оплача, ако продължава. Получавам автоматичен отговор и чатът приключва! И ще трябва да мина през цялата работа 8 пъти ... нещо подобно трябва да бъде забранено. Надявам се да не се шегуват след това, че има проблем с банката, защото нямам друг начин за теглене. Чакаме!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация: 1. Плащането е извършено в петък (уж!) И днес също не е в сметката, въпреки че Volksbank публикува бързо. Това също е много по-бързо в десетки други казина!

Второто ми изплащане беше отменено, защото е необходим друг документ. Този път сметка за мобилен телефон .. междувременно качих личния си документ за самоличност, банкова карта, извлечение от сметката, снимка с лична карта пред лицето и сметка за мобилен телефон. Всъщност не остава нищо за проверка. Ще го изчакам сега и ако нищо не се случи, жалбата ще бъде изпратена до лицензодателя с всички екранни снимки, имейли и истории на чат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, благодаря за актуализацията - стискам палци!

Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини